Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
|
|
|
|
|
26-07-24, 18:53
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ο Kalle Rovanpera σημείωσε ακόμη μια εμφατική νίκη, κάνοντας το 1-2 για την Toyota, με τον Sebastien Ogier να έρχεται δεύτερος.
Ο Kalle Rovanpera στάθηκε για ακόμη μια φορά στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου, αυτή τη φορά στο Ράλλυ Λετονίας, στον πρώτο αγώνα της χώρας της Βαλτικής στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Δεύτερος ήρθε ο Sebastien Ogier, ενώ στην τελευταία θέση του βάθρου σκαρφάλωσε ο Ott Tanak.
Ο Εσθονός κατάφερε να περάσει στην τρίτη θέση στην τελευταία Ε.Δ. του αγώνα, την PowerStage, όταν ο Martins Sesks υπέστη κάποια μηχανική βλάβη, πιθανώς στο διαφορικό του Ford Puma Rally1 του. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε είχε ως αποτέλεσμα να χάσει περισσότερο από 1:30 λεπτό, πέφτοντας τελικά από την τρίτη θέση -όπου βρισκόταν μέχρι εκείνη τη στιγμή- στην έβδομη θέση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Tanak κέρδισε τους μέγιστους βαθμούς της Κυριακής, αφού ήταν ο ταχύτερος τόσο στην κατάταξη της Super Sunday (7 βαθμοί), όσο και στην PowerStage (5 βαθμοί). Αυτό τον φέρνει πλέον δεύτερο στη βαθμολογία των οδηγών, μόλις 8 βαθμούς πίσω από τον ομόσταβλό του, Thierry Neuville, και 5 βαθμούς μπροστά από τον Elfyn Evans, που είναι τρίτος στη βαθμολογία.
Τέταρτος ήρθε ο Adrien Fourmaux, ο οποίος κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον Evans, ο οποίος τερμάτισε στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Takamoto Katsuta.
Αναλυτικά η κατάταξη με το τέλος του ράλλυ:
Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Kalle Rovanpera 2:31:47.6
2 Sebastien Ogier 39.2
3 Ott Tanak 1:04.5
4 Adrien Fourmaux 1:31.5
5 Elfyn Evans 1:42.7
6 Takamoto Katsuta 2:07.0
7 Martins Sesks 2:45.4
8 Thierry Neuville 2:46.4
9 Esapekka Lappi 5:12.4
10 Gregoire Munster 5:23.1
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 145pts
2 Ott Tanak 137pts
3 Elfyn Evans 132pts
4 Sebastien Ogier 117pts
5 Adrien Fourmaux 101pts
6 Kalle Rovanpera 86pts
7 Takamoto Katsuta 65pts
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Hyundai 351pts
2 Toyota 350pts
3 M-Sport Ford 177pts
Επόμενη στάση το Ράλλυ Φινλανδίας 1-4 Αυγούστου!!!
|
|
|
|
04-08-24, 19:21
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ράλλυ Φινλανδίας!!!
Τρακάρισμα κι εγκατάλειψη για Rovanpera - 61η νίκη για Ogier
Ο Kalle Rovanpera τράκαρε στην προτελευταία Ε.Δ. του αγώνα ενώ βρισκόταν στην πρωτοπορία, φεύγοντας από τη Φινλανδία με 0 βαθμούς. Ο Sebastien Ogier πήρε τη νίκη κι είναι πλέον 2ος στο πρωτάθλημα οδηγών.
Η καταστροφή χτύπησε την πόρτα της Toyota στην τελευταία μέρα του Ράλλυ Φινλανδίας. Στην SS19, την προτελευταία Ε.Δ. του αγώνα, ο Elfyn Evans τράκαρε λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση κι εγκατέλειψε, την ώρα που βρισκόταν σε εξαιρετική θέση στην κατάταξη της Super Sunday.
Στην ίδια διαδρομή, μόλις δύο στροφές πριν τη γραμμή του τερματισμού, κι ο Kalle Rovanpera είχε ένα επίσης τρομακτικό τρακάρισμα που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει από την πρωτοπορία του αγώνα της πατρίδας του. Πάτησε μια τεράστια πέτρα που βρισκόταν στη μέση του δρόμου και βγήκε εκτός γραμμής, με το αυτοκίνητο να ρολλάρει και να καταλήγει τελικά ανάμεσα στα δέντρα.
