Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 04-03-20, 23:18
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 514
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Και πολύ καλά κάνεις και παραθέτεις τις σκέψεις σου ,γι'αυτό είμαστε όλοι εδώ.....δεν είμαστε μάστορες ,δεν είμαστε παντογνώστες.....
Στο δια ταύτα τώρα ,πέρα της αγοράς του τροπετου ,η της κομπλέ βελτίωσης ,υπάρχει και η εργασία ,αλλά και τα αναλώσιμα....δηλαδή φίλτρα,ιμάντες,μπουζί,αντλια νερού,λάδια ,βαλβολινες,παραφλου που ΟΛΑ αυτά ΠΡΕΠΕΙ να μπουν new και κατά το δυνατόν καλής ποιότητας.....
Άρα το κόστος πάντα υπερβαίνει μιας απλής αγοράς.....
Υπαρχουν επίσης και τα aftermarket αξεσουάρ....
Π.χ. ψυγείο λαδιού,μεγαλυτερο intercooler ,σωληνώσεις ,εξατμίσεις ,αλλά και όργανα εποπτείας.....
Τέλος να μη ξεχάσουμε ,ανάρτηση,φρένα αλλά και ζαντολαστιχα....

Άρα συνοψίζοντας χωρίς να θέλω ούτε να σε αποτρέψω αλλά και ούτε να σε απογοητεύσω ,απλά ΟΛΑ αυτά που προανέφερα πρέπει να τα υπολογίσεις......

Επειδή έχω φτιάξει αμαξι,έχω ένα καλό 14αρι punto gt 8βαλβιδο ,τα έχω περάσει, γιαυτο και στα αναφέρω....
Ότι καλύτερο εύχομαι.....
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-03-20, 23:54
SkidRaw Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2020
Μοντέλο: E11 4A-FE
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 25
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 68
SkidRaw είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Και πολύ καλά κάνεις και παραθέτεις τις σκέψεις σου ,γι'αυτό είμαστε όλοι εδώ.....δεν είμαστε μάστορες ,δεν είμαστε παντογνώστες.....
Στο δια ταύτα τώρα ,πέρα της αγοράς του τροπετου ,η της κομπλέ βελτίωσης ,υπάρχει και η εργασία ,αλλά και τα αναλώσιμα....δηλαδή φίλτρα,ιμάντες,μπουζί,αντλια νερού,λάδια ,βαλβολινες,παραφλου που ΟΛΑ αυτά ΠΡΕΠΕΙ να μπουν new και κατά το δυνατόν καλής ποιότητας.....
Άρα το κόστος πάντα υπερβαίνει μιας απλής αγοράς.....
Υπαρχουν επίσης και τα aftermarket αξεσουάρ....
Π.χ. ψυγείο λαδιού,μεγαλυτερο intercooler ,σωληνώσεις ,εξατμίσεις ,αλλά και όργανα εποπτείας.....
Τέλος να μη ξεχάσουμε ,ανάρτηση,φρένα αλλά και ζαντολαστιχα....

Άρα συνοψίζοντας χωρίς να θέλω ούτε να σε αποτρέψω αλλά και ούτε να σε απογοητεύσω ,απλά ΟΛΑ αυτά που προανέφερα πρέπει να τα υπολογίσεις......

Επειδή έχω φτιάξει αμαξι,έχω ένα καλό 14αρι punto gt 8βαλβιδο ,τα έχω περάσει, γιαυτο και στα αναφέρω....
Ότι καλύτερο εύχομαι.....



Πολυ χρησιμα ολα αυτα Γιαννη!


Να πω πως δεν ψαχνω μια ΦΘΗΝΗ λυση για να κανω γρηγορο και πιο διασκεδαστικο το αυτοκινητο μου αλλα μια Value for money λυση!!


Θελω να το ψαξω και αλλο το θεμα για να δω που θα καταληξω τελικα, δεν βιαζομαι, δεν θελω βιαστικες δουλειες του ποδαριου σιγουρα, θελω κατι που θα με κανει να περασω ευχαριστα οσο το κρατησω γιατι το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχει και συναισθηματικη αξια για μενα, γιαυτο αλλωστε δεν θα πουλησω τον 4a-fe που εχει τωρα αλλα θα τον φυλαξω.




