Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Περιθώρια βελτίωσης μαυρικάπακου 20V
  #1  
Παλιά 13-02-07, 14:15
Το avatar του χρήστη john2121
john2121 Offline:
 
Εγγραφή: 31-08-2006
Μοντέλο: G6 1.4 Φ.Π.Ε
Περιοχή: Elefsina
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 94
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
john2121 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Περιθώρια βελτίωσης μαυρικάπακου 20V

Θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο μπορεί ένας 1,6άρης κινητήρας να πάρει άλογα την στιγμή που είναι ήδη γαργαλημένος από τη μάνα του. Και αυτό γιατί το καλοκαίρι θέλω να πάρω ένα πολύ δυνατότερο αυτοκίνητο από το δικό μου 1,4 και επειδή ξέρω πόσο καλό είναι το G6 λέω να το ψάξω λίγο για αυτό αν κάποιος γνωρίζει καλά τα περιθώρια βελτίωσης,αξιόπιστα πάντα ,ας μου πει πόσα άλογα και το ανάλογο κόστος.

Ευχαριστώ προκαταβολικά και θα παρακαλούσα όχι γενικότητες.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 13-02-07, 19:15
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
φίλε μου το μοτερ 20v ειναι πολύ καλή επιλογή αλλά αν θες να προπεράσεις τα 160 αλογατα και να πας σε άλλη διάσταση θα πρέπει να βάλεις πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη.πχ ο κινητήρας της Toyota 4AGE βελτιωμένος από την TRD σε έκδοση atlantic formula, με απόδοση 240 ατμοσφαιρικούς ίππους.
αν μπεις σε αυτό το τριπάκι μιλάμε για τετραπετάλουδο άλλο,εκκεντροφόρους και χίλια άλλα δυο καλούδια που αλλάζουν και εκτωξεύουν τη δύναμη του κινητήρα.
το θέμα είναι πόσα λεφτά διαθέτεις εσύ και τι ακριβως θέλεις να κάνεις
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 13-02-07, 22:19
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν δεν θες γενικοτητες και θες δυναμη και αξιοπιστια διαβασε την αγγελια μου και ψωνισε.Ειναι οτι ζητας!!Τουλαχιστον απο αυτα που γραφεις.Ή αν δεν θες να ψωνισεις απο τον δικο μου παγκο ψαξε για πανομοιοτυπο.Αν τωρα θες να κρατησεις σονι και καλα το δικο σου θες 3500 ευρω για 165 ατμοσφαιρικα αλογα(μονο μοτερ,κιβωτιο και εγκεφαλο).Οτιδηποτε παραπανω κοστιζει!!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 13-02-07, 23:50
Το avatar του χρήστη john2121
john2121 Offline:
 
Εγγραφή: 31-08-2006
Μοντέλο: G6 1.4 Φ.Π.Ε
Περιοχή: Elefsina
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 94
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
john2121 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε mechanicaf το αυτοκίνητό σου είναι εξαιρετικό αλλά έχω δει και άλλα τέτοια,όμως θα ήθελα κάτι πιο δυνατό,προσωπικά σκέφτομαι κανένα 200sx ή silvia s14 με πάνω από 200 άλογα που κάνει κάνα 20άρι χιλιάρικα όμως επειδή ξέρω πόσο κάλο είναι το δικό μου,έλεγα μην φύγω από την toyota και να επενδύσω σε μια καλή βάση όπως το δικό σου,γι'αυτό ρωτάω για να μάθω κατά πόσο βελτιώνεται και αν είναι σε θέση να τσαγιάζει αμάξια 200+ίππων (αν και νομίζω ότι μπορεί αν κρίνω πόσο καλό είναι το δικό μου για 100 άλογα).Ελπίζω να κατάλαβες τι ψάχνω και να εκτίμησες την αγάπη μου για τα g6 από την στιγμή που σκέφτομαι να απ αρνηθώ την πίσω κίνηση για τα "μάτια" μιας καλοφτιαγμένης corollaς.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 14-02-07, 00:20
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων...
προσωπικά έχω ένα φίλο που με το 20v του τσαγιάζει Rally 200 ίππων...
Θα μου πεις rallaki είναι...
Ναι αλλά 200 άλογα σε 900 κιλά είναι πολλάαα...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 14-02-07, 01:02
Το avatar του χρήστη john2121
john2121 Offline:
 