Τόσο εκείνος, όσο κι ο συνοδηγός του, Jonne Halttunen, βγήκαν αλώβητοι από το αυτοκίνητο και δε χρειάστηκε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο. Το ίδιο ισχύει και για τους Elfyn Evans / Scott Martin.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο οδηγός της Toyota τρακάρει στο Ράλλυ Φινλανδίας, αφού και το 2023 εγκατέλειψε, την ώρα που βρισκόταν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης κι είχε δημιουργήσει, όπως και φέτος, ένα εξαιρετικό προβάδισμα.
Ο Sebastien Ogier πήρε τη νίκη, όντας δεύτερος μέχρι και πριν το ατύχημα του teammate του, συλλέγοντας πολύ σημαντικούς βαθμούς για την καμπάνια του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο Γάλλος δήλωσε ότι ενδέχεται να ολοκληρώσει κανονικά τους υπόλοιπους αγώνες της σεζόν, παρόλο που αρχικά βρισκόταν σε μερικό πρόγραμμα.
Έχει πλέον αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών και βρίσκεται επίσημα στη μάχη για το πρωτάθλημα. Θα προσπαθήσει να κατακτήσει τον 9ο τίτλο του, κυνηγώντας τον Thierry Neuville.
Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε ο Βέλγος της Hyundai, ο οποίος επέκτεινε το προβάδισμά του και πλέον βρίσκεται 27 βαθμούς μπροστά από τον Ogier.
Τρίτος τερμάτισε για τέταρτη φορά φέτος ο Adrien Fourmaux, ενώ τέταρτος ήρθε ο Sami Pajari, μόλις στο ντεμπούτο του στο WRC. Κάπου εκεί ολοκληρώνονται οι συμμετοχές της κατηγορίας Rally1 που ολοκλήρωσαν σε κανονική θέση τον αγώνα.
Οι Esapekka Lappi και Takamoto Katsuta είχαν αμφότεροι ατυχήματα νωρίτερα στο τετραήμερο του αγώνα κι επέστρεψαν με Super Rally προκειμένου να ριχτούν στη μάχη για τους βαθμούς της Super Sunday και της PowerStage. Ο Φινλανδός χάρισε 7 βαθμούς στη Hyundai, αφού ήταν ο συνολικά ταχύτερος στην κατάταξη της Κυριακής, ενώ ο Ιάπωνας της Toyota «έκλεψε» τους 5 βαθμούς της Power Stage από τον Neuville, ο οποίος ήρθε στη δεύτερη θέση, κερδίζοντας 4 βαθμούς.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS20:
Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Sebastien Ogier 2:25:41.9
2 Thierry Neuville 40,1
3 Adrien Fourmaux 1:14.1
4 Sami Pajari 1:54.5
5 Oliver Solberg 8:15.5
6 Jari Matti Latvala 8:54.5
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 168pts
2 Sebastien Ogier 141pts
3 Ott Tanak 137pts
4 Elfyn Evans 132pts
5 Adrien Fourmaux 119pts
6 Kalle Rovanpera 86pts
7 Takamoto Katsuta 76pts
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Hyundai 395pts
2 Toyota 375pts
3 M-Sport Ford 207pts
Επόμενη στάση το Ράλλυ Ακρόπολις,το Ράλλυ των Θεών,το δικό μας Ράλλυ 5-8 Σεπτεμβρίου!!!!!
|
|
|
|
09-09-24, 15:44
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το ράλλυ Ακρόπολις τελείωσε,το ράλλυ των θεών το Ελληνικό ράλλυ που ότι και να πούμε είναι λίγο!!
Ο Thierry Neuville ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου μετά από ένα δραματικό φινάλε, με τον Sebastien Ogier να ρολάρει και να χάνει πολύτιμο χρόνο και βαθμούς.
Ο Thierry Neuville πήρε τη νίκη στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, με τον Sebastien Ogier να χάνει πάρα πολύ χρόνο, όπως και τους βαθμούς της Κυριακής μετά το τουμπάρισμα που είχε στην καταληκτική Ε.Δ. του αγώνα. Ο Γάλλος 8κις πρωταθλητής ρόλαρε μόλις 1,59 km μετά την εκκίνηση της διαδρομής και το αυτοκίνητο κατέληξε αναποδογυρισμένο, οπότε χρειάστηκε τη βοήθεια των θεατών προκειμένου να επιστρέψει στον δρόμο.
