Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
 |
 |
|
 |

25-04-23, 17:05
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.023
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
O Elfyn Evans ήταν ο νικητής του Ράλλυ Κροατίας με τους Ott Tanak και Esapekka Lappi να συμπληρώνουν το βάθρο των νικητών.
Όλα κύλισαν ομαλά για τον Elfyn Evans στην τρίτη και τελευταία ημέρα του Ράλλυ Κροατίας κατακτώντας την νίκη. Μάλιστα αυτή ήταν και η πρώτη του σε ασφάλτινο αγώνα. Τελευταία νίκη του Ουαλού ήταν στο Ράλλυ Φινλανδίας του 2021, σχεδόν ενάμιση χρόνο πριν.
Από το Ράλλυ Κροατίας ο Evans φεύγει με τους 25 βαθμούς της πρώτης θέσεις, αφού στην PowerStage δεν κατάφερε να σημειώσει χρόνο μέσα στην πρώτη πεντάδα. Πλέον ισοβαθμεί στην πρώτη θέση με τον Sebastien Ogier με 69 βαθμούς και θα ξεκινάει πρώτος στις ειδικές της Παρασκευής στο Ράλλυ Πορτογαλίας που ακολουθεί.
Μετά τα χθεσινά προβλήματα με το Ford Puma Rally1 ο Ott Tanak συμβιβάστηκε με την δεύτερη θέση, στην οποία ολοκλήρωσε τον αγώνα χωρίς να πιεστεί. Στον τερματισμό ο Εσθονός δήλωσε ότι τους λείπει η σταθερότητα στην απόδοση αλλά και η απτή απόδοση του αυτοκινήτου, δείχνοντας ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Esapekka Lappi. Ο Φινλανδός δεν είχε τον ρυθμό να παλέψει για κάτι καλύτερο αλλά έμεινε μακριά από σοβαρά λάθη και προβλήματα και πήρε ένα βάθρο σε έναν πολύ δύσκολο αγώνα τόσο για την ομάδα της Hyundai όσο και για τον ίδιο.
Στην μάχη για την τέταρτη θέση νικητής βγήκε ο Kalle Rovanpera που ήταν αρκετά ταχύτερος του Sebastien Ogier στις ειδικές της τελευταίας ημέρας του Ράλλυ Κροατίας. Ο Φινλανδός σημείωσε και τον δεύτερο χρόνο στην PowerStage και απέχει μόλις έναν βαθμό από την πρώτη θέση της βαθμολογίας, αλλά παραμένει ακόμα χωρίς νίκη στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο Ogier ταλαιπωρήθηκε με προβλήματα στο set-up του Toyota GR Yaris Rally1 στις τέσσερις τελευταίες ειδικές του Ράλλυ Κροατίας και περιορίστηκε στην πέμπτη θέση και τον τρίτο χρόνο στην PowerStage. Επόμενος σταθμός για τον Γάλλο 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή θα είναι πιθανότατα το Ράλλυ Σαρδηνίας.
Στην έκτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα και το 4ο Toyota με τους Takamoto Katsuta και Aaron Johnston. Ο Ιάπωνας κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα χωρίς προβλήματα έπειτα από δύο αγώνες που είχε εξόδους.
Βαθμολογία οδηγών:
Ogier 69pts
Evans 69pts
Rovanpera 68pts
Βαθμολογία κατασκευαστών:
Toyota Gazoo Racing WRT 161pts
Hyundai i20 WRT 142pts
M-SPORT FORD WRT 108pts.
|
 |
|
 |

16-05-23, 17:48
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.023
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το Ράλλυ Πορτογαλίας έδειξε ότι ο Kalle Rovanpera έχει την «καρδιά του πρωταθλητή» που χρειάζεται για να υπερασπιστεί τον τίτλο του, ενώ για την M-Sport τα περιθώρια στενεύουν όσο δεν παρέχει στον Ott Tanak το απαραίτητο «εργαλείο» για να διεκδικήσει με αξιώσεις τον τίτλο.
