Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΝΩΝ > ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΝΩΝ > WRC

WRC WRC

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 30-10-24, 13:36
Το avatar του χρήστη dimitrise111
dimitrise111 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-11-2005
Μοντέλο: E11 WRC REPLICA
Περιοχή: Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.023
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 342
dimitrise111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Προς κατάργηση οι βαθμοί του Σαββάτου στο WRC από το 2025!!!!!!

Το νέο σύστημα βαθμών στο φετινό WRC φαίνεται να μην μακροημερεύει, καθώς ο διοργανωτής έκανε επίσημο αίτημα προς τη FIA για επιστροφή στο παλιό σύστημα.

Η συγκεκριμένη πρόταση κατατέθηκε από τον διοργανωτή του WRC, κατά τη διάρκεια του Rally Κεντρικής Ευρώπης και αναμένεται (εάν γίνει αποδεκτή) να φέρει το πρόωρο τέλος στο σύστημα βαθμών που φέτος ξεκίνησε και απονείμει εν δυνάμει βαθμούς από το Σάββατο.

Αντιθέτως, το πλάνο θα είναι οι βαθμοί να αποδίδονται βάσει της τελικής κατάταξης του Rally, με προσθήκη επιπλέον, bonus βαθμών για τις εμφανίσεις της Κυριακής. Οι συγκεκριμένες αλλαγές, ωστόσο, δεν αναμένεται να επηρεάσουν το concept της Power Stage.
Η γενική απόδοση βαθμών (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1) αναμένεται να μείνει ίδια και για το 2025, με τον ταχύτερο οδηγό στο σκέλος της Κυριακής να παίρνει bonus 5 βαθμών, ενώ άλλους 5 θα παίρνει ο ταχύτερος της Power Stage.
Αυτό σημαίνει πως, το μέγιστο από ένα αγωνιστικό τριήμερο θα είναι οι 35 βαθμοί.
Το βαθμολογικό σύστημα του WRC άλλαξε στο τέλος της περσινής σεζόν, ως μέρος της προσπάθειας τα πληρώματα να μην αφήνουν το πόδι από το γκάζι τις Κυριακές, προφυλάσσοντας τα ελαστικά τους αποκλειστικά για την Power Stage και τους επιπλέον βαθμούς της.
Έτσι, επιλέχτηκε ένα αρκετά περίπλοκο σύστημα, βάσει του οποίου το ταχύτερο πλήρωμα στο τέλος της δράσης του Σαββάτου έπαιρνε 18 βαθμούς, αλλά εν δυνάμει καθώς θα έπρεπε να τερματίσει την Κυριακή για να του αποδοθούν και επίσημα. Η Κυριακή, περιλάμβανε κατά μέγιστο επιπλέον 12 βαθμούς (7 για τον ταχύτερο της ημέρας και 5 από την Power Stage).
Είναι αδύνατο να αγνοήσεις τον εκνευρισμό από αρκετούς οδηγούς και συνοδηγούς για την αλλαγή στη δομή των βαθμών φέτος. Αυτό που προτάθηκε έχει περισσότερο νόημα”, ανέφερε πηγή από την τελευταία συνάντηση στο DirtFish. “Αυτό που προτάθηκε είναι λογικό, σαφές και δίνει σε όλους έναν καλό λόγο να πιέσουν την Κυριακή”.
“Υπήρξε επίσης συζήτηση περί απονομής ενός βαθμού ανά ειδική, αλλά εν τέλει προτιμήθηκε να δομηθεί μια μίνι κατάταξη Κυριακής, η οποία και πάλι θα δίνει μια παρηγοριά στους οδηγούς που εγκατέλειψαν την Παρασκευή ή το Σάββατο”.
Δεν είναι μυστικό πως το φετινό βαθμολογικό σύστημα δεν γνώρισε ιδιαίτερη δημοφιλία, με τον οκτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή, Seb Ogier, να εκφράζει τη δυσαρέσκειά του από τον περασμένο Απρίλιο.
Μετά τη νίκη του στην Κροατία, ο Γάλλος είχε δηλώσει: “Υποβαθμίζει εντελώς τη νίκη και τα καλά αποτελέσματα. Στη Γαλλία, έχουμε ένα σόου που λέγεται ‘Το σχολείο των οπαδών’. Είναι για παιδιά. Δίνεις βαθμούς σε όλους, τύπου συνέχεια τους δίνεις 10 επειδή θες να τους έχεις χαρούμενους. Αυτό βασικά συμβαίνει στο WRC”.

“Είναι απίστευτα λάθος. Είναι ένα κανονικό αστείο”.