Ο Ogier κατέφερε να συνεχίσει στη διαδρομή μετά από ώρα, έχοντας μεν χάσει πολύ χρόνο, εξασφαλίζοντας όμως ότι θα πάρει τους βαθμούς του Σαββάτου, εφόσον δεν εγκατέλειψε.
Ο Βέλγος της Hyundai πήρε τη νίκη στην Ελλάδα, επεκτείνοντας το προβάδισμά του στη βαθμολογία των οδηγών κι ηγούμενος του 1-2-3 της κορεάτικης ομάδας. Ο Dani Sordo ολοκλήρωσε το Ράλλυ Ακρόπολις τελικά στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, με τον Ott Tanak να συμπληρώνει το βάθρο, στην τρίτη θέση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ε.Δ. διεκόπη εξαιτίας τραυματισμού κάποιου θεατή από πέτρα που πετάχτηκε. Ο θεατής διεκομίσθη στο νοσοκομείο κι ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά μετά από λίγη ώρα.
Κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally1 δεν κατάφερε να βρεθεί εντός της κορυφαίας δεκάδας της γενικής κατάταξης, αφού οι περισσότεροι οδηγοί είχαν εγκαταλείψει σε κάποια φάση του αγώνα κι είχαν επιστρέψει αργότερα με SuperRally, όπως για παράδειγμα ο Takamoto Katsuta, ο Elfyn Evans κι ο Adrien Fourmaux.
Πέρα τα του αγώνα η εμπειρία το να πας στο ράλλυ Ακρόπολις και να μείνεις και να διανυκτερεύσεις και να είσαι μέσα στην βουνό είναι κάτι το απίθανο, βέβαια οι καιρικές συνθήκες παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο γιατί η διαμονή κρίνεται στο καιρό και να σας πω την αλήθεια εκεί επάνω ίσως δεν έχω φοβηθεί περισσότερο! Να ακούς έντονη βροχή με χαλάζι και να λες πάει το αμάξι θα το δω σαν αυγοθηκη ή αν σπάσει κάνα παρμπρίζ να δούμε πως θα το κλείσουμε,η νύχτα να γίνεται μέρα από τους κεραυνούς και η βοη των κεραυνών να τρυπάνε τα αυτιά,να λες τώρα να πέσει ένα ς κεραυνός σε διπλανό δέντρο που το χαμηλότερο ήταν 7-8 μέτρα να λες αν πέσει επάνω στο αμάξι έχετε γεια βρυσούλες και μετά να σκέφτεσαι ότι αν συνεχίσει η βροχή δεν θα μπορεί να βγει το αμάξι από εκεί άρα το αφήνεις και φεύγεις και όλα αυτά και χωρίς να υπάρχει σήμα κινητού ούτε για πλάκα!!
Κάπως έτσι ένιωθα από τις 23:30 - 2 πμ που κόπασε λίγο η κατάσταση!!!
Αυτά από μένα και από ένα ακόμη εμπειρικό ράλλυ Ακρόπολις!!!!!
Επόμενη στάση το Ράλλυ Χιλής 26-29 Σεπτεμβρίου!!
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS15 (τέλος του αγώνα):
Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Thierry Neuville 3:38:04.2
2 Dani Sordo 1:46.8
3 Ott Tanak 2:57.3
4 Sami Pajari 7:01.1
5 Robert Virves 7:01.1
6 Yohan Rossel 7:31.9
7 Kajetan Kajetanowicz 9:54.0
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 192pts
2 Ott Tanak 158pts
3 Sebastien Ogier 154pts
4 Elfyn Evans 140pts
5 Adrien Fourmaux 130pts
6 Kalle Rovanpera 86pts
7 Takamoto Katsuta 80pts
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Hyundai 445pts
2 Toyota 410pts
3 M-Sport Ford 226pts
|
|
|
|
01-10-24, 22:58
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ράλλυ Χιλής: Τεράστια νίκη Rovanpera στον τελευταίο χωμάτινο αγώνα της σεζόν, 1-2 η Toyota
Η χωμάτινη σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ ολοκληρώθηκε με τον Kalle Rovanpera να παίρνει τη νίκη και τον Thierry Neuville να χρειάζεται να περιμένει λίγο ακόμη για την εξασφάλιση του τίτλου του.
