Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Σασμαν
  #1  
Παλιά 14-11-06, 23:07
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σασμαν

προκειται για κινητηρα 1600cc 4A.
ποιο ειναι το κοντυτερο 4AG?
του 4efe ποσο κοντο ειναι?ratio?
τι σημαινει και πως δουλευει το LSD?
πως λεγοντε οι ειδικοι κωδικοι σε καθε σασμαν?
πως μπορουμε να μαθουμε καποια ratios?
carinaman?
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Re: Σασμαν
  #2  
Παλιά 15-11-06, 00:42
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Σασμαν

Να ξέρεις κάτι.
Όλα τα κιβώτια της Toyota είναι ακριβώς τα ίδια.
είτε είναι 1,3 ή 1,6...
Αυτό που αλλάζει είναι το βήμα.
Τι σημαίνει αυτό?
Σημαίνει ότι αν σε ένα σασμάν από Carina π.χ. από 3η σε 4η οι στροφές πέφτουν κατά 1500, το ίδιο πέφτουν σε όλα τα κιβώτια για 4Α, ακόμα και στο 6άρι,απλά αν στο Carina η αλλαγή γινόταν στα 175 χλμ/ω, στο levin θα γίνεται στα 160...
Ίσως να κερδίζεις ελάχιστα από το γεγονός ότι όσο λιγότερα είναι τα χλμ τόσο μικρότερη είναι η αεροδυναμική αντίσταση και είναι λίγο πιο ευκολο σε μία μακρια σχέση να ανεβάσει χλμ.(ελπίζω να το κατάλαβες αυτό, γιατί είναι λίγο μπερδεμένο...)
Αν θες πραγματικά κοντό κιβώτιο, πρέπει ή να φτιάξεις ή να αγοράσεις έτοιμες σχέσεις, ώστε να πυκνώσουν.
Παραθέτω μερικά διαγράμματα από ΑΕ92, ΑΕ101 και ΑΕ111.
όλα με 4ΑGE κινητήρα.
και ένα από ΑΕ92 σχεσάτο.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  m-92-close.jpg
Εμφανίσεις:  83
Μέγεθος:  17,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  m-92-std.jpg
Εμφανίσεις:  76
Μέγεθος:  20,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  m-101-std.jpg
Εμφανίσεις:  66
Μέγεθος:  18,2 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  m-111-std.jpg
Εμφανίσεις:  69
Μέγεθος:  18,2 KB  
Απάντηση με παράθεση
Re: Σασμαν
  #3  
Παλιά 15-11-06, 00:45
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Σασμαν

και μιας και το ζήτησες πάρε και του 4EFE...
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  m-82-std.jpg
Εμφανίσεις:  72
Μέγεθος:  17,9 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  m-91-std.jpg
Εμφανίσεις:  18
Μέγεθος:  18,0 KB  
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 15-11-06, 00:53
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Και τώρα για το διαφορικό...


διαφορικό torsen :
Eίδος ελεγχόμενου διαφορικού. H ονομασία του προέρχεται από τις λέξεις «Torque Sensing differential». Σκοπός του είναι να μεταφέρει το μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής του κινητήρα στον τροχό ή τον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση, σε αντίθεση με τα κοινά διαφορικά. H αρχή λειτουργίας του βασίζεται στο συνδυασμό μετωπικών και κοχλιωτών οδοντωτών τροχών.

διαφορικό μπλοκέ (ελεγχόμενο) : Διαφορικό που επιτρέπει μεν την κίνηση των αξόνων εξόδου με διαφορετικές ταχύτητες, διαθέτει όμως μηχανισμούς που περιορίζουν τις διάφορες ταχύτητες, ανάλογα με το βαθμό εμπλοκής του. Με τον τρόπο αυτό, ένα ποσοστό ροπής μεταφέρεται πάντα στον τροχό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση, ανάλογα με το βαθμό περιορισμού της ολίσθησης που το συγκεκριμένο «μπλοκέ» μπορεί να επιτύχει.

διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης : ένα διαφορικό που περιλαμβάνει κι ένα μηχανισμό που περιορίζει τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής ανάμεσα στους άξονες εξόδου του. Η περιορισμένη ολίσθηση (όπως λέγεται αυτή η λειτουργία) εξασφαλίζει την κατανομή ροπής και στους δυο τροχούς, ακόμα και όταν ο ένας βρίσκεται πάνω σε πολύ ολισθηρή επιφάνεια. Τα διαφορικά αυτού του τύπου έχει επικρατήσει να λέγονται «μπλοκέ» κατά κάποιο ποσοστό. Το μπλοκέ διαφορικό στην πραγματικότητα είναι μόνον αυτό που τη δύσκολη στιγμή κατανέμει την ισχύ από 50% σε κάθε τροχό. Ένα κοινό διαφορικό στην περίπτωση που ένας τροχός χάσει την πρόσφυση του μεταδίδει σε αυτόν το 100% της ισχύος. Ενώ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης σε μια τέτοια περίπτωση μεταδίδει και ένα ποσοστό της ισχύος στον τροχό που διατηρεί την πρόσφυση του.

