Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
  #1  
Παλιά 02-06-20, 23:40
kmits1990 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 19-03-2018
Μηνύματα: 24
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 85
kmits1990 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

Γεια σας,
Κανω αυτο το θεμα αν κ ειδα κ αλλα για αναρτηση κ ελατηρια απλα δεν εβγαλα νοημα γενικα κ θελω να το θεσω κ αλλιως. Λοιπον στο e111 3πορτο που εχω, εχω παρατηρησει οτι γενικά το αμαξι καθεται λες κ ειναι σουζα. γενικα μου ειπαν ετσι ειναι το αμαξι στο στησιμο του, απλα εγω ετυχε να αλλαξω τις μπροστα αναρτησεις(Kayaba μαυρες απλες νομιζω σαν τις μανισιες) κ οι πισω ειναι οι μανισιες. Το αμάξι οπως το πηρα φοραει ελατηρια 3,5 τωρα ποια ελατηρια δεν μου ειπαν. Τελος παντων για να μη μακρηγορώ απλα το αμαξι μπροστα εχει 4 δαχτυλα απο θολο πλεον κ πισω 2,5 με 3. και θελω να ρωτησω τι προτεινεται γενικα ως ελατηρια χωρις πολυ χαμηλωμα στο αμαξι κ να μην καθεται σουζα οπως τωρα..ακρη για τα Eibach Pro Kit σχεδον καινουργια εχω απο φιλαρακι αλλα κ αυτος τα αλλαξε γτ ειχε παρομοιο θεμα.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-06-20, 21:26
kmits1990 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 19-03-2018
Μηνύματα: 24
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 85
kmits1990 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καμία συμβουλή παιδιά κανένας ;🤗🤗🤗
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 07-06-20, 15:53
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπερα, δυστυχως για καποιο λογο αυτα τα αμαξια απο μαμα παντα ο κολος καθεται περισσοτερο απο την μουρη, δεν θα ελεγα οτι ειναι σουζα ή οτι ειναι πολυ, απλα εχει μια διαφορά. Προσωπικα εμενα δεν με ενοχλει και δεν με νοιαζει πλεον.
Τωρα οι λυσεις ειναι οι παρακατω :
1. Ελατηρια μαμα ή aftermarket πισω μαμα υψους και μπροστα χαμηλώματος. Αυτο δεν ειναι αρκετα σωστο φυσικα γιατι πισω θα ειναι πολυ ψηλο, θα δωσει μια πολυ dragster αισθηση θα ελεγα...καλυτερα πισω αλλης μαρκας για ποιο σκληρα γιατι τα μαμα θα ειναι πολυ μαλακα. Αν εχουμε αμορτισερ που εχουν ρυθμιση αποσβεσης κραδασμων οπως kyb AGX ή koni sport μπορουμε τα πισω να τα κανουμε ποιο σκληρα ωστε να ισοροπηθει η διαφορα.
2. Ελατηρια πισω βοηθητικα οταν ομως εχουμε μαμα ελατηρια, σε αυτη την περιπτωση σηκωνει τον κολο πανω καπου 2+ cm και πλεον φαινεται ποιο ψηλα ο κολος απο την μουρη, ειχα και το ειχα κανει ομως εχουν μια αισθηση σαν coilovers και δεν τα αντεχα με kyb AGX και τα πουλησα.
3. Η λυση που κανει πολυς κοσμος ειναι να μπουν αποστατες εκει που πατανε τα ελατηρια, ετσι ειναι σαν να ειναι ποιο ψηλα τα πιατελα με αποτελεσμα να σηκωθει ο κολος πανω, υπαρχουν και επιλογες υψους, δεν εχω δοκιμασει ομως.
Αυτες ειναι οι λυσεις, αν καποιος γνωριζει κατι αλλο ας μας πει.
Eibach pro kit 3,5cm ειχε οταν πηρα το αμαξι με kyb excel-g δεν ειχα δει να ειναι ο κολος ποιο χαμηλα απο την μουρη, μονο με μαμα ελατηρια εχω δει να συμβαινει αυτο.

