Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*101

TOYOTA COROLLA E*101 1992>1996

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Αποριες σχετικα με Corolla 4AFE
  #1  
Παλιά 09-12-22, 04:45
Το avatar του χρήστη Arvacon
Arvacon Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 07-12-2022
Περιοχή: Ηλεία
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Arvacon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αποριες σχετικα με Corolla 4AFE

Καλημερα σε ολους.

Αν και πρωην starletακιας, προσφατα αγορασα μια Corolla Liftback του '94, 1.6l 4AFE, εκδοση GLi, με 298000 χιλιομετρα, σε αρκετα καλη κατασταση. Θα αναφερω λιγα στοιχεια σχετικα με το ιστορικο του αυτοκινητου, για να εχετε μια εικονα.

Ο προηγουμενος κατοχος του, εβαζε συγκεκριμενα λαδια της Toyota, τα 5W-40 συνθετικα, τα οποια τα αλλαζε καθε 5000 χιλιομετρα μαζι με το φιλτρο λαδιου. Ηταν πολυ τακτικος στα σερβις του και εκανε αλλαγη ακριβως καθε 5000 χιλιομετρα. Επισης φαινεται να αλλαζε οτιδηποτε του υποδυκνειε η αντιπροσωπεια, σχετικα με τα χιλιομετρα ανα σερβις, πχ ιμαντας ακριβως στις 50000 κλπ.

Στην πορεια καθως ανελυσα τα οσα εχουν γραφτει στα βιβλια του, παρατηρησα πως καπου στα 230000 χιλιομετρα, στην αλλαγη υγρων ψυγειου, εβαλαν το -30 Voulis. Το συγκεκριμενο υγρο το δουλευει και η αντιπροσωπεια Toyota της περιοχης μου, αλλα παντα σε ροζ χρωμα. Με προβληματιζει όμως το γεγονος ότι το αυτοκινητο το παρελαβα με πρασινο υγρο στο κυκλωμα, οποτε δεν ξερω αν αυτό το κακο ξεκινησε απ τις 230000 απ τον πρωτο κατοχο, ή στις 270000 οπου αλλαχτηκε ψυγειο νερου και τσιμουχακια βαλβιδων απ τον δευτερο. Τρομπα νερου εχει αλλαχτει στα 149000 και θερμοστατης στα 190000 (στην αντιπροσωπεια).

Εννοειται πως θα αλλαχτει θερμοστατης, τρομπα νερου, ιμαντες, βαλβολινες, υγρα φρενων-συμπλεκτη-υδραυλικου κλπ συντομα. Αλλωστε δεν το κυκλοφοραω το αμαξι μεχρι να συγκεντρωσω τα χρηματα να κανω τις απαραιτητες επισκευες.

Ο προβληματισμος μου όμως είναι κυριως σχετικα με τον τυπο λαδιου που δουλευει μεχρι τωρα, αλλα και για ορισμενα αλλα θεματακια.

Σχετικα με τα λαδια, κοιτωντας το βιβλιο του κατασκευαστη και ψαχνοντας στο Haynes service manual, διαπιστωσα πως για το συγκεκριμενο μοτερ, ο κατασκευαστης δεν φαινεται να προτεινει 5W-40, παρα 10W-30 και καποια ακομα.

Συμφωνα με τα παραπανω, εχω λοιπον καποιες αποριες.

1) Πως πιστευετε ότι πρεπει να συνεχισω σχετικα με τα λαδια, να του βαζω κ εγω 5W-40 συνθετικα ή θα πρεπε να παω σε κατι διαφορετικο?

2) Αν παω σε μια οποιαδηποτε αντιπροσωπεια Toyota, θα φανει το ιστορικο του οχηματος αναλυτικα στο συστημα?

3) Εσεις τι λαδια βαζετε στα δικα σας ΑΕ101?




Καλως σας βρηκα λοιπον.
Κωστας

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Arvacon : 30-01-23 στις 21:40.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 10-12-22, 10:48
Το avatar του χρήστη Arvacon
Arvacon Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 07-12-2022
Περιοχή: Ηλεία
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Arvacon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημερα.

Κανεις ρε παιδια? Δε χρειαζετε να απαντησετε στα παντα, οτι γνωριζει ο καθενας.

Πειτε μου εστω αν πρεπει να συνεχισω με 5w-40 ή αν πρεπει να παω σε κατι διαφορετικο...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 10-12-22, 15:57
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 389
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλησπερα,απο λαδια εγω εβαζα παντα 10-40w στο carina που ειχα ,οσο αφορα τις αρρυθμιες παιζει απο ηλεκτρικο θεματακι μεχρι και αισθητηρες αερα κτλπ .
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 10-12-22, 23:28
Το avatar του χρήστη Arvacon
Arvacon Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 07-12-2022
Περιοχή: Ηλεία
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Arvacon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα,απο λαδια εγω εβαζα παντα 10-40w στο carina που ειχα ,οσο αφορα τις αρρυθμιες παιζει απο ηλεκτρικο θεματακι μεχρι και αισθητηρες αερα κτλπ .



Καλησπερα. Ναι λογικα θελει ψαξιμο για τις αρρυθμιες, οποτε θα το δω μετα το σερβις, οταν θα εχουν αλλαχτει τα απαραιτητα. Απ οτι βλεπω οι περισσοτεροι βαζετε 10w40 ή 10w30. Ομως 28 χρονια αυτο το αμαξι δουλευει με 5w40 και δεν ξερω αν θα το οφελουσε τελικα να κανω μεταβαση σε κατι αλλο.

Με προβληματιζει ομως το γεγονος πως δεν αναφερεται πουθενα στο βιβλιο αυτος ο τυπος λαδιου, αλλα ουτε και το 10w40 απ οτι βλεπω...
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  318889779_993258274966034_1806862446149420226_n.jpg
Εμφανίσεις:  25
Μέγεθος:  209,3 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Arvacon : 30-01-23 στις 21:43.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 11-12-22, 13:08
Το avatar του χρήστη dimitrise111
dimitrise111 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-11-2005
Μοντέλο: E11 WRC REPLICA
Περιοχή: Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.005
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 333
dimitrise111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ με νεότερο μοντέλο αλλά 4efe το βιβλίο της αντιπροσωπείας έλεγε κάθε 5000χλμ αλλαγή λαδιών! 10.000 θεωρώ υπερβολή και σε ένα τέτοιο αξιόπιστο μοτέρ,θα είναι ένας λόγος να πάθει κάποια ζημιά!!
Οι αρρυθμίες μπορεί να οφείλονται να έχει πιάσει βρωμιά η πεταλούδα!
Του εγώ έβαζα 10-40 και δε νομίζω να έχουν διαφορά τα δύο μοτέρ!
__________________
japcars❤️
Corolla WRC❤️
Corolla E11❤️
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5505
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 11-12-22, 18:01
Το avatar του χρήστη Arvacon
Arvacon Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 07-12-2022
Περιοχή: Ηλεία
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Arvacon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dimitrise111 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ με νεότερο μοντέλο αλλά 4efe το βιβλίο της αντιπροσωπείας έλεγε κάθε 5000χλμ αλλαγή λαδιών! 10.000 θεωρώ υπερβολή και σε ένα τέτοιο αξιόπιστο μοτέρ,θα είναι ένας λόγος να πάθει κάποια ζημιά!!
Οι αρρυθμίες μπορεί να οφείλονται να έχει πιάσει βρωμιά η πεταλούδα!
Του εγώ έβαζα 10-40 και δε νομίζω να έχουν διαφορά τα δύο μοτέρ!



Κ εμενα τοσο γραφει το βιβλιο, αλλα ισως ειναι λιγα τα 5000 για φουλ συνθετικα λαδια. Μπορει οταν γραφτηκαν αυτα τα βιβλια, να αναφερονταν τοτε σε ορυκτελαια ή ημισυνθετικα, αλλα σιγουρα δε θα τα αφηνα 10000. Ισως γυρω στις 7500 ειναι η χρυση τομη γι αυτα τα λαδια. Αν παρεις και την καλυτερη ποιοτητα, ειναι ακριβα τα ατιμα...

Ναι το 4EFE ειναι το ιδιο μοτερ ουσιαστικα, απλα σε 1300 κυβικα. Ισως πρεπει να φτιαξω μια δημοσκοπιση, να δουμε τι τυπο φοραει ο καθενας, για να εχουμε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 11-12-22, 18:34
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπέρα, εγω εχω Ε11 με 4EFTE απο το Starlet GT ep82 αλλα θα απαντησω σε οσα γνωριζω.