Ο Kalle Rovanpera πήρε τη 15η νίκη της καριέρας του κι ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στη Χιλή, κρατώντας την Toyota ζωντανή στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Η σεζόν των χωμάτινων ράλλυ ολοκληρώθηκε και πλέον το «τσίρκο» του WRC θα μεταφερθεί στην άσφαλτο για τους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς στην Κεντρική Ευρώπη και την Ιαπωνία.
Στη δεύτερη θέση, ο Elfyn Evans πήρε επίσης σημαντικούς βαθμούς για τη δική του καμπάνια για το πρωτάθλημα των οδηγών, αποτρέποντας τον Thierry Neuville από το να εξασφαλίσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο στη Χιλή, ενώ το ίδιο έκανε κι ο Ott Tanak, με την τρίτη του θέση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από το 1-2 στη γενική κατάταξη, η Toyota έκανε το 1-2-3 στην ξεχωριστή κατάταξη της Κυριακής, κατακτώντας τους μέγιστους βαθμούς που προσφέρει η βαθμολογία της SuperSunday.
Τέταρτος, πίσω από τον Εσθονό teammate του, ολοκλήρωσε το Ράλλυ Χιλής ο Thierry Neuville, ο οποίος θα έχει την ευκαιρία να «κλειδώσει» το πρωτάθλημα στον επόμενο αγώνα στην Κεντρική Ευρώπη. Πρόκειται για ένα ράλλυ που ταιριάζει τόσο στην τάση του Βέλγου να εξέχει στην άσφαλτο, όσο και στα χαρακτηριστικά του Hyundai i20 N Rally1 που οδηγεί.
Ο Adrien Fourmaux θα μπορούσε να έχει διεκδικήσει κάτι καλύτερο στη Χιλή, όμως η ποινή του ενός λεπτού που έλαβε κατά τη διάρκεια του αγώνα τον αποθάρρυνε σημαντικά, αφήνοντάς τον στην πέμπτη θέση. Πίσω του, τη μάχη για την έκτη θέση κέρδισε ο Sami Pajari, που οδήγησε για δεύτερη μόλις φορά ένα αυτοκίνητο της κορυφαίας κατηγορίας Rally1. Στην έβδομη θέση ολοκλήρωσε ο Gregoire Munster, δείχνοντας θετικά σημάδια εξέλιξης σε αυτόν τον αγώνα.
Έχοντας εγκαταλείψει το Σάββατο, ο Sebastien Ogier επέστρεψε την Κυριακή «πεινασμένος» για δράση και βαθμούς. Κέρδισε τους μέγιστους βαθμούς που θα μπορούσε να έχει λάβει, δηλαδή 12 συνολικά: 7 για την πρώτη θέση που έφερε στην κατάταξη της Super Sunday και 5 για τη νίκη του στην PowerStage, με την οποία «έκλεισε» ο αγώνας.
Η Hyundai κι ο Thierry Neuville δυσκολεύτηκαν σημαντικά στη Χιλή κι ο Ott Tanak κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από τον ομόσταβλό του στους 29 βαθμούς, ενώ ταυτόχρονα, οι Sebastien Ogier κι Elfyn Evans καραδοκούν.
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 207pts
2 Ott Tanak 178pts
3 Sebastien Ogier 166pts
4 Elfyn Evans 161pts
5 Adrien Fourmaux 140pts
6 Kalle Rovanpera 114pts
7 Takamoto Katsuta 80pts
8 Dani Sordo 44pts
9 Sami Pajari 41pts
10 Esapekka Lappi 33pts
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Hyundai 482pts
2 Toyota 465pts
3 M-Sport Ford 245pts
Επόμενος και προτελευταίος και ασφάλτινος αγώνας το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης 31/10 - 3/11
|
|
|
|
21-10-24, 21:18
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Νίκη για τον Tanak μετά από ατύχημα του Ogier
Ο Ott Tanak κατέκτησε την 21η νίκη της καριέρας του στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης μετά από ένα λάθος του Sebastien Ogier που τον ανάγκασε να αποσυρθεί από τον αγώνα λίγο πριν το τέλος του.