Η επικύρωση της αλλαγής στο βαθμολογικό σύστημα αναμένεται να έρθει τον Δεκέμβριο, στην επόμενη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στη Ρουάντα.
__________________
japcars❤️
Corolla WRC❤️
Corolla E11❤️
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5505
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-11-24, 17:28
Το avatar του χρήστη dimitrise111
dimitrise111 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-11-2005
Μοντέλο: E11 WRC REPLICA
Περιοχή: Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.023
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 342
dimitrise111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καταργούνται οι υβριδικοί κινητήρες στο WRC από το 2025!!!!

Σύντομη αναμένεται να είναι όπως όλα δείχνουν η παρουσία των υβριδικών κινητήρων στο WRC, καθώς αναμένεται η κατάργησή τους από την νέα σεζόν ελέω του υψηλού κόστους επισκευής.

Το υψηλό κόστος επισκευής των υβριδικών κινητήρων, οδήγησε την διοργανώτρια αρχή στην κατάργηση τους από την νέα σεζόν, μόλις τρία χρόνια μετά την είσοδο τους στο WRC. Αυτό ήταν το φινάλε σε ένα επεισοδιακό σίριαλ το οποίο διήρκησε εννέα μήνες. Οι συζητήσεις εντάθηκαν εκ νέου, μετά την αλλαγή των οδηγιών χρήσης της υβριδικής μονάδας ισχύος, από τον προμηθευτή ελέγχου.

Η απόφαση αυτή ήταν προ των πυλών πριν το Rally Κεντρικής Ευρώπης. Το μέλλον των υβριδικών κινητήρων, συζητήθηκε σε σύσκεψη που έλαβε χώρα σήμερα και στην συνέχεια υπήρξε ηλεκτρονική ψηφοφορία. Από όλα αυτά βγήκε όπως όλα δείχνουν λευκός καπνός καθώς αποφασίστηκε η κατάργηση τους από το νέο έτος. Επίσημες ανακοινώσεις δεν έχουν υπάρξει προς το παρόν, κάτι που πιθανότατα θα συμβεί στην επόμενη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Αυτή είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί μετά το πέρας των επιμέρους παγκοσμίων πρωταθλημάτων και πριν την απονομή των επάθλων στις 11 Δεκεμβρίου στο Κιγκάλι της Ρουάντα.


Αρχικά οι ομάδες ήταν αντίθετες σε αυτές τις αλλαγές, με αποτέλεσμα οι ισχύοντες κανονισμοί να παραμείνουν για τα επόμενα δύο χρόνια (2025-2026). Το ζήτημα των υβριδικών κινητήρων ωστόσο επανήλθε εκ νέου στο προσκήνιο τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Rally Ακρόπολις. Οι νέοι κανονισμοί προβλέπουν ότι αν η υβριδική μονάδα ισχύος 130 κιλοβάτ, υποστεί τρία σφάλματα κρούσης άνω των 15G η ένα άνω των 25G, πρέπει να αποσυναρομολογηθεί και να σταλεί πίσω στον προμηθευτή, με την επισκευή να διαρκεί μήνες. Με το παλαιό πλαίσιο κανόνων αυτοί οι κινητήρες μπορούσαν να επαναρυθμιστούν επί τόπου κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.
__________________
japcars❤️
Corolla WRC❤️
Corolla E11❤️
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5505
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 28-11-24, 18:21
Το avatar του χρήστη dimitrise111
dimitrise111 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-11-2005
Μοντέλο: E11 WRC REPLICA
Περιοχή: Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.023
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 342
dimitrise111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ιαπωνία και........... ήρθε το τέλος!!!
Ράλλυ Ιαπωνίας: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Neuville - Στην Toyota το κατασκευαστών
Ένα τρομακτικό ατύχημα του Ott Tanak ήταν αρκετό για να φέρει τέλος στη μάχη του με τον Thierry Neuville για το πρωτάθλημα των οδηγών, εξασφαλίζοντας αυτόματα στον Βέλγο τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.
Η τέταρτη μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας ξεκίνησε με ιδιαίτερα δραματικό τρόπο. Στην πρώτη κιόλας Ε.Δ. της ημέρας, την SS17, το όνειρο ενός δεύτερου παγκόσμιου τίτλου εξαφανίστηκε για τον Ott Tanak. Ο Εσθονός πάτησε εκτός δρόμου και τράκαρε στα 19,1 km, σχεδόν 1 km πριν τη γραμμή του τερματισμού, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, χάνοντας τους 18 βαθμούς που κατάφερε να συλλέξει το Σάββατο.
Ράλλυ Ιαπωνίας: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Neuville - Στην Toyota το κατασκευαστών
Ένα τρομακτικό ατύχημα του Ott Tanak ήταν αρκετό για να φέρει τέλος στη μάχη του με τον Thierry Neuville για το πρωτάθλημα των οδηγών, εξασφαλίζοντας αυτόματα στον Βέλγο τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.
Η τέταρτη μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας ξεκίνησε με ιδιαίτερα δραματικό τρόπο. Στην πρώτη κιόλας Ε.Δ. της ημέρας, την SS17, το όνειρο ενός δεύτερου παγκόσμιου τίτλου εξαφανίστηκε για τον Ott Tanak. Ο Εσθονός πάτησε εκτός δρόμου και τράκαρε στα 19,1 km, σχεδόν 1 km πριν τη γραμμή του τερματισμού, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, χάνοντας τους 18 βαθμούς που κατάφερε να συλλέξει το Σάββατο.
Αυτόματα, από εκείνο το σημείο κι έπειτα, τίποτα δεν μπορούσε να στερήσει από τον Thierry Neuville το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ακόμη κι αν δεν τερμάτιζε, θα ήταν και πάλι πρωταθλητής, αφού ο μοναδικός έτερος διεκδικητής, Tanak, είχε βγει εκτός συναγωνισμού.
Το ατύχημα του Εσθονού σήμαινε επίσης ότι τους 18 βαθμούς του Σαββάτου θα κληρονομούσε ο Elfyn Evans, ο οποίος τελικά κέρδισε το Ράλλυ Ιαπωνίας συνολικά, αφού μέχρι την εγκατάλειψη του Tanak βρισκόταν δεύτερος στη γενική κατάταξη. Αυτό έφερε την Toyota σε πλεονεκτική θέση έναντι της Hyundai για τη μάχη του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, με τις δύο ομάδες να καταλήγουν στην Power Stage με ίσους βαθμούς.
Εκεί, ο Sebastien Ogier κατάφερε να κατακτήσει τους μέγιστους 5 βαθμούς, με τον Thierry Neuville να έρχεται δεύτερος. Μια μικρή έξοδος του Andreas Mikkelsen, που είχε εγκαταλείψει την Παρασκευή κι επέστρεψε με SuperRally, είχε ως αποτέλεσμα ο χρόνος του να μην είναι όσο ανταγωνιστικός θα ήθελε κι έτσι τόσο ο Takamoto Katsuta όσο κι ο Elfyn Evans, τερμάτισαν μπροστά του στην Power Stage, εξασφαλίζοντας στην Toyota το πρωτάθλημα των κατασκευαστών για ακόμη μια φορά.