Για τα λάδια δε νομιζω οτι προκαλουν τέτοια προβληματα δεν το πιστευω αυτο με τιποτα. Τα προβληματα προκαλουνται οταν δεν αλλαζουμε λάδια τακτικα. Οσο ποιο λιγα χλμ τα αλλαζουμε τοσο καλυτερα. Εχω αλλαξει λαδια και στις 2000χλμ και στις 3000χλμ μετα απο αλλαγες φλαντζας κεφαλης ομως και γενικα αλλαζω καθε 5000χλμ μαζι με το φιλτρο.

Για τα νουμερα τωρα το 1ο ειναι το παχος του και το δευτερο εχει να κανει με θερμοκρασιες. Οποτε οταν καις λαδια οσο ποιο παχυ ειναι θα τα καις λιγοτερο. Τα 5αρια ειναι πολυ λεπτα. Εχω δοκιμασει και 0-40 και ηταν ιδιο με το νερο ενα και το αυτο, εφαγαν πεταμα αμεσως.
Βαζω εδω και καιρο 10-40 ημισυνθετικα Liqui Moly Μοs2 που ειναι διθιουχο μολυβδενιο, τα λαδια ειναι γκρι και ειναι αντιτριβικο αυτο. Εχω δει διαφορες και τα προτιμω. Ειναι ποιο ακριβα ομως απο ολα.
Δεν βλεπω τον λογο γιατι συνθετικα.

Πως το εχεις καταλαβει οτι καιει λαδια? σου βγαζει στην εξατμιση γαλαζιο καπνο? μπορει απλα να ειναι απο τα τσιμουχακια βαλβιδων, ποσα χλμ εχει? εχουν αλλαχτει ποτε?
Αν ειναι απο ελατηρια στα πιστονια χανεις συμπιεση τοτε και εχεις και πτωση αποδοσης.
Απο υψηλες θερμοκρασιες πιστευω οτι ισως να μπορει να παθουν ζημια και τα ελατηρια στα πιστονια αλλα εμενα 2 φορες που εκαψε φλάντζα αλλα πραγματα επαθα, οχι αυτο.

Για το ρελαντι οταν λες αρρυθμιες λιγο ποιο συγκεκριμενα μπορεις να πεις? υπαρχουν απειρα πραγματα που μπορει να φταινε, ονομαζω μερικα :
1. Πεταλουδα πχ αν εχει μακα.
2. Βαλβιδα ψυχρης εκκινησης
3. Βαλβιδα ρελαντι
4. Σωληνακια υποπιεσης καπου τρυπα
5. Να παιρνει αερα καποιο μπεκ απο τρυπιο λαστιχο θα εφτυνε και βενζινη εξω, ναι το εχω παθει!!!
6. TPS (αισθητηρας θεσης πεταλουδας)
και μπορει και αλλα ακομα.

Ξεκινας απο τα ευκολα, παιρνεις σπρευ καρμπυρατερ και καθαριζεις την πεταλουδα καλα, φιλτρο αερα και βενζινης να ειναι καινουρια καλυτερα.
Ελεγχο ολα τα σωληνακια υποπιεσης και σφιχτηρες κτλ οπου εχει.
Μετα βλεπεις αν ειναι οκ.

Για την Toyota δεν ξερω αν φαινεται σε ολες.

Για το παραφλου οπως ειναι το πετας ολο δεν μενει τιποτα.
Βγαζεις παγουρι και το κανεις λαμπικος.
Καθαρισμα ολα πολυ πολυ καλα βαλε απιονισμενο να κανει κυκλωμα (να ανοιξει ο θερμοστατης δλδ) μετα να κρυωσει το πετας οπως ειναι και αυτο.
Και βαζεις υγρο κοκκινο της Toyota το LLC προσεχε οχι το SUPER ειναι για νεα αμαξια!!!
Αυτο της Toyota ειναι ακριβο και δυστυχως δεν θελει αναμιξη.

Το πρασινο υγρο ειναι ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ειναι για Toyota οποιος το εβαλε ειναι 100% ασχετος. Το ειχα κανει πολυ παλια και το πληρωσα.
Επαθα ενα καρο ζημιες απο λαθος υγρα επι χρονια και ανακατεμενα χρωματα!
τα χρωματα ειναι αναλογα τα χημικα στοιχεια που εχουν ΔΕΝ βαζουμε οτι βρουμε και ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ δεν τα ανακατευουμε!!!

