Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 10-09-16, 21:25
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Το μονο που ίσως αξιζει να κανεις ειναι να βαλεις μεταλλικο καταλυτη 200αρη και όλα τα υπολοιπα αστα μαμα... Νευρο θα κερδισεις εγγυημενα ( οχι πολυ αλλα θα κερδισεις μόνο και μόνο από το γεγονός οτι ο δικός σου μετα απο τοσα χλμ ειναι "στουμπομένος" χωρις να υπολογίζω την ετσι κι αλλίως μεγαλυτερη ροοικοτητα του μεταλλικου ). Προβλημα με καυσαερια/θόρυβο δεν θά εχεις κανενα , δεν θα τραβάς την προσοχη και το αμαξι θα "ανασαίνει" ελαφρώς καλύτερα...φυσικά για +10-15 άλογα που ψαχνεις ούτε λόγος ...κι αν δε σου περισσεύουν τα φραγκα , μην πειράξεις τίποτα...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 11-09-16, 18:54
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, με το τελικο μπορει να εχει μια μικρη ομως διαφορα αναλογα το ποσο κοβει το τελικο τα καυσαερια, και αυτο γιατι μερικες φορες οι κατασκευαστες προκειμενου να τα κανουν αθορυβα εντελως ή οσο γινεται εστω θυσιαζουν και κατι απο την δυναμη....ετσι κι αλλιως φτηνο ειναι σχετικα αμα δεν σε ενοχλει η βαβουρα το κανεις. Το ειχα κανει καποτε στο ατμοσφαιρικο αρχικα σταρλετ που ειχα νομιζω μια μικρη διαφορα την ειχα δει, εκτος αν ηταν ιδεα μου απο την βαβουρα οτι παει καλυτερα κιολας! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Σχετικα με τον καταλυτη δεν ειναι καλη ιδεα σε μαμα μοτερ να μπει κατι ελευθερο αν εννοειτε αυτο γιατι μετα μπορει να μην πηγαινει και καλα το επαθε ο αδερφος μου σε suzuki swift 1000ari αλλα και να μην βγαζει καθολου ευκολα καρτα καυσαεριων και αυτο γιατι δεν φτανει ευκολα σε θερμοκρασια λειτουργιας και δεν κατακραταει οσα καυσαερια πρεπει. Ετσι θελει πολυυυυυ ζεσταμα. Κατι που παθα και εγω επειδη εβαλα ελευθερο μεταλλικο και ειναι κανονικα για 1800cc οχι 1300!
ομως σε δοκιμη που ειχα κανει χωρις καταλυτη και με αυτον εκτος απο την διαφορα σε φασαρια που κοβει παρα πολυ δεν ειδα καμια διαφορα στις επιδοσεις. Ισα που νομιζω καλυτερα πηγαινε με αυτον.
Η εξατμιση ειχε μονο ενα τελικο ελευθερας και downpipe ελευθερο και 55mm διαμετρο η σωληνα.
Οποτε προσοχη με την επιλογη καταλυτη.
Επισης ενας στουμπωμενος απο τα χρονια κοβει πολυ δυναμη....
τεσταρισμενο!!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 11-09-16, 21:39
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, με το τελικο μπορει να εχει μια μικρη ομως διαφορα αναλογα το ποσο κοβει το τελικο τα καυσαερια, και αυτο γιατι μερικες φορες οι κατασκευαστες προκειμενου να τα κανουν αθορυβα εντελως ή οσο γινεται εστω θυσιαζουν και κατι απο την δυναμη....ετσι κι αλλιως φτηνο ειναι σχετικα αμα δεν σε ενοχλει η βαβουρα το κανεις. Το ειχα κανει καποτε στο ατμοσφαιρικο αρχικα σταρλετ που ειχα νομιζω μια μικρη διαφορα την ειχα δει, εκτος αν ηταν ιδεα μου απο την βαβουρα οτι παει καλυτερα κιολας! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Σχετικα με τον καταλυτη δεν ειναι καλη ιδεα σε μαμα μοτερ να μπει κατι ελευθερο αν εννοειτε αυτο γιατι μετα μπορει να μην πηγαινει και καλα το επαθε ο αδερφος μου σε suzuki swift 1000ari αλλα και να μην βγαζει καθολου ευκολα καρτα καυσαεριων και αυτο γιατι δεν φτανει ευκολα σε θερμοκρασια λειτουργιας και δεν κατακραταει οσα καυσαερια πρεπει. Ετσι θελει πολυυυυυ ζεσταμα. Κατι που παθα και εγω επειδη εβαλα ελευθερο μεταλλικο και ειναι κανονικα για 1800cc οχι 1300!
ομως σε δοκιμη που ειχα κανει χωρις καταλυτη και με αυτον εκτος απο την διαφορα σε φασαρια που κοβει παρα πολυ δεν ειδα καμια διαφορα στις επιδοσεις. Ισα που νομιζω καλυτερα πηγαινε με αυτον.
Η εξατμιση ειχε μονο ενα τελικο ελευθερας και downpipe ελευθερο και 55mm διαμετρο η σωληνα.
Οποτε προσοχη με την επιλογη καταλυτη.
Επισης ενας στουμπωμενος απο τα χρονια κοβει πολυ δυναμη....
τεσταρισμενο!!!
Eγω Νικηφόρε ξέρω να σου πώ οτι εκανα κοντρες με opel corsa b 1400 16v σκαρτα 1000 κιλα 5πορτο με φιλτροχοάνη και ελευθερη εξατμιση (To δυναμομετρησαμε στον MAIKON το 2012 στα 102 άλογα( 90hp stock) και καλη ροπη και το δικό μου στα 105,5hp με ελεύθερη εξάτμιση καταλύτη [97hp stock] ) .Οσο ήμουν τελειως stock με ενα φίλτρο KN στον παπα πατήσαμε αμετρητες φορες μονοκάβαλοι απο στάση και ρεμπρίζ και πάντα μου ανοιγέ απο την αρχή απο 1 εως 2 κενα μέχρι τα 160-180 ( αναλόγως την κόντρα στάση /1ες/2ες)λόγω παραπλησιων αλογων και σημάντικής διαφορας βάρους υπέρ του . Βαζόντας 45σωληνα και 2 πιο ελεύθερα τελικα , ουτε τελείως ελευθερα , ουτε κλειστά ,επαναλάβαμε τις δοκιμές μας άλλες τόσες φορές από διαφορα χλμ και ταχυτητες και είδαμε οτι η διαφορα πλέον ηταν στην χειρότερη 1 κενο και στην καλύτερη ήμουν στον πισω προφυλακτηρα του .Προσθετοντας τον ελεύθερο καταλύτη και μόνο πλέον πηγαίναμε χέρι - πόδι ,μισο μπροστά εγώ /ή αυτος ανάλογα τις συνθήκες .Οταν επαιρνε δευτερο άτομο και μειωνόταν η διαφορά βαρους του άνοιγα 1 κενο απο δευτερες και ακόμα περισσοτερο απο 1ες..και πήγαινα περιπου τα ίδια με golf gti mk2 8v 112hp με 16αρες μέχρι τα 150 που άνοιγε σιγα σιγα ( με 14αρες το ιδιο golf με εκανε φετες λόγω κυβικων , θεοκοντου σαζμαν , βαρους , χωρις να χαντακωνεται απο τις 16αρες )

