Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 333
Και μια ακόμη αλλαγή για να συμπληρωθεί το παζλ της εσωτερικής αλλαγής σε G6 , είναι και το καντράν από G6 ! Αν και η αλλαγή έγινε εδώ και καιρό,ήταν κι αυτό κάτι που άλλαξε το μέσα της Corollas μου!!! Ωραίο, ιδιαίτερο το προηγούμενο (όπως και το αμάξι), σπορτίφ και μανισιο το παρόν!!
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 333
Μετά από χρόνια υπομονής από μια ιδέα που στην Ελλάδα δεν έχει γίνει ποτέ και αυτή την ιδέα μου την έδωσε ένας φίλος ο Πάτρικ από την Ολλανδία με ίδιο Corolla όπως το δικό μου (αυτό είναι με 3sgte όμως) είναι οι αποστάτες που μπήκαν ,όχι όμως οι κλασικοί αποστάτες, αλλά αποστάτες ανάμεσα στα κομμάτια μεταξύ άκρου και μουαγιε!!!
Με την βοήθεια στο να μου δώσει ένα άκρο ο Αργύρης να γίνει το πατρόν,ο φίλος μου ο Τάσος που δεν είναι στο club (δεν έχει Corolla) να τις φτιάξει στο μηχανουργείο και η επιμέλεια του Διονύση από το Tuning Club να βρει βίδες και να τους τοποθετήσει, οι αποστάτες μπήκαν επάνω.
Ο λόγος τώρα που ήθελα να το κάνω είναι γιατί ήθελα να βγουν οι αποστάτες και να μπει κάτι το οποίο δεν θα ζοριζει τα άκρα (αν και όλοι φοράνε τέτοιους,εγώ ήθελα κάτι διαφορετικό) και γιατί πάντα ήμουν κατά των αποστατων αλλά οι καταστάσεις έκαναν αναγκαία την τοποθέτησή τους.
Αν θα μπορούσα να βρω σχέδιο όπως έχω ζάντας με μικρότερο ΕΤ θα ήταν το ιδανικότερο αλλά δεν βρίσκω.
Παραθέτω και τις φωτογραφίες να δείτε πως έκατσε αυτού του είδους ο αποστάτης!!!! Οι κύλινδροι στις φωτογραφίες είναι οι αποστάτες για τις βάσεις στις δαγκάνες (ο Ολλανδός είχε κάνει ένα πλακάκι ενιαίο εμείς τα κάναμε ξεχωριστά)!!!!
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
Τελικα καλα λενε οτι το μικροβιο της βελτιωσης δεν εχει τελος!!!
Καλα...ποσο ομορφο πια!!!!
Χρειαζονται ζαντες με διαφορετικο οφσετ πλεον αλλα ειναι τουμπανο πλεον το εργαλειο,χαρα στην νεα οδηγο που θα το χαρει στο μελλον!!!
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 333
Δυστυχώς Παναγιώτη δεν μπορώ να βρω ζάντες με τόσο μικρό ΕΤ και σε 4x100 και βέβαια σε σχέδιο που να είναι ίδιο ή παρόμοιο με αυτό που έχω!!
Αυτή την στιγμή ήδη νομίζω είμαι κομπλέ, αλλά αν τύχει και βρώ ζάντες αγωνιστικές με μηδενικό ή αρνητικό ΕΤθα τις πάρω ώστε να βγουν τελείως οι αποστάτες μπρος πίσω!!!
Όσο για την νέα ιδιοκτήτρια, αυτό θα δείξει, μπορεί να υπάρξει και νέος ιδιοκτήτης,δεν ξέρεις καμιά φορά!!!