Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E*101 1992>1996 |
|
|
08-04-16, 09:11
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
καλημερα! στην Toyota ειναι και η αλλαγη μαζι ετσι? καλη τιμη ειναι αλλα μονο αυτο που ειναι η ποιο ευκολη λυση!
προσωπικα στο δικο μου θα εκανα το 2.
το STP τι ειναι?
|
Kαλημερα Νικηφορε.
Το STP ειναι ονομασια προιοντων για κινητηρες. Στις δεκαετιες του 70 και 80 χρησιμοποιηθηκε αρκετα.
Τοτε λεγοντας STP εννοουσαμε ενα παχυρευστο υγρο (μελι) που ριχναμε στον κινητηρα για να μειωθει η καταναλωση λαδιου. Υπαρχει ακομη και χρησιμοποιειται στην επαρχια απο ατομα καποιας ηλικιας κυριως σε αγροτικα.
Φιλικα
Κωστας.
|
09-04-16, 11:08
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-08-2013
Μηνύματα: 172
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νικηφόρε καλημέρα, 100€ στη ΤΟΥΟΤΑ με αλλαγή από πάνω και μου είπε
όποια λύση να ακολουθήσω να μην βάλω αλλα τσιμουχάκια πέραν από τα
γνήσια.
Κώστα καλημέρα και σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Θέλω να τη κρατήσω τη corolla μου γιατί είναι από τα καλύτερα που έχει
βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ και για αυτό κυκλοφορούν πολλά ακόμα.
Δεδομένου ότι πλησιάζει η ώρα της αλλαγής του ιμάντα εκκ/ρου , πιστεύω ότι
η λύση 2 με τα 400€ είναι καλή αλλα να βάλω τα γνήσια τσιμουχάκια. Αυτό
που με ανησυχεί όμως είναι μην ''ανοίξω'' δουλειές και τα 400 γίνουν 800 καθώς επίσης και εάν πετύχει το ρεκτιφιέ .
|
09-04-16, 20:40
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπερα soto.
Λογικη η ανησυχια σου ως προς την εξελιξη (επιτυχια / κοστος) των εργασιων που θελεις να κανεις στον κινητηρα σου.
Για να μην μπλεξεις λοιπον νομιζω ειναι μονοδρομος να αλλαξεις τα τσιμουχακια αφαιρωντας μονο τους εκκεντροφορους.
Σου εναι ευκολο να γραψεις τι λαδια χρησιμοποιεις και καθε ποτε τα αλλαζεις (χιλιομετρα/μηνες).
|
|
|
|
11-04-16, 09:54
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x
Kαλημερα Νικηφορε.
Το STP ειναι ονομασια προιοντων για κινητηρες. Στις δεκαετιες του 70 και 80 χρησιμοποιηθηκε αρκετα.
Τοτε λεγοντας STP εννοουσαμε ενα παχυρευστο υγρο (μελι) που ριχναμε στον κινητηρα για να μειωθει η καταναλωση λαδιου. Υπαρχει ακομη και χρησιμοποιειται στην επαρχια απο ατομα καποιας ηλικιας κυριως σε αγροτικα.
Φιλικα
Κωστας.
|
καλημερα! ευχαριστω δεν το γνωριζα αυτο!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από soto
Νικηφόρε καλημέρα, 100€ στη ΤΟΥΟΤΑ με αλλαγή από πάνω και μου είπε
όποια λύση να ακολουθήσω να μην βάλω αλλα τσιμουχάκια πέραν από τα
γνήσια.
Κώστα καλημέρα και σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Θέλω να τη κρατήσω τη corolla μου γιατί είναι από τα καλύτερα που έχει
βγάλει η ΤΟΥΟΤΑ και για αυτό κυκλοφορούν πολλά ακόμα.
Δεδομένου ότι πλησιάζει η ώρα της αλλαγής του ιμάντα εκκ/ρου , πιστεύω ότι
η λύση 2 με τα 400€ είναι καλή αλλα να βάλω τα γνήσια τσιμουχάκια. Αυτό
που με ανησυχεί όμως είναι μην ''ανοίξω'' δουλειές και τα 400 γίνουν 800 καθώς επίσης και εάν πετύχει το ρεκτιφιέ .
|
καλα εννοειτε να βαλεις τα γνησια! αφου θες και ιμαντα θα πρεπει να κανεις την ακριβη λυση, αν δεν ηθελε θα αλλαζες μονο τα τσιμουχακια. Αληθεια ποσα χλμ εχει το μοτερ σου?
|
11-04-16, 19:10
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-08-2013
Μηνύματα: 172
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το μοτέρ έχει 180,000 χλμ και το είχε ενας παππoύς που το πήγαινε
για service μόνο στην ΤΟΥΟΤΑ, στην ώρα τους και με ενημερωμένο το βιβλιαράκι. Αυτομάτο είναι οπότε ρε παιδιά , πόσο σκισμένο να είναι το
αυτοκίνητο για να θέλει κάτι άλλο εκτός από τσιμουχάκια . Συγνώμη ,για να
μην με παρεξηγήσετε ,δε ζητάω να μου κάνετε διάγνωση από το ιντερνετ
απλά μοιράζομαι την αγωνία μου μαζί σας και ζητώ τη γνώμη σας από
αντίστοιχες εμπειρείες.
Από λάδια πάντα τα αλλάζω κάθε 5000χλμ και μαζί το φίλτρο λαδιού. Από μάρκα έβαζα castrol magnatec και τώρα τελευταία έβαλα ένα VALVOLINE
που είναι για πάνω απο 100,000 χλμ μοτέρ.
