Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
π@π@ρι@!!!
με τα μτχ καμια φορα δε ζανταρει σωστα ειδικα αν ειναι αλλο πλατος η ζαντα και καμια φορα ειναι πολυ πολυ φαγωμενο το πισω απο το μπροστα και η μηχανη δε γουσταρει να στριψει...
γιαννη οταν εσυ πηγαινες εγω γυριζα...
εγω εδω απλα προτεινα ενα μαγαζι το οποιο ειναι οντως φτηνο να βοηθηθει ο κοσμακης
|
Πανο το εχω ψαξει ακου με που σου λεω!!
Μπες στο sportriding.gr ολοι γομες μεταχειρω βαζουν για αυτο ακριβως το λογο,για τα track days ειναι παρα πολυ κα αλλα και για δρομο μιας και κρατανε πολυ καλυτερα απο οποιοδηποτε πολιτικο ελαστικο μεχρι τα λινα!Μονο σε περιπτωσεις που τρεχουν σε αγωνα τα παιδια βαζουν φρεσκες γομες για να αντεξουν στην πιεση του αγωνα που και εκει μετα με τα ιδια λαστιχα που ετρεξαν βγαζουν χαλαρα 3-4 track days και σε οδηγηση σε δρομο περιπου 6-8 μηνες.Δεν εχει αναφερθει μεχρι στιγμης προβλημα με λαστιχα που εχουν ξεζανταριστει και φορεθει ξανα.
Kωστα εχεις δικο αλλα σκεψου οτι η μηχανη αλλαζει καθε χρονο (κανονικα) λαστιχα και γω τα εχω 2.5 χρονια με 12.500χιλ πρωτης τοποθετησης και στριβω σαν παλαβος αν με δεις θα πεις πως στριβει ετσι!!Κρατανε τα λαστιχα πολυ καλα στις μηχανες οσο διαβρωνεται το λαστιχο,τοση καλυτερη γομα βγαινει προς τα εξω.Στα τουτου μας ισχυει το αντιθετο (εκτος καποιων πολυ ακριβων ελαστικων επιδοσεων) που οσο διαβρωνεται τοσο σκληραινει η γομα και ειναι μαπα το θεμα.