Καλησπέρα παιδιά!
Επανέρχομαι στο προηγούμενο θέμα και συνεχίζω λέγοντας ότι ο κινητήρας πήρε μπροστά μια χαρά και δουλεύει πολύ ωραία...μόνο έχω μια απορία...
όταν τελειώνει η διαδικασία του τσόκ,οι στροφές του κινητήρα ανεβοκατεβαίνουν μεταξύ 1000 και 1400...
Είναι αυτό αναμενόμενο και οι στροφές ρελαντί θα επανέλθουν σιγά σιγά,ή να το ψάξω μήπως κάτι άλλο είναι λάθος;
Ευχαριστώ,
Σταύρος.
Υ.Σ.
Σε επόμενη παράθεση θα περιγράψω μερικές ακόμα λεπτομέρειες που συνάντησα πάνω στο θέμα,πρός πληροφόρηση όχι των επαγγελματιών,ή φίλων που απευθύνθηκαν σε επαγγελματίες-συνεργεία κλπ,αλλά για όσους το κάνουν εντελώς ερασιτεχνικά,όπως εγώ...
Φιλικά,
Σταύρος.
|