Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Οδική συμπεριφορά για πολλά χλμ
  #1  
Παλιά 13-11-19, 16:25
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 75
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οδική συμπεριφορά για πολλά χλμ

Πώς πρέπει να οδηγάμε για να αντέξει περισσότερα χλμ και απροβλημάτιστα ο κινητήρας.
Οδηγάμε σταθερά με στροφές 2.000 έως 3.000 (αυτό προτείνει η toyota μάλλον για οικονομική οδήγηση) ή οδηγάμε με στροφές 3.000 με 4.000 (πρωτού αλλάξουμε σχέση) και αρκετές φορές στην εθνική σταθερά πάνω απο 4.000 στροφές για να ξεκαπνιστεί ο κινητήρας (να αυξηθεί η πίεση για να φύγει η "μάκα" που λέμε) με ποιοτική 100 βενζίνη.

Δεν μιλάμε για προσπεράσματα αλλά γενικά για νορμάλ οδήγηση. Γνώμες;
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-11-19, 17:22
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 75
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Για να το συνεχίζω ισχύουν τα παρακάτω;

500-2000 χαμηλές στροφές

2000-4000 μεσαίες στροφές
4000-6000 υψηλές στροφές
Απάντηση με παράθεση
Α
  #3  
Παλιά 20-11-19, 01:36
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Α

Οι χαμηλες στροφες ειναι ο θανατος των μηχανων, το λεω με εγγυηση αυτο.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-11-19, 07:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα, και εγω νομιζω ότι δεν είναι καλο συνεχεια χαμηλες στροφες, δεν λεμε συνεχεια κοφτες αλλα μερικες φορες θα πρεπει και να ξεμπουκωνει.
Εγω νομιζω ότι η αξιοπιστια και το ποσα χλμ θα μας βγαλει εχει να κανει με τις τακτικες συντηρήσεις και ποιοτητα των σχετικων υλικων και όχι τοσο με στροφες και το πως παμε.
Εκτος του συμπλεκτη και του σασμαν ισως που εχει μεγαλη σημασια η συμπεριφορά για να αντεξουν.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 20-11-19, 22:22
agrileza Offline:
 
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 75
agrileza είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι χαμηλες στροφες ειναι ο θανατος των μηχανων, το λεω με εγγυηση αυτο.

Στο ότι συνηθίζω αρκετές φορές στην εκκίνηση να κινώ με την πρώτη (χωρίς να πατάω καθόλου γκάζι), για να βλέπω τί κάνουν οι γείτονες για 500 μέτρα περίπου δεν νομίζω να κάνω ζημιά (σωστά απο το να έχω δευτέρα και να πατάω συνέχεια φρένο που έκανα παλιότερα...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 30-11-19, 20:51
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν με συμφέρει, αλλά θεωρώ προφανές ότι οι χαμηλές στροφές, με σωστή ταχύτητα στο κιβώτιο ανάλογα το δρόμο, να έχεις επαρκή ροπή (π.χ. μην πας να ανέβεις ανηφόρα με 6η) μειώνουν τη φθορά.
Γενικά ήρεμη οδήγηση χωρίς πολύ πάτημα στο γκάζι πρέπει να είναι το ιδανικό ως προς τη καύση, κατανάλωση, μηχανικές απώλεις (τριβές που έχουν σχέση με κατανάλωση).
Οδηγώντας σε ψηλές στροφές, συνήθως αυξομειώνουμε και δεν είναι ιδανικό ούτε για καλή καύση. Στο μυαλό μου π.χ. φέρνω τα diesel όταν επιταχύνουν σε ανηφόρα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 30-11-19 στις 20:57.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Οδική ασφάλεια corollapatra ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 11 25-06-11 21:04
Οδική βοήθεια ΤΟΥΟΤΑ RX8_drifter SUPPORT 8 11-01-07 17:23
Περίεργη Συμπεριφορό ένδειξης WinMik SUPPORT 18 12-10-05 22:26



Page generated in 0,13387489 seconds (78,10% PHP - 21,90% MySQL) with 35 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:19.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)