Όλα τα παραπάνω "μειώνουν" τη δύναμη που περνιέται στο δρόμο εξαιτίας της αυξησης των τριβών.

http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  parts.jpg
Εμφανίσεις:  22
Μέγεθος:  75,2 KB  
Απάντηση με παράθεση
Re: Σασμαν
  #5  
Παλιά 15-11-06, 02:35
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Σασμαν

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Να ξέρεις κάτι.
Όλα τα κιβώτια της Toyota είναι ακριβώς τα ίδια.
είτε είναι 1,3 ή 1,6...
Λαθος! Πολλα κιβωτια ειναι κοινα με την ενοια οτι φοριουνται σε πολλα αμαξια οπως Corolla-Carina-Celica-Starlet αλλα οχι και ακριβως ιδια!! Αυτο που λες βημα εννοεις οτι το levin πχ φοραει 195/50/15 ενω η carina 195/55/15? Αν ναι καλως, ισχυει(πολυ μικρη διαφορα βεβαια), αν οχι, τοτε αυτο που εννοεις ειναι το διαφορικο που αλλαζει.. Οσον αφορα τα κιβωτια και τη διαφορετικοτητα, πχ του levin ειναι διαφορετικο απο της carina στην 3η, την 4η και την 5η.. Αρα μιλαμε για ενα ΠΑΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο κιβωτιο..
Λοιπον και για να μιλαμε συγκεκριμενα και με κωδικους, τα πιο γνωστα ειναι τα εξης:
Κωδικος 1η 2η 3η 4η 5η 6η Τελικη(διαφορικο)
C52 3.166 1.904 1.310 0.969 0.815 4.312 (Τα πρωτα ασημοκαπακα και οι Corolla AE92 GTi)
C56 3.166 1.904 1.392 1.031 0.815 4.312 (μαυροκαπακα μονο)
C151 3.545 1.904 1.233 0.885 0.725 4.312(Αυτο φοραει ο 4A-FE Carina-Corolla(1600 και 1300)-Celica)
C160 3.166 2.050 1.481 1.166 0.916 0.725 4.529(6αρι μαυροκαπακου)

Εχω βαλει σε bold τις διαφορες του C52 με το C56.. Επισης αυτα τα 2 φοριοντουσαν στο Starlet GT και Glanza αντιστοιχα αλλα με 3,722 διαφορικο και καποια C56 ηταν μπλοκε προαιρετικα(αντε βρες τα)..

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Να ξέρεις κάτι. το ίδιο πέφτουν σε όλα τα κιβώτια για 4Α
Καλα αυτο προφανως αναιρει και τα δικα σου λεγομενα.. Αν θεωρουσαμε οτι ακομα και τα κιβωτια ηταν ιδια, οταν αλλαζει το διαφορικο, προφανως και αλλαζει ο αριθμος των στροφων κατα την αλλαγη ταχυτητας.. Βεβαια τωρα που ειμαστε σιγουροι οτι ειναι διαφορετικα και σε γραναζωμα τα κιβωτια, προφανως και αλλαζει.. Αλλο να πας απο μια 3η 1,392σε μια 4η 1,031 και αλλο απο μια 3η 1,310 σε μια 4η 0,969.. Καμια σχεση! Στην πρωτη ψοφαει στη 2η φυσαει..

Λοιπον συνοψιζοντας αν καποιος θελει κορυφαιο 5αρι, ψαχνει για C56 απο levin για να εχει το κοντο διαφορικο.. Αν θελει κορυφαιο 6αρι, παει σε C160.. Τα 6αρια απο levin εχουν ολα μπλοκε.. Για τα 5αρια πρεπει να βρεις απο BZ-V.. Αν θες να κανεις κοντρα σε 400αρι παιρνεις το 5αρι.. Αν θες 1000αρι παιρνεις 6αρι.. Αυτα, .-
Απάντηση με παράθεση
Re: Σασμαν
  #6  
Παλιά 15-11-06, 10:09
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Σασμαν

Πανο θα στο πω με λιγα λογια το καλυτερο σασμαν ειναι αυτο που φοραει απο το εργοστασιο το μοτερ.
Υ.Γ.
Στα 400μ χρειαζεσαι μπλοκε στα 1000μ με μπλοκε αστο.....
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Re: Σασμαν
  #7  
Παλιά 15-11-06, 10:21
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Σασμαν

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Πανο θα στο πω με λιγα λογια το καλυτερο σασμαν ειναι αυτο που φοραει απο το εργοστασιο το μοτερ.
Υ.Γ.
Στα 400μ χρειαζεσαι μπλοκε στα 1000μ με μπλοκε αστο.....
Ακριβως, ο κατασκευαστης σκεφτηκε για γενικη χρηση ενα σασμαν και οχι για 0-400 και επισης για οικονομια και μακροζωια του μοτερ.Μπορει με ενα κοντα σασμαν να εισαι πιο γρηγορος, αν και παιζεται αυτο, αλλα στην εθνικη θα σερνεσαι.
Τωρα κατι αλλο στην κολωνα της πορτας εμενα γραφει κατι κωδικους και ενα C, αλλα δεν θυμαμαι των κωδικο θα το κοιταξω και θα σας πω.Ειναι ο κωδικος του σασμαν;
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 15-11-06, 10:22
spyros_45 Offline:
 