Ο Ott Tanak μείωσε την απόστασή του από τον Thierry Neuville κατά 4 βαθμούς, κερδίζοντας το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης και καθυστερώντας τον Βέλγο από το να κατακτήσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο. Πλέον μόνο οι δύο τους έχουν μείνει στη μάχη για το πρωτάθλημα των οδηγών κι όλα θα κριθούν στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, στην Ιαπωνία.
Παρόλο που όλα έδειχναν ότι η μάχη του Ott Tanak με τον Sebastien Ogier για τη νίκη του αγώνα θα μαινόταν μέχρι το τέλος, ο Γάλλος πάτησε εκτός δρόμου, χτύπησε σε ένα δέντρο, γλίστρησε και τελικά προσέκρουσε πάνω σε μια κολόνα ηλεκτροδότησης, καταστρέφοντας το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου του. Ο Tanak είχε περάσει στην πρωτοπορία του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης από το πρωί της Κυριακής, όμως ο Γάλλος βρισκόταν 1,5 sec μακριά από τον Εσθονό μέχρι και πριν το ατύχημά του.
Το πλήρωμα βγήκε από το Toyota GR Yaris Rally1 χωρίς πρόβλημα, όμως ο Ogier δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του. Ο Γάλλος βγήκε από το αυτοκίνητο, γονάτισε στο έδαφος και φώναξε, συνειδητοποιώντας ότι πλέον έχει αποκλειστεί μαθηματικά από τη μάχη για το πρωτάθλημα των οδηγών.
Κι ο Elfyn Evans βρίσκεται πλέον εκτός διεκδίκησης του πρωταθλήματος, αφού η δεύτερη θέση της τελικής γενικής κατάταξης δεν ήταν αρκετή για να τον κρατήσει μέσα στη μάχη. Παρόλο που πέρασε τρίτος στη βαθμολογία των οδηγών μετά το ατύχημα και την εγκατάλειψη του Ogier, απέχει περισσότερο από 30 βαθμούς από τον Neuville κι έτσι είναι μαθηματικά αδύνατο να στεφθεί πρωταθλητής.
Ο Βέλγος τερμάτισε στην τελευταία θέση του βάθρου, επωφελούμενος από το ατύχημα του Γάλλου. Πίσω του, στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, ο Τakamoto Katsuta πήρε τους μέγιστους, 12 βαθμούς που προσφέρει η Κυριακή, ολοκληρώνοντας την ημέρα στην κορυφή της ξεχωριστής κατάταξης της Super Sunday και κερδίζοντας την PowerStage.
Στην πέμπτη θέση ολοκλήρωσε ο Gregoire Munster, ισοφαρίζοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της μέχρι τώρα καριέρας του στο WRC, ενώ ο Sami Pajari εγκατέλειψε το πρωί της Κυριακής μετά από ρολάρισμα που είχε στην SS15, δηλαδή την πρώτη διαδρομή της ημέρας.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά το τέλος του αγώνα:
Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Ott Tanak 2:37:34.6
2 Elfyn Evans 7,0
3 Thierry Neuville 39,8
4 Takamoto Katsuta 1:21.0
5 Gregoire Munster 3:41.9
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 225
2 Ott Tanak 200
3 Elfyn Evans 185
4 Sebastien Ogier 166
5 Adrien Fourmaux 146
6 Kalle Rovanpera 114
7 Takamoto Katsuta 102
8 Dani Sordo 44
9 Sami Pajari 41
10 Gregoire Munster 37
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Hyundai 526pts
2 Toyota 511pts
3 M-Sport Ford 267pts
Επόμενος και τελευταίος αγώνας το Ράλλυ Ιαπωνίας 21-24 Νοεμβρίου
|
|
|
|
30-10-24, 14:36
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Προς κατάργηση οι βαθμοί του Σαββάτου στο WRC από το 2025!!!!!!
Το νέο σύστημα βαθμών στο φετινό WRC φαίνεται να μην μακροημερεύει, καθώς ο διοργανωτής έκανε επίσημο αίτημα προς τη FIA για επιστροφή στο παλιό σύστημα.
Η συγκεκριμένη πρόταση κατατέθηκε από τον διοργανωτή του WRC, κατά τη διάρκεια του Rally Κεντρικής Ευρώπης και αναμένεται (εάν γίνει αποδεκτή) να φέρει το πρόωρο τέλος στο σύστημα βαθμών που φέτος ξεκίνησε και απονείμει εν δυνάμει βαθμούς από το Σάββατο.
Αντιθέτως, το πλάνο θα είναι οι βαθμοί να αποδίδονται βάσει της τελικής κατάταξης του Rally, με προσθήκη επιπλέον, bonus βαθμών για τις εμφανίσεις της Κυριακής. Οι συγκεκριμένες αλλαγές, ωστόσο, δεν αναμένεται να επηρεάσουν το concept της Power Stage.
Η γενική απόδοση βαθμών (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1) αναμένεται να μείνει ίδια και για το 2025, με τον ταχύτερο οδηγό στο σκέλος της Κυριακής να παίρνει bonus 5 βαθμών, ενώ άλλους 5 θα παίρνει ο ταχύτερος της Power Stage.
Αυτό σημαίνει πως, το μέγιστο από ένα αγωνιστικό τριήμερο θα είναι οι 35 βαθμοί.
Το βαθμολογικό σύστημα του WRC άλλαξε στο τέλος της περσινής σεζόν, ως μέρος της προσπάθειας τα πληρώματα να μην αφήνουν το πόδι από το γκάζι τις Κυριακές, προφυλάσσοντας τα ελαστικά τους αποκλειστικά για την Power Stage και τους επιπλέον βαθμούς της.
Έτσι, επιλέχτηκε ένα αρκετά περίπλοκο σύστημα, βάσει του οποίου το ταχύτερο πλήρωμα στο τέλος της δράσης του Σαββάτου έπαιρνε 18 βαθμούς, αλλά εν δυνάμει καθώς θα έπρεπε να τερματίσει την Κυριακή για να του αποδοθούν και επίσημα. Η Κυριακή, περιλάμβανε κατά μέγιστο επιπλέον 12 βαθμούς (7 για τον ταχύτερο της ημέρας και 5 από την Power Stage).
Είναι αδύνατο να αγνοήσεις τον εκνευρισμό από αρκετούς οδηγούς και συνοδηγούς για την αλλαγή στη δομή των βαθμών φέτος. Αυτό που προτάθηκε έχει περισσότερο νόημα”, ανέφερε πηγή από την τελευταία συνάντηση στο DirtFish. “Αυτό που προτάθηκε είναι λογικό, σαφές και δίνει σε όλους έναν καλό λόγο να πιέσουν την Κυριακή”.
“Υπήρξε επίσης συζήτηση περί απονομής ενός βαθμού ανά ειδική, αλλά εν τέλει προτιμήθηκε να δομηθεί μια μίνι κατάταξη Κυριακής, η οποία και πάλι θα δίνει μια παρηγοριά στους οδηγούς που εγκατέλειψαν την Παρασκευή ή το Σάββατο”.
Δεν είναι μυστικό πως το φετινό βαθμολογικό σύστημα δεν γνώρισε ιδιαίτερη δημοφιλία, με τον οκτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή, Seb Ogier, να εκφράζει τη δυσαρέσκειά του από τον περασμένο Απρίλιο.
Μετά τη νίκη του στην Κροατία, ο Γάλλος είχε δηλώσει: “Υποβαθμίζει εντελώς τη νίκη και τα καλά αποτελέσματα. Στη Γαλλία, έχουμε ένα σόου που λέγεται ‘Το σχολείο των οπαδών’. Είναι για παιδιά. Δίνεις βαθμούς σε όλους, τύπου συνέχεια τους δίνεις 10 επειδή θες να τους έχεις χαρούμενους. Αυτό βασικά συμβαίνει στο WRC”.
“Είναι απίστευτα λάθος. Είναι ένα κανονικό αστείο”.
Η επικύρωση της αλλαγής στο βαθμολογικό σύστημα αναμένεται να έρθει τον Δεκέμβριο, στην επόμενη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στη Ρουάντα.
|
|
|
|
06-11-24, 18:28
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καταργούνται οι υβριδικοί κινητήρες στο WRC από το 2025!!!!
