Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Στρώσιμο |
|
22-03-07, 19:29
|
|
Στρώσιμο
Παιδιά, θέλω τη βοήθειά σας! Πώς πρέπει να στρώσω την νέα μου Corolla hatchback??? Ακούω διάφορα και δεν ξέρω τι πρέπει να πιστέψω
|
22-03-07, 19:33
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Απλα μην την λιωνεις στην αρχη κανε 1000χιλιομετρα χαλαρα μεχρι 4000 στροφες... και μετα ανοιξε σιγα σιγα
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
22-03-07, 19:35
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 16-03-2006
Περιοχή:
Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
|
|
Δεν χρειάζεται στρώσιμο βάρα την στ'αυτιά!!!!!
Πλάκα κάνω έτσι?
Χαλαρά μέχρι τα 1000χιλ. και στροφές μέχρι 4000.
Μετά τα χίλια άρχισε σταδιακά να ανεβαίνεις σε στροφές....
__________________
My garage
COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
|
22-03-07, 19:40
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πολλοί λένε οτι δεν χρειάζετε στρώσημο η μηχανή αλλά μην ξεχνάμε οτι δεν στρώνετε μόνο η μηχανή αλλα και οι δισκόπλακες των φρένων για παράδειγμα και διάφορα άλλα μηχανικά μέρη...
Η προσωπική μου άποψη είναι οτι μέχρι τα 2000 χιλιόμετρα να απογεύγεις να ανεβάζεις πάνω απο 3000 σαλ. απο εκεί και πέρα να οδηγείς νορμάλ μεχρι να κάνεις το πρώτο σέρβις και να δείς γενικά τι παίζει με το αμάξι.
Εγώ αυτό έκανα πάντος.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|
22-03-07, 19:59
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 18-11-2003
Περιοχή:
Βούλα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
3.500 στροφέσ/λεπτό μέχρι τα 1500-2000 και μετά να ανοίγεις τις σχέσεις από τη μεγαλύτερη στη μικρότερη.. Δηλαδή μετά άνοιξε (μέχρι τον κόφτη σχεδόν) την 5η, μετά κάνε 300-500 χιλιόμετρα και μετά την 4η κτλ κτλ
|
22-03-07, 20:54
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
όχι κόφτη ρε αντώνη.όλα σωστά τα είπες απλά τα σταδιακά ανοίγματα πρέπει να γίνουν με απαλό γκάζι.σιγα σιγά.πιάσε μετά τα 1500-2000χιλ μία 140,ξαναπέσε,αργότερα 150-160,ξαναπέσε.άντε μετά δώσε και λίγο παραπάνω.μετά από καμια 500αρια χιλ κάνε το ίδιο με 4 και 5 σχέση στο κιβώτιο κλπ κλπ.καλό είναι να γίνεται με ελαφρύ πάτημα στο πετάλι.τώρα βέβαια αν χρειαστεί να πατήσεις απότομα το γκάζι για να επιταχύνεις γιατί επιβάλεται εννοείται ότι θα το κάνεις.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
22-03-07, 21:31
|
|
Παιδιά, ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον και τη βοήθεια σας. Το αμάξι θα το πάρω στα χέρια μου την επόμενη βδομάδα και επειδή είναι το πρώτο μου θέλω να το προσέξω πολύ, γιατί μελλοντικά θα το ζορίζω, οπότε θέλω να ανοίξει καλά η μηχανή του.
Άρα αν κατάλαβα καλά, πρέπει στην αρχή να δουλεύει το πολύ 3.500 στροφές. Κατά τα 1.500 χλμ ή από την αρχή να το πηγαίνω άντε μέχρι 140 και 150 και μετά να το αφήνω και μετά πάλι το ίδιο; Μετά τα 1500 θα ανεβάζω στροφές στην 5η μετά στην 4η στην 3η και πάει λέγοντας; Άρα να υποθέσω ότι το μοτεράκι θα είναι οκ κατά τα 5.000 χλμ και θα δουλεύει καλά;
|
22-03-07, 21:40
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
με 3000 χιλιομετρα θα εχει στρωθει,δε θελει 5000
παντωσ μετα τα 10000 χιλιομετρα θα το καταλαβεισ οτι ανοιξε.
|
|
|
|
23-03-07, 01:30
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-01-2007
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 183
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κατ'αρχήν καλορίζικη και καλοτάξιδη να είναι φίλε η corolla σου!! Περίπου πριν 2 μήνες ήμουν κι εγώ στη θέση σου!
Η προσωπική μου άποψη για το στρώσιμο(χωρις να εχω ιδιαιτερες μηχανικές γνώσεις) είναι μην τρελαίνεσαι και αγχώνεσαι αν θα σου φυγει και λιγο το γκαζι.. Έγω για τα πρώτα 1000 χλμ. αυστηρά προσπαθούσα να μην ξεπερνώ τις 3000 στροφες και με 5η τις 3.500. Μετά μέχρι τα 2000 άρχισα να το ανοιγω σταδιακά σε ολο το φάσμα των στροφών(για μερικα χλμ. το πηγαινα κοντα στις 4000,μετα 4500,μετα5000 κλπ) Από τις 2000 και μετά το πηγαίνω κανονικά.. Τώρα ειμαι στα 5000χλμ. περιπου και έχει δει την κοκκινη περιοχη παρα πολλες φορες! Τώρα αν έκανα καλά η οχι δεν ξέρω αλλα οπως λογικα εχεις ακουσει η αν ρωτησεις και την αντιπροσωπεια θα σου πουν οτι δεν ισχυουν αυτά που ίσχυαν παλαιοτερα και οι σημερινοι κινητηρες δεν χρειαζονται στρωσιμο. Ομως αν προσεξεις λιγο στα πρωτα χλμ, βοηθα στην ομαλότερη λειτουργια του αυτοκινητου.. Αυτά και ελπίζω να μη σε μπέρδεψα κι άλλο...
|
23-03-07, 02:22
|
|
|
|
Εγγραφή: 24-05-2004
Περιοχή:
Papagou/Athens
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 734
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
φιλε nuntius, τα μοτερ ειναι πλεον ηδη δουλεμενα πριν φορεθουν πανω στο αυτοκινητο. προσωπικα και εχοντας στρωσει μεχρι τωρα 4 αυτοκινητα σου προτεινω μεχρι τα 1000 χλμ μεχρι 3,500-4,000 στροφουλες και αν μπορεις σε εθνικη ή γενικα μεγαλο δρομο ανοιγοντας 4η και 5η ανετα μεχρι 4,000 ετσι ωστε να αρχισει να αποκτα ελαστικοτητα το μοτερ. μετα τα 1,000 χλμ μπορεις να αυξησεις στροφες μεχρι 4,500 κυριως σε ταχυτητες απο 3η και πανω, ετσι ωστε να μη το ζοριζεις με 1η,2η. μετα τα 2,000 αφοβα τραβα το κοφτες!!! παντως μη το στρωσεις μεσα στην κινηση και στα φαναρια 1η-2η. βγαλτο εξω να αναπνευσει με 5η. πολυ σημαντικο για την περαιτερω πορεια και ζωη του μοτερ αν και μη ξεχνας οτι εχει οχι 1 οχι 2 οχι 3 οχι 4 οχι 5 αλλαααα 6 χρονια guarantee!!! χεχεχε!!! καλες βολτες!!!
__________________
και μετα τις 6.000...ερχεται η απογειωση...!!!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16738892 seconds (81,80% PHP - 18,20% MySQL) with 38 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:04. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|