Τι διαστασεις ελαστικων φορας? και με τις διαστασεις ελαστικων μπορουμε να παιξουμε, αλλα δεν θα συστηνα αλλα πισω και αλλα μπροστα οπως κανουν μερικοι...
Παντως εμενα με τα eibach και 195/50/15 δεν υπηρχε κενο σε θολους.
Φωτος μπορεις να δεις εδω απο τοτε : http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=14095&page=5
πλεον με το που αλλαξα αμορτισερ δεν ξαναχαμηλωσα δεν το θελω με τιποτα, καλα αμορτισερ ρυθμιζομενης αποσβεσης και το χαμηλωμα περιττο και ανουσιο για μενα.

Εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...=14095&page=16 εχω αλλαξει ζαντες, παλι ομως με 195/50/15 και εχουμε αμορτισερ kyb AGX με ελατηρια πισω μαμα και μπροστα ειναι απο AE111 levin ποιο χοντρα-σκληρα αλλα μαμα υψους. Εχει μια διαφορα οπως φαινεται και στις κοντινες ο κολος ειναι δλδ ποιο κατω, αλλα η διαφορα ειναι μικρη.
ΜΟΝΟ αν φορτωθει πισω το αμαξι και μπουν πισω ατομα μπορω να πω οτι ειναι ποιο πολυ.
Εκει χρειαζονται τα βοηθητικα γιατι οσο και να το φορτωνεις και ΔΕΝ καθεται ουτε καν, και σηκωνεται πανω 2-3cm αλλα και βελτιωνουν τα κρατηματα αισθητα ειδικα τις κλισεις.
Δυστυχως αν δεν ειναι φορτωμενο η κοιλβεριστικη αισθηση για μενα ειναι παρα παρα πολυ ενοχλητικη δλδ σε καθημερινη χρηση δεν την παλευα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 07-06-20 στις 16:06. Αιτία: Συμπληρωματα με links για φωτογραφιες
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 07-06-20, 16:21
kmits1990 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 19-03-2018
Μηνύματα: 24
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 85
kmits1990 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ευχαριστω για την απαντηση σου..να σαι καλα..αρχικα εγω αυτα που φοραω μπροστα τωρα σε αναρτηση ειναι kyb excel-g..τα ελατηρια δεν γνωριζω ετσι το πηρα..απλα 1 δαχτυλο με 1.5 διαφορα ειναι λογικο.?. γιατι αλλαξα τις μπροστα αναρτήσεις μονο γιατι ειχαν θεμα, ενω οι πισω ειναι κομπλε αλλα ειναι της μανας του..κ ισως οπως ειναι λογικο εκατσαν κ ειναι τοση η διαφορα νομιζω..εσυ τι λες ?. κ σε λαστιχα εχω 205/45/16(λόγο 7αρας ζαντας, αλλα με βλεπω την αλλη φορα 195). τελος εχω την δυνατοτητα απο φιλαρακι να παρω καινουργια σχεδον τα eibach η τα μανισια..τα μανισια δεν με τρελαίνει προς το παρον.το θεμα ειναι αν τα παρω θα αλλαξει τιποτα με τα τις kyb μπροστα κ πισω τις μανισιες αναρτησεις η μπα.?. η πρεπει να παρω κ για πισω kayaba μπας και ερθει στα ισα του.?.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 07-06-20, 19:37
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπέρα, καταρχην τα μαμα ειναι τα excel-g οποτε μαλλον εχεις τα ιδια και μπροστα και πισω.
Αν τα αμορτισερ-ελατηρια ειναι παλια με παρα πολλα χλμ, ενδεχεται να καθονται και να μην ειναι τερμα πανω, οποτε μπορει να μεγαλωσει η διαφορα.
Παντως απο μαμα αυτο το μοντελο εχει ποιο χαμηλα τον κολο απο την μουρη αλλα η διαφορα κανονικα ειναι μικρη και αμελητα. Εμενα γιαυτο δεν με πειραζει. Τα βοηθητικα για αλλον λογο τα ειχα βαλει.
Δεν θα αλλαξει κατι με την αλλαγη αμορτισερ που λες.
Εχω εχω και koni sport κιτρινα και Kyb AGX παλι ετσι ειναι.
Οι λυσεις ειναι αυτες απο πανω.
Με αλλη μια που δεν ανεφερα να μπουν coilovers που εχουν ρυθμιση καθ' υψος και τα κανεις οπως θες.

