Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος. |
|
|
ΝΑ ΑΛΑΞΩ ΚΑΤΑΛΥΤΗ??? |
|
01-11-13, 17:22
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 31-10-2013
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΝΑ ΑΛΑΞΩ ΚΑΤΑΛΥΤΗ???
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΕΧΩ ΕΝΑ COROLLA 1.6 VVT I TOY 2002 ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 180.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ CHECK ENGINE ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΜΕΝΟ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΑΞΩ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Λ?
|
01-11-13, 18:29
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-06-2013
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα 180.000 δεν είναι πολλά για καταλύτη. Πες μας τον κωδικό που βγάζει το check για να καταλάβουμε τι ζητάει. Λογικά ο πρώτος αιθητήρας είναι αλλά ας είμαστε σίγουροι.
|
01-11-13, 18:33
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 23-02-2009
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 75
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το αυτοκίνητό σου έχει μπεί σε αναλυτή καυσαερίων?
Βγάζει κάρτα ?
__________________
Rwd for ever !!!
|
02-11-13, 00:31
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πες μας δυο λογια για σενα φιλε μου και μετα ρωτησε οτι θες!!!
Κατι σημαντικο διαβασε τους κανονες να δεις οτι δεν γραφουμε με κεφαλαια αλλα μονο με μικρα!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
|
|
|
25-10-14, 20:26
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 15-01-2012
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σωστές οι επισημάνσεις των φίλων. Προσθετω και τις δικές μου λόγω εμπειρία σε 1,6 VVTi του 2014 - 240.000 χλμ.
Το Check engine αναβε και έσβηνε κατά καιρούς , με κανονική βενζίνη 95. Καθάρισα MAF, πεταλούδα, κοίταξα μπουζί, έλεγξα καυσαέρια (είχα επίσης διαπιστώσει μαύρο καπνό από την εξάτμηση, που έβγαινε εκτός ορίων φυσικά), άλλαξα φίλτρο βενζίνης (αυστηρά κάθε 45.000 χλμ). Η αναφορά του κομπιούτερ στην αντ/πία έδειξε πλούσιο μείγμα και μου πρότειναν καθαριστικό για μπεκ ιντέξιον της Τουοταπρώτα από όλα, το οποίο έριξα σε ένα γέμισμα βενίνης πάντα 95αρας. Επίσης μου είπαν να ελέγξω μπαταρία , που φάνηκε ότι ήταν πεσμένη (4 χρόνια γαρ εάνω στο αυτοκίνητο). Φαίνεται ότι το μοτέρ αποσταθεροποιείτο στο ρελαντί (και παίζει ρολο και η μπαταρία σε αυτό), ειδικά αν ανάβει το φλας στο φανάρι σε ακινητοποίηση, όπου παρατηρείται και ''παίξιμο'' στις στροφές.
Αποφάσια να ανάβω τα μικρά φώτα (θέσης) συνεχώς πρωϊ βραδυ, οπότε και το ρελαντί είναι κατάτι πιο αυξημένο, αλλά οι στροφές σταθερές πλέον. Έκτοτε τέλος στο check engine και τον μαύρο καπνό. Το καθαριστικό της τουοτα κάνει πάντως δουλειά (αλλιώς χρειάζεται να βγούν τα μπεκ για καθαρισμό με μικροκύματα στην αντ/πία = > € 100.).
Οι ικασίες για σένσορα λ και καταλύτη μάλλον δε ισχύουν, αν σκεφτεί κανείς ότι το δικό μου μοτέρ καιει λάδια αό τα 135.000 χλμ και είμαι (αισίως) στα 240.000 χλμ ! Κάρτα καυσαερίων έβγαλα μετά από αυτες τις ενέργειες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Δοκιμάζουμε πρώτα τα απλά και μετά πάμε στα δύσκολα (και δαπανηρά)
Ελπίζω να βοήθησα
|
25-10-14, 20:27
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 15-01-2012
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Sorry του 2001 μοντέλο ήθελα να πω !
|
25-10-14, 23:55
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Corollakiasblue
...(αλλιώς χρειάζεται να βγούν τα μπεκ για καθαρισμό με μικροκύματα στην αντ/πία = > € 100.)...
|
Μάλλον εννοείς υπερήχους και εκ παραδρομής γράφεις μικροκύμματα.
