Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Ανατροπή στον «ξαφνικό θάνατο» των αυτοκινήτων με βενζίνη και diesel και των καυστήρω
  #1  
Παλιά 29-04-22, 03:19
loukia Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 84
loukia είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ανατροπή στον «ξαφνικό θάνατο» των αυτοκινήτων με βενζίνη και diesel και των καυστήρω

Ανατροπή στον «ξαφνικό θάνατο» των αυτοκινήτων με βενζίνη και diesel και των καυστήρων πετρελαίου

Θέμα λίγων ημερών είναι η κατάθεση στη Βουλή του πρώτου εθνικού κλιματικού νόμου, ο οποίος θα αποτελέσει μαζί με το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) τον οδικό χάρτη της χώρας για την επίτευξη των στόχων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας.



Με μήνυμά του προς τους πολίτες, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε ανακοινώσει το τέλος των καυστήρων πετρελαίου σε περιοχές που υπάρχει φυσικό άεριο το 2023 και την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2030. Αυτές οι προθεσμίες, σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να παραταθούν.


Το σχέδιο νόμου για τον κλιματικό νόμο θα κατατεθεί στη Βουλή για ψήφιση πιθανότατα την επόμενη εβδομάδα, μετά από μακρά περίοδο δημόσιας διαβούλευσης που ξεκίνησε στις 24 Νοεμβρίου 2021 και ολοκληρώθηκε περισσότερο από δύο μήνες αργότερα, στις 28 Ιανουαρίου.
Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει συγκεκριμένους στόχους και μέτρα που αφορούν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σε ορισμένες από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες, όπως τη βιομηχανία, τις μεταφορές, τις επιχειρήσεις και τα κτίρια.
Οι αλλαγές

Σύμφωνα με πληροφορίες, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχει προχωρήσει σε ορισμένες αλλαγές σε σχέση με τις αρχικές διατάξεις, έπειτα από προβληματισμούς που είχαν εκφράσει αρκετοί φορείς και κυρίως οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών.
Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές, η απαγόρευση εγκατάστασης καυστήρων θέρμανσης πετρελαίου αναμένεται να μετατεθεί χρονικά κατά δύο έτη και να ισχύσει από το 2025 και όχι από το 2023 που προβλεπόταν αρχικά, για τις περιοχές με διαθέσιμο δίκτυο φυσικού αερίου.


Κατά ένα έτος θα μετατεθεί και η υποχρεωτική καταγραφή στις μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων του ανθρακικού αποτυπώματος για εγκαταστάσεις όπως βιολογικοί καθαρισμοί, ΧΥΤΑ, τουριστικές υποδομές και βιομηχανικές δραστηριότητες. Το μέτρο θα τεθεί σε ισχύ από την 01.01.2024.
Στις επιχειρήσεις που θα υποβάλλουν υποχρεωτικά ετήσια έκθεση σχετικά με το ανθρακικό τους αποτύπωμα, θα προστεθούν και οι εταιρείες αστικών συγκοινωνιών όπως ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ.
Στο ίδιο μέτρο εμπίπτουν οι εισηγμένες επιχειρήσεις στο ΧΑΑ, τα πιστωτικά ιδρύματα, ασφαλιστικές επιχειρήσεις, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, επιχειρήσεις παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου και αλυσίδες λιανεμπορίου που απασχολούν πάνω από 500 εργαζόμενους.
Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο νόμου, η υποχρέωση υποβολής ετήσιων εκθέσεων θα ξεκινήσει από το 2023, ωστόσο δεν αποκλείεται αυτή να μετατεθεί κατά ένα ή δύο χρόνια.
Στην ηλεκτροκίνηση

Ο κλιματικός νόμος αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή με αλλαγές και σε ό,τι αφορά τα μέτρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τις μεταφορές.
Αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ότι θα αποσυρθεί η διάταξη που προέβλεπε ότι από το 2030 θα απαγορευθεί η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, λόγω των έντονων αντιδράσεων που είχε προκαλέσει. Το πιθανότερο σενάριο είναι η Ελλάδα να συνταχθεί με την εισήγηση που έχει κάνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το θέμα αυτό, σύμφωνα με την οποία το μέτρο θα πρέπει να εφαρμοστεί από το 2035.
Δεν αποκλείεται να υπάρξουν αλλαγές και στις υπόλοιπες ημερομηνίες που αφορούν στην ηλεκτροκίνηση. Το σχέδιο νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση τον περασμένο Νοέμβριο προέβλεπε ότι από το 2023, το 25% των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης που ταξινομούνται πρέπει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά, ρύπων έως 50γρ CO2/χλμ και ότι από το 2025 όλα τα νέα ταξί στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη πρέπει να είναι ηλεκτροκίνητα.









https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...ron-petrelaiou
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-05-22, 06:31
loukia Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 84
loukia είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
6 πόλεις της Ελλάδας καλούνται να μηδενίσουν τους ρύπους!

Έξι πόλεις της Ελλάδας επελέγησαν να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής «100 Κλιματικά Ουδέτερες Πόλεις έως το 2030 από και προς τους πολίτες».

6 από τις 377 ευρωπαϊκές πόλεις

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Καλαμάτα, τα Ιωάννινα, τα Τρίκαλα και η Κοζάνη επελέγησαν ανάμεσα σε 377 ευρωπαϊκές πόλεις για να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής «100 Κλιματικά Ουδέτερες Πόλεις έως το 2030 από και προς τους πολίτες».


Κλιματική ουδετερότητα 20 χρόνια νωρίτερα

Οι 6 ελληνικές πόλεις, εντασσόμενες στο Πρόγραμμα, καλούνται να επιτύχουν σε λιγότερο από δέκα χρόνια τον στόχο της κλιματική ουδετερότητας, -δηλαδή 20 χρόνια νωρίτερα από όλη την υπόλοιπη Ευρώπη- αξιοποιώντας σημαντικούς κοινοτικούς πόρους με πολλά περιβαλλοντικά, κοινωνικά, οικονομικά, επενδυτικά, αναπτυξιακά και εκπαιδευτικά οφέλη.

Ειδικότερα, μέσω των χρηματοδοτικών εργαλείων της ΕΕ οι πόλεις θα μπορούν να υλοποιήσουν επενδύσεις που θα επιταχύνουν τη μετάβαση τους στην κλιματική ουδετερότητα και τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό, να προωθήσουν ολιστικές λύσεις στον πολεοδομικό τους σχεδιασμό, να εφαρμόσουν έξυπνες τεχνολογίες, και ευέλικτα συστήματα διαχείρισης ενέργειας και υιοθετήσουν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο μετακίνησης και μεταφοράς.
22 οι αιτήσεις από την Ελλάδα

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας τα τελευταία 2 χρόνια εργάζεται για τον στόχο αυτόν και σε συνεργασία με τo EU Mission Board προετοίμασε τις περισσότερες ελληνικές συμμετοχές από τον Απρίλιο του 2020. Σημειώνεται ότι είχαν υποβληθεί 22 αιτήσεις από ελληνικούς Δήμους / Φορείς Σύμπραξης Δήμων οι περισσότεροι εκ των οποίων συνάψει τον Ιανουάριο του 2022 Μνημόνιο Συνεργασίας για την Ευρωπαϊκή Αποστολή «100 Κλιματικά Ουδέτερες Πόλεις μέχρι το 2030» με πρωτοβουλία του ΥΠΕΝ για την επιτάχυνση της μετάβασής τους στην κλιματική ουδετερότητα και στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, ανακάμπτοντας ταυτόχρονα από την πανδημία του κορωνοϊού.

Να λειτουργήσουν ως πρότυπα για τις άλλες πόλεις

Τελικός στόχος της Ευρωπαϊκής Αποστολής είναι οι 100 επιλεγμένες πόλεις να συνεργαστούν μεταξύ τους και να λειτουργήσουν ως πρότυποι κόμβοι καινοτομίας για όλες τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές πόλεις, αναπτύσσοντας ένα αποθετήριο καλών πρακτικών από επιτυχημένα έργα και επενδύσεις μεγάλης κλίμακας.Δηλώσεις Κ. Μπακογιάννη

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, δήλωσε: «Η συμμετοχή μας στο Πρόγραμμα της Ε.Ε. «100 Κλιματικά Ουδέτερες Πόλεις έως το 2030 από και προς τους πολίτες», ξεκλειδώνει σημαντικούς κοινοτικούς πόρους που θα συμβάλλουν στην υιοθέτηση και υλοποίηση δράσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι ανάμεσα στις 100 πόλεις βρίσκονται έξι ελληνικές. Αυτό δείχνει ότι στη χώρα μας η τοπική αυτοδιοίκηση προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και αντιμετωπίζει τις σύγχρονες προκλήσεις. Η Αθήνα για μία ακόμη φορά πρωτοπορεί και θα προσφέρει ό,τι είναι αναγκαίο για τον σκοπό της επίτευξης της κλιματικής ουδετερότητας μέχρι το τέλος της δεκαετίας, 20 χρόνια νωρίτερα από τον κοινό ευρωπαϊκό στόχο».

