Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 03-08-23, 12:20
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
30.000? παρα πολλα, θελω 3,5 χρονια κοντα για τοσα χλμ.
Λιγοτερο θορυβο στην λειτουργια του κινητηρα εννοω οχι στο συστημα εξατμισης.
Δουλευει ποιο ομαλα απο πριν.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-08-23, 23:38
Το avatar του χρήστη ominus
ominus Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 12-06-2023
Μηνύματα: 198
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 45
ominus είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
30.000? παρα πολλα, θελω 3,5 χρονια κοντα για τοσα χλμ.



Λιγοτερο θορυβο στην λειτουργια του κινητηρα εννοω οχι στο συστημα εξατμισης.
Δουλευει ποιο ομαλα απο πριν.

Αν υποθέσουμε ότι είχες ένα αμάξι με τέτοιο πρόγραμμα service θα σε έπιαναν τα 2 χρόνια ανεξάρτητα με τα χιλιόμετρα πού θα είχες κάνει.


Για τον θόρυβο ναι το κατάλαβα ότι αναφέρετε για μοτέρ.

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι
Απάντηση με παράθεση
Α
  #3  
Παλιά 08-10-23, 00:34
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Corolla Liftback vvt-i του 2000 με 260.000χλμ..

Έφτασα αισίως να καίω λάδι 1λιτρο/4000χλμ.
Τύπος TOYOTA 5W30 FUEL ECONOMY πάντα.
Μπόλικο πλέον.........

Σήμερα άλλαξα επίτηδες σε MOTUL X CLEAN EFE 5W30 για δοκιμή.

Αν παρατηρήσω διαφορά προς το καλύτερο, ενημερώνω!!
Απάντηση με παράθεση
Α
  #4  
Παλιά 20-10-23, 20:19
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Δυστυχώς διαφορά δεν βλέπω..
Απ'ότι φαίνεται όσο έκαιγε το Τογιότα καίει και το Motul
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 20-10-23, 20:21
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ειναι δυνατον με ιδια νουμερα να δεις διαφορα??? ποιο παχυ θελει! ειδικα το 5αρι ειναι παρα πολυ λεπτο λαδι! τουλαχιστον 10 πρεπει να βαζεις. Μην σου πω 15 με τοσο πολυ λαδοκαψιμο.
Η μοναδικη περιπτωση που ειδα διαφορα αλλα μικρη ειναι με το Mos2 (διθειουχο μολυβδενιο) γκρι λαδι γιατι εχει αντιτριβικο και μειωνονται οι τριβες, αλλα 15 για τουρμπο με τιποτα ειναι πολυ παχυ, 10-40 τζαμι ειναι.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 24-10-23, 20:50
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 82
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Corolla Liftback vvt-i του 2000 με 260.000χλμ..

Έφτασα αισίως να καίω λάδι 1λιτρο/4000χλμ.
Τύπος TOYOTA 5W30 FUEL ECONOMY πάντα.
Μπόλικο πλέον.........

Σήμερα άλλαξα επίτηδες σε MOTUL X CLEAN EFE 5W30 για δοκιμή.

Αν παρατηρήσω διαφορά προς το καλύτερο, ενημερώνω!!

Τι λές ρε φίλε!!!

Εγώ που έχω το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο Liftback vvt-i του 2000 στα 212000χλμ πρέπει να καίει το πολύ 0,5λιτρα στα 6000χλμ.
Θα δω για σιγουριά σε πόσα χλμ ακριβώς καίει τα 300ml.
Ελπίζω να μας κρατήσει για 400000χλμ...
Πάντα TOYOTA 5W30 FUEL ECONOMΥ και φίλτρο γνήσιο.