Σκυψε απο πισω στον τροχο και ριξε μια φωτο με το κινητο με φλας να δουμε τι αμορτισερ και ελατηριο εχει.

Δες εδω : https://suspensions.gr/prosthikes-elatirion-anypsosis/ αυτα τα θεωρω την καλυτερη λυση.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 07-06-20 στις 19:49. Αιτία: Linκ για προσθηκες ανυψωσης ελατηριων
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 07-06-20, 22:53
kmits1990 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 19-03-2018
Μηνύματα: 24
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 85
kmits1990 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θα το ψάξω να το δω κ θα σε πω να δούμε. Αν κ ψιλιαζομαι ότι η διάφορα μεγάλωσε λογο το ότι οι μπροστά αναρτήσεις είναι καινούργιες..η εσυ λες ότι ταελατηρια είναι το θέμα;αν είναι να πάρω το eibach κ αν μειωθεί έστω σε μικρή διαφορά όλα καλά.. Η προσθήκες όπως λες πίσω κ όλα καλά..
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 09-06-20, 12:08
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 301
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εκ των προτέρων ξεκαθαρίζω (επειδή ο γραπτός λόγος συνήθως παρεξηγείται), ότι:
- δεν έχω πρόθεση (εννοείται) να θίξω ΚΑΝΕΝΑΝ.
- αναφέρομαι σε αυτοκίνητα βόλτας και όχι πίστας.

Αυτό που, στο βωμό της "cool εμφάνισης", θυσιάζουμε αβίαστα την ευστάθεια/ασφάλεια του "βολτάδικου" αυτοκινήτου μας... δεν το κατάλαβα ποτέ. Θεωρούμε λοιπόν ότι, η (χαζή) ΤΟΥΟΤΑ κατασκεύασε ένα μοντέλο το οποίο (αχ τι κακό!!) στέκεται "σούζα"!! Ερχόμαστε κατόπιν, εμείς οι έξυπνοι Ελληνάρες να διορθώσουμε αυτό το "λάθος" και... αυξομειώνουμε αυθαίρετα, άνευ μηχανολογικών υπολογισμών το ύψος/σκληρότητα της ανάρτησης κατά άξονα(!!!!!), αγνοώντας ότι οι τέσσερις αναρτήσεις/τροχοί λειτουργούν μεν ανεξάρτητα, αλλά ομοιογενώς δε, σαν ΣΥΝΟΛΟ.
Επίσης αναρωτηθήκαμε ποτέ, αν επιβαρύνεται το (όποιο) "downforce" (σε μεγάλες ταχύτητες), εφόσον μεταβάλλουμε το ύψος/κλίση του πατώματος του αυτοκινήτου σε σχέση με το οδόστρωμα???

Συνεπώς κατά την προσωπική μου άποψη, το αυτοκίνητο γίνεται, εν δυνάμει, απρόβλεπτο & επικίνδυνο!
...και σε κάποια ανωμαλία/σαμαράκι/στροφή του δρόμου, αναρωτιόμαστε γιατί μας "έφυγε" ξαφνικά και πέσαμε πάνω σε κάποιον άλλον.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 09-06-20, 19:29
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπερα, σε καμια περιπτωση δεν στεκεται σουζα, υπαρχει μια διαφορα που ειναι αμελητεα, πολυ μικρη. Αν υπαρχει μεγαλη διαφορα ειναι οτι συνηθως λογω της υψηλότερης καταπονησης στα πισω αμορτισερ-ελατηρια απο φορτωματα ειτε στο πορτ μπαγκαζ, ειτε απο ατομα πισω χαλανε ποιο γρηγορα και καθονται ποιο χαμηλα.
Εγω πχ οταν ειχα βγαλει τα kyb AGX και τραβουσα τα εμβολα τους απεξω πανε λιγο μεσα μερικα εκατοστα ισως και 3+, και οταν τα εβαλα διπλα διπλα με τα koni sport ειδα αυτη την διαφορα. Και εχουν 40000χλμ+ οταν η ιδια η εταιρεια λεει οτι συνιστα αλλαγμα στα 80000χλμ!!!! αλλα δεν μας λεει για τι δρομους μιλαει.
Γιατι με την εμπειρια μου απο το 2000 που εχω αμαξι εχω δει οτι με χρηση μεσα στην Αθηνα πανω απο 4χρονια δλδ καπου 40000χλμ εμενα δεν μου βγαζουν για ΜΕΓΙΣΤΗ αποδοση και ΜΕΓΙΣΤΗ ασφαλεια και κρατηματα, δεν εννοω να πηγαινω σαν κοτα και λεω μια χαρα ειναι οπως κανουν αλλοι....