Στη γενική κατάταξη, ο Elfyn Evans σημείωσε την πρώτη και τελευταία του νίκη της σεζόν, με τον Sebastien Ogier να συμπληρώνει το 1-2 για την Toyota. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Adrien Fourmaux, κατακτώντας το 5ο βάθρο της δικής του σεζόν κι ολοκληρώνοντας μια εξαιρετική για τον ίδιο χρονιά. Τέταρτος ήρθε ο Takamoto Katsuta και την κατάταξη της κατηγορίας Rally1 «έκλεισαν» οι Gregoire Munster και Thierry Neuville στην πέμπτη κι έκτη θέση, αντίστοιχα.

Ο Nikolay Gryazin πήρε τη νίκη στα Rally2, με τον δεύτερο, Sami Pajari, να κατακτά το παγκόσμιο πρωτάθλημα του WRC2, αφού η δεύτερη θέση ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόταν για να προσπεράσει τον μέχρι τώρα πρωτοπόρο, Oliver Solberg, ο οποίος δεν αγωνιζόταν στην Ιαπωνία.
Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Elfyn Evans 3:23:41.0
2 Sebastien Ogier 1:27.3
3 Adrien Fourmaux 1:55.5
4 Takamoto Katsuta 2:02.6
5 Gregoire Munster 3:11.5
6 Thierry Neuville 6:54.1
7 Nikolay Gryazin 10:04.3
8 Sami Pajari 11:50.8

Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Thierry Neuville 242
2 Elfyn Evans 210
3 Ott Tanak 200
4 Sebastien Ogier 191
5 Adrien Fourmaux 162
6 Takamoto Katsuta 116
7 Kalle Rovanpera 114
8 Gregoire Munster 46
9 Dani Sordo 44
10 Sami Pajari 44
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Toyota 561
2 Hyundai 558
3 M-Sport Ford 295

Bye bye WRC 2024
Welcome WRC 2025
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732075719036.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  154,3 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732075728679.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  216,3 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732075731644.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  74,0 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732075722500.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  109,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732075740927.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  66,4 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732162249991.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  161,2 KB  

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732162255870.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  103,3 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732200639130.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  115,8 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732200653638.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  57,1 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732200659366.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  107,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732428790204.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  180,6 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  FB_IMG_1732429767311.jpg
Εμφανίσεις:  0
Μέγεθος:  253,9 KB  

__________________
japcars❤️
Corolla WRC❤️
Corolla E11❤️
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5505
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΝΩΝ > ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΓΩΝΩΝ > WRC

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 2024 giannis gt ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 9 19-02-24 09:11
Κοπή πίτας 2024 Edessaios ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 11 07-02-24 22:18



Page generated in 0,19126701 seconds (78,33% PHP - 21,67% MySQL) with 29 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:54.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)