Σύντομη αναμένεται να είναι όπως όλα δείχνουν η παρουσία των υβριδικών κινητήρων στο WRC, καθώς αναμένεται η κατάργησή τους από την νέα σεζόν ελέω του υψηλού κόστους επισκευής.
Το υψηλό κόστος επισκευής των υβριδικών κινητήρων, οδήγησε την διοργανώτρια αρχή στην κατάργηση τους από την νέα σεζόν, μόλις τρία χρόνια μετά την είσοδο τους στο WRC. Αυτό ήταν το φινάλε σε ένα επεισοδιακό σίριαλ το οποίο διήρκησε εννέα μήνες. Οι συζητήσεις εντάθηκαν εκ νέου, μετά την αλλαγή των οδηγιών χρήσης της υβριδικής μονάδας ισχύος, από τον προμηθευτή ελέγχου.
Η απόφαση αυτή ήταν προ των πυλών πριν το Rally Κεντρικής Ευρώπης. Το μέλλον των υβριδικών κινητήρων, συζητήθηκε σε σύσκεψη που έλαβε χώρα σήμερα και στην συνέχεια υπήρξε ηλεκτρονική ψηφοφορία. Από όλα αυτά βγήκε όπως όλα δείχνουν λευκός καπνός καθώς αποφασίστηκε η κατάργηση τους από το νέο έτος. Επίσημες ανακοινώσεις δεν έχουν υπάρξει προς το παρόν, κάτι που πιθανότατα θα συμβεί στην επόμενη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Αυτή είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί μετά το πέρας των επιμέρους παγκοσμίων πρωταθλημάτων και πριν την απονομή των επάθλων στις 11 Δεκεμβρίου στο Κιγκάλι της Ρουάντα.
Αρχικά οι ομάδες ήταν αντίθετες σε αυτές τις αλλαγές, με αποτέλεσμα οι ισχύοντες κανονισμοί να παραμείνουν για τα επόμενα δύο χρόνια (2025-2026). Το ζήτημα των υβριδικών κινητήρων ωστόσο επανήλθε εκ νέου στο προσκήνιο τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Rally Ακρόπολις. Οι νέοι κανονισμοί προβλέπουν ότι αν η υβριδική μονάδα ισχύος 130 κιλοβάτ, υποστεί τρία σφάλματα κρούσης άνω των 15G η ένα άνω των 25G, πρέπει να αποσυναρομολογηθεί και να σταλεί πίσω στον προμηθευτή, με την επισκευή να διαρκεί μήνες. Με το παλαιό πλαίσιο κανόνων αυτοί οι κινητήρες μπορούσαν να επαναρυθμιστούν επί τόπου κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.
|
|
|
|
28-11-24, 19:21
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ιαπωνία και........... ήρθε το τέλος!!!
Ράλλυ Ιαπωνίας: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Neuville - Στην Toyota το κατασκευαστών
Ένα τρομακτικό ατύχημα του Ott Tanak ήταν αρκετό για να φέρει τέλος στη μάχη του με τον Thierry Neuville για το πρωτάθλημα των οδηγών, εξασφαλίζοντας αυτόματα στον Βέλγο τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.
Η τέταρτη μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας ξεκίνησε με ιδιαίτερα δραματικό τρόπο. Στην πρώτη κιόλας Ε.Δ. της ημέρας, την SS17, το όνειρο ενός δεύτερου παγκόσμιου τίτλου εξαφανίστηκε για τον Ott Tanak. Ο Εσθονός πάτησε εκτός δρόμου και τράκαρε στα 19,1 km, σχεδόν 1 km πριν τη γραμμή του τερματισμού, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, χάνοντας τους 18 βαθμούς που κατάφερε να συλλέξει το Σάββατο.
Ράλλυ Ιαπωνίας: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Neuville - Στην Toyota το κατασκευαστών
Ένα τρομακτικό ατύχημα του Ott Tanak ήταν αρκετό για να φέρει τέλος στη μάχη του με τον Thierry Neuville για το πρωτάθλημα των οδηγών, εξασφαλίζοντας αυτόματα στον Βέλγο τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.