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 387
spyros_45 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βασίλη δεν είναι εντελώς σωστό αυτό που λές. Και αν θές την απάντηση στην δίνει ο corollΑΚΗΣ. Εγώ δεν πιστεύω οτι η ΑΕ92 που έχει θα πήγαινε έτσι αμα φόραγε το μαμά σασμάν και το βολάν φυσικά.
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
Απάντηση με παράθεση
Re: Σασμαν
  #9  
Παλιά 15-11-06, 10:36
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Σασμαν

Σπυρο βλεπω απο το δικο μου σε ρεπριζ παει πολυ καλα αλλα απο σταση χανει σημαντικα και το βλεπω με ολα τα αυτοκινητα που εχω ανοιξει ολα μου ανοιγουν ελαφρως στην αλλαγη πρωτης για δευτερα που εχουν χιλιομετρα παραπανω ενω εμενα παει μεχρι 50...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Re: Σασμαν
  #10  
Παλιά 15-11-06, 10:52
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Σασμαν

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Να ξέρεις κάτι. το ίδιο πέφτουν σε όλα τα κιβώτια για 4Α
Καλα αυτο προφανως αναιρει και τα δικα σου λεγομενα.. Αν θεωρουσαμε οτι ακομα και τα κιβωτια ηταν ιδια, οταν αλλαζει το διαφορικο, προφανως και αλλαζει ο αριθμος των στροφων κατα την αλλαγη ταχυτητας..
.-
Αυτό που λες ξανασκέψου το...
Ανεβάζω 2 αποτελέσματα από προγραμμα της Quaife...

Gearbox:- διαφορικό 3,8
Tyre:- Michelin all patterns 175/70 x 14
-------------------------------------------------------------------------------------------
Top Gear gives 35.837 KPH/1000 RPM and a top speed of 286.693 KPH at 8000 RPM

Engine speeds in top gear:-
40 KPH = 1116 RPM 50 KPH = 1395 KPM 60 KPH = 1674 RPM 80 KPH = 2232 RPM
100 KPH = 2790 RPM 110 KPH = 3069 RPM 130 KPH = 3628 RPM 160 KPH = 4465 RPM

Top Speed in 1 gear = 73.801 KPH
And changes into 2 gear at 4811 RPM dropping 3189 RPM
Top Speed in 2 gear = 122.718 KPH
And changes into 3 gear at 5504 RPM dropping 2496 RPM
Top Speed in 3 gear = 178.363 KPH
And changes into 4 gear at 5918 RPM dropping 2082 RPM
Top Speed in 4 gear = 241.130 KPH
And changes into 5 gear at 6729 RPM dropping 1271 RPM
Top Speed in 5 gear = 286.693 KPH




Gearbox:- διαφορικό 4.53
Tyre:- Michelin all patterns 175/70 x 14
-------------------------------------------------------------------------------------------
Top Gear gives 30.062 KPH/1000 RPM and a top speed of 240.493 KPH at 8000 RPM

Engine speeds in top gear:-
40 KPH = 1331 RPM 50 KPH = 1663 KPM 60 KPH = 1996 RPM 80 KPH = 2661 RPM
100 KPH = 3326 RPM 110 KPH = 3659 RPM 130 KPH = 4324 RPM 160 KPH = 5322 RPM

Top Speed in 1 gear = 61.908 KPH
And changes into 2 gear at 4811 RPM dropping 3189 RPM
Top Speed in 2 gear = 102.942 KPH
And changes into 3 gear at 5504 RPM dropping 2496 RPM
Top Speed in 3 gear = 149.620 KPH
And changes into 4 gear at 5918 RPM dropping 2082 RPM
Top Speed in 4 gear = 202.273 KPH
And changes into 5 gear at 6729 RPM dropping 1271 RPM
Top Speed in 5 gear = 240.493 KPH


Και ναι, όταν λέω βήμα εννοώ το κορωνοπήνιο, ίσως αυτό δεν το διατύπωσα σωστά.
Για όλα τα άλλα πάντως τα λέω με πολύ σιγουριά, χωρίς να σημαίνει ότι δεν το συζητάω κιόλας....
jedi
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ντιζες.σασμαν 6g σε 5αρι σασμαν παντελης 20v 4AGE 20v Levin 11 13-04-14 01:14
Σασμαν ε12 iempan TOYOTA COROLLA E 12 5 11-01-12 15:31
σασμαν g6 tomas4wd TOYOTA COROLLA 111(G6) 15 02-03-11 01:45
Ηχος στο σασμαν Ε12 f/l kpagonaris TOYOTA COROLLA E 12 45 25-01-11 22:49
Σασμαν Virus SUPPORT 45 04-04-08 22:48



Page generated in 0,17683411 seconds (83,02% PHP - 16,98% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:46.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)