Καταρχην το σωστο ειναι να εχουμε ιδια αμορτισερ μπρος πισω ακομα και ηλικιακα γιατι αλλαζει η γεωμετρια και η συμπεριφορα και παει αλλιως ο κολος, αλλιως η μουρη και ευκολο μετα να χασεις τον ελεγχο ειδικα σε αναποδες στροφες.
Επισης τα ελατηρια δεν ξερω πως εχει επικρατησει οτι δεν θελουν αλλαγη ποτε και οτι δεν χαλανε!!!! το εχω ακουσει απο πολλους!
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ!!!! η σελιδα πριν που εδωσα λεει σε καθε δευτερη αλλαγη αμορτισερ αλλαζουμε και ελατηρια.

Προσωπικα μου εχει τυχει 2 φορες μια στο Starlet GT και μια στην Corolla E11 μεταχειρισμενα eibach pro kit να χαλασουν....αγνωστο ποσα χλμ ειχαν.
Στο 1ο επισκευαζω τα koni sport και το αμαξι πηγαινε σαν βαρκα στον γυαλο! οταν εχουμε αισθηση σαν να πλεει το αμαξι σαν να στεκεται σε ελατηρια δλδ το νιωθεις ετσι, τοτε τα ελάτηρια ειναι για ΠΕΤΑΜΑ!
πηρα απο εναν φιλο με λιγα χλμ και ηταν τελεια μετα.
Στην corolla το 2008 που πηρα τα AGX βαζω με τα eibach pro kit 3,5cm που ειχε το αμαξι οταν το πηρα με excel-g, μιλαμε τα ιδια παλι βαρκα! ΔΕΝ οδηγιοτανε με τιποτα, ηταν σαν να ειμαι σε βαρκα και εχει φουρτουνα.
Βρεθηκε ενα παλικαρι και μου χαρισε αυτα που εχω τωρα πισω μαμα και μπροστα απο ΑΕ111 levin 4AGZE που ειναι ποιο χοντρα και σκληρα απο τα μαμα.

Τελος και εμενα αρχισε πισω να μου κανει νουμερα με τα AGX, παιρνω μεγαλες κλισεις και το φοβαμαι. Επειδη το εχω πάθει και το 20011 που πηρα τα koni νομιζα οτι ειχαν χαλασει τα πισω AGX και τελικα ηταν τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης! εγω καθε 4 χρονια αλλαζω σινεμπλοκ και τα μπαρακια μπροςκ και πισω, ειδικα μονο τα λαστιχα ειναι λες και αλλαξες αμορτισερ μετα.
Σε ημιτασιον τα μπαρακια προτιμω τα 555 που ειναι αψογα σαν τα μαμα και ειναι made in Japan, τα λαστιχα εχει πολλες μαρκες τα πισω τα βρηκα japan. Σε ημι οι τιμες ειναι τελειες.
Αλλαξα πισω και τις κοντρα μπαρες, αυτο το Σαββατο θα αλλαξω πισω τα ανταλλακτικα της ζαμφορ να παω βολτα να δω και μετα μπροστα.
Αν δεν φτιαξει τοτε πανε τα koni στον μαστορα για μαλακωμα και αλλαγη των πισω, και μετα θα δω μηπως θελει ελατηρια γιατι με το χερι να παιζω ευκολα...εχω μια αισθηση ελατηριακη αλλα θα το δω.

Επισης σε ημιτασιον μαρκες εχει πολυ καλα σε καλες τιμες 4αδα κιολας και σε μαμα υψος, πχ MAD, MONROE κλπ.
Πριν λιγα χρονια ρωτησα την Toyota για μαμα ελατηρια και μου ειπαν 100 ευρω το ενα!!!!!!!

