Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
|
|
Ας Αποφασισουν |
|
09-06-06, 21:34
|
|
|
Εγγραφή: 26-07-2006
Περιοχή:
volos
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ας Αποφασισουν
ΣTO ΔYNAMOMETPO
Όπως είναι φυσιολογικό, η μεγαλύτερη χωρητικότητα του κινητήρα του Altea του χαρίζει το
προβάδισμα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα από τη σχετική δυναμομέτρηση. O 8βάλβιδος 1600άρης
κινητήρας αποδίδει στον τροχό 89,1 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 12,3 χλγμ. ροπής στις
4.200 σ.α.λ. Πολύ κοντά βρίσκεται ο ιαπωνικός κινητήρας της Corolla, με 86,5 ίππους στις
6.100 σ.α.λ. και 11,1 χλγμ. στις 4.400 σ.α.λ. Oι μικρότερες ονομαστικές τιμές που
ανακοινώνουν οι κατασκευαστές για τα Astra και Golf επιβεβαιώθηκαν. Tα νούμερα για το
Astra είναι 79 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. και 10,9 χλγμ. ροπής στις 4.500 σ.αλ., ενώ o
1400άρης FSI του Golf αποδίδει στον τροχό 78,1 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 11,5 χλγμ.
στις 4.000 σ.α.λ.
τα σχολια δικα σας
http://library.techlink.gr/4t/articl...1&article=9962
|
10-06-06, 09:18
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 15-07-2006
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 15
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εμένα μου άρεσαν αυτά που έγραφε για τον D-4D
__________________
Επέστρεψα...
Πρωην Japanese-Teo...
Toyota Power...Carina rules
|
|
Re: Ας Αποφασισουν |
|
11-06-06, 11:59
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 15-12-2004
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Ας Αποφασισουν
"Στην Corolla, παρατηρήσαμε μια μείωση της
εκρηκτικότητας του κινητήρα, ειδικότερα στην υψηλή περιοχή του στροφομέτρου, σε σύγκριση
με το προηγούμενο μοντέλο. Aυτό αντικατοπτρίζεται και στους αυξημένους χρόνους των
επιδόσεων μεταξύ νέου και παλιού μοντέλου (0-100 χλμ./ώρα: 12,9 έναντι 11,2 δλ., 80-110
με 3η: 7,4 έναντι 6,5, με 4η: 11 έναντι 10,1, με 5η: 15,1 έναντι 13,9 - αποκορύφωμα, η
ταχύτητα εξόδου από το χιλιόμετρο: 158 έναντι 148 χλμ./ώρα). Bέβαια, ακόμα κι έτσι, η
Corolla αποδεικνύεται γρηγορότερη στην επιτάχυνση από στάση έναντι των Golf, Astra και
Altea, στις ρεπρίζ, όμως, οι διαφορές περιορίζονται σημαντικά."
|
12-06-06, 23:15
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα κρασια..δεν πιστευω κουβεντα οτι το προηγουμενο ειναι ποιο γρηγορο.... και δεν το περνω εφωιστικα αλλα εγω πιστευω πως ειναι ιδια ακριβως.... απλα οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια και βλεπουν πως να μειωσουν κατι ουτως η αλλως μηχανικα ανωτερο...αυτα προς τα περιοδικα οχι προς εσενα που τα μεταφερεις!!!!!