Αυτό που λένε οι περισσότεροι μηχανικοί είναι ότι το σωστότερο είναι να γίνει η αλλαγή στα τσιμουχάκια με εξαγωγή του καπακιού,ρεκτιφιε κλπ κπ.
Και ρωτώ , γιατί η ΤΟΥΟΤΑ το κάνει από πάνω ?
|
|
|
|
11-04-16, 23:53
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-10-2010
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 64
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
"Αυτομάτο είναι οπότε ρε παιδιά , πόσο σκισμένο να είναι το
αυτοκίνητο για να θέλει κάτι άλλο εκτός από τσιμουχάκια ".
Μην μπερδευεις το αυτοματο με το καλοσυντηρημενο.
"Συγνώμη ,για να
μην με παρεξηγήσετε ,δε ζητάω να μου κάνετε διάγνωση από το ιντερνετ
απλά μοιράζομαι την αγωνία μου μαζί σας και ζητώ τη γνώμη σας από
αντίστοιχες εμπειρείες."
Δεν υπαρχει λογος ουτε να ζητας συγνωμη ουτε να παρεξηγηθεις. Μια παρεα ειμαστε με κοινο ενδιαφερων.
Συνηθως οταν πεταει για λιγο μπλε καπνο η εξατμιση μετα απο ωρα λειτουργιας του κινητηρα στο ρελαντι, η στην πρωτη εκκινηση μετα απο πολυωρη ακινησια του αυτ/του υπευθυνα εινα τα τσιμουχακια βαλβιδων. Οταν κατεβαινεις κατηφορα χωρις να πατας γκαζι με ταχυτητα στο κιβωτιο για να κοντραρει ο κινητηρας, και βγαζει η εξατμιση μπλε καπνο υπευθυνα ειναι τα ελατηρια εμβολων (τον καπνο τον βλεπει φιλος σου που σε ακολουθει με αυτ/το).
Αν το προβλημα ειναι στα ελατηρια σημαινει οτι μερος των αεριων κατα την φαση της συμπιεσης/αναφλεξης περναει στο καρτερ αρα υπαρχουν και πολλες αναθυμιασεις αρα η πολλαπλη εισαγωγης μετα την πεταλουδα θα ειναι λερωμενη.
"Από λάδια πάντα τα αλλάζω κάθε 5000χλμ και μαζί το φίλτρο λαδιού. Από μάρκα έβαζα castrol magnatec και τώρα τελευταία έβαλα ένα VALVOLINE
που είναι για πάνω απο 100,000 χλμ μοτέρ."
Οσο αφορα το λιπαντικο δεν ειναι και οτι καλυτερο να αλλαζεις μαρκες και ιξωδες. Με βαση το εγχειριδιο του κατασκευαστη προσδιορισε το ιξωδες και σε αυτο το ιξωδες βρες ποιας μαρκας το λιπαντικο εχει τον μεγαλυτερο δεικτη ιξωδους (V.I) και τον μεγαλυτερο δεικτη αντοχης (HTHS ).
Ως προς την συχνοτητα γνωμη μου να ακολουθησεις παλι τα του κατασκευαστη που λεει για χιλιομετρα η μηνες.
"Αυτό που λένε οι περισσότεροι μηχανικοί είναι ότι το σωστότερο είναι να γίνει η αλλαγή στα τσιμουχάκια με εξαγωγή του καπακιού,ρεκτιφιε κλπ κπ.
Και ρωτώ , γιατί η ΤΟΥΟΤΑ το κάνει από πάνω ?[/quote]"
Προσωπικα οταν επεμβαινω στον κινητηρα μου φροντιζω να "πειραξω" μονο αυτο που πρεπει να αλλαχτει. Δεν μου ερχεται καλα για αλλαγη ανταλλακτικου που μπορει να γινει αφαιρωντας 2 πραγματα, να αφαιρεσω 5. Ποσο μαλιστα οταν αυτο ειναι κεφαλι μηχανης. Για μενα θα ειχε νοημα να βγει το κεφαλαρι αν υπαρχει υποψια φλαντζας κεφαλης (απο παλιοτερη υπερθερμανση) αν εχεις ιχνη "μαγιονεζας" στην ταπα πληρωσης λιπαντικου η αν εχεις διαρροη απο την παραπανω φλαντζα οποτε μαζι με τα τσιμουχακια θα εκανες ολοκληρωμενη δουλεια.
Φιλικα
Κωστας.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη costas.x : 12-04-16 στις 00:00.
|
12-04-16, 07:37
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημερα! ο φιλος Κωστας με καλυψε απολυτα, θα συμπληρωσω και εγω οτι δεν χρειαζεται να ζητας συγνωμη και φυσικα ειμαστε εδω να μιλαμε για εμπειριες, και να λεμε τις ιδεες μας σε τυχον προβληματα. Γιαυτο υπαρχει και το forum αλλιως δεν θα υπηρχε κιολας. Εννοειτε οτι αμα καποιος δεν το δει απο κοντα δεν ειναι απολυτα σιγουρος για τιποτα.
Παντως αν δεν εχει αλλα προβληματα γιατι να μην το κανεις απο πανω να γλιτωσεις τα χρηματα και αλλαζεις και ιμαντα χρονισμου εκει στην Toyota δλδ. Δεν ειναι υποχρεωτικο να λυθουν ολα αυτα για να αλλαχτει ο ιμαντας χρονισμου!
|
12-04-16, 21:09
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-08-2013
Μηνύματα: 172
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σας ευχαριστώ παιδιά , να είστε καλά !
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16502905 seconds (82,27% PHP - 17,73% MySQL) with 39 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:21. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|