Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 20-12-20, 17:01
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
"Τα λάδια προς το παρόν ειναι καθαρά , αλλά βγάινει νερό και ασπρος καπνος απο την εξάτμιση. Το παργούρι του αντιψυκτικού το γέμμισα μέχρι την μέση με αντιψυκτικο (ειχε αδειάσει) , θα δώ πόσο καιρο θα κάνει να αδειάσει.
Το video ειναι περίπου ενα μετα απο ενα 10λεπτο λειτουργίας (σήμερα το πρωί στις 11.00 )"


Καλησπέρα.
Οι σταγόνες που βλέπεις καθώς και οι υδρατμοί είναι φυσιολογικοί για την εποχη. το παγουράκι σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα γέμισε το μεχρι το max. Οταν θα το ελέγξεις κρύο θα είναι λίγο πιο κάτω. Τωρα για την "μαγιονέζα" και την καύση αντιψυκτικού έχει να κάνει σε ποιο σημείο άρπαξε η φλάντζα. Αν άρπαξε μεταξύ των οπών που περνάνε λάδια και αντιψυκτικό τότε τα μπερδεύει και σχηματίζεται "μαγιονέζα"στην τάπα χωρίς όμως να καίει αντιψυκτικό. Αν αρπάξει το σημείο μεταξύ οπής αντιψυκτικού και κυλίνδρου τότε σου καίει το αντιψυκτικό χωρίς να δημιουργεί "μαγιονέζα". Υπ οψιν ότι "μαγιονέζα" μπορεί να δημιουργηθεί από δυσλειτουργία της βαλβίδα PCV τον χειμώνα σε αυτ/τα που κάνουν μικρές διαδρομές και δεν προλαβαίνουν να ζεσταθούν τα λάδια. Μου έτυχε να έχω απώλεια αντιψυκτικού από κολάρο ψυγείου το οποίο είχε ρωγμή εσωτερικά και έχανε από την πλέξη που έχει το κολάρο (toyota yaris) Δεν μπορούσα να καταλάβω τι γινόταν γιατί όλη η περιοχή ήταν βρεγμένη. Άλλαξα τον πλαστικό λαιμό του ψυγείου μετά την τάπα και τελικά το είδα όταν το άφησα και δούλευε και σήκωσε πίεση το σύστημα.
Γι αυτό σου λέω εξάντλησε κάθε περιθώριο έλεγχου σε όλα τα άλλα κι αν δεν, τότε κοίτα για φλάντζα.

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_0772.JPG
Εμφανίσεις:  14
Μέγεθος:  1,32 MB

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_0777.JPG
Εμφανίσεις:  7
Μέγεθος:  1,35 MB
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-12-20, 06:59
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα και καλη εβδουμαδα!!!
επειδη επαθα 2 φορες φλατζα κεφαλης στο δικο μου μοτερ, αλλο μοτερ μεν, να πω πως το ειδα.
Την πρωτη φορα την αρπαξε ποιο πολυ και ειχα αρυθμιες ρελαντι, λευκο καπνο πισω, εκανε πα πα πα πα, δεν τραβαγε καλα.
Τελικα ειχε παει παραφλου στον πρωτο κυλινδρο, τα καυσαερια εμπαιναν στο κυκλωμα παραφλου και ανεβαζαν την πιεση του και την θερμοκρασια του.
αυτο γινεται αν κανει σε αυτο το σημειο, μπορει να καει στο σημειο με τα λαδια οποτε λαδια και παραφλου γινονται μουσταρδα.
Την δευτερη φορα μετα απο εναν χρονο επειδη την πρωτη δεν καναμε σωστες αλλαγες σε οτι επρεπε δεν ηταν τοσο εμφανες.
Μου ανεβαζε θερμοκρασια, μετρουσα συμπιεση εδειχνε οκ.
Τελικα εβγαλα τα μπουζι και εβαλα το κινητο να τραβαει βιντεο απο την τρυπα και μιζαρα. Ετσι τι να δω!!! στον 2ο κυλινδρο νομιζω εβλεπα μεσα αντανακλαση εκανε μπαμ το νερο μεσα, με το που μιζαρα το παραφλου εβγαινε πανω στον αερα!
επισης η αντλία νερου ειχε γινει σαν πισα, που σημαινει καυσαερια στο κυκλωμα ψυξης αρα καμμενη φλαντζα.
Επισης αν μπει παραφλου τα πιστονια τα πλενει και γυαλιζουν, αν βγαλουμε τα μπουζι μπορουμε να δουμε μεσα.
Ετσι σιγουρευτηκα την δευτερη φορα γιατι ενω ανεβαζε θερμοκρασια δεν ειχα τα πρωτα συμπτωματα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα Φλάντζα βάσης Κεραίας CTS03 TOYOTA COROLLA E 12 14 17-06-09 22:16



Page generated in 0,17601895 seconds (70,66% PHP - 29,34% MySQL) with 27 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:10.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)