|
|
Re: Ας Αποφασισουν |
|
12-06-06, 23:34
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 15-12-2004
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Ας Αποφασισουν
Καλά, εννοείται πως κι εγώ δεν πιστεύω ότι είναι ακριβώς έτσι. Άντε να έχει μια απειροελάχιστη διαφορά λόγω ηλεκτρικού γκαζιού (αν ισχύει κάτι τέτοιο). Έτσι κι αλλιώς ο ίδιος κινητήρας είναι, το ίδιο βάρος έχει το αμάξι, πως να δημιουργηθεί τέτοια διαφορά; Δεν έχει αλλάξει κινητήρα (όπως είχε κάνει στο facelift του προηγούμενου yaris στο 1300 - διάμετρος και διαδρομή κυλίνδρου εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους, αλλά περιέργως καμια διαφορά σε επιδόσεις...). Αν όμως έτυχε (μία στο εκατομμύριο) το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε να έχει κάποιο πρόβλημα και να μην αποδίδει σωστά; Και μην σκεφτεί κανείς ότι επειδή έχω την pre f/l θέλω να λέω ότι πάει καλύτερα το δικό μου. Μάλιστα σκεφτόμουν σοβαρά κάποια στιγμή να την άλλαζα για να πάρω f/l και 5θυρη, αλλά εγκατέλειψα την ιδέα, γιατί μάλλον δεν συμφέρει. Μια χαρά είναι αυτό που έχω. Όμως ο κολλήτός μου που ψάχνει να αγοράσει αμάξι, έχει δεχτεί αμέτρητες ώρες πλύσης εγκεφάλου, και μπορώ να πω (και με τη θέλησή του βέβαια) πως όταν με το καλό το αποφασίσει, η Λίτσα(έτσι τη λέμε μεταξύ μας) είναι η πρώτη του επιλογή μέχρι στιγμής!
|
12-06-06, 23:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω εχω facelift και οταν ρωτησα τι διαφορες εχει εκτος απο μασκα μου παν σασμαν και κατι στις αναρτησεις.αυτα.επισης το 1,4 δεν εχει ηλεκτρικο γκαζι οπως το 1,6 facelift.τωρα να χε προβλημα δεν ξερω το αμαξι της δοκιμης αλλα οκ....παντως και ετσι που το βγαλανε παλι παταει ολα του συναγωνισμου!!!!
|
|
Re: Ας Αποφασισουν |
|
12-06-06, 23:49
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 15-12-2004
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Ας Αποφασισουν
Ναι, στην ίδια δοκιμή γράφει αν θυμάμαι καλά ότι έχει περιοριστεί πολύ το σπινάρισμα που εμφάνιζε ο εσωτερικός τροχός σε στροφή στο pre f/l. Τώρα για σασμάν, δεν έχω ακούσει κάτι. Πάντως εμένα έκανε(άσχετο) ένα θόρυβο όταν μετακινούσα το μοχλό, κάτι σαν σφύριγμα. Και το πήγα στην Τογιότα και μου είπαν ότι ήθελε απλά λίπανση στις ντίζες. Και γενικά ήταν λίγο πιο δύσκολο να βάλεις ταχύτητες, ειδικά την πρώτη. Όση ώρα περίμενα να το φτιάξουν μπαίνω στην έκθεση σε μια Corollitsa Sport 5θυρη που είχε(αλήθεια, δεν το έχει σταματήσει να το βγάζει το Sport; Πρέπει να έχουν κομμάτια ακόμα λογικα...) , και μου άρεσε πολύ η αίσθηση στο σασμάν. Αργότερα που το πήρα το δικό μου, ήμουν πολύ χαρούμενος, γιατί είχε γίνει πλέον ακριβώς έτσι!
|
13-06-06, 01:06
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
την sport εχω χεχε.βασικα κοιτα αν παρεις μια prof/l θα δεις οτι η 1η κουμπωνει ποιο ψηλα απ οτι στο f/l...τεσπα λεπτομερειες...
|
14-06-06, 14:40
|
|
|
|
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή:
KOZANH
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τον D-4D Των έχω ακουσει απο κοντα πολύ κάλος και ευστροφος με κενο που πάτισα γκάζι α και σφύρίζει το πιο σηαντικό. Ειναι 1.4 και έχει 90 αλογα με ροπή 19kg.και κατανάλωση μόνο 5 λιτρα
__________________
Corolla E12 , Auris D-4D.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,15058494 seconds (81,03% PHP - 18,97% MySQL) with 38 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:30. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|