Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
απα
  #1  
Παλιά 01-07-20, 00:27
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απα

Οι διαρροες λαδιου πρεπει οπωσδηποτε να επισκευαζονται...
Εαν ειμαστε βεβαιοι οτι ο κινητηρας μας δεν χανει ΣΤΑΓΟΝΑ λαδι, τοτε μια καταναλωση λαδιου ειτε απο εμβολοχιτωνια, ειτε απο τσιμουχακια βαλβιδων, ειτε απο το turbo της ταξης 1λιτρο/5000χλμ ειναι παρα πολυ νορμαλ...

Εγω προσωπικα δεν επεμβαινω σε καμια επισκευη αν ο κινητηρας δεν μου καψει 1λιτρο/3000χλμ...
Εαν μου καψει 1λιτρο/3000χλμ ή περισσοτερο θα προγραμματισω σιγα σιγα επισκευη...
Οι κατασκευαστες βεβαια δικαιολογουν ανετοτατα ακομη και 1λιτρο/1000χλμ αλλα ειναι ακραιο προσωπικα δεν το αποδεχομαι...

Το λαδι σου που χανεται παντως Νικηφορε ειναι παρα πολυ, περιπου 1λιτρο/1800χλμ...Πρεπει να βεις απο που ''εξαφανιζεται'' και να το επιδιορθωσεις αμεσα, ή τουλαχιστον να το μειωσεις αν χανεται απο πολλα σημεια...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη keichi : 01-07-20 στις 00:36.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 01-07-20, 14:10
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 82
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα και καλό μας μήνα!!!
@ keichi σε ευχαριστώ πολύ...
Ασχολήθηκα και με το καθαρισμό μηχανής (χωρίς νερό βέβαια) και ανακαλύπτω σε δύο σημεία νοτισμένες επιφάνειες (λαδιού) στην πίσω και κάτω μεριά της μηχανής χωρίς να έχω ιδέα περι τι πρόκειται. Απλά όταν το πάω για σέρβις θα τα επισημάνω για να προλάβω τα χειρότερα.... Μπορεί να χάνει και λίγο λάδι σε αυτά τα σημεία.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 01-07-20, 19:20
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπερα, επειδη το αμαξι εχει παρα πολλα κουσουρια και θελει παρα παρα πολλα λεφτα αμα κατσω να τα φτιαχνω ολα, δεν ασχολουμε μονο οτι ειναι κρισιμο για την λειτουργια του να μην μεινει.
Τον διανομεα τον αλλαξα γιατι θα μπορουσαν τα λαδια να προκαλεσουν προβληματα στα ρευματα και ηταν ποιο φτηνο κοστος απο αλλα πραγματα αλλωστε.
Τωρα να κατσω να επισκευαζω τουρμπινα οχι δα δεν υπαρχει περιπτωση.
Επισης αυτα που χανει μαλλον ειναι φλαντζα στροφαλου, ο συμπλεκτης πατιναρει με τερμα πιεση, αλλα την εχω μειωση και δεν πατιναρει οποτε δεν ασχολουμε, αμα φευγουν πολλα λαδια θα το δω ή αμα πατιναρει και με την χαμηλη πιεση γιατι ειναι αρκετα μεγαλο το κοστος.
Αλλωστε καποια στιγμη θελω να αλλαξω αμαξι με πολυ νεοτερο ή καινουριο οποτε δεν θελω να δινω πολλα λεφτα σε αυτο.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 30-12-22, 17:59
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 82
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θαύμα!!! Μετά απο στεγανοποίηση κάρτερ και αλλαγή τσιμούχας στροφάλου δεν καίει τελικά καθόλου λάδι. Μετά απο 2000χλμ δεν έχει κατέβει καθόλου η στάθμη. (θα ξανατσεκάρω για σιγουριά στα 5000χλμ) Πριν την στεγανοποίηση έχανε περίπου 0,5 προς 1 εκατοστό στα 5000χλμ. και έλεγα πως αρχίζει το γνωστό λαδοκάψιμο. Είδαν όπως φαίνεται τις διαρροές στο τυπικό σέρβις των 200000χλμ και με τις απαραίτητες επεμβάσεις όλα καλά!

Κρατάει ακόμη και την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση βενζίνης περίπου 6lt/100xlm. Φτου, φτου και συνεχίζουμε, ελπίζω απρόσκοπτα προς τα 300000χλμ
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 20-11-23, 20:21
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 82
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αν έβλεπα το συγκεκριμένο βίντεο πριν ....23 χρόνια
θα άλλαζα το λάδι κάθε 6 μήνες ή κάθε 7500χλμ!


Γιατί οι κινητήρες της Toyota καταναλώνουν λάδι;

Και πώς να το αποτρέψετε;
Δείτε το παρακάτω εξαιρετικό βίντεο...

https://www.youtube.com/watch?v=v4JS7PybV2k&t=1270s
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 21-11-23, 09:09
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Το λαδι σου που χανεται παντως Νικηφορε ειναι παρα πολυ, περιπου 1λιτρο/1800χλμ...Πρεπει να βεις απο που ''εξαφανιζεται'' και να το επιδιορθωσεις αμεσα, ή τουλαχιστον να το μειωσεις αν χανεται απο πολλα σημεια...
Καλημερα, λιγακι πολυ λιγο ειναι απο τον αξονα διανομεα εσωτερικα, διανομεας δεν υπαρχει καινουριος ουτε ημιτασιον, εκανα ανακατασκευη μονος μου με πολυ δυσκολια και υλικα του εμποριου και καταφερα να την περιορισω. Δεν μπορει να γινει κατι αλλο σε αυτο δυστυχως.

Το λαδοκαψιμο ειναι απο την τουρμπινα, για να κανω κατι πρεπει να βρω αλλη σε καλη κατασταση γιατι δεν μπορω ουτε μια μερα να μεινω χωρις αμαξι ειναι καθημερινης χρησης και ΣΚ μαζι.
Αν βρω αλλη πρεπει να γινει service, η ιδια τωρα πιθανον εχει ρηγμα στο μαντεμι γιατι χανω πολυ πιεση μπορει να φταιει και η πολλαπλη εχει ρηγμα και ειναι κολλημενη ή και τα 2 μαζι.
Να βρεις τουρμπινα καλη μαμα απο 90-99 ειναι μαλλον τζοκερ και αν το κανω πρεπει να βρω και πολλαπλη που παλι δεν βρισκεις γιατι δεν θα κανω μισες δουλειες, βγαλε βαλε τουρμπινα-πολλαπλη ειναι απο τις ποιο δυσκολες δουλειες που εχω κανει στο μοτερ αυτο και τα εχω βγαλει πολλες φορες και εχω πολυ εμπειρια. Εχω αλλαξει 3-4 πολλαπλες ολες μετα χανουν και ανοιγουν...για να φτιαξεις σε εξατμισα θες πολλα λεφτα δεν δινω τοσα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,36599708 seconds (82,70% PHP - 17,30% MySQL) with 34 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:31.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)