Θα τα καταφέρουν;
-Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καλαμάτα, Ιωάννινα, Τρίκαλα και Κοζάνη καλούνται να είναι κλιματικά ουδέτερες 20 χρόνια νωρίτερα από τις άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
-Επελέγησαν ανάμεσα στις «100 Κλιματικά Ουδέτερες Πόλεις έως το 2030 από και προς τους πολίτες».
-377 στο σύνολο οι ευρωπαϊκές πόλεις που πρέπει να κάνουν το ίδιο.
Είναι αρκετές οι 6 πόλεις της Ελλάδας ή θα έπρεπε να ενταχθούν στο πρόγραμμα και άλλες;




https://www.autotriti.gr/data/news/p...oys_229715.asp
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 12-05-22, 23:19
loukia Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-09-2018
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 84
loukia είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αλλαγές στο παραπέντε για τους καυστήρες πετρελαίου και τα αυτοκίνητα με βενζίνη και diesel

Τι αλλάζει με τον κλιματικό νόμο. Τι αλλάζει στα κτήρια και πότε μπαίνει τέλος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δηλαδή στα ΙΧ με βενζίνη και diesel.


Εδώ και μήνες τρέχει δημόσια διαβούλευση για τις αλλαγές που θα φέρει η κλιματικός νόμος. Οι ζυμώσεις από τις συζητήσεις έφεραν αλλαγές και «μαλάκωσαν» το σοκ που θα έφερναν σε χιλιάδες πολίτες της χώρας.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά στους καυστήρες πετρελαίου στα κτήρια, καταργείται η πρόβλεψη για υποχρεωτική αντικατάστασή τους με καυστήρες φυσικού αερίου έως τα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας και αντιπροτείνεται η καύση, από το 2030 και μετά, ενός μείγματος πετρελαίου με ανανεώσιμα υγρά καύσιμα.
Παράλληλα, φαίνεται πως παγώνει και η απαγόρευση εγκατάστασης καυστήρων πετρελαίου από το 2023 σε περιοχές όπου υπάρχει επαρκές δίκτυο φυσικού αερίου. Παραμένει η ρύθμιση που από την 1η.1.2025 απαγορεύει την πώληση και εγκατάσταση καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης. Μάλιστα, όποιος θα παραβαίνει τον νόμο θα του επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το τριπλάσιο της τιμής πώλησης του καυστήρα καθώς και σφράγιση του καυστήρα.
Επίσης, η αρχική πρόβλεψη για απαγόρευση από το 2030 της χρήσης καυστήρων πετρελαίου θέρμανσης αντικαθίσταται ως εξής: Από την 1η.1.2030, επιτρέπεται αποκλειστικά η πώληση πετρελαίου θέρμανσης το οποίο είναι αναμεμειγμένο σε ποσοστό τουλάχιστον 30% με ανανεώσιμα υγρά καύσιμα. Στους παραβάτες θα επιβάλλεται πρόστιμο τριπλάσιο της αξίας του πωληθέντος καυσίμου.
Τι αλλάζει τα αυτοκίνητα

Αλλαγές έρχονται και για τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ήταν γνωστό πως θα μπει τέλος στην πώλησής του από το 2030. Αυτό φαίνεται πως δεν θα ισχύσει καθώς η απόφαση μεταφέρεται για πέντε χρόνια μετά, και συγκεκριμένα από το 2035.






https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...ini-kai-diesel
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > OFF TOPIC

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Το 60% των αυτοκινήτων diesel είναι παράνομα… Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 3 02-09-17 18:17
Ξαφνικό πρόβλημα αστάθειας ρελαντί DeathDealer SUPPORT 33 25-10-12 15:06
Ξαφνικό σβήσιμο σε AURIS lamdakostas TOYOTA AURIS 5 05-09-11 20:17
Καλή βενζίνη 4ZZ-FE TOYOTA COROLLA E 12 28 21-04-11 02:50
Άκαυτη βενζίνη. antonios7 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 19 01-10-08 01:34



Page generated in 0,12812710 seconds (78,07% PHP - 21,93% MySQL) with 29 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:39.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)