Aγαπητε Carinaman κοιτα απο ποια oπτικη γωνια το βλεπω εγω... Λοιπον:
20v silver: αξιοπιστο μοτερ με καλη λειτουργια χαμηλα και ψηλα, σχετικα δυσκολο να βρεις καλο κομματι. με γενικο σερβις, αλλαγη αναλωσιμων και εξατμιση απο καταλυτη και πισω, εχουμε περιπου 145 αλογα και καλη προοπτικη για αρκετα αλογα στο μελλον... ολα αυτα περιπου 1500-2300 ευρω αναλογα το κομματι με τοποθετηση...
20v black: επισης αξιοπιστο μοτερ με μετρια λειτουργια χαμηλα, πολυ καλη λειτουργει εως τις 8k στροφες. Μεγαλη καταναλωση αλλα ευκολοτερο να βρεις καλο κομματι. παλι με αλλαγη (ιμαντων, φιλτρων,κλπ...) σερβις και εξατμιση απο καταλυτη και πισω, εχουμε 160-170 αλογα τα οποια ειναι ομως δυσκολο να ανεβασεις ψηλα λογω κοστους... το κοστος εδω ειναι απο 2500-3500 ανλογα με το κομματι και κοστος τοποθετησης.
Turbo: εδω κινουμενοι στον μεσο ορο κοστους(3000 και κατι ευρω), δικαιολογουμε φλαντζα, σωληνωσεις, τουρμπινα(Τ25), μεγαλυτερα μπεκ, προγραμμα και τοποθετηση με μεσες αποδωσεις στο 0,8 bar γυρω στα 140-150 αλογα για τον 1,3, 150-160 για τον 1,4 και 170-180 για τα 1,6. χαμηλα τα μικρα μοντελα τουρμοιζουν περιπου στις 2700-2900 σ.α.λ. ενω τα μεγαλα νωριτερα γυρω στις 2500 με την συμπισεση να ειναι στο 8,5:1 περιπου. πριν την περιοχη του τουρμπο εχουμε μια μικρη πτωση τις ευστροφιας σε σχεση με την εργοστασιακη λειτουργια. Μετρια αξιοπιστια, που ομως αναλογα την χρηση, την επιλογη υλικων και με καλο προγραμμα, μπορει να διανυσει εως και 120000 χιλιομετρα στις
αξιοπιστες corollaρες μας χωρις καποια ζημεια αλλα με πιο προσεχτικη συντηρηση...
Τελος ο
Υπερκιβισμος με σετ στροφαλου, μπιελων, πιστωνιων απο celica/MR2 με κινητηρα 1ZZ(143 ιπποι) στα 1,8 λιτρα. με τοποθετηση εχουμε παλι το κοστος κοντα στις 3000 ευρω και αποδοση περιπου 135-140 αλογα(χρειαζεται προγραμμα για να δουλεψει σωστα) αλλα με την ροπη να ανεβαινει περιπου στα 19-20kgm χωρις υστεριση και με εργοστασιακη λειτουργια μαλιστα... εδω μπαινουν και 2 μεγαλα πλεονεκτηματα: 1ον, τα ανταλλακτικα ειναι καινουρια και εργοστασιακα οποτε μιλαμε για σχεδον απολυτη αξιοπιστια αν ο μηχανικος και ο προγραμματιστης ειναι καλοι και σωστοι επαγγελματιες και 2ον δεν φαινεται τιποτα, κυκλοφορουμε το αυτοκινητο μας σαν εργοστασιακο 1400 και δεν δηλωνουμε τιποτα! ετσι ουτε εξτρα φορολογια, ουτε τελη κυκλοφοριας ουτε τρεξιματα στα μηχανολογικα τμηματα της νομαρχιας για να δηλωσουμε το μοτερ! Σημειωση: η τελευταια λυση ταιριαζει μονο στα facelift μοντελα με τους κινητηρες vvti.
Εδω μπαινει η επιλογη
...