Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Corollaxli
Πάντως φίλε μου το Civic και ειδικά το υβριδικό αξίζει.Το σκέφτεται και ο πατέρας μου να το πάρει.Όσο για τα σερβις στον Σαρακάκη που είχαμε κατέβει μαζί σε ενημερώνει για το κόστος των σέρβις.Πάντως για να ξέρεις είναι μικρό.Και με το υβριδικό ξεχνάς να βάλεις και βενζίνα
|
ειδικα το υβριδικο civic δεν λεει. Το IMA (integrated motor assist) ειναι ενας ηλεκτροκινητηρας 20 ιππων που συνδυαζεται με εναν κινητηρα εσ. καυσης 95 αλογων. Σε ενα προσφατο Auto Τυπος που ειχε πεσει στα χερια μου, εχει test το Civic Hybrid. Στα αρνητικα ειχε την καταναλωση. (Μεση καταναλωση 9λιτρα... και μετριες επιδοσεις). Επισης ελεγε, οτι το 1800 Civic εκαιγε περιπου το ιδιο, και πηγαινε κουβαρια. Ασε που το IMA ετσι οπως ειναι σχεδιασμενο ο ηλεκτροκινητηρας δεν εχει τον πρωτο λογο, αλλα τον πρωτο λογο τον εχει η βενζινη.
Το Prius εχει 76 αλογα απο το μοτερ εσ. καυσης και αλλα 67 απο τον ηλεκτροκινητηρα. Μεχρι τα 50χλμ/ω μπορεις να κλειδωσεις τον ηλεκτροκινητηρα μηδενιζοντας την καταναλωση (ρευμα στις μπαταριες να εχεις). 0-100 σε 10,2sec μετρημενο. Καταναλωση υπερβολικα χαμηλη, και χαμηλοτερη στη πολη απ'οτι στην εθνικη! Το αμαξι ειναι γρηγορο και παταει ολα μα ολα τα μεσσαι 1800αρια αυτοματα. Εχω φαει τσαι απο Prius btw, σε ανηφορικη διαδρομη με την Ε100 1,3 που εχω. Το αμαξι ουρλιαζε και δεν μπορουσε να πιασει το Prius...
EDIT.
να προσθεσω οτι η Επταετης εγγυηση Honda ειναι 3 εργοστασιακα για ολα τα μηχανικα μερη, και αλλα 4 απο τον Σαρακακη για ορισμενα μηχανικα μερη.