Η τέταρτη μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας ξεκίνησε με ιδιαίτερα δραματικό τρόπο. Στην πρώτη κιόλας Ε.Δ. της ημέρας, την SS17, το όνειρο ενός δεύτερου παγκόσμιου τίτλου εξαφανίστηκε για τον Ott Tanak. Ο Εσθονός πάτησε εκτός δρόμου και τράκαρε στα 19,1 km, σχεδόν 1 km πριν τη γραμμή του τερματισμού, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, χάνοντας τους 18 βαθμούς που κατάφερε να συλλέξει το Σάββατο.
Αυτόματα, από εκείνο το σημείο κι έπειτα, τίποτα δεν μπορούσε να στερήσει από τον Thierry Neuville το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ακόμη κι αν δεν τερμάτιζε, θα ήταν και πάλι πρωταθλητής, αφού ο μοναδικός έτερος διεκδικητής, Tanak, είχε βγει εκτός συναγωνισμού.
Το ατύχημα του Εσθονού σήμαινε επίσης ότι τους 18 βαθμούς του Σαββάτου θα κληρονομούσε ο Elfyn Evans, ο οποίος τελικά κέρδισε το Ράλλυ Ιαπωνίας συνολικά, αφού μέχρι την εγκατάλειψη του Tanak βρισκόταν δεύτερος στη γενική κατάταξη. Αυτό έφερε την Toyota σε πλεονεκτική θέση έναντι της Hyundai για τη μάχη του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, με τις δύο ομάδες να καταλήγουν στην Power Stage με ίσους βαθμούς.
Εκεί, ο Sebastien Ogier κατάφερε να κατακτήσει τους μέγιστους 5 βαθμούς, με τον Thierry Neuville να έρχεται δεύτερος. Μια μικρή έξοδος του Andreas Mikkelsen, που είχε εγκαταλείψει την Παρασκευή κι επέστρεψε με SuperRally, είχε ως αποτέλεσμα ο χρόνος του να μην είναι όσο ανταγωνιστικός θα ήθελε κι έτσι τόσο ο Takamoto Katsuta όσο κι ο Elfyn Evans, τερμάτισαν μπροστά του στην Power Stage, εξασφαλίζοντας στην Toyota το πρωτάθλημα των κατασκευαστών για ακόμη μια φορά.
Στη γενική κατάταξη, ο Elfyn Evans σημείωσε την πρώτη και τελευταία του νίκη της σεζόν, με τον Sebastien Ogier να συμπληρώνει το 1-2 για την Toyota. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Adrien Fourmaux, κατακτώντας το 5ο βάθρο της δικής του σεζόν κι ολοκληρώνοντας μια εξαιρετική για τον ίδιο χρονιά. Τέταρτος ήρθε ο Takamoto Katsuta και την κατάταξη της κατηγορίας Rally1 «έκλεισαν» οι Gregoire Munster και Thierry Neuville στην πέμπτη κι έκτη θέση, αντίστοιχα.
Ο Nikolay Gryazin πήρε τη νίκη στα Rally2, με τον δεύτερο, Sami Pajari, να κατακτά το παγκόσμιο πρωτάθλημα του WRC2, αφού η δεύτερη θέση ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόταν για να προσπεράσει τον μέχρι τώρα πρωτοπόρο, Oliver Solberg, ο οποίος δεν αγωνιζόταν στην Ιαπωνία.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Elfyn Evans 3:23:41.0
2 Sebastien Ogier 1:27.3
3 Adrien Fourmaux 1:55.5
4 Takamoto Katsuta 2:02.6
5 Gregoire Munster 3:11.5
6 Thierry Neuville 6:54.1
7 Nikolay Gryazin 10:04.3
8 Sami Pajari 11:50.8
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 242
2 Elfyn Evans 210
3 Ott Tanak 200
4 Sebastien Ogier 191
5 Adrien Fourmaux 162
6 Takamoto Katsuta 116
7 Kalle Rovanpera 114
8 Gregoire Munster 46
9 Dani Sordo 44
10 Sami Pajari 44
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Toyota 561
2 Hyundai 558
3 M-Sport Ford 295
Bye bye WRC 2024
Welcome WRC 2025
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18938708 seconds (83,07% PHP - 16,93% MySQL) with 40 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:27. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|