Ένας μου έβαλε το 10W40 (θεώρησε ότι είναι παλιό) και απαίτησα να μου το αλλάξει ΑΜΕΣΑ σε 5W30!
Απάντηση με παράθεση
Α
  #7  
Παλιά 25-10-23, 13:05
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Στις 210.000χλμ και το δικό μου τόσο έκαιγε, μισό λίτρο στα 7500χλμ...
Τώρα στις 260.000 έχει αυξηθεί πολύ.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-10-23, 14:18
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
H TOYOTA προτείνει 5w-30 αλλά (κατά την άποψή μου) αυτό μπορεί (και πρέπει!!) να εφαρμόζεται για όσο το μοτέρ είναι υγιές και οι ανοχές (μεταξύ εμβόλων-χιτωνίων) είναι εντός κατασκευαστικών ορίων. Όταν οι εν λόγω ανοχές αυξηθούν, είναι λογικό μια ολοένα αυξανόμενη μικροποσότητα του 5W-30 να καίγεται στον θάλαμο καύσης και η λίπανση των κινούμενων μερών να μην γίνονται σωστά, λόγω του ότι το λιπαντικό είναι πλέον αρκετά λεπτόρευστο για τις αυξημένες ανοχές. Συνεπώς, η χρήση του 10W-30 ή 10W-40 δεν είναι απαγορευτική (είναι μάλλον επιβεβλημένη), καθώς μπορεί να ανταπεξέλθει στις αυξημένες πλέον ανοχές και στις θερμοκρασίες Ελλάδας.
Εννοείται ότι, αν αυξηθούν περαιτέρω οι ανοχές (συνεπώς και η κατανάλωση λιπαντικού), δεν πάμε σε 15W ή 20W, διότι το λιπαντικό περνάει και από άλλα μέρη του κινητήρα (πχ vvti) τα οποία ΔΕΝ θέλουν χοντρό λάδι!!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 25-10-23, 17:22
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 82
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Στις 210.000χλμ και το δικό μου τόσο έκαιγε, μισό λίτρο στα 7500χλμ...
Τώρα στις 260.000 έχει αυξηθεί πολύ.

Είχες αναφέρει παλιά, ότι τα πιστόνια των liftback (αγγλικά) φτιάχνονταν από άλλο εργοστάσιο σε σχέση με τα ιαπωνικά και δεν είχαν το λαδοκάψιμο που παρουσιάσαν τόσο σύντομα τα ιαπωνικά.
Το άλλο εργοστάσιο σχετικά με τα πιστόνια ή τι διαφορετικό είχαν κατασκευαστικά τα πιστόνια σε σχέση με τα ιαπωνικά, ή τα Liftback δεν είχαν έντονο το πρόβλημα λαδοκαψίματος κτλ... μπορείς να μου πεις απο πού άντλησες (δώσε link αν μπορείς) τις πληροφορίες αυτές; Θα με ενδιέφερε πολύ!
Απάντηση με παράθεση
Α
  #10  
Παλιά 25-10-23, 20:06
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Από το toyodiy μπορείς να δεις το διαφορετικό κωδικό εμβόλων στα εγγλέζικα...
Επίσης υπάρχει μία τεχνική οδηγία ανάκλησης λαδοκαψιματος της Τογιότα στην οποία δεν περιλαμβάνονται πλαίσια SB (111)...

Μην τα μπερδεύεις στο μυαλό σου όμως δεν μιλάμε για τέτοιες περιπτώσεις, τα αυτοκίνητα που επισκευάστηκαν στις ανακλήσεις είχαν τρομερό πρόβλημα με 80.000χλμ θέλανε 2λιτρα λάδι κάθε 1000χλμ.....

Τα δικά μας, το δικό σου με 200.000χλμ και το δικό μου με 260.000χλμ δεν ανήκουν στα προβληματικά μοντέλα, πρόκειται για φθορά..

*Επίσης όταν είπα διαφορετικά έμβολα εννοούσα από διαφορετικό εργοστάσιο, ευρωπαϊκό, πχ aisin τα γιαπωνέζικα mahle τα εγγλέζικα. Δεν σημαίνει όμως ότι αρχιτεκτονικά είναι διαφορετικά, μπορεί να είναι πανομοιότυπα δεν το ξέρω αυτό..

**Από πληροφορίες ΕΝΤΌΣ Τογιότα πάντως που έχω τα περισσότερα προβληματικά που τοποθετούσε νέα μπλόκ η Τογιότα ήταν Σεντάν, λιγότερο τα Hatchback και ελάχιστα Liftback...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
λαδια για τα 172.000 km fanderfun Θελω βοηθεια 1 08-04-13 21:32
μου καιει λαδια LITHOGRAFOS2002 TOYOTA AURIS 23 19-06-12 00:20
λαδια TRD 10-40 παντελης 20v 4AGE 20v Levin 22 02-05-11 22:51
Τι λαδια για Corolla ? kea ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2 14-04-10 20:26
ποια λαδια akob TOYOTA COROLLA E*101 20 24-12-08 18:55



Page generated in 0,27706599 seconds (82,44% PHP - 17,56% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:27.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)