Ο Kalle Rovanpera ξεκίνησε το 2023 νωχελικά. Σε τέσσερις αγώνες είχε ανέβει στο βάθρο μόνο στην πρεμιέρα της σεζόν, στο Μόντε Κάρλο. Έκτοτε, τερμάτιζε 4ος, συλλέγοντας πάντα πολλούς βαθμούς, αλλά όχι αρκετούς για να βρεθεί στην πρωτιά της βαθμολογίας, την οποία καταλάμβαναν οι Ogier-Evans με τις νίκες τους.
Ο πρωταθλητής έκανε συχνά αναφορά στο λάθος στήσιμο του GR Yaris Rally1, καθώς ξεκινούσε τον εκάστοτε αγώνα με όχι ιδανικές ρυθμίσεις, με αποτέλεσμα να μην έχει αυτοπεποίθηση στο αυτοκίνητο και να χάνει πολύτιμο χρόνο έναντι του ανταγωνισμού.
Στην Πορτογαλία, όλα έδειχναν πως ο αγώνας θα ήταν δύσκολος για τον ίδιο, ιδίως την Παρασκευή, με δεδομένο ότι εκκινούσε δεύτερος σε κάθε ειδική διαδρομή.
Ωστόσο, από νωρίς κατάφερε να βρει έναν καλό ρυθμό, όντας εμφανώς σε καλύτερη θέση με το στήσιμο του αυτοκινήτου και τη συμπεριφορά τους στους δύσκολους δρόμους στο Πόρτο, κι όταν ήρθε το κλατάρισμα για τον Ott Tanak, ο Φινλανδός πίεσε, προσπέρασε και τον Dani Sordo και δεν κοίταξε ποτέ πίσω.
Εννέα νίκες στις 18 ε.δ., διαφορά 54,7 δευτερολέπτων στο φινάλε, και πρωτιά στην PowerStage. Ο Rovanpera θύμισε στην Ιβηρική τον Rovanpera του 2022, την απόλυτης κυριαρχίας και της κατάκτησης του τίτλου. Με το αποτέλεσμα που πήρε, πέρασε πρώτος στη βαθμολογία, και πλέον καλείται να διαχειριστεί το θετικό για τον ίδιο μομέντουμ με άλλο αέρα, πρωταθληματικό.
Στο βάθρο είχαμε:
Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο
1 Kalle Rovanpera 3:35:11.7
2 Dani Sordo 54.7
3 Esapekka Lappi 1:20.4
Η βαθμολογία οδηγών έχει ως εξής:
1 Kalle Rovanpera 98
2 Ott Tank 81
3 Sebastien Ogier 69
4 Elfyn Evans 69
5 Thierry Neuville 68
6 Esapekka Lappi 49
7 Dani Sordo 39
8 Takamoto Katsuta 20
Η βαθμολογία κατασκευαστών:
1 Toyota Gazoo Racing 194pts
2 Hyundai Shell Mobis WRT 165pts
3 M-Sport Ford World Rally Team 130pts
Επόμενη στάση 01-04/06 Ράλλυ Ιταλίας Σαρδηνία!!!!
|
 |
|
 |

06-06-23, 09:06
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.023
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το Ράλλυ Σαρδηνίας ολοκληρώθηκε, κι ήταν αρκετά απαιτητικό, γεμάτο απρόοπτα κι ανατροπές.
Ο Thierry Neuville πανηγύρισε τη νίκη στο μεγάλο νησί της Μεσογείου, που αποτελεί την τρίτη του στον εν λόγω αγώνα, και της πρώτη δική του και της Hyundai για το 2023. Κατάφερε να επιστρέψει στην κορυφή μετά το Ράλλυ Ιαπωνίας στο κλείσιμο της σεζόν του 2022, και να σπάσει το σερί της Toyota.
Ο Esapekka Lappi ήξερε τι έπρεπε να κάνει, και το έκανε. Όταν είδε τον Sebastien Ogier εκτός αγώνα στην SS14 του Σαββάτου, άφησε το πόδι από το γκάζι και επέτρεψε στον Neuville να αυξήσει τη διαφορά του μπροστά, ενώ παράλληλα εξασφάλισε για τον εαυτό του τον τρίτο συνεχόμενο τερματισμό του στο βάθρο.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Kalle Rovanpera. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας έκανε διαχείριση της κατάστασης, αποφεύγοντας τα λάθη, οδηγώντας σταθερά, και κερδίζοντας θέσεις εν πολλοίς από τις αστοχίες και τις εγκαταλείψεις των αντιπάλων του.
