Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
ντισιμπριντέρ
εδώ και πάνω από ένα χρόνο το corollaki μου χάνει λάδι από το ντισιμπριτερ (κοινώς ηλεκτρονική κατά τους μηχανικούς- μαντράδες).
έχωντας αλλάξει 3 φορές τσιμουχάκια μήπως και καταφέρω να το στεγναοποιήσω το αποτέλεσμα δεν άλλαξε και το μηχανοστάσιο μου γέμιζε λάδι αλλά πιο πολύ με ενοχλούσε η μυρωδιά από το καμένο λάδι που έβραζε πάνω στα μέρη όπου είχε στάξει.
έτσι και εγώ είπα ότι δεν πάει άλλο.πέρασα από τη μάντρα της γειτονιάς μου και αγόρασα ένα.συγκεκριμένα ο άνθρωπος μου είπε να ανοίξω το καπό να δει πιο φοράω.έτσι και έγινε.
το αγόρασα λοιπόν και με την πρώτη ευκαιρία πήγα και εγώ στον μηχανικό μου για να το αλλάξω.του το δείχνω και μου λέει οκ.θα το βάλουμε πάνω ίδιο είναι και αν δουλεύει έχει καλώς ειδάλως το πας πίσω και σου δίνει άλλο.
αρχίζει η διαδικασία αλλαγής με τα πολλά και έχωντας βγάλει το δικό μου (μαμα ντισιμπριτέρ) πάμε να βάλουμε το άλλο (μεταχειρισμένο) και δεν έμπαινε στην υποδοχή στον κορμό της μηχανής.εκείνη την ώρα άρχισαν και με ζώναν τα φίδια εμένα που λέτε.
το κοιτάει ο μηχανικός μου και μου λέει "το πρόβλημα είναι στην πεταλούδα(δεν θυμάμαι πως ακριβώς το είπε).το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τη βγάλουμε σιγά σιγά για να μη σπάσει και να βάλουμε πάνω τη δική σου."
οκ του λέω και ξεκινάμε.σφυρί,πόντες μικρές και μεγάλες και μετά απο αρκετή προσπάθεια καταφέρνουμε και βγάζουμε τους πύρους( ασφάλειες )που συγκρατούν το προπελάκι αυτό και από τα δύο ντισιμπριτέρ.
βάζουμε σε αυτό που αγόρασα το δικό μου προπελάκι,το δένουμε πάνω στο αυτοκίνητο και στη συνέχεια βάζει μία τσιμπίδα με καλώδιο ο μηχανικός στο ένα μπουζοκαλώδιο και με ένα άλλο σαν φακό που αναβοσβήνει κοίταγε το χρονισμό.δεν μπορούσε να βγάλει άκρη.το βιδώνουμε σταθερά στη θέση που ήταν και το μαμα ντισιμπριτέρ και το κάνουμε βόλτα.κανένα ίχνος δυσλειτουργίας δεν παρουσιάστηκε και φυσικά πυράκια δεν ακούστηκαν καθόλου τόσο στον κεντρικό όσο και στα στενάκια που βολτάραμε.
βάζω και εγώ το παλιό ντισιμπριτέρ στη σακούλα και φεύγω ήσυχος ότι όλα είναι οκ.φτάνωντας στο σπίτι έχει μια μικρή ευθεία και πάντα το πατάω ε και τα πυράκια όχι απλά ακούγονταν αλλά έκανα συναυλία.πέρνω το μηχανικό μου τηλέφωνο και του λέω τι και πως.μου λέει δεν έχει πρόβλημα πήγαινε στη δουλειά σου και έλα αύριο όποτε μπορείς να του ανεβάσουμε λίγο το αβανς.
νομίζεται ότι τελείωσε την επόμενη μέρα με μία απλή ρύθμιση η όλη ιστορία?λάθος.δυστηχώς είχε και συνέχεια.
φεύγω και εγώ λοιπόν για χαλκίδα και καθώς ήμουν στο ύψος της κηφισιάς παρατηρώ ότι κάνει κάτι σκορτσαρίσματα όταν πατάω το γκάζι λίγο παραπάνω.
κόβω δεξιά με αλαρμ και ελατώνω ταχύτητα.περνάω μια δευτέρα και είμαι περίπου στις 2000 στροφές,χαλαρα πάταγα το γκάζι σταδιακά όλο και πιο πολύ και με το που καβαλάει τις 3500 στρ. αρχίζει ένα παίξιμο ο δείκτης του στροφόμετρου που ήταν όλα τα λεφτά (+-500 στρ παιξιμο).
