Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Λύσιμο σαζμαν G6
  #1  
Παλιά 23-12-15, 23:42
Το avatar του χρήστη tom ks
tom ks Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: corolla G6 vvt-i
Περιοχή: Ιωαννινα
Ηλικία: 32
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
tom ks είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λύσιμο σαζμαν G6

Γεια σας παιδιά! Θέλω την βοήθεια σας. Θέλω να λύσω το σαζμαν για να αλλάξω συχρονιζε. Θα ήθελα να μου πείτε αν μπορώ αρχικά να βγάλω το σαζμαν από πανω κ όχι από κάτω! Κ ποσα συχρονιζε εχει.
__________________
1ZZ GUTS INSIDE...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-12-15, 00:08
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, καπου το ξανασυζητησαμε το θεμα με την αντικατασταση σασμαν και δεν θυμαμαι τωρα που, αλλα ειπαμε απο πανω δεν το παιρνει ειναι παρα πολυ δυσκολο, πρεπει να ξηλωσεις πολλα πραγματα και κυριως ηλεκτρικα, καλωδια κτλ και παλι δεν πρεπει να το παιρνει. Ολοι απο κατω το βγαζουν οπως εχω δει, ποτε δεν εχω δει κανεναν να το βγαζει απο πανω. Αλλα μαλλον πρεπει να λυσεις γεφυρα, ετσι ειχαν πει και αλλοι. Προφανως αυτο ειναι που θες να αποφυγεις.
Για τα συχρονιζε συμφωνα με τα σχεδια τελικα βλεπω οτι ειναι οσα οι ταχυτητες, δες ποιο ειναι το σωστο μοτερ και απο τα σχεδια θα δεις κωδικους και ποια ακριβως ειναι.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200...FNKW_3305.html
δες στο σχεδιο, εβαλα ΕΕ111 του 2000. Αν ειναι λαθος δες και εδω http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200...FNKW_3305.html

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-12-15 στις 00:25.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-12-15, 00:23
Το avatar του χρήστη mixalhs_23
mixalhs_23 Offline:
 
Εγγραφή: 24-09-2009
Περιοχή: KAVALA
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 261
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
mixalhs_23 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Από όσα ξέρω και εγώ μόνο από κάτω. Και ναι πρέπει να βγει γέφυρα. Αν όμως είναι συχρονιζε 5η, 6η δεν χρειάζεται να κατέβει σασμαν. Εγώ άλλαξα συχρονιζε 5η με το σασμαν επάνω.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 24-12-15, 00:28
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Βαζω μια φωτο απο το toyodyi με τα συχρονιζε απο κωδικους κτλ οχι φωτος.
Ναι εχει δικιο ο Μιχαλης και εγω προσφατα μου ξεκουμπωσε στην 5η ενα ελατηριακι-ασφαλεια και ