Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
|
Πρόβλημα στην αλλαγή 1η-2α |
|
18-03-08, 15:22
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πρόβλημα στην αλλαγή 1η-2α
Να σας καλησπερίσω καταρχήν!
Είναι νέος χρήστης στο φόρουμ και ευτυχής (?) θέλω να ελπίζω καθώς πριν από λίγες μέρες απέκτησα μιά corolla TS μοντέλο 2/2004. Το αμάξι έχει 50.000 χιλιόμετρα και είναι σε υπεραρίστη κατάσταση. Έχω όμως ένα πρόβλημα και θα ήθελα την συμβουλή σας.
Το σασμάν είναι μία χαρά, όλες οι ταχύτητες μπαίνουν μια χαρά εκτός από ένα πράγμα. Όταν η 1η είναι κοντά στον κόφτη η 2α δεν μπαίνει με τίποτε. Αλλά όταν λέμε με τίποτε το εννούμε. Επίσης σε μερικά ξεκινήματα-σταματήματα ακούω έναν ανεπαίσθητο μεταλλικό θόρυβο από το σασμάν. Έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα το εξής που περιγράφει ακριβώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
http://au.toyotaownersclub.com/forum...showtopic=6637
και
http://au.toyotaownersclub.com/forum...showtopic=1284
Φαίνεται να είναι ένα γνωστό πρόβλημα και σε άλλες χώρες να έχει γίνει ανάκληση. Ξέρετε αν έχει γίνει κάτι αντίστοιχο εδώ? Εσείς έχετε αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο και αν ναι τί κάνατε? Αν κάνω αυτό που λεεί στο λινκ που έδωσα, να περάσω το λεβιέ από το νεκρό την παίρνει αλλά δεν νομίζω αυτό να είναι η λύση.
Έψαξα στο φορουμ για την TS αλλά δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο, αν έχει ήδη αναφερθεί το πρόβλημα συγνώμη που άνοιξα νέο θέμα. Αν μπορείτε δώστε γραμμή τί να κάνω!
Ευχαριστώ
|
18-03-08, 15:44
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-07-2007
Περιοχή:
Αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καταρχας καλησπερα και κατα δευτερον καλα χιλιομετρα με την καινουρια σου αγαπη.Αν και δεν ειμαι κατοχος ΤS (σε ζηλευω απιστευτα ομως ) το προβλημα που εχεις εσυ το εχουν αρκετοι εδω μεσα.Χτες τα ιδια ρωταγα κι εγω (δεν ηξερα οτι και οι TS εχουν το ιδιο προβλημα) αν κι εχω το 1.400.Κι το πορισμα ειναι ο μαμα δισκοπλατο ειναι χαλια.Εμενα μου ειπαν τα παιδια να παω σε μια ευρωιαπωνικη και να παρω δισκο-πλατω και ρουλεμαν aisin.Οσα παιδια εχουν βαλει εμειναν ικανοποιημενοι.Ελπιω να σε βοηθησα.Αν οχι τοτε περιμενε κι αλλες απαντησεις.
Και καλως ορισες στο Club!!!
|
18-03-08, 16:22
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Καλησπερα φίλε μου και καλοτάξιδο το καινούριο αμάξι.
Προτού πειραξεις οτιδήποτε θα σου πρότεινα να πας απο μια αντιπροσωπία της ΤΟΥΟΤΑ να σου κοιταξουνε το πρόβλημα. Αφου ειναι 4/2004 σημαίνει πως εχεις ακόμα αλλα 2 χρόνια εγγύηση στα μηχανικά.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
18-03-08, 18:39
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Θελεις δισκοπλατο και βαλβολινες..
Βεβααι δεν εχω σαν το δικο σου αλλα τουρμπο μοτερ και ψηλα ειχα αυτο το προβλημα..
Μολις τα αλλαξα μια χαρα την παιρνει και δεν μιλαει!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
18-03-08, 19:16
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Πιπερι στο στομα....
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
18-03-08, 19:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Την ταχυτητα πονηρομυαλε...!!!!!
Μονο η 2α μου εκανε την δυσκολη αλλα την δαμασα και αυτην!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
18-03-08, 20:47
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
PavlosTS, εύχομαι καλορίζικο το νέο σου αμάξι.
Το κιβώτιο-συμπλέκτης του TS πιστεύω ότι είναι τα πιό αδύνατα σημεία του αυτοκινήτου. Έχει ιδιοτροπίες, τις μαθαίνεις και πορεύεσαι.
Στο δικό μου η 2η μπαίνει εύκολα αν δεν καθυστερήσεις, ενώ στην 3η θέλει καθυστέρηση στη μέση!
