Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA KE30

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
TOYOTA SERA? με μανισιο μηχανισμο ανοιγματος θυρων αλα-λαμπο?
  #1  
Παλιά 22-02-07, 11:01
Το avatar του χρήστη SavvasKE35
SavvasKE35 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-08-2005
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.135
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 352
SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
TOYOTA SERA? με μανισιο μηχανισμο ανοιγματος θυρων αλα-λαμπο?

Σημερα το εχει η μερα φαινεται,

απο το κακο στο χειροτερο παω, ποτε μην λες ποτε, και τετοια....

νομιζα οτι ηξερα ολα τα μοντελα αλλα παλι τιποτα δεν ξερω, ουτε ηξερα!

θαυμαστε!

http://www.pbase.com/suprafiend/sera
__________________
.....
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 22-02-07, 11:36
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 448
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Καλο!!!!
Αμα θες να φρεναρεις πιο γρηγορα ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ!!!!
Σαν τα φλαπς των πτερυγιων των αεροπλανων!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 22-02-07, 11:40
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 913
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Πλακα εχει.
Ειδες τι μαθαίνει κανεις?
Και αν κρινω απο τον σχεδιασμο του πρεπει να ειναι τουλαχιστον 10ετιας.
Και ειναι οντως μοντελο του 90 (μου θυμισε τη σελικα)

Οπως θα δειτε και στις παρακατω φωτο για καλυτερο φρεναρισμα μπορεις να ανοιξεις ταυτοχρονα και το πορτπαγκαζ...
(φρεναρισμα πανικου)
χαχαχα
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  cera2.jpg
Εμφανίσεις:  131
Μέγεθος:  46,1 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  cera3.jpg
Εμφανίσεις:  124
Μέγεθος:  44,5 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  cera 1.jpg
Εμφανίσεις:  119
Μέγεθος:  43,4 KB  
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη endurasKE-30 : 22-02-07 στις 11:51.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 22-02-07, 12:11
Το avatar του χρήστη alimonos
alimonos Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: TRUENO ΑΕ86
Περιοχή: ΗΠΕΙΡΟΣ
Μηνύματα: 1.845
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 427
alimonos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΟΣΟ ΖΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΡΕ !!!
__________________
AE86 FANATIC
Απάντηση με παράθεση
manoliske30
  #5  
Παλιά 28-05-07, 12:57
Το avatar του χρήστη manoliske30
manoliske30 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Στην φτερωτη της τουρμπινας
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 264
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
manoliske30 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
manoliske30

The Toyota Sera was a small car built by Toyota solely for the Japanese market in the early 1990s, although enthusiasts in New Zealand, India, Ireland, Australia, Canada, and the UK have since imported a handful of them. It was initially revealed as the Toyota AXV-II concept car in 1988, and was shown in almost production-ready form.
The Sera was available with a 1.5 L inline 4 engine. It came with either 4 speed automatic or a 5 speed manual transmission.
The car is related to the Toyota Paseo, and shares similar floorpans, suspension, steering and brakes.
The engine is the 5E-FHE developing 110ps (108bhp), and this is the largest capacity derivation of the E series engines, and the most powerful of the normally aspirated versions. The Toyota Starlet GT Turbo or Glanza engine, codename 4E-FTE, develops 135ps (133bhp) as standard and has been successfully transplanted in a number of Seras in Japan, Australia and the UK.
Its most distinctive feature is its butterfly doors, which open forward and up from the bottom and top of the A pillar (similar to the McLaren F1 and Saleen S7). The weight of the door is supported by a thick gas strut, but there is a balance system to help take into account changes in temperature inside the door. The door can be opened fully in a fairly confined space - 43cm clearance on either side of the car, unlike the conventional doors on most cars.
The Sera came with an optional 'Live' surround sound system that included a pair of component speakers on the rear parcel tray, mounted in a tube that could rotate towards the passengers or the glass hatch. This premium sound package also included a small subwoofer as well as a centre speaker in the dash and is usually identified as "Super Live Surround Sound" or SLSS.
One drawback of the car is the large amount of glass that can create a solar load greenhouse effect inside the car causing interior temperatures to soar. All Seras came as standard with air conditioning to offset this problem, and the advantage of the design is that the otherwise cramped rear passengers enjoy incredible visibility to the front and sides (and above!) compared to most small coupes. Due to the overwhelming amount of glass the body is not very rigid. This lack of rigidity affects the handling characteristics with body roll (although some of this behaviour can often be attributed to the age of the cars since new genuine suspension is actually quite competent, although still somewhat at odds with the sporting image the car has acquired outside of Japan). Another disappointing feature is the small opening for the rear cargo area; measuring only 52cm by 82cm. This boot (trunk) space is large enough to fit a small suitcase, but the rear seats fold down to increase storage area to an acceptable level, and the division between the rear seats and luggage area is removable. Ultimately the Sera is an incredibly practical design given its compact size.
The Toyota Sera was produced in three distinct versions, each available with either manual or automatic transmissions, standard (2 speakers, fitted to the doors) or SLSS audio, and a wide range of options. The initial build (Phase 1) features beige/tan interior or greyish blue depending on exterior colour, a bayonet fuel filler cap, and a ribbed woven seat material that is very hardwearing. Most of the production was completed in this phase, around 12,000 of the total 16,000 or so cars produced, from launch in 1990 to May 1991. From May 1991 to June 1992, Phase II was produced, identifiable by different seat materials featuring a pastel pattern in the main sections with tan/greyish bolsters depending on interior colour, and a screw-type fuel filler cap. Around 2,300 Phase II cars were produced.
The final version of the Sera (Phase III) features a grey interior with seat fabrics that have a secondary colour to complement the exterior colour, some engine component revisions, side impact beams in the doors, optional airbags (which may have been accompanied by ABS - an option on all Seras - and three-point rear seat belts), stronger door struts to compensate for the side impact beams, and the only external change to the Sera - a solid plastic spoiler with LED high-level brake light incorporated.
The Phase III Sera also featured a limited edition model, the Amlux.
Optional accessories for the Sera at launch included an in car fax, "fragrance synthesizer", CleanACE cabin filter (relatively common - for an accessory. Many accessories are extremely rare), parking sensors, ski-racks which attached to the doors, and a different set of seat covers and mats in a striking colour combination.
The Sera/AXV-II was one of the first cars to feature projector headlights (the AXV-II concept featured conventional lights). The Alfa Romeo Stradale is believed to be the first car to feature dihedral doors, which like the Sera, features windows that curve upward into the 'roof' section of the vehicle.
The Sera is still very well supported by Toyota for spares, and many UK dealers are happy to order parts and service the car.
In Australia, most Seras will have required three-point seatbelts and side impact beams to be fitted for compliance. There may be benefits to importing a later model to avoid this third-party work.Toyota Sera

ManufacturerToyotaProduction1990-1995ClassSubcompact Sports CarEngine(s)1.5 Liter 5E-FHE
108 HorsepowerTransmission(s)4spd Auto / 5spd Manual
__________________
ΚΕ30 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ...

1200 κυβικά τέσσερις πεταλούδες να κάνω μπαντιλίκια
αριστερά και δεξιά να φεύγω απο τις λακούβες!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 28-05-07, 14:26
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 333
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Tελικα οσο ζεις μαθαινεις!!!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 28-05-07, 17:18
Το avatar του χρήστη Corollaxli
Corollaxli Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-09-2006
Μοντέλο: ΕΕ90 XLi 1.3 95Ηp
Περιοχή: Πετρούπολη-Καλαμάτα
Μηνύματα: 2.333
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 456
Corollaxli θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Είδατε όμως τι καμάρια βγάζει η μαμά ΤΟΥΟΤΑ;Έτσι έτσι!!!
__________________
Χαμηλωμενο 3 ποντους corolla κοβει κ*λους απο την ΤΟΥΟΤΑ σαν κομπρα μεσα στους δρομους.Μη σταματας τις ταχυτητες καρφωνοντας μπροστα μου να κολας

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ...ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΜΙΚΡΟΣ...ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΠΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ?
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 28-05-07, 17:43
Το avatar του χρήστη Geo!
Geo! Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-11-2004
Μοντέλο: EE90 Sedan (4A-FE)
Μηνύματα: 1.383
Ευχαρίστησε: 4
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 382
Geo! είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από manoliske30 Εμφάνιση μηνυμάτων
The Toyota Sera was a small car built by Toyota solely for the Japanese market in the early 1990s, although enthusiasts in New Zealand, India, Ireland, Australia, Canada, and the UK have since imported a handful of them.
Α... έβγαινε μόνο δεξιοτίμονο ε? Κρίμα...

Σάββα σκέφτεσαι να το πάρεις?? Δεν θέλει πολύ δουλειά!! Μονό η μούρη θέλει φτιάξιμο!!
__________________


Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA KE30

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Προβλημα στον Μηχανισμο του Παραθυρου νικος82 TOYOTA COROLLA E 12 22 16-03-15 22:32
Toyota auris facelift - Αντιπροσωπεία Toyota Λαμίας xristosmk TOYOTA AURIS 17 10-12-10 19:24
New Toyota Toyota Corolla XRS 2009 LAKISdj TOYOTA COROLLA E15 19 02-12-10 22:18



Page generated in 0,20137501 seconds (85,62% PHP - 14,38% MySQL) with 40 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:20.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)