Εγγραφή: 31-08-2006
Μοντέλο: G6 1.4 Φ.Π.Ε
Περιοχή: Elefsina
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 94
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
john2121 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εντάξει μπορεί. Δηλαδή πόσο θέλει το 20ν μαμά τα 0-100;Κάτω από 7 δεύτερα μου φαίνεται δύσκολο.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 14-02-07, 11:24
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ώπα...
Δεν είπα σε καμία περίπτωση ότι το μοτέρ είναι μαμά...
Αλλά σου είπα και στην αρχή.
Πρέπει να κάνεις πολλές υποχωρήσεις για το συγκεκριμένο αμάξι, ειδικά σε ότι αφορά το ταξίδι.
Το βγάζεις όμως σε κλειστά στροφιλίκια και το χαμόγελο κάνει κανά μήνα να φύγει από το πρόσωπό σου.
Το θέμα, λοιπόν, όπως σου είπαν και τα παιδιά πριν είναι τι θες να κάνεις, να βάλεις τα όρια στις υποχωρήσεις που θα κάνεις και μετά βρίσκεις πάρα πολλές λύσεις.
Τώρα αν μιλάμε γενικά και αόριστα,
Με 3200 (Πιστόνια, φλάτζα, άγγραφος, ροική) το ασημί φτάνει στα 180 άλογα, αν βάλεις και εκκεντροφόρους και ένα ζύγισμα στροφάλου (άλλα 1500 περίπου) ξεπερνάς τα 200 άλογα.
Αυτά χοντρικά έτσι.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 14-02-07, 11:49
Το avatar του χρήστη john2121
john2121 Offline:
 
Εγγραφή: 31-08-2006
Μοντέλο: G6 1.4 Φ.Π.Ε
Περιοχή: Elefsina
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 94
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
john2121 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τι εννοείς υποχωρήσεις; Την κατανάλωση ή τον θόρυβο και την σκληρότητα του αμαξώματος;
Δηλαδή με κάνα 5άρι χιλιάρικα σε μαυροκάπακο ξεπερνώ 200 άλογα,αξιόπιστα πάντα μην γίνουμε σαν τα σαξόραλλα ή άλλα όχι ιαπωνικά που όσους ξέρω με πειραγμένα μοτέρ ο καλύτερος και λάδια και ο χειρότερος έχει σπάσει 2 φορές μοτέρ.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 14-02-07, 12:03
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σκληρό το αμάξι δεν είναι.
Σφικτό ναι...
Κοιτα να δεις.
το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις σε ένα Ιαπωνέζικο σύνολο για να νιώσεις τη δύναμη είναι να πάρει πόδι το κιβώτιο....
Πρέπει να φτιάξεις λοιπόν ένα κιβώτιο ανάλογο των απαιτήσεων σου.
Στο συγκεκριμένο η πρώτη βγάζει 85 χλμ στις 8200 και οι υπολοιπες ανεβάζουν από 20 χλμ (6άρι πάντα).
Αυτό το κιβώτιο και σε μαμά μοτέρ μεταμορφώνει το αμάξι σε πυροβόλο.
Μην ακούσω λέξη ότι δεν θα απλώνει κλπ.
Το μοτέρ είναι ένα τυπικό πολυβάλβιδο ατμοσφαιρικό, που να τη βρει τη δύναμη, χαμηλά, για να απλώσει;
Όταν όμως οι στροφές σε κάθε αλλαγή πέφτουν κατά 1000 τότε είναι συνέχεια στα καλύτερά του.
Κόστος κιβωτίου (χωρίς αγορά 6αριου) 1280 ευρώ.
Δεν πας όμως και ταξίδι με αυτό....
Αυτό εννοώ υποχώρηση.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 14-02-07, 12:04
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
θα το τραβήξω σύντομα βιντεο να το δειτε κιολας....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Επιλογή Βελτίωσης Κινητήρα overboost TOYOTA COROLLA 111(G6) 14 04-10-05 18:10
Oδηγός Βελτίωσης 4α-ge UNIQUE 4AGE 20v Levin 7 06-04-05 16:36



Page generated in 0,16623402 seconds (82,12% PHP - 17,88% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:54.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)