Νομίζω το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις, είναι να βάλεις νέες βαλβολίνες, συνθετικές και με ποσότητα σύμφωνα με το manual.
|
|
|
|
18-03-08, 23:01
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ευχαριστώ όλους και για τις απαντήσεις και για τις ευχές. Για να πω την αλήθεια ο δίσκος μου φαίνεται να είναι μια χαρά και βαλβολίνες άλλαξα χτες ακριβώς για να δω αν φταίει αυτό. Βέβαια δεν έβαλα καμιά ψαγμένη εταιρία αλλά απλώς τις συνθετικές που βάζει η ΤΟΥΟΤΑ.
Στα λινκς που σας έδωσα έλεγε ότι πολλοί χρήστες έλυσαν το πρόβλημα βάζοντας δισκό-πλατό και ελαφρωμένο βολάν της TRD. Το κόστος όπως το υπολογίζω για όλα αυτά φτάνει το χιλιάρικο. Να υποθέσω ότι αν πάω για δίσκο δεν θα βάλω πάλι αυτόν που φοράει... Έχετε να προτείνετε κανέναν?
Η αλήθεια είναι ότι έχω απογοητευτεί πολύ. Το αμάξι μου αρέσει πολύ και εμφανισιακά και στο πως τραβάει και στο πάτημά του. Ακόμη και το ότι στις χαμηλές στροφές είναι νορμάλ και δεν γαζώνει δε με χαλάει, αλλά αυτό με την αλλαγή 1η-2α μου έχει χαλάσει την διάθεση... Δεν είναι ότι δυσκολεύεται να την πάρει, δεν είναι ότι ακούς κάτι από το σασμάν, μαγκώνει ο λεβιές και μένει εκεί και πρέπει να τον περάσεις από την νεκρά για να την πάρει. Θεωρώ ότι έτσι όπως είναι τώρα 100 δοκιμές να κάνω και τις 100 θα αποτύχω.
Η facelift να υποθέσω ότι δεν έχει τέτοια προβλήματα, από ότι ξέρω έχει κάποιες βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης. Δεν υπάρχει τρόπος να περάσω αυτές τις αλλαγές και στο δικό μου?
|
|
|
|
19-03-08, 01:13
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 16-03-2006
Περιοχή:
Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Ευχαριστώ όλους και για τις απαντήσεις και για τις ευχές. Για να πω την αλήθεια ο δίσκος μου φαίνεται να είναι μια χαρά και βαλβολίνες άλλαξα χτες ακριβώς για να δω αν φταίει αυτό. Βέβαια δεν έβαλα καμιά ψαγμένη εταιρία αλλά απλώς τις συνθετικές που βάζει η ΤΟΥΟΤΑ.
Στα λινκς που σας έδωσα έλεγε ότι πολλοί χρήστες έλυσαν το πρόβλημα βάζοντας δισκό-πλατό και ελαφρωμένο βολάν της TRD. Το κόστος όπως το υπολογίζω για όλα αυτά φτάνει το χιλιάρικο. Να υποθέσω ότι αν πάω για δίσκο δεν θα βάλω πάλι αυτόν που φοράει... Έχετε να προτείνετε κανέναν?
Η αλήθεια είναι ότι έχω απογοητευτεί πολύ. Το αμάξι μου αρέσει πολύ και εμφανισιακά και στο πως τραβάει και στο πάτημά του. Ακόμη και το ότι στις χαμηλές στροφές είναι νορμάλ και δεν γαζώνει δε με χαλάει, αλλά αυτό με την αλλαγή 1η-2α μου έχει χαλάσει την διάθεση... Δεν είναι ότι δυσκολεύεται να την πάρει, δεν είναι ότι ακούς κάτι από το σασμάν, μαγκώνει ο λεβιές και μένει εκεί και πρέπει να τον περάσεις από την νεκρά για να την πάρει. Θεωρώ ότι έτσι όπως είναι τώρα 100 δοκιμές να κάνω και τις 100 θα αποτύχω.
Η facelift να υποθέσω ότι δεν έχει τέτοια προβλήματα, από ότι ξέρω έχει κάποιες βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης. Δεν υπάρχει τρόπος να περάσω αυτές τις αλλαγές και στο δικό μου?
|
Ρε φίλε μου μήπως, λέω μήπως, έχει ξεκουμπώσει καμία ντίζα από τον λεβιέ προς το σασμάν και σκαλώνει.....
__________________
My garage
COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
|
|
|
|
19-03-08, 02:36
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και εγώ έχω μία TS, φίλε Παύλο, λίγο παλαιότερη από τη δική σου (11/03) και με περίπου 17.000km περισσότερα. Παρ' όλ' αυτά, δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα.
