Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 10-04-17, 20:46
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos gtcc Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα..μια ερωτηση οσο αφορα αυτο το θεμα αλλα σε t sport του 03. λενε οτι αν βγαλεις το μεσαιο καζανακι παει καλυτερα το αμαξι και απλα δινει λιγο θορυβο το τελικο..ισχυει?αξηζει να βγει το μεσαιιο? μιλαμε για μαμα εντελως μοτερ με μαμα εξατμιση.
Το μεσαιο ειναι αρκετα ελευθερο στο ts και κραταει και συμπιεση που ειναι καλο ειδικα σε μαμα καταστασεις οπως εισαι και εσυ.Καλο θα ειναι να μην το πειραξεις,οσοι δοκιμασαν να το βγαλουν η να το αντικαταστησουν με αλλο πιο ανοιχτο στις χαμηλες και μεσαιες στροφες εχανε πολυ και το μετανιωσαν...
Αν ησουν τουρμπατος η κομπρεσορας θα ηταν αλλιως τα πραγματα....
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 10-04-17, 22:50
Το avatar του χρήστη nikos gtcc
nikos gtcc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2015
Μηνύματα: 115
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 133
nikos gtcc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από iempan Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μεσαιο ειναι αρκετα ελευθερο στο ts και κραταει και συμπιεση που ειναι καλο ειδικα σε μαμα καταστασεις οπως εισαι και εσυ.Καλο θα ειναι να μην το πειραξεις,οσοι δοκιμασαν να το βγαλουν η να το αντικαταστησουν με αλλο πιο ανοιχτο στις χαμηλες και μεσαιες στροφες εχανε πολυ και το μετανιωσαν...
Αν ησουν τουρμπατος η κομπρεσορας θα ηταν αλλιως τα πραγματα....

εγω η αληθεια ειναι οτι το εβγαλα αλλα δν ειδα καμια διαφορα!μονο λιγο σαν ξεχηλωμενος ηχος στο καζανακι παρα κατι αλλο..και στα χαμηλα δν ειδα καποια διαφορα..να το ξαναβαλω η να το αφησω ετσι? εννοω το μεσαιο καζανακι πριν το τελικο..
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 11-04-17, 00:18
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Το μεσαίο στα TS είναι ελεύθερο από το εργοστάσιο. Όπως είπε και ο iempan, όσοι το αφαίρεσαν τελείως, έχασαν αρκετά. Καλό είναι να μην αφαιρείται. Εκείνο που αξίζει και χρειάζεται είναι η αντικατάσταση του καταλύτη με έναν 200άρι. Εγώ με την αλλαγή του, είδα +6 άλογα στο δυναμόμετρο.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 11-04-17, 00:47
Το avatar του χρήστη nikos gtcc
nikos gtcc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2015
Μηνύματα: 115
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 133
nikos gtcc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οποτε να το ξαναβαλω η να το αφησω ετσι?
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 11-04-17, 20:30
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 319
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Εκείνο που αξίζει και χρειάζεται είναι η αντικατάσταση του καταλύτη με έναν 200άρι. Εγώ με την αλλαγή του, είδα +6 άλογα στο δυναμόμετρο.
Το "200άρι" υποθέτω αναφέρεται σε διάμετρο, πόσο όμως είναι το εργοστασιακό?
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 11-04-17, 20:38
Το avatar του χρήστη iempan
iempan Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή: Θεσσαλονικη,Ελλαδα
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
iempan είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το "200άρι" υποθέτω αναφέρεται σε διάμετρο, πόσο όμως είναι το εργοστασιακό?
Αναφερεται στις τρυπες ανα εκατοστο που εχει γομωση μεσα ο καταλυτης...
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 11-04-17, 22:55
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Αναφέρομαι σε 200cpsi, δηλαδή κυψέλες ανά τετραγωνική ίντσα. Με λίγα λόγια, καταλύτη ελευθέρας ροής, πιο ελεύθερο...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 12-04-17, 13:34
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 319
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ. Αν θέλεις γράψε και όνομα κατασκευάστριας εταιρείας, να το έχουμε υπόψη αν ποτέ χρειαστούμε αλλαγή.
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 12-04-17, 16:40
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Εγώ Magnaflow έβαλα αλλά υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές και ποιότητες...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 12-04-17, 16:55
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Φερνει ο Παπαδοπουλος παρα εισαγωγης HJS σε πολυ καλες τιμες!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,17252493 seconds (82,17% PHP - 17,83% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:54.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)