Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x
Καλησπέρα.
Το αμορτισερόμετρο δεν είναι αυτό που περιγράφει η λέξη. Σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνεις υπ όψιν αυτά που δείχνει για να δεις αν είναι καλό ένα αμορτισέρ ή όχι.
Μετράει το σύνολο της ανάρτησης δηλαδή ελαστικό/ελατήριο/αμορτισέρ.
Ο αλγόριθμος του μηχανήματος "θέλει" συγκεκριμένο εύρος ταλάντωσης και απόσβεση αυτής, σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για 100% απόδοση. Στο περίπου την απόδοση αυτή μπορούμε να την έχουμε σε αυτ/το στο οποίο ελαστικά ( με σωστή πίεση), ελατήρια και αμορτισέρ είναι τοποθετημένα ταυτόχρονα. Αυτό που γίνεται συνήθως είναι: με ξερά/σκληρά ελαστικά λόγω ηλικίας και μαλακά ελατήρια λόγω χρήσης βάζουμε καινούρια αμορτισέρ (η συχνότητα των ταλαντώσεων που παράγεται είναι διαφορετική από αυτήν που μπορεί να αποσβέσει το καινούριο αμορτισέρ) ή σε δουλεμένα ελατήρια και αμορτισέρ βάζουμε καινούρια ελαστικά.
Στην καλύτερη με παλιά ελαστικά να βάλουμε καινούρια ελατήρια και αμορτισέρ. (δεν αναφέρομαι για χαμηλώματος).
Είναι λάθος να φεύγουμε από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή βάζοντας πιο σκληρά αμορτισέρ ή ελατήρια.
|
καλησπέρα, σωστα αυτα που λες για το ΚΤΕΟ, ετσι καπως μετρανε βασικα μετρανε την αποσβεση, ολοι οπως λες αλλαζουμε τα αμορτισερ αλλα οχι τα ελατηρια! ποιος ειπε οτι αυτα δεν χαλανε και δεν πεφτουνε?
εκτος οτι 2 φορες μου εχει τυχει με ελατηρια eibach pro kit και νεα αμορτισερ να πηγαινει σαν βαρκα σε τρικυμια, ετυχε και σε εναν γνωστο μου και εβαλε νεα αμορτισερ και το αμαξι βαρκα γιαλο 100% επικυνδυνο για οδηγηση. Κανονικα θα ελεγα καθε 100.000χλμ αλλαγη ελατηριων.
Με την τελευταια προταση δεν θα συμφωνησω, ειναι αναλογα τι χρηση θελει ο καθενας, ειδικα αν εχεις αλλο μοτερ πανω σιγουρα δεν μπορεις να μεινεις με οτι εχει ο κατασκευαστης.
Αυτο που θα πω ειναι ΟΧΙ σε χαμηλωμα με συμβατικα αμορτισερ. Αν θελουμε χαμηλωμα το σωστοτερο μονο με coilover αναρτηση.
Σκληρα ελατηρια που λεω πχ εγω μπροστα εχω απο 4AGZE AE111 μαλλον Levin και ειναι ποιο πολλες λιμπρες αλλα μαμα υψους, δεν θελω χαμηλωμα, καποτε το χαμηλωμα για μενα. Και αμορτισερ τα kyb excel-g ειναι απαραδεκτα απλα. Για ενα εντελως τυπικο ΜΑΜΑ αμαξι και νορμαλ οδηγηση ειναι οκ αλλα μεχρι εκει, για τιποτα παραπανω δεν ειναι. Εχω μια 4αδα kyb AGX που πλεον τωρα μολις "επεσαν" αλλα επειδη με ενοχλουν τα εβγαλα και εχω και μια 4αδα koni sport επισκευασμενα μονο μια φορα οποτε ειναι πλεον λαδιου, στα πισω εβαλε ο μαστορας competition βαλβιδες και ειναι πολυ κουτσουρα, με μαμα ελατηρια πισω δεν παιρνει κλισεις, αλλα τον Δεκ θα παω να τα κανει ποιο ανθρωπινα γιατι βαζω αλλους μεσα και φωναζουν.
Λαθος δεν το λες, οτι προτιμαει ο καθενας, το χαμηλωμα σε κανονικα αμορτισερ ειναι το λαθος απο τεχνικης αποψης γιατι δεν δουλευει το εμβολο του αμορτισερ στην πληρη διαδρομη του. Και φυσικα καταστρεφουμε πολυ ποιο γρηγορα οποιοδηποτε αμορτισερ και αν ειναι αυτο.