Ανακαλώντας, όμως, στη μνήμη μου τις πρώτες εβδομάδες συμβίωσης με το αυτοκίνητο, θυμήθηκα πως σε κάποιες γρήγορες αλλαγές που επιχειρούσα από 1η σε 2η, καταλήγαμε σε παταγώδη αποτυχία, λόγω της απουσίας εξοικείωσης με το 6άρι κιβώτιο (κοίταξέ το και αυτό). Μετά από αυτό το διάστημα, όλα πήγαιναν -και πηγαίνουν- μέλι, γάλα!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
..Στα λινκς που σας έδωσα έλεγε ότι πολλοί χρήστες έλυσαν το πρόβλημα βάζοντας δισκό-πλατό και ελαφρωμένο βολάν της TRD. Το κόστος όπως το υπολογίζω για όλα αυτά φτάνει το χιλιάρικο. Να υποθέσω ότι αν πάω για δίσκο δεν θα βάλω πάλι αυτόν που φοράει... Έχετε να προτείνετε κανέναν?...
|
Υπάρχει και μία άλλη λύση που ακούει στο συνδυασμό ονομάτων Fidanza (ελαφρωμένο βολάν) και Exedy (σετ δίσκος-πλατώ-ρουλεμάν). Ο συνδυασμός αυτός είναι και αρκετά φθηνότερος από τον προαναφερθέντα, αν δεν κάνω λάθος...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
...Η αλήθεια είναι ότι έχω απογοητευτεί πολύ. Το αμάξι μου αρέσει πολύ και εμφανισιακά και στο πως τραβάει και στο πάτημά του. Ακόμη και το ότι στις χαμηλές στροφές είναι νορμάλ και δεν γαζώνει δε με χαλάει, αλλά αυτό με την αλλαγή 1η-2α μου έχει χαλάσει την διάθεση... Δεν είναι ότι δυσκολεύεται να την πάρει, δεν είναι ότι ακούς κάτι από το σασμάν, μαγκώνει ο λεβιές και μένει εκεί και πρέπει να τον περάσεις από την νεκρά για να την πάρει. Θεωρώ ότι έτσι όπως είναι τώρα 100 δοκιμές να κάνω και τις 100 θα αποτύχω...
|
Η απογοήτευση είναι ένα συναίσθημα που δεν θα έπρεπε να βιώνεται από τον οδηγό της TS κατά την οδήγησή της. Και αυτό γιατί του παρέχει μεγάλες και συγκεντρωμένες δόσεις ευχαρίστησης και απόλαυσης, ειδικά κατά τη λειτουργία της εκεί ψηλά, κοντά στον κόφτη, και μάλιστα όταν έχει βελτιωθεί λίγο και το "πάτημά" της.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
... Η facelift να υποθέσω ότι δεν έχει τέτοια προβλήματα, από ότι ξέρω έχει κάποιες βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης. Δεν υπάρχει τρόπος να περάσω αυτές τις αλλαγές και στο δικό μου?
|
Σου προτείνω να δώσεις στο αυτοκίνητο -και σε σένα- λίγο ακόμα χρόνο να συνηθίσετε και να εξοικειωθείτε ο ένας με τον άλλο, ώστε να μπορέσεις να καταλήξεις σε ασφαλέστερα συμπεράσματα. Τότε, -είμαι σίγουρος- θα αναπτυχθεί μια ζεστή σχέση μεταξύ σας και θα επιστρέψει το χαμόγελο στο πρόσωπό σου...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios
Ρε φίλε μου μήπως, λέω μήπως, έχει ξεκουμπώσει καμία ντίζα από τον λεβιέ προς το σασμάν και σκαλώνει.....
|
Άμα είχε ξεκουμπώσει η ντίζα από το λεβιέ, δεν θα ήταν λογικό να μην μπαίνει ΠΟΤΕ η συγκεκριμένη ταχύτητα (αλλά και τουλάχιστον άλλη μία); Αλλά, αν διάβασα σωστά, λέει πως μπαίνει η 2η όταν περνάει από το "νεκρό". Εκτός αν έχουν φθαρεί σε υπέρμετρο βαθμό τα silent blocks στα οποία πατάει ο "πύργος" του λεβιέ -ή έχει κάνει τζόγο η άρθρωση (εκείνο που είναι σαν κουζινέτο στο τέλος της ντίζας) της ντίζας που καταλήγει στο λεβιέ- και κάνει τα "χαζά" του. Αλλά δεν το πιστεύω...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17754292 seconds (83,92% PHP - 16,08% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:25. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|