Επειτα ειναι και το αλλο...απο την μια θελω τσαφ τσουφ με τουρμπινες και απο την αλλη θελω κοφτες στις 8,5Κ rpm. Ουτε αυτο δεν εχω αποφασισει ακομα !!


Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες. Καλη συνεχεια και καλο σου βραδυ!
Εννοειται οτι αμα εχεις να προσθεσεις το οτιδηποτε μου λες καθε πληροφορια καλοδεχουμενη!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-03-20, 18:36
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καλησπερα φιλε skidrow αν θελεις κατι σε ποιο φθηνο και χωρις να τρεχεις να δηλωσεις μοτερ κτλπ και σε εργοστασιακη μορφη ειναι το 20v το ασημι και μετα πας σε 20v μαυρο ποιο ακριβο και επειδη εχεις και 4α μοτερ μπαινει κουτι μεσα απο κει και περα θες καλο ηλεκτρολογο και μηχανικο, αν εισαι αθηνα μπορεις να μιλησεις με τον φανη που ειναι και ο προεδρος του κλαμπ να σε κατατοπισει,οτι αλλη πληροφορια θες εδω ειμαστε,
επισης το σασμαν απο το μοτερ που εχεις τωρα ειναι πολυ μακρυ, ειναι καλο αν τουρμπισεις το 20v ειναι ιδανικο ,αλλα για ατμοσφαιρα δεν κανει.
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 05-03-20, 22:34
SkidRaw Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2020
Μοντέλο: E11 4A-FE
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 25
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 68
SkidRaw είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα φιλε skidrow αν θελεις κατι σε ποιο φθηνο και χωρις να τρεχεις να δηλωσεις μοτερ κτλπ και σε εργοστασιακη μορφη ειναι το 20v το ασημι και μετα πας σε 20v μαυρο ποιο ακριβο και επειδη εχεις και 4α μοτερ μπαινει κουτι μεσα απο κει και περα θες καλο ηλεκτρολογο και μηχανικο, αν εισαι αθηνα μπορεις να μιλησεις με τον φανη που ειναι και ο προεδρος του κλαμπ να σε κατατοπισει,οτι αλλη πληροφορια θες εδω ειμαστε,
επισης το σασμαν απο το μοτερ που εχεις τωρα ειναι πολυ μακρυ, ειναι καλο αν τουρμπισεις το 20v ειναι ιδανικο ,αλλα για ατμοσφαιρα δεν κανει.



Χρηστο ευχαριστω !


Η αληθεια ειναι πως ο 20v ειναι η ιδανικοτερη λυση, για τους λογους που προανεφερες. Οπως ειπα ψαχνω το value for money γιατι αμα ειναι ο 2zz να μου παει τα διπλα λεφτα..ε δεν συμφερει....ωστοσο ακομα ψαχνομαι για διαβαζω οπως καταλαβαινεις.


Με τον Φανη θα μιλησω καποια στιγμη μιας και μενω πολυ κοντα απο το συνεργειο του.


Μοτερ-σασμαν του 4a-fe θα τα κρατησω οπως ειπα οποτε στη περιπτωση που στο μελλον τρελαθω ακομα παραπανω θα υπαρχει.


Ευχαριστω για τις πληροφοριες και παλι Χρησταρα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
φωτα jason TOYOTA COROLLA 111(G6) 34 23-06-23 19:38
φωτα ομιχλης basilakiscorolla TOYOTA COROLLA E 12 25 04-10-14 09:39
Φωτα george diver TOYOTA COROLLA E*101 30 13-07-09 17:35
Τα φωτα σας miller TOYOTA COROLLA E 12 10 15-09-07 18:42
Τα φωτα σας...... Hlektrologos SUPPORT 8 17-04-07 14:34



Page generated in 0,13320208 seconds (77,82% PHP - 22,18% MySQL) with 30 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:01.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)