Τελευταίο Rally1 της δεκάδας ο Elfyn Evans, που κι αυτός με τη σειρά του προσπάθησε απλά να φτάσει στον τερματισμό, κάτι που τόνισε κι ο ίδιος κατά τη διάρκεια της τρίτης μέρας.
Ο Ott Tanak επέστρεψε με καθεστώς SuperRally μετά την εγκατάλειψή του το Σάββατο, καθώς το πέρασμα από τους νερόλακκους άφησε τον κινητήρα του Puma Rally1 να παλέυει. Το ίδιο έγινε και με τους Takamoto Katsuta και Ogier.
Τελευταίο θύμα του ράλλυ ο Dani Sordo, που μετά το πέρας της SS17 εγκατάλειψε με πρόβλημα στην εξάτμιση.
Στα της PowerStage, η οποία διεξήχθη υπό έντονη βροχόπτωση σε μεγάλο μέρος της, ο Rovanpera πήρε τους 5 βαθμούς της πρώτης θέσης, με τον Tanak 2ο, ενώ την πεντάδα εκεί έκλεισαν οι Katsuta, Ogier και Evans.
Στο βάθρο είχαμε:
1ος Neuville
2oς Lapi
3oς Rovanpera
Στην βαθμολογία οδηγών:
1ος Rovanpera 118pts
2ος Neuville 93pts
3ος Tanak 85pts
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1η Toyota Gazoo Racing WRT 235pts
2η Hyundai Shell Mobis WRT 212pts
3η M Sport Ford WRT 148pts
Επόμενη στάση 22-25 Ιουνίου το Safari Kenya Rally!!!
|
 |
|
 |

26-06-23, 18:11
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.023
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ράλλυ Safari Kenya σημειωσατε 1-2-3-4 !!!!
Ότι και να πούμε είναι λίγο!!!
Ράλλυ Σαφάρι: συνώνυμο της δυσκολίας, της αντοχής και των αστοχιών. Κάθε πλήρωμα που τερματίζει αυτό τον αγώνα πρέπει να είναι περήφανο για αυτό το επίτευγμα όπως είναι, αλλά η νίκη είναι ακόμα πιο γλυκιά.
Στην Toyota δεν έχουν αντίπαλο - μόνο τον εαυτό τους
Η Toyota πήρε το καλύτερο που μπορούσε από τον αγώνα. Τερμάτισε με τα 4 πληρώματά της στις 4 πρώτες θέσεις, με τον Sebastien Ogier να κερδίζει μπροστά από τον Kalle Rovanpera.
Το GR Yaris Rally1 έχει αποδείξει πολλάκις την ανθεκτικότητά του, αλλά μόνο στις 5 μέρες στην Κένυα, από το shakedown μέχρι και τον τερματισμό, άντεξε ντελαπαρίσματα, σπασμένες αεροτομές, προφυλακτήρες και κλαταρίσματα.
Πέρα από τα προφανή «συγχαρητήρια» και «κουράγιο» στους μηχανικούς της ομάδας, πρέπει να τονιστεί πως οι Ιάπωνες είναι οι μόνοι που κατάφεραν στη μετάβαση στη νέα γενιά rallycars να μη λαθέψουν σε σχεδόν κανέναν τομέα.
Το ταλέντο των οδηγών μπορεί να πάει τα πάντα ως ένα σημείο. Κοινώς, ένας καλός οδηγός με ένα μέτριο (είτε σε επίπεδο ταχύτητας είτε σε επίπεδο αξιοπιστίας) αυτοκίνητο μπορεί να διεκδικήσει ευκαιριακά νίκες, αλλά δεν μπορεί να πάει κόντρα στη μηχανική. Εκεί είναι που η Toyota έχει κάνει την καλύτερη δουλειά: έχει και καλούς οδηγούς, και τον σωστό εξοπλισμό.
Ωστόσο, υπήρξε μία στιγμή στο ράλλυ που θα μπροούσε να αποδειχθεί αρκετά έντονη σε επίπεδο πολιτικής εντός της ομάδας. Κατά δήλωση των Ogier και Rovanpera, η ομάδα, δηλαδή ο Jari-Matti Latvala ως επικεφαλής, άφησε αμφότερους να παλέψουν για τη νίκη.
Ο Φινλανδός, πάντως, φάνηκε να μην πιστεύει πως υπήρχε τόση ελευθερία όση άφησε να φανεί η ομάδα:
«Δεν νομίζω πως θα το ήθελαν αυτό, αλλά δε μας το απαγόρευσαν κιόλας. Το άφησαν σε μας να αποφασίσουμε.»
Ο Rovanpera επέλεξε να μην επιτεθεί έντονα, αν και πίεσε αρκετά προς το τέλος της Κυριακής, για να ρίξει τη διαφορά στα 6,7 δευτερόλεπτα. Για τον ίδιο, όμως, το αποτέλεσμα αυτό, σε συνδυασμό με τον αποκλεισμό του Thierry Neuville, είναι χαράς ευαγγέλιο - κι ας μην ήταν νίκη.
Στο βάθρο:
1ος Ogier
2oς Rovanpera
3ος Evans
Στην βαθμολογία οδηγών:
1ος Rovanpera 139pts
2ος Neuville 102pts
3ος Evans 98pts
4ος Ogier 97pts
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1η Toyota Gazoo Racing WRT 283pts
2η Hyundai Shell Mobis WRT 241pts
3η M Sport Ford WRT 174pts
Επόμενη στάση 20-23 Ιουλίου Ράλλυ Εσθονίας!!
|

27-06-23, 08:56
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημερα, αυτο το YARIS GR WRC ειναι αυτο με τον κινητηρα εσωτερικης καυσης υδρογονου που δεν μας λεει τεχνικα χαρακτηριστικα η Toyota? καπου το ειχα δει αλλα οχι σε αγωνα ηταν σε παρουσιαση και ουτε καν καπο δεν ανοιξαν! δλδ λένε απλα οτι ειναι τετοιο μοτερ χωρις καμια αποδειξη ωστοσο!
Υπαρχουν πολλα αρθρα και βιντεο πχ αυτο το αρθρο : https://mag.toyota.co.uk/hydrogen-gr...mental-engine/
Βρηκα και Corolla sport hydrogen αλλα γιατι δεν την κανουν WRC αυτην? https://www.racecar-engineering.com/...race%20weekend.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 27-06-23 στις 09:05.
Αιτία: Corolla race sport hydrogen
|
 |
|
 |

24-07-23, 18:10
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.023
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ανάλυση Ράλλυ Εσθονίας: Ο αδάμαστος Rovanpera, ο πιο χαρούμενος δεύτερος κι η ατυχία του Tanak
Ο Kalle Rovanpera δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον ανταγωνισμό στο Ράλλυ Εσθονίας, αλλά υπήρξαν πρωταγωνιστές και κάτω από την κορυφή.
Στο Ράλλυ Εσθονίας δόθηκε μία παράσταση για έναν στην κορυφή, όμως πίσω δύο κορυφαίοι οδηγοί είχαν τους δικούς τους μικρούς άθλους, με τις χαρές και τις απογοητεύσεις τους.
Rovanpera, όπως λέμε Loeb
Ο υπότιτλος δεν γράφτηκε για να διχάσει το κοινό, ούτε για να συγκρίνει τους δύο οδηγούς. Αυτό που έκανε ο Kalle Rovanpera, όμως, απαντάται στην ιστορία του σπορ μόνο στον Sebastien Loeb.
Όπως ο Γάλλος πήρε 13 νίκες σε ε.δ. στο Ράλλυ Γερμανίας του 2008, έτσι κι ο Φινλανδός τα κατάφερε στο -ιδιατέρως προσφιλές για τον ίδιο- Ράλλυ Εσθονίας, στο οποίο πλέον μετρά τρεις συνεχόμενες νίκες. Τόσο πολύ αγαπά αυτόν τον αγώνα που τόνισε πως «λυπάμαι που δεν θα είναι στο καλεντάρι του χρόνου».
Η εμφάνιση του Rovanpera δύο εβδομάδες πριν τον αγώνα της πατρίδας του, σε συνδυασμό με τη 2η θέση του Thierry Neuville και τον κάματο του Ott Tanak μετά την ποινή (περισσότερα και για τους δύο στις παρακάτω γραμμές) θύμισε αρκετά το 2022 και την απόλυτη κυριαρχία είχε εγκαθιδρύσει ο οδηγός της Toyota.