Εμενα αντλια γνησια 4 χρονων της ελιωσαν τα φτερα και κυκλοφορουσα με τον αξονα μονο, σε εναν χρονο εκαψε ξανα φλαντζα...επειδη λεγαμε 4 χρονων ειναι δεν την βγαλαμε να την δουμε!

Οταν αλλαζουμε υγρα θελει καλη εξαερωση και βαλε για καλο κακο θερμοστατη νεο και τσιμουχα.
Αν δεν θες γνησιο (ειναι πολυ ακριβος) προτεινω colorstat καλη μαρκα δοκιμασμενη πολυ καιρο και σε 76 βαθμους που εχω τωρα προς το παρον. Εχει και σε 82 που ειναι η θερμοκρασια στον μαμα. Τον εχω παρει και σε 82 οταν αλλαξω υγρα να τον αλλαξω.

Για το παραφλου βαζω αυτο μετα τις επισκευες G12 κοκκινο https://www.skroutz.gr/s/23975264/HE...t.html#reviews μαζι με απιονισμενο γιατι ειναι συμπυκνωμενο. Εχω ακομα αλλα αμα τα τελειωσω θα βαζω της Toyota.

Αν εχεις FACEBOOK μπορεις να ακολουθησεις εκει και την ομαδα μας λεμε πολλα πραγματα και εχει ποιο πολυ κοσμο απο εδω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-12-22 στις 18:44. Αιτία: Συμπληρώματα
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 12-12-22, 00:32
Το avatar του χρήστη Arvacon
Arvacon Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 07-12-2022
Περιοχή: Ηλεία
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Arvacon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γεια σου Νικηφόρε, ευχαριστω για το μακροσκελες μηνυμα.

Γιατι προτιμας ημισυνθετικα απ τα συνθετικα δηλαδη? Τα συγκεκριμενα λαδια που αναφερεις δεν τα 'χω ξανακουσει, θα τα ψαξω να δω τι παιζει ομως.

Δεν εχω καταλαβει ακομα αν καιει λαδι και ποσο, γιατι δεν το κυκλοφορω το αμαξι μεχρι να αλλαξω οσα χρειαζονται, διοτι θελει θερμοστατη και γενικο σερβις. Εχω κανει μονο 170 χιλιομετρα και μετα το αραξα. Το μοτερ εχει 298 χιλιαδες τωρα. Οπως ανεφερα και στο αρχικο μου post, το μοτερ μεχρι τα 255 χιλιαδες, εκανε τακτικες αλλαγες ανα 5000 χιλιομετρα, μαζι με φιλτρο λαδιου και παντα δουλευε με 5w40 φουλ συνθετικο.

Το παραφλου το πρασινο, σιγουρα αυτος που το εβαλε ηταν τελειως ασχετος. Οταν το ειδα τραβαγα τα μαλλια μου... Καλου κακου θα αλλαξω τρομπα νερου και θερμοστατη, μιας και ειναι στο προγραμμα να αλλαχτουν και εννοειται θα κανω ενα καλο πλυσιμο με απιονισμενο νερο. Σκεφτομουν μηπως καλυτερα να βαλω αερα με πιεση με την κομπρεσσερα στο κυκλωμα οταν θα αδιασω τα νερα, για να στραγγιξει τελειως και μετα θα βαλω απιονισμενο να καθαρισει καλυτερα. Μετα θα μπει της Toyota το κοκκινελι, ναι.

Θερμοστατης θα μπει γνησιος και γενικα ειμαι της αποψης οτι το ημιτασιον το πληρωνεις 2 φορες, οποτε οσο μπορω βαζω γνησια ανταλλακτικα, εκτος εξαιρεσεων οπου ειναι ασυμφορα και δε γινεται διαφορετικα. Παραδειγμα δισκο-πλατο, γνησια τα ανταλλακτικα εχουν κανα 250αρι και βαλε, ενω σε aftermarket εχει 103 ευρω. Στη συγκεκριμενη περιπτωση ομως ειναι και τα δυο της Aisin, οποτε πιστευω πως ειναι ιδια ποιοτητα.

Σχετικα με το facebook, η αληθεια ειναι πως αν και ειμαι μελος της ομαδας κ εκει, επειδη και ειμαι παλιος χρηστης διαφορων φορουμς, τα προτιμω γιατι εδω οι πληφοροριες μενουν για παντα γραμμενες και δε χανονται σε μια δυο μερες οπως συμβαινει με το απειρο σκρολαρισμα του fb, οποτε καποιος που στο μελλον θα ψαχνει καποια αντιστοιχη πληροφορια, θα την ανακαλυψει ετοιμη. Με θλιβει το γεγονος πως ο κοσμος προτιμα το facebook απ τα φορουμς, γιατι παει χαμενη τοση ανταλλαγη γνωσεων τελικα...