με το που περνάει τις 4000 στρ αρχίζει και δίνει λες και του φορούσα τη μισή TRD πάνω και χτύπάει μία 7500 στροφές (σχεδόν)χαλαρά και ξαναπέφτει στις 4000 όπου άρχισε να παίζει πάλι και όλα αυτά με σταθερό σχεδόν γκάζι.ξαναδίνω γκάζι κανονικά αυτή τη φορά (έχω βάλει και το βιντεάκι) και κάνει σχεδόν τα ίδια αλλά χτυπάει 7000 στρ περνάω τρίτη σχέση στο σαζμαν και το αυτοκίνητο είχε μουλαρώσει με το ζόρι ανέβαζε μέχρι 5000 στροφές.
πάω λοιπόν την άλλη μέρα το μεσημεράκι στο μηχανικό μου και με το που του δείχνω το βίντεο κούναγε το κεφάλι.πήγαινε να στο αλλάξει.ε πάω και εγώ (αφού τον έχει ενημερώσει ο μηχανικός μου)έχωντας στο χέρι το μαμα ντισιμπριτέρ με το προπελάκι του μεταχειρισμένου(ήθελα να έχει πιο κοντό προπελάκι).
ψάχνουμε
όλα τα ντισιμπριτέρ και να μη βρίσκουμε,είχε άλλα πιο κοντά από 1600 και εγώ να κάθομαι σε αναμένα κάρβουνα.μου λέει πάρε αυτά τα δύο και πήγαινε να δεις αν κανουν.τα πέρνω και τσούκου τσούκου (για να μην ακούω τα πειράκια και να μην κάνει το παίξιμο των στροφών) φτάνω.
τα κοιτάει ο μηχανικός μου ρε δεν είδες ότι η βάση που ακουμπάει πάνω στο κορμό της μηχανής δεν είναι ίδια?όχι λέω.τώρα τι κανουμε?
θα βάλουμε πάλι το δικό σου μέχρι να βρούμε.λύνουμε το μεταχειρισμένο ντισιμπριτέρ από το αυτοκίνητο και πάμε να κάνουμε σκάτζα τα προπελάκια και να έχει φαγωθεί ο μηχανικός μου κράτα καλά να μη κουνιέται γιατί άμα σπάσει το προπελάκι θα μείνει μέσα το αυτοκίνητο.βγάζουμε το δικό μου από το μεταχειρισμένο ντρισιμπριτέρ και πάμε να βγάλουμε από το μαμα το μεταχειρισμένο προπελάκι και τσακ σπάει.
ουπς τώρα τι κάνουμε μπίλλι?πως θα μου το αλλάξει?περίμενε.ψαχνει στην αποθηκη και έρχεται έξω με ένα ίδιο ντισιμπριτερ με ετικέτα καμμενο.κοιτάμε/μετράμε ίδιο το προπελάκι.τα κάνουμε σκάτζα και τα πάω πίσω στο μαντρά.
τώρα πλέον είμαι στην κατάσταση την αρχική και αναμένω να βρεθεί ντισιμπριτερ.
ΥΓ σίγουρα είμαι ο πιο γκαντεμης που υπάρχει ε?
παραθέτω δύο φώτος.το προπελάκι και το ντισιμπριτερ μου
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
μεταχειρισμένο έχει 120.καινούριο αν θυμάμαι καλά μου είχαν πει πάνω από 300.σκοπός μου είναι να βγάλω 1,2 χρόνια ακόμα και μετά να αλλάξω μοτέρ.είτε με απλό 1,6 είτε με το 20ν.επομένως δεν νομίζω να χρειάζεται να πάω στην Τoyota.συν του ότι τις αντιπροσωπίες τις αποφεύγω.είναι κόκκινο πανί για μένα.
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
Δεν εισαι γκαντέμης, υπαρχουν και χειροτερα....
Μηπως πρεπει να παει κατευθειαν ο μηχανικος σου στον μαντρά για να βρει το σωστο ντρισιμπριτερ?
Μηπως σου ειχε αυξησει πολυ το αβανς?
Ειχα παει σε εναν μηχανικο που μου ειχαν συστησει ως καλο και μου ειχε αυξησει τοσο πολυ το αβανς (συν οτι ειχε χαλασει και τον εγκεφαλο) που μεχρι τις 3000στροφες δουλευε μια χαρα αλλα οταν τις ξεπερνουσα αρχιζε το τουτου να κανει τρελα πραγματα (σκορτσαρισματα, να δειχνει τρελα ανεβοκατεβασματα το στροφομετρο και το χειροτερο στα καλα καθουμενα να σβηνει στις 5000στροφες).
Το αβανς μου κανονικα πρεπει να ειναι 12 και αυτος το ειχε παει 40!!!