Είναι εξαιρετικά αμφίβολο ότι ο Rovanpera θα μπορούσε ποτέ να απειληθεί από τον Tanak, για παράδειγμα, αν δεν είχε την ποινή. Ήταν απλά ο αγώνας του, μπήκε σε ρυθμό από νωρίς, είχε την ταχύτητα να πιέσει ακόμα και στην PowerStage και να φύγει με 30 βαθμούς, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα προς την κατάκτηση του δεύτερο τίτλου του.
Στο βάθρο είχαμε
1ος Rovanpera Yaris GR
2ος Neuville Hyundai i20
3ος Lapi. Hyundai i20
βαθμολογία των οδηγών:
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Kalle Rovanpera 170
2 Elfyn Evans 115
3 Thierry Neuville 112
4 Ott Tanak 104
5 Sebastien Ogier 98
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
1 Toyota Gazoo Racing WRT 331 pts
2 Hyundai Shell Mobis WRT 274 pts
3 M-Sport Ford World Rally Team 195 pts
Επόμενος σταθμός 03-06/08 Ράλλυ Φιλανδίας
|
 |
|
 |

07-08-23, 19:26
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.023
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το 72ο Ράλλυ Φινλανδίας πέρασε στην ιστορία, με τον Elfyn Evans να ανεβαίνει τη ράμπα του τερματισμού όντας πρώτος στη γενική κατάταξη, για δεύτερη φορά στην καριέρα του.
Ο Ουαλός άδραξε την ευκαιρία που του εμφανίστηκε με την εγκατάλειψη του Kalle Rovanpera την Παρασκευή και άρχισε να οδηγεί στο όριο, γρήγορα και μετρημένα, κερδίζοντας με διαφορά τις περισσότερες ειδικές διαδρομές από το πρωί του Σαββάτου ως και τον τερματισμό.
Ο Thierry Neuville δεν μπόρεσε ποτέ να αντιδράσει, κάτι που παραδέχτηκε κι ο ίδιος από το Σάββατο κιόλας, με αποτέλεσμα να οδηγεί για να κρατήσει τη 2η θέση.
Ο Takamoto Katsuta συνέχισε να δίνει μάχη με τον Teemu Suninen, με τον Ιάπωνα να έχει περάσει εκ νέου τρίτος με το φινάλε των ειδικών διαδρομών του Σαββάτου. Αυτό το έργο συνέχισε στις τέσσερις ειδικές διαδρομές της Κυριακής, ώστε να εδραιωθεί στο βάθρο, το τέταρτο της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία.
Τελευταίος και χαμογελαστός ο Jari-Matti Latvala, που συνέχισε να κινείται σε πιο αργό ρυθμό, τερματίζοντας κάθε διαδρομή με συνέπεια, μέχρι τον τερματισμό του 210ου ράλλυ στο οποίο έχει λάβει μέρος.
Στα της PowerStage, ο Neuville πίεσε για να πάρει τους 5 επιπλέον βαθμούς που αυτή έχει να προσφέρει, όμως ο Evans έκανε το κάτι παραπάνω και εκεί και πήρε εκείνος την πρωτιά. Ο Βέλγος έμεινε 2ος με 4 βαθμούς, ενώ την πεντάδα έκλεισαν κατά σειρά οι Suninen, Katsuta και Latvala.
Στο βάθρο είχαμε:
1ος Evans Toyota Yaris GR
2ος Neuville Hyundai i20
3ος Katsuta Toyota Yaris GR
Στη βαθμολογία οδηγών:
1 Kalle Rovanpera 170pts
2 Elfyn Evans 145pts
3 Thierry Neuville 134pts
4 Ott Tanak 104pts
5 Sebastien Ogier 98pts
Στην βαθμολογία κατασκευαστών:
1 Toyota Gazoo Racing WRT 378pts
2 Hyundai Shell Mobis WRT 311pts
3 M-Sport Ford WRT 205pts
Επόμενος σταθμός,το δικό μας ράλλυ,το Ράλλυ Ακρόπολις 7-10/09
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,24620891 seconds (81,99% PHP - 18,01% MySQL) with 37 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:54. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|