Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E15

TOYOTA COROLLA E15 Το ομορφοτερο sedan μετα την 101

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-05-21, 20:38
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Αναφέρεις για ρετάρισμα κινητήρα.

Άλλο το ρετάρισμα κι άλλο ο κραδασμός που έχει ο κινητήρας λόγω χαμηλού ρελαντί ή και κομμένης βάσης.
Τι εννοώ. Στον 4e-fe που έχω αν βγάλεις το φις που δίνει τάση στην βαλβίδα ρελαντί ο κινητήρας δουλεύει με 400 σ.α.λ και έχει κραδασμούς (λογικό αφού είναι στα όρια να σβήσει) αλλά δεν ρετάρει.
Γι αυτό σου είπα παραπάνω να δεις για το βηματικο μοτέρ ή κανε ένα καλό καθάρισμα την πεταλούδα εισαγωγής.
Στον δικό σου κινητήρα δεν ξέρω πως είναι στον δικό μου η βαλβίδα ρελαντί παίρνει αέρα από μια τρυπούλα πριν την πεταλούδα. Όταν η τρυπούλα τείνει να κλείσει λόγω αναθυμιάσεων και δεν μπορεί να πάρει τον αέρα που πρέπει έχω πρόβλημα στο ρελαντί.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-05-21, 20:57
torou Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
torou είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα! Αναφέρθηκα σε ρετάρισμα γιατί το ζήτημα προκύπτει όταν οι στροφές πέσουν στις 600.Ωστόσο,στην αντιπροσωπεία, μιλάνε για ζήτημα στη βάση του κινητήρα, λόγω παλαιού χτυπήματος. Πιστεύουν ότι προκαλείται συντονισμός κ τρέμει ο κινητήρας, δίνοντας την ψευδαίσθηση ρεταρισματος. Το θέμα είναι ότι απ το χτύπημα μέχρι τώρα, το αυτοκίνητό έκανε 200.000 χιλιόμετρα! Γιατί τώρα ο συντονισμός; Δεν είναι περίεργο; Επίσης, αναφέρθηκαν κ στο δίσκο του συμπλέκτη ο οποίος θεωρούν ότι μπορεί να συμβάλει. Υπ όψιν ότι τοποθετήθηκε σετ συμπλέκτη (aisin) για πρώτη φορά στις 270.000 κ τώρα έχει 285.000.Φυσικά,μιλάμε για ήπια χρήση!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E15

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα με ρελαντί σε 4E-FTE NikiforosGT TOYOTA COROLLA 111(G6) 69 26-02-19 11:29
Ερώτηση για αρυθμίες ρελαντί σε corolla 99 Altair lusso ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 19 17-07-18 06:38
Πρόβλημα Ρελαντί Corolla E-12 nikola TOYOTA COROLLA E 12 44 27-11-16 14:38
Ασταθές ρελαντί treloscorollakias ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 11 05-01-13 19:32
Ρελαντί teoNOKIA SUPPORT 52 05-04-06 22:15



Page generated in 0,15316796 seconds (74,90% PHP - 25,10% MySQL) with 26 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:57.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)