Σορρυ για το μεγαλο ποστ αλλα ηθελα να εξηγησω ολα τα σχετικα γιατι τα ελατηρια εχουν σχεση με ολα τα αλλα.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 09-06-20, 23:08
kmits1990 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 19-03-2018
Μηνύματα: 24
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 85
kmits1990 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ για τις συμβουλές κ τον χρόνο σας κ όλα όσα αναφέρατε είναι πολύ σημαντικά..
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 10-06-20, 07:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημερα, ξεχασα να πω στο χτεσινο οτι πισω τα AGX τα ρυθμισα στην 4η σκαλα αποσβεσης κραδασμων που κανονικα τα κανει πολυ σκληρα σε σχεση με την 1η που ηταν πριν και παλι τα ιδια...
εχω μια αισθηση οτι χοροπηδαει ο κολος πανω σε ελατηρια και παιρνει κλισεις μεγαλες.
Αυτο το να νιωθεις οτι στεκεται σε ελατηρια το λεω ελατηριακη αισθηση.
Τωρα ή τα παιξανε τα αμορτισερ και τα ελατηρια το κρατανε ποιο χαμηλα και το νιωθω έτσι, ή τα ελατηρια ή και τα 2 μαζι.
Ενα ενα αλλαγη και θα δουμε, ετσι κι αλλιως τα πισω τα μπαινοβγαζω μπαμ μπαμ για τον χαβαλε μου.

Επισης το παραξενο ειναι οτι αμα το σπρωχνεις απο το πλαι με το χερι δλδ απο το ταβανι δεν κουναει καθολου ευκολα, κουνανε τα λαστιχα οχι απο τα αμορτισερ.

Ενισχυμενα ελατηρια για πισω ομως μαμα υψους, εχει δοκιμασει κανεις ?

Τελικα χτες Σαββατο, αλλαξα πισω ακρα (μπαρακια) αντιστρεπτικης και τα λαστιχα (σινεμπλοκ), εντωμεταξυ μαλλον καταλαθος μου εστειλαν γνησια γιατι εχουν πανω κωδικο Toyota αλλα οχι ιδιον με αυτα που ειχα πριν και λενε και made in japan. Ο κωδικος ειδα οτι αντιστοιχει σε AE92-95-EE90 και CE90, ευτυχως που εκαναν...μερικα μοντελα απο αυτα τα ΑΕ ειναι και levin και Trueno.
Mετα λοιπον τα εβαλα παλι στην 1η σκαλα και ετρεξα σε πλατεια και στροφες ανοιχτες απολυτως καμια σχεση!!!! απλα επαθα ΠΛΑΚΑ, ΣΟΚ για αλλη μια φορα!
δεν παιρνει κλισεις ομως πριν, ελαχιστα πραγματα λογικα για τα kyg AGX στην 1η σκαλα.
Τωρα νιωθω καλη ασφαλεια και κρατηματα.
Επισης τα μπαρακια , οι συνδεσμοι στην αντιστρεπτικη ηταν χαλαρα, δλδ οι σφαιρικοι συνδεσμοι ειχαν χαλαρη κινηση.
Οποτε πριν κοιταμε αν χαλασαν αμορτισερ ή ελατηρια να τα αλλαζουμε και αυτα! σε ημι το κοστος ειναι πολυ χαμηλο.
Δλδ για πισω 2 Χ 12,50 τα μπαρακια και 2 Χ 1,35 τα λαστιχα τσαμπα ειναι...και αλλαζουν πανευκολα.
Μπροστα μετα αλλαξα τα ακρα της, και εδω ηταν χαλαρα αλλα τα σινεμπλοκ δεν τα καταφερα ειναι οι βιδες στην γεφυρα και θελει αεροκλειδο.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 14-06-20 στις 20:29. Αιτία: Συμπερασματα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΜΑΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ djgas1 SUPPORT 26 29-01-14 20:40
Eλατηρια αναρτησης G6 Manaraki TOYOTA COROLLA 111(G6) 0 21-11-13 10:36
διαταξη αναρτησης jason SUPPORT 13 21-01-09 09:06
ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Antonishi TOYOTA COROLLA E 12 13 06-01-09 23:08
ελατηρια kalamata TOYOTA COROLLA 111(G6) 3 01-05-08 01:16



Page generated in 0,18997312 seconds (84,19% PHP - 15,81% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:25.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)