Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45";p="
¶ στάδιο ρε συ ¶κη. Φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση. Δεν νομίζω αντλία και μπεκ να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν. Το ξέρεις οτι τα περισσότερα αυτοκίνητα του group vag με μια απλή χοάνη ή ένα φίλτρο ελεύθερο αρχίζουν το ρετάρισμα? Παθών ο ξαδελφός μου με ένα Ibiza.
|
ενα αισθητηρα που ειχε μεσα στο μαμισιο φιλτροκουτι, ο φιλος σου με το ibiza που τον εβαλε μετα?Και αν τον εβαλε, (ή τον καλυψε με μαυρη μονωτικη ταινια) ποσο κοντα στην χοανη τον εβαλε?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308";p="
Εγώ το έβαλα την Τετάρτη. Δεν μπορώ να καταλάβω ουσιαστική διαφορά, εκτός από τον ήχο που έχει αλλάξει προς το καλύτερο.
Εμένα βέβαια είναι το 1,6, στο δικό σου μπορεί και να δεις διαφορά. Πάντως η καλύτερη λύση είναι να βρείς κανά μτχ...
|
καμια διαφορα με τα φιλτρα, αν δεν εχει αλλες μετατροπες σοβαρες.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45";p="
Εγώ πιστεύω πάντως πως θέλει επαναπρογραμματισμό ο εγκέφαλος για να δεις ουσιαστική μικρή διαφορά ¶κη. Πράγμα βέβαια που σημαίνει αύξηση της κατανάλωσης ώστε να ρυθμιστεί η σωστή αναλογία μίγματος. Και με μια εξατμισούλα μετά θα είσαι κομπλέ.
|
δεν επαναπρογραμματιζεται, και οντως ο μαμισιος εγκεφαλος κανει μικροδιορθωσεις.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45";p="
Φίλε μου αν είναι καρμπυρατερ γνώμη μου είναι οτι αξίζει. Αν έχει καταλύτη δεν νομίζω να αξίζει σκέτο φίλτρο.
|
δεν αξιζει μια.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ";p="
Εχω ψηθει να βαλω ενα ελευθερο φιλτρο K&N στην γριουλα μου ΕΕ-90 αξιζει τον κοπο ή τσαμπα θα πανε τα ευροπουλακια μου? (Ειμαστε και φοιτητες μην το ξεχναμε!)
|
παλι δεν αξιζει μια, μην πετατε λεφτα, φατε τα.