Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
|
|
|
Πρωινή εκκίνηση κινητήρα: Πρόβλημα; |
|
22-11-07, 13:25
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Πρωινή εκκίνηση κινητήρα: Πρόβλημα;
Εδώ και μερικές μέρες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:
Για την δουλειά μου φεύγω αρκετά νωρίς το πρωί, συνήθως στις 6:45. Αυτή την εποχή, η θερμοκρασία που επικρατεί εκείνη την ώρα είναι συνήθως 7Cο με αρκετή υγρασία. Μέχρι τώρα, όταν έβαζα μπροστά τον κινητήρα, αμέσως οι στροφές πήγαιναν στις 1.200 – 1.300 για λίγο και μετά έπεφταν σιγά – σιγά έως ότου ζεσταθεί καλά. Τώρα τελευταία, εκτός του γεγονότος ότι η μίζα γυρίζει λίγο πιο αργά από το συνηθισμένο, και παρά το γεγονός ότι παίρνει το ίδιο γρήγορα μπροστά όπως και πριν, οι στροφές αμέσως μόλις εκκινήσει ο κινητήρας κάνουν μια στιγμιαία βουτιά στις 700 – 600 στροφές και αμέσως μετά ανεβαίνουν στις 1.200 – 1.300 για να ζεστάνει το αμάξι. Είναι σαν να μην αντιλαμβάνεται αμέσως ο εγκέφαλος ότι ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερες στροφές, αφού είναι παγωμένος, και το αντιλαμβάνεται με μια μικρή καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να κάνει την προαναφερόμενη βουτιά.
Τι λέτε να συμβαίνει; Μήπως όλα αυτά είναι ένδειξη μπαταρίας με λίγα ψωμιά ακόμα, εξΆ ου και το πιο αργό γύρισμα της μίζας; Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας, όλα καλά. Το μεσημέρι που φεύγω από την δουλειά μετά από 8-9 ώρες, κανένα πρόβλημα. Μόνο το πρωί παρουσιάζει αυτήν την βουτιά.
__________________
Lift, lift, lift...
|
22-11-07, 13:30
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
To ίδιο μου το έχει κάνει 2 μόνο φορές μέσα σε ένα χρόνο περίπου...και τις 2 φορές μετά από πλήρη ακινησία 2-3 ημερών...έτρεμε σαν να ήταν έτοιμο να σβήσει και μάλιστα τα φώτα στο κοντέρ ήταν χαμηλά σε ένταση όπως όταν έχουμε αναμμένα φώτα...όλα αυτά 2-3 δευτερόλεπτα...μετά όλα καλά...έχει να μου το κάνει 3-4 μήνες τώρα και επειδή ήταν κάτι παροδικό δεν έδωσα σημασία...
|
22-11-07, 13:34
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 11-02-2005
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Περιεργο πραγμα ρε παιδια.. Στην 12αρα του πατερα μου δεν το εχω δει ακομα και με πολυ κρυο καιρο (καλυμενη απο παγο).. στην11αρα μου ομως με κρυο γυρναει αισθητα πιο αργα η μιζα.. Επισης το κανει ακομα και με ζεστη αν εχω να το βαλω 2 μερες μπρος..
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!
..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
|
22-11-07, 14:33
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
latency των ηλεκτρονικών λέγεται... το κάνει και σε μένα στην Ε111 facelift. Πρόκειται για τη διαφορά της τελευταίας καταγεγραμμένης ένδειξης θερμοκρασίας όταν το έσβησες και έβγαλες τα κλειδιά το προηγούμενο βράδυ και της πρώτης πρωινής με το που βάζεις τα κλειδιά και τα γυρίζεις σε stand-by mode.
Αν δοκιμάσεις να γυρίσεις το διακόπτη εκεί που δείχνει τις ενδεικτικές λυχνίες και περιμένεις να σβήσουν ο αερόσακος και το μοτέρ, τότε θα δεις ότι δεν θα στο κάνει (χεχε...). Στα γερμανικά μοντέλα (να μην αναφέρω... γιατί μπορεί να φανεί ως κακία) είσαι υποχρεωμένος από το manual να περιμένεις μέχρι να γίνει πλήρες health check και μετά να βάλεις μπροστά τη μίζα, σε μερικά δε από αυτά η διαδικασία κρατά περί τα 30 δεύτερα....
|
22-11-07, 16:54
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν εννοεις οτι αργει να σκασει ο κινητηρας, αυτο το κανει και σε μενα εδω και 5 χρονια στο 101 που χω. Αν και προηλθε απο τοτε που καθαρισα τα μπεκ, εχω ακουσει και απο αλλους που εχουν ΤΟΥΟΤΑ με το ιδιο "προβλημα". Φαινεται οτι ειναι χούι των ΤΟΥΟΤΑ αυτο.
|
22-11-07, 17:20
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Δεν ειναι χουι ρε παιδιά. Αν αφησεις να σβησουν πρωτα τα λαμπακια στο καντραν δεν θα το κανει. Εγω εχω pro-facelift (οχι face-lift σαν του Αντρεα) δλδ πιο παλιο, και δεν μου το εχει κανει ποτε.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
22-11-07, 19:37
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
κι εγω αφηνω να σβησουν ολα τα λαμπακια και μετα το βαζω μπροστα...!!!
|
22-11-07, 19:52
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Αγ. Θωμας Θηβων-Αιγαλεω
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 82
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγω το πρωι 5.30-6.00 που φευγω,4 χρονια τωρα γυρναω το κλειδι χωρις να περιμενω κατι βαζω μπροστα και μετα απο κανα λεπτο (ιδιως το χειμωνα παραπανω) φευγω.Δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο...
__________________
|
22-11-07, 22:27
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JL_e10
Αν εννοεις οτι αργει να σκασει ο κινητηρας, αυτο το κανει και σε μενα εδω και 5 χρονια στο 101 που χω [...]
|
Όχι, δεν εννοώ αυτό. Ο κινητήρας "σκάει" κανονικά, παρά το γεγονός ότι η μίζα γυρίζει πιο αργά από τις άλλες ώρες της ημέρας, αλλά με το που "σκάει", αντί να παραμείνει με την μία στις 1200-1300 στρ/λπτ. (όπως έκανε μέχρι τώρα) κάνει μία βουτιά στις 700 και μετά ανεβαίνει στις 1300, όπου και παραμένει χωρίς άλλο πρόβλημα.
Πάντως, πάντα περιμένω να σβήσουν όλα τα λαμπάκια πριν γυρίσω το κλειδί.
__________________
Lift, lift, lift...
|
22-11-07, 22:43
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Ο κινητήρας "σκάει" κανονικά, παρά το γεγονός ότι η μίζα γυρίζει πιο αργά από τις άλλες ώρες της ημέρας....
|
Μήπως θέλει καινούργια μπαταρία?
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17289996 seconds (82,02% PHP - 17,98% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:11. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|