Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 15-06-17, 09:04
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 215
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νικηφορε μάλλον μπερδευτηκαμε.
Εσύ μου ανέφερες μηχανικούς που αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου την μετατροπή.
Δεν το συνιστώ από θέμα τιμής και μόνο.
Υπάρχουν και απλοί μηχανικοί ειδικά τώρα με την κρίση έχουν φύγει από toyota και άνοιξαν δικό τους συνεργείο και είναι πολύ καλοί στην δουλειά τους και οικονομικοί αλλά είναι για απλές μετατροπές και όχι για πλεξούδες κόψε ραψε κτλ.
Πιστεύω τώρα να το ξεκαθάρισα τι εννοώ.
Αν ήθελα κανα caldina μοτέρ τότε σίγουρα θα πήγαινα σε ψαγμενους μόνο και μόνο γιατι δεν έχω τα σχέδια του εγκεφάλου και όχι γιατί είναι δύσκολη μετατροπή.αναλογος λοιπόν τι γνωσεις έχει ο καθένας.
Από εκεί και πέρα λοιπόν εγώ στην θέση του φίλου θα έψαχνα για μοτέρ που να είναι πάνω στο αμάξι να κάνω τους ελέγχους που θέλω.επισης πολλοί τρελαμενοι με τα αμάξια πάνε μόνο toyota για σέρβις και εύκολα πέφτεις και σε μοτέρ με ιστορικό σέρβις από toyota που να αναγράφει αλλαγή short block.
Αυτά από εμένα.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 15-06-17, 11:57
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νικιφορε οταν λεω ελαφρυ το 111 το παω συγκριτικα με την ιδια κατηγορια, δηλαδη σε σχεση με γκολφ, C4 και τετοια που αυτα ειναι 1200-1250κιλα...Το 111 ειναι 1050 με το ζορι 1100...Αρα παναλαφρο ειναι για τη κατηγορια...
Τωρα, με σταρλετακι και ραλλακι δε μπορει να συγκριθει αυτα ειναι 850 κιλα...
Ειναι αλλη κατηγορια ομως ειναι μινι, οι κορολλες ειναι μικρομεσαια.
Συγκρινω ιδιες κατηγοριες παντα

Ρωτησα μαντρα 1ζζ αβενσις τελευταιο μοντελο στα 900 ευρψ.
Με εγγυηση καλης λειτουργιας 6 μηνων...Τωρα δε ξερω τι εγγυηση ειναι ακριβως αυτη και αν θα με καλυψει σε περιπτωση στραβης που τρωει λαδι...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 16-06-17 στις 06:28. Αιτία: Συγχώνευση ποστς
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 15-06-17, 13:50
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 215
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρωτησα μαντρα 1ζζ αβενσις τελευταιο μοντελο στα 900 ευρψ.
Με εγγυηση καλης λειτουργιας 6 μηνων...Τωρα δε ξερω τι εγγυηση ειναι ακριβως αυτη και αν θα με καλυψει σε περιπτωση στραβης που τρωει λαδι...
Φιλαράκι σου εύχομαι όλα να πάνε καλά.
Αν τυχόν καιει λάδια θα μπεις σε περιπέτειες.
Ριχτου και παζάρι μην πεις ναι κατευθείαν.
Απάντηση με παράθεση
a
  #4  
Παλιά 15-06-17, 15:10
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
a

Τρελές περιπέτειες φιλε μου το ξερω...
Βαλε μηχανη, βγαλε μηχανη, λεφτα, φασαρια με το μαντρα...Γαμησε τα...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 16-06-17, 06:33
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Νικιφορε οταν λεω ελαφρυ το 111 το παω συγκριτικα με την ιδια κατηγορια, δηλαδη σε σχεση με γκολφ, C4 και τετοια που αυτα ειναι 1200-1250κιλα...Το 111 ειναι 1050 με το ζορι 1100...Αρα παναλαφρο ειναι για τη κατηγορια...
Τωρα, με σταρλετακι και ραλλακι δε μπορει να συγκριθει αυτα ειναι 850 κιλα...
Ειναι αλλη κατηγορια ομως ειναι μινι, οι κορολλες ειναι μικρομεσαια.
Συγκρινω ιδιες κατηγοριες παντα

Ρωτησα μαντρα 1ζζ αβενσις τελευταιο μοντελο στα 900 ευρψ.
Με εγγυηση καλης λειτουργιας 6 μηνων...Τωρα δε ξερω τι εγγυηση ειναι ακριβως αυτη και αν θα με καλυψει σε περιπτωση στραβης που τρωει λαδι...
καλημερα! το βαρος οκ συμφωνω το πας με τα αλλα και σωστα κανεις, εγω το εκανα συγκριση με το σταρλετ γιατι το μοτερ που εχω τωρα πριν το ειχα εκει! ηταν καπου 850κιλα και τωρα ειμαι 1273 οποτε ειναι αστα να πανε η διαφορα!!!
Η Ε11 απο που προκυπτει στα κιλα που λες? που το εχεις δει?
καπου ειχα δει νομιζω ή 1200 ή 1250 μαλλον στο heynes δεν εχω χρονο να το δω τωρα http://www.mediafire.com/file/zot7pi...E11_manual.pdf
δεν ξερω οι αλλες κορολες τι κανουν παντως η δικια μου μετρημενη οχι μια αλλα αρκετες φορες ειναι 1273 στην τελευταια μετρηση συνολικο βαρος με οτι εχει πανω, που εχω αρκετες αλλαγες και εξτρα πραγματα.
Αλλα δεν μπορει απο τα κιλα που λες να εχει τοση μεγαλη διαφορα η δικια μου λογω μη εργοστασιακων πραγματων που εχει.
Μπορεις να το βρεις καπου ποιο συγκεκριμενα να το δουμε? αλλα λεω για την Ε11 στρογγυλοφαναρη Compact με 4EFE, οχι αλλα μοντελα.

Για τον μαντρα που λες γιατι δεν ρωτας τι καλυπτει η εγγυηση? ρωτα τον αναλυτικα, τι θα πει καλης λειτουργιας? αοριστη φραση ειναι!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Τρελές περιπέτειες φιλε μου το ξερω...
Βαλε μηχανη, βγαλε μηχανη, λεφτα, φασαρια με το μαντρα...Γαμησε τα...
και μονο για αυτα που λες εδω, εγω θα επισκευαζα το ιδιο μοτερ τα βαριεμαι αυτα οσο δεν παει!!!
ασε αμα δεν ειναι καλος ο μαστορας τι μπορει να γινει, μην το συζητησουμε τωρα....
και εγω ειχα το αγχος για το μοτερ το 4EFTE λεω αλλα ευτυχως ο μηχανικος βρηκε αστερι μοτερακι, χειροτερο απο το 2E-E οπως ειχε γινει δεν θα υπηρχε. Πηγαινελα Τριπολη και ειχε καψει ολο το λαδι, στον γυρισμο λαμπακι πιεσης.

Υ.Γ ειπαμε στα ποστς κανουμε EDIT δεν γραφουμε στο καπακι, παλι στα εκανα merge.
Απάντηση με παράθεση
α
  #6  
Παλιά 17-06-17, 11:11
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
α

Αμα πας στο autoevolution τα εχει τα βαρη των αυτοκινητων ολων και των παλιων...Πατα autoevolution.com...θα σου στειλω και κατι φωτο να δεις
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 17-06-17, 15:15
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Αμα πας στο autoevolution τα εχει τα βαρη των αυτοκινητων ολων και των παλιων...Πατα autoevolution.com...θα σου στειλω και κατι φωτο να δεις

e11 f/l 4zzfe 1020kg απόβαρο (ελαχιστο βαρος)
https://www.autoevolution.com/cars/t...-2000-14-vvt-i

e11 4efe 1000kg απόβαρο (ελαχιστο βαρος)
https://www.autoevolution.com/cars/t...-doors-1997-13
Απάντηση με παράθεση
a
  #8  
Παλιά 17-06-17, 18:55
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
a

Ναι παναλαφρα ειναι...Εδω εγω εχω το liftback 1.6 vvt-i με τον πιο πλουσιο εξοπλισμο 4 αεροσακους, δισκοφρενα, a/c, βαμμενους προφυλακτ, ηλεκτρ καθρεπτες, 4 αεροσακους και χιλια δυο φουλ εξτρα απ τη μανα του και το ειχα ζυγισει σε ηλεκτρονικη ζυγαρια 1100 κιλα με 1/4 βενζινη...
Καρυδοτσουφλα σε περνει ο αερας...:P
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 18-06-17, 09:32
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα σου απάντησα και στο fb. Ok τόσα είναι μαμά. Εμένα δεν είναι μαμά και ξεπερνάει τα 1240 κιλά μετρημένη πολλές φορές, συνολικό βάρος με ότι έχει πάνω.

Ερωτηση οταν λεμε αποβαρο τι εννοουμε? γιατι ο ορος εδω δεν μου λεει πολλα https://el.wiktionary.org/wiki/%...B1%CF%81%CE%BF
εμενα με ενδιαφερει το συνολικο βαρος ποσο ειναι.

το GROSS WEIGHT LIMIT τι σημαινει?

μαλλον κεισι δεν εχεις γνωρισει καρυδοτσοφλο που λες.....μπες σε νταιχατσου τσαρειντ να δεις! 1000 κυβικα τουρμπο λες και θα πεταξεις!!!!
και ομως δεν καταλαβαινει.
Και οπως ειπα ξανα οπως ειναι το μοτερ που εχω τωρα 4EFTE το ειχα σε σταρλετ πριν, εκει να δεις 850kg με ολα πανω οτι ειχα εκει να δεις νομιζες οτι θα σε παρεις ο αερας.
Μια πολυ σημαντικη διαφορα στην corolla με το ιδιο μοτερ ειναι οτι παω πχ τερμα οσο παει ο κοφτης τελικης και νιωθω ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ, κατι που με το σταρλετ δεν εβλεπα και ηταν χαμηλωμενο ενω εδω οχι.
Δεν εχει να κανει με αυτο, αλλα με το βαρος της.

Και γιαυτο κιολας θεωρω οτι ηταν τελεια η επιλογη αντι παλι starlet ep82 ή ep91 να παω σε Ε11 για να βαλω το 4ΕFTE που ηδη ειχα, και ενας μεγαλος λογος ειναι αυτος : ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ, ασφαλεια αλλα και περισσοτερη ανεση σε μεγαλες ταχυτητες αλλα και στροφες.

Οπως φαινεται η επιλογη κινητηρα πρεπει να γινεται και με βαση τι αμαξι τον φοραει κανονικα και πως ειναι αυτο ογκο, βαρος, τι αναρτηση εχει, τι φρενα εχει, τι ασφαλεια εχει κτλ κτλ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-06-17 στις 12:42.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
επιλογη μοτερ.. nikos gtcc SUPPORT 58 04-05-15 19:47
επιλογη μοτερ karekas TOYOTA COROLLA E*101 58 05-07-14 11:44
επιλογη αμορτισερ! fanderfun Θελω βοηθεια 1 19-09-12 15:37
Επιλογη σκυλου!!! th@nos OFF TOPIC 30 11-12-10 19:37
επιλογη laptop MARMEL OFF TOPIC 44 16-12-08 14:49



Page generated in 0,29792690 seconds (84,62% PHP - 15,38% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:11.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)