Υπάρχει και ένα καθαριστικό της Liqui Moly που κάνει το κύκλωμα του καυσίμου σαν καινούριο και η κατανάλωση επανέρχεται σε ανθρώπινα επίπεδα.
Το δοκίμασα σε ένα Avensis ZZT220 3ΖΖ που έχω με 200.000km και σε ταξείδι ξανακατέβασε μέση κατανάλωση κάτω από τα 7lt/100km και συγκεκριμένα πήγε στα 6,9lt/100km.
Τουλάχιστον, αυτή τη διαφορά είδα εγώ..
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
26-10-14, 10:44
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 15-01-2012
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημέρα,πράγματι έτσι είναι, εννοούσα υπερήχους.
Η κατανάλωσή μου πάντως δεν είχε αυξηθεί . Σε ταξίδι κυμαίνεται σε 6.3 - 6.4 λτ/100χλμ (μέχρι 120 χλμ ταχύτητα). Πάντως το συγκεκριμένο καθαριστικό της τουοτα έκανε δουλειά, αφού προφανώς ξεβούλωσε τα μπεκ και το πρόβλημα έπαψε να υφίσταται . Συμπληρώνω ότι δεν έχω και πολύ εμπιστοσύνη σε όσα φτιάχνει φασόν η τουοτα. Τα καλά aftermarket κάνουν πολύ καλή δουλειά ,όπως τακάκια (που δεν ''τρώνε'' τους δίσκους, δίσκοι, αμορτισέρ κλπ.
|
24-08-16, 22:55
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 15-01-2012
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πλέον είμαι στα 274.000 χλμ. Check Engine αναβε τελαυτία συνέχεια και είχα αστάθεια στο ρελαντί (αν δεν άνοιγα την 1η σκαλα των φώτων). Αποφάσισα και άλλαξα MAF. Τε θέμα τελίωσε, δεν ξαναναψε Check Engine, τελος ο μαύρος καπνός .
|
|
|
|
25-08-16, 00:06
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Corollakiasblue
Πλέον είμαι στα 274.000 χλμ. Check Engine αναβε τελαυτία συνέχεια και είχα αστάθεια στο ρελαντί (αν δεν άνοιγα την 1η σκαλα των φώτων). Αποφάσισα και άλλαξα MAF. Τε θέμα τελίωσε, δεν ξαναναψε Check Engine, τελος ο μαύρος καπνός .
|
κλασικο προβλημα των MAF ειναι αυτο δλδ ασταθεια στο ρελαντι και ισως και μαυρο καπνο που σημαινει πολυ πλουσιο μειγμα.
Αυτος ο αισθητηρας οπως λεει και το ονομα του mass air flow sensor δινει πολυτιμες πληροφοριες στην ECU και αμα δεν δουλευει σωστα υπαρχει μεγαλο προβλημα γιαυτο και αναβει και το check engine.
Eδω και ενα βιντεο σχετικα με το καθαρισμα του https://www.youtube.com/watch?v=_TO7ZC5N-aA
βεβαια δεν ειναι αυτη η λυση παντα γιατι μπορει απλα να εχει χαλασει οποτε δεν κανει κατι το καθαρισμα.
Η ασταθεια στο ρελαντι βεβαια μπορει να γινει και απο αλλους παραγοντες πχ προβλημα στην βαλβιδα ρελαντι idle valve, να χανει καποια υποπιεση κοντα στην πολλαπλη εισαγωγη δλδ κοντα στην πεταλουδα και αλλα.
Και πως ελεγχουμε τον MAF με πολυμετρο https://www.youtube.com/watch?v=p0ocaDmcAIM
και συμπτωματα https://www.reference.com/science/sy...o=cdpArticles#
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17606902 seconds (82,70% PHP - 17,30% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:17. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|