Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 22-04-20, 07:41
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα, όταν λες ρυθμιζόμενες τι εννοεις coilovers? στενοπιατελα δλδ?
Γιατι σε αμορτισέρ δεν ξερω κατι τετοιο. Εκτος αν λες τα kyb AGX που ρυθμίζεται η αποσβεση κραδασμων από πανω με 4 σκαλες αλλα είναι σκετα αμορτισέρ και είναι κοκκινα, εμενα που εχουν ξεθωριασει σαν πορτοκαλι δειχνουν τωρα. Αυτά είναι ολοκληρα και ποιο μαλακα από τα koni αλλα είναι πολύ ακριβα καπου 630-650 τωρα εχω δει. Και παιζουν ποιο καλα χωρις χαμήλωμα, εχω μιλησει με την kayaba και για χαμήλωμα λεει τα ultra SR.
Tα eibach με τα koni τα προτεινει η ιδια η Koni Hellas, ο koniservice και η αντιπροσωπεια πουλαει και eibach...επισης ξερω πολλους που τα εχω μαζι και τα ειχα και εγω στο starlet GT. Απλα επειδή είναι σκληρα και με το χαμήλωμα ακομα χειροτερα σπανε ευκολα αν πέφτεις σε λακουβες, κακους δρομους κτλ κτλ.
Το σωστοτερο για χαμήλωμα είναι με coilovers, γιατι το χαμήλωμα στα αμορτισέρ τα κανονικα τα κανει να δουλευουν λιγοτερο και φυσικα να χαλανε πολύ ποιο ευκολα και δεν αποσβενουν σωστα κραδασμούς κτλ.
Προσοχή σε φτηνα coils, ΔΕΝ εχουν service αν σπασει ένα πεταμα, μετα τα περισσοτερα ΔΕΝ εχουν ρυθμισεις rebound (ρυθμιση από πανω για αποσβεση κραδασμων) εχουν μονο ρυθμιση καθ υψος. Ξερω ατομα που πηραν και εκλεγαν τα λεφτα τους μετα.
Τωρα τελευταια εχουν εμφανιστεί απειρες μαρκες στο car.gr αγνωστης χωρας προελευσης.
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 22-04-20, 10:59
Το avatar του χρήστη Vaggos21
Vaggos21 Offline:
 
Εγγραφή: 17-09-2019
Μηνύματα: 22
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 67
Vaggos21 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ναι φίλε μου έχεις δίκιο ότι έχει γεμίσει η αγορά με coilovers αμφιβόλου ποιότητας. Δεν σκοπεύω να τοποθετήσω κάτι τέτοιο έτσι και αλλιώς γιατί το θέλω για καθημερινή χρήση. Τα koni που βρήκα είναι καινούργια αμορτισέρ πορτοκαλί και λένε ότι ταιριάζουν σε 11αρα αρκεί να έχεις γόνατά kyb. Είτε βάλω αυτές με ελατήρια χαμηλωματος, είτε πάω σε ultra sr πάλι με eibach ελατήρια ίδια τιμή μου βγαίνει. Τι πιστεύετε θα ήταν καλύτερο???
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 22-04-20, 13:03
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καινούρια είναι τα koni που αναφέρεις? Δεν έχω πληροφορίες για αυτά και δεν ξέρω. Τα koni Sport είναι κιτρινα που ειναι επισκευασιμα και ρυθμιζόμενης απόσβεσης. Ξέρεις πως τα λένε να τα δούμε? Γιατί τώρα δύσκολο να συγκρίνουμε. Τα κιτρινα τα sport είναι πολύ καλύτερα είπαμε και τους λόγους.
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 22-04-20, 16:39
Το avatar του χρήστη Vaggos21
Vaggos21 Offline:
 
Εγγραφή: 17-09-2019
Μηνύματα: 22
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 67
Vaggos21 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μιλάω πάντα Μόνο για καινούργια. Αναφέρονται ως koni street T. Απλά για το corolla βρίσκω Μόνο τα αμορτισέρ που όπως είπα και πριν λένε ότι συνδυάζονται με γόνατά kayaba. Για yaris & aygo υπάρχουν και κομπλέ αναρτήσεις. Τα αμορτισέρ μόνα τους είναι στην ίδια τιμή με τις ultra sr (στις οποίες θα μπορούσα από ότι ακούω να τοποθετήσω τα eibach για χαμηλωμα χωρίς να έχω προβλήματα όπως με τις koni). Τι αξίζει καλύτερα ρε μάγκες ? Να ασχοληθώ να κόψω γόνατά να βάλω τις koni στα γονατα των kayaba που ήδη φοράω ή να κουμποσω τις ultra sr ? Θα προτιμούσα να μην χρειάζεται να τις επισκευαζω συνέχεια...
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 22-04-20, 17:26
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Vaggos21 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιλάω πάντα Μόνο για καινούργια. Αναφέρονται ως koni street T. Απλά για το corolla βρίσκω Μόνο τα αμορτισέρ που όπως είπα και πριν λένε ότι συνδυάζονται με γόνατά kayaba. Για yaris & aygo υπάρχουν και κομπλέ αναρτήσεις. Τα αμορτισέρ μόνα τους είναι στην ίδια τιμή με τις ultra sr (στις οποίες θα μπορούσα από ότι ακούω να τοποθετήσω τα eibach για χαμηλωμα χωρίς να έχω προβλήματα όπως με τις koni). Τι αξίζει καλύτερα ρε μάγκες ? Να ασχοληθώ να κόψω γόνατά να βάλω τις koni στα γονατα των kayaba που ήδη φοράω ή να κουμποσω τις ultra sr ? Θα προτιμούσα να μην χρειάζεται να τις επισκευαζω συνέχεια...
καλησπέρα, δεν τα ξερω αυτα που λες γιατι δεν μου εχουν πει ποτε να υπαρχουν για corolla E11, παρολαυτα τωρα μια προχειρη αναζητηση στο ebay και τις εχουν και τις δειχνουν οποτε γιατι δεν υπαρχουν εδω? https://www.ebay.com/itm/Koni-STR-T-...-/261618566006 βεβαια στις φωτο τα βλεπω ιδια με τα δικα μας, αλλα στην λιστα μοντελων καμια σχεση!!!
αυτα που συνδυαζονται με γονατα kayaba μιλας για τα κιτρινα τα koni sport που εχω βαλει στον οδηγο που εχω κανει? αυτα στο δικο μας μοντελο ειναι φυσιγγια ολα. Σε αλλα μοντελα ειναι μονο μπροστα οπως σε starlet ep82 που ειχα και ep91-ep71, και σε αλλα αμαξια ειναι ολοκληρες κομπλε αναρτησεις νομιζω υπαρχουν και μαζι με ελατηρια, εχω δει για BMW πχ.
Για το ποσο επισκευες θα γινονται εξαρταται που πας, πως οδηγας και σε τι δρομους πας. Αν πχ πας σε χωματοδρομους, σε κακοτραχηλους δρομους ολο λακουβες, με το χαμηλωμα χαλανε ευκολα.
Ενας μαστορας που πηγαινα παλια στην Φρατζη κοντα αλλα και ο koniservice συστηνουν με μαμα ελατηρια παντως. Μπορεις και με μαμα ελατηρια να εχεις πολυ καλα κρατηματα με τα koni sport. Εκτος αν σε νοιαζει και το κενο στους θολους να μην φαινεται.
Εγω δεν θα εδινα τοσα που κανουν τα ultra SR και μετα να τα πεταξω...και να μην εχουν και ρυθμιση αποσβεσης κραδασμων.

Δες και εδω http://www.koni.com/en-US/Cars/Produ...ing/STR-T-Kit/
και τα κιτρινα http://www.koni.com/en-US/Cars/Produ...-Tuning/Sport/ τα απο πανω δεν ειναι ρυθμιζομενα δεν αναφερουν κατι τετοιο ουτε δειχνει κατι, μαλλον ειναι κατι αναλογο των ultra SR, τα προτεινει για χαμηλωμα, αν και λεει και στα κιτρινα για χαμηλωμα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 22-04-20 στις 17:33.
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 22-04-20, 19:57
Το avatar του χρήστη Vaggos21
Vaggos21 Offline:
 
Εγγραφή: 17-09-2019
Μηνύματα: 22
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 67
Vaggos21 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε Νικηφόρε όντως δεν είναι ρυθμιζομενες οι πορτοκαλί street T. Τις προτείνουν για χαμηλωμα βέβαια. Εγώ το corolla το προσέχω πολυ. Το έκανα πρόσφατα 1zz από 3zz και η αλήθεια είναι ότι δεν το κουνάω για μικρές αποστασεις. Κυκλοφορώ στην πόλη σαφώς άλλα πηγαίνω συνέχεια στο βουνό και Επειδή το πατάω και γουσταρω στροφές θέλω να χαμηλώσει και να γίνει πιο στιβαρό γιατί ώρες ώρες που μπαίνω στο όριο σηκώνεται στις 3 ρόδες. Δεν θα ήθελα να στραφώ σε coilovers και να υποφέρω στην πόλη. Ψάχνω τον κατάλληλο συνδυασμό για να χαμηλωσω με κάτι που θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 23-04-20, 07:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα, κοιτα παντως με τα koni sport δεν υπαρχει περιπτωση να μην εισαι ευχαριστημένος σε spor οδηγηση και εγω παω σε βουνα, Διονυσο, Πεντελη κτλ και πανε κομματια, είναι απολαυση ακομα και με μαμα υψους ελατήρια. Το μεγαλο πλεονέκτημα είναι ότι είναι επισκευασιμα που σαφως είναι πολυυυυυυ ποιο φτηνα από το να παρεις αλλα αμορτισέρ ακομα και από kyb excel-g, ότι μπορεις να τα κανεις όπως θες, αναλογα τι βαλβιδες μπουν και τι λαδι μπει και φυσικα ότι ρυθμίζεται η αποσβεση κραδασμων (εχει 2 κυκλους ρυθμισης), τα πισω όμως πρεπει να βγουν από το αμαξι για να ρυθμιστουν.
Τα ultra SR εχουν κανα 330αρι αλλα ουτε ρυθμιση, ουτε επισκευή, όταν χαλασουν τα πετας.
Επισης τα kyb για καποιον λογο όταν πεσουν, χωρις να εχουν χαλασει κανουν έναν ηχο σαν να κοπανάνε ενώ όμως κρατανε, κανουν γκαπ γκουπ, αρκετα ενοχλητικο, όπως εχω δει και στα excel-g γινεται, για τα ultra SR δεν ξερω, στα Koni αυτό δεν γινεται ποτε.
Εμενα τα AGX εχουν σχεδόν 40000χλμ, η kyb τα προτεινει για 80000χλμ και κανουν από τωρα ετσι, ενώ κρατήματα εχουν.
Αν φορτωθεί το αμαξι τοτε δεν κανουν. Μπροστα εχω τα koni, πισω εχω τα kyb agx τωρα γιατι τα koni θελουν ανακατασκευή τα καναμε κουτσουρα και ανακατεύομαι...
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 23-04-20, 15:06
Το avatar του χρήστη Vaggos21
Vaggos21 Offline:
 
Εγγραφή: 17-09-2019
Μηνύματα: 22
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 67
Vaggos21 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις συμβουλές. Η αλήθεια είναι ότι το χαμηλωμα το ήθελα πολύ να το κάνω Αλλά καταλήγω στο συμπέρασμα πως ότι πέρα από το καλύτερο κράτημα στις στροφές μόνο προβλήματα μπορεί να μου δημιουργήσει. Μάλλον θα κάνω λίγη υπομονή να μαζέψω κάνα φράγκο παραπάνω για να βάλω τούμπανες αναρτήσεις αφού πάντα προτιμώ να περιμένω από το να τρώω τα μούτρα μου . Καμιά ιδέα που θα βρω τις koni sport τις κίτρινες για το e11 sedan ?? Γιατί δεν βρίσκω..
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 24-04-20, 12:34
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα, δε νομιζω ότι η Sedan εχει διαφορετικα αμορτισέρ από τις άλλες 111-101, μπορεις να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεια https://www.vrisko.gr/details/31ab72...3gd4a455a4c_40
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Στήσιμο - Ανάρτηση vaggelis TOYOTA COROLLA T-SPORT 280 31-01-21 04:55
Στήσιμο... Αναρτήσεις - Μπάρες Θόλων - Αντιστρεπτικές κλπ Virus TOYOTA COROLLA E*90 39 11-06-12 04:07
Στήσιμο Avensis (ανάρτηση , Ζαντολάστιχα). ΙΩΑΝΝΗΣ CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 39 18-10-08 21:29
Στήσιμο... Αναρτήσεις - Μπάρες Θόλων - Αντιστρεπτικές κλπ vask TOYOTA COROLLA 111(G6) 244 12-10-07 17:07
Στήσιμο - Ανάρτηση Tsport TOYOTA COROLLA E 12 77 15-07-06 02:06



Page generated in 0,16687894 seconds (82,82% PHP - 17,18% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:03.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)