Να σε ρωτησω κατι σχετικα με τα φιλτρα. Βλεπω πως τα φιλτρα της Micro ειναι made in Japan. Τα ανταλλακτικα της Toyota πλεον, καποια ερχονται και απο Vietnam. Μηπως τελικα ειναι καλυτερα να παρω φιλτρο βενζινης Micro που ειναι σιγουρα made in Japan, μιας και φτιαχνονται μονο εκει, και εχει 18 ευρω, απ το να παρω το γνησιο που εχει 47 ευρω και μπορει να ειναι και βιετναμεζικο?

https://japansparecenter.gr/filtro-v...scription=true

https://japansparecenter.gr/filtro-v...scription=true

Εχεις δοκιμασει καθολου φιλτρα αυτης της εταιρειας?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Arvacon : 30-01-23 στις 21:47.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 12-12-22, 08:21
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημερα, σχετικα με τα ημιτασιον εχει και καλες μαρκες δεν ισχυει αυτο που λες οτι τα πληρωνεις 2 φορες.
Προτεινω να αλλαζες και αντλια νερου και ελεγχο το ψυγειο νερου και ΜΗΝ το κυκλοφορεις με χαλασμενο θερμοστατη και γρηγορα το σωστο παραφλου.
Τα φιλτρα ειναι Made in china τωρα δεν παιρνω κινεζικα.
Προτιμω την Micro, bosch και blueprint.
Φιλτρο βενζινης ΜΟΝΟ ιμιτασιον δεν δινω τοσα ευρω που τα εχει η Τογιοτα.
Αλλαγη καθε χρονο ομως.... (10000χλμ το πολυ δλδ) για μενα.
Ναι καλη ειναι η Micro. Τα φιλτρα προτιμω αυτα γιατι εκτος οτι ειναι japan εχουν καλες γωνιες και πιανει καλα το κλειδι τυπου καπελακι.

Φιλτρα βενζινης εχω δοκιμασει πολλες μαρκες, ειτε ακριβο ειτε φτηνο καμια διαφορα δεν βλεπω.
Αν τα αλλαζουμε και νωρις θεωρω εντελως πεταμενα χρηματα το γνησιο. Ειναι υπερβολικα ακριβο! και χωρις λογο.
Επισης αν δεν βαζουμε καλη βενζινη και ακριβοτερη προφανως ακομα χειροτερα.
Δλδ το να βαζει καποιος την ποιο φτηνη βενζινη που βρισκει μπροστα του και να θελει γνησιο φιλτρο δεν ξερω πως να το πω....
ενας που θα βαζει 100αρες να το θελει πχ. Παραδειγμα το λεω.
Και φυσικα ενας να βαζει το γνησιο να το αλλαζει πχ καθε 4 χρονια και καποιος ιμιτασιον και το αλλαζει καθε χρονο, ειναι 1000 φορες προτιμοτερο το ημιτασιον. Δεν εχουν σημασια μονο τα χλμ αλλα και τα χρονια. Εγω δεν κανω τον χρονο 10.000 αλλος μπορει να κανει πχ 50.000χλμ. Οποτε λεω τον χρονο ή καθε 10000χλμ αλλαγη, αλλοι τα αφηνουν παραπανω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 12-12-22 στις 11:46. Αιτία: Συμπληρωματα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*101

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
κινητηρας 4afe avensis σε corolla villi SUPPORT 6 10-01-15 12:38
Ονειρα σχετικα με....corolla και ο,τι να Ναι Roy-D OFF TOPIC 22 13-10-10 22:11
αποριες ΣΤΑΘΗΣ LK ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 8 07-10-09 18:06
εβαλα μπεκ(κρεμ χρωμα) απο 4AFE του 97' στην θεση των (γκρι χρωμα)μπεκ του ΑΕ92 4ΑFE SavvasKE35 TOYOTA COROLLA E*90 6 22-05-07 18:31
Σχετικα με τη corolla μου Anonymous ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 6 09-02-04 16:53



Page generated in 0,18899012 seconds (84,27% PHP - 15,73% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:10.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)