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
όταν παρουσιάζονται τέτοια προβλήματα καλό είναι να πηγαίνουμε στην αντιπροσωπεία. εντάξει ας πάρουν και 100 ευρώ παραπάνω.
Αν είναι να ταλαιπωρούμαι, να μου κάνει σκορτσαρίσματα και το χειρότερο, να σβήνει με 5000στροφές να τον @έ@ω το μάστορα...και τη φτήνια του...
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
ρε συ Τόλη το ντισιμπριτέρ τι κάνει?μοιράζει τα ρεύματα στα μπουζί.έτσι δεν είναι?για πείτε και οι υπόλοιποι που έχετε κάποιες γνώσεις και εμπειρίες παραπάνω.
όταν έβαλε αυτή τη τσιμπίδα στο μπουζοκαλώδιο το ένα και με τον ειδικό "φακο" κοίταγε το χρονισμό στην ουσία( τα λέω καλά παιδιά?) και το μηχάνημα δεν τον βοηθούσε πάει να πει ή ότι το ντισιμπριτέρ είχε πρόβλημα ή ότι ήταν για άλλο αυτοκίνητο(αν και η δεύτερη περίπτωση πρέπει να είναι σπάνια γιατί πάνω έγραφε με αυτό το άσπρο χρώμα που συνήθως γράφουν οι μαντράδες Ε101).μάλλον κάτι δεν πήγαινε καλά με τα ρεύματα που έβγαζε.στον συγκεκριμένο μηχανικό πάμε χρόνια 3 αυτοκίνητα και το δικό μου ντισιμπριτέρ το έχει βγάλει για να αλλάξει τσιμουχάκια 3 φορές.ε λες να μην ξέρει ούτε αυτός να το βάλει?
στην τελική αν δεν καταφέρω να βρω ντισιμπριτερ μεταχειρισμένο μέσω του μαντρά θα πάω να μου δώσει τα λεφτά πίσω και θα περιμένω να μου βρει ο μηχανικός μου.
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
Εγω ειμαι ασχετος. Απλα ανεφερα την περιπτωση μου γιατι εμοιαζε ολιγον με την περιπτωση σου οσον αφορα το αβανς.
Αν ειναι εμπιστος ο μηχανικος σου καλυτερα ειναι να ασχοληθει αυτος με το τουτου σου παρα η αντιπροσωπεια. Οπως επισης να ασχοληθει αυτος με το ντρισιμπριντερ και με τους μαντραδες παρα εσυ. Αυτος ισως γνωριζει καποιους και ευκολα μπορει να επιστρεφει πραγματα παρα εσυ που δεν τους ξερεις.
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
βρε συ antonios7 εγώ πόσταρα το πρόβλημα που αντιμετωπίζω όχι για να μου δωθεί απλά μια ουρανοκατέβατη λύση απλά μπορεί και κάποιος άλλος να έχει κάνει αυτή την αλλαγή έχοντας αντίστοιχο πρόβλημα με εμένα και να βοηθηθούμε όλοι στην τελική.λύση στο πρόβλημα μου θα βρεθεί.κανένα πρόβλημα δεν μένει άλυτο σήμερα.
το θέμα είναι ότι αν ειναι να ακουμπήσω 400-500 κατοστάρικα στην toyota για να το πάρω πάω πέρνω ένα 16 βάλβιδο ωραίο 1600αρι μοτεράκι.του κάνω ένα σερβις και το κουμπώνω πάνω.πόσο θα πάει?τα διπλά λεφτά και έχω και παραπάνω γκάζι.απλά όπως είπα θέλω να τη βολέψω μέχρι για 2 περίπου χρόνια να έχω απολυθεί από φαντάρος και να έχω βρει μια δουλίτσα είτε για να αλλάξω μοτέρ είτε για να αγοράσω ένα καινούριο αυτοκινητο.
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
το μυστικό για να χρονίσεις το μοτέρ με πιστόλι βρίσκεται στη φίσα της διάγνωσης!!!!!! συνδέεις 2 επαφές, (Ε1 & ΤΕ1) και ο κινητήρας θα δεις ότι ανεβάζει λίγες στροφές! είναι εντολή μέσω του εγκέφαλου τότε και μόνο μπορείς να το χρονίσεις. αν δε το κάνει αυτό δεν έχεις σωστό αποτέλεσμα. το δε περιθώριο χρόνου είναι μεταξύ 8~12 για τα 4αφε και 4αγε. και τα σωστά χρονισμένα είναι στο 10.
βρήκα και τα σχετικά. έκανα ότι μπορούσα για να τα ανεβάσω
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diafanh-psyxh : 17-09-07 στις 17:03.