Αν όντως έχει πρόβλημα θα το καταλάβεις σίγουρα. Δεν έχει "μου φαίνεται" ή "νομίζω".
Αν το πρόβλημα υπάρχει, το ακούς. Χτυπάνε τα καπελώτα χαρακτηριστικά με ήχο κλικ κλικ κλικ και ακούγεται απο ρελαντί και όσο ανεβάζεις στροφές, τόσο ανεβαίνει και ο ήχος. Βασικά όμως δεν φταίνε τα καπελώτα αλλά οι οδηγοί των βαλβίδων που έχουν ψιλοστραβωσει. Στο τεστερ δεν θα φαίνεται τίποτα. Στις επιδόσεις δεν θα βλέπεις καμία διαφορά, στα καυσαέρια τίποτα. Το μόνο σημείο που βλέπεις κάτι είναι στην μέτρηση συμπίεσης. Πήγαινε σε μια ΤΟΥΟΤΑ και πες τους να κανουν μια μετρηση συμπίεσης. Αν σου βρούνε μειωμένη σε κάποιο κύλινδρο τότε κάτι τρέχει. Αν σου βρούνε όλους τους κυλίνδρους οκ, τότε μάλλον είναι η ιδέα σου και σε επηρέασε το ποστ του DD...