Η ουσία είναι οτι κάτι κερδίζεις σε απόλυτα μέγεθη...το θέμα ειναι αν αξιζει τον κόπο να μπείς στην διαδικασια για τοσο μικρά οφελη ....τοτε που ήμουν πιτσιρίκος τρελαμενος και χωρις πολλά λεφτα για πεταμα , μου φαινοταν φοβερη ιδέα..Τωρα αν γυρνουσα πισω δεν θα το πείραζα... κι αν αλλαζα κάτι , θα ήταν είτε να υπερκυβισω , είτε να παρω κάτι πιο δυνατο και εργοστασιακο ( π.χ corolla tsport ) Είναι πως το βλέπει ο καθένας

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 11-09-16 στις 21:46.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 11-09-16, 21:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Συμφωνω απολυτα μαζι σου και εγω τοτε στο starlet ep82 ηθελα να κανω τετοια πραγματα, και αρχισα με φιλτροχοανη simota τεραστια, μετα με ενα τελικο και ηθελα και παραπανω αλλα τελικα εβαλα μυαλο και εβαλα 4EFTE....
αυτο δλδ που εχω τωρα στην corolla E11 πλεον μαλιστα ο καταλυτης και το τελικο ειναι αυτα που ειχα και στο starlet!
Ξαναλεω ομως οτι το κατι κερδιζεις ειναι σχετικο, αναλογα το καθε μοτερ ποσο πολυ το εχει κοψει ο κατασκευαστης και το εχει θυσιασει σε επιδοσεις για να μην κανει πχ θορυβο. Ισως αλλοι να παρουν λιγο, αλλοι περισσοτερο και αλλοι να πηγαινουν χειροτερα. Δεν ειναι σιγουρο και απολυτο αυτο.
Για μενα ενα φιλτρο και τελικο που δεν κανουν πολλα λεφτα οκ, αλλα τιποτα παραπανω ουτε εξατμισεις ολοκληρες, χταποδια και ιστοριες.
Αλλο μοτερ θελει και μετα αυτα! οποιος θελει καλες επιδοσεις και ωραια πραγματα!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
αναβαθμιση φρενων χρηστος Θελω βοηθεια 11 12-06-15 13:11
Αναβαθμιση στην e12 panos sardanapalos TOYOTA COROLLA E 12 20 27-01-14 23:12
Θελω Αναβαθμιση NIKOS.99 TOYOTA COROLLA 111(G6) 3 15-07-07 23:26



Page generated in 0,19782495 seconds (79,80% PHP - 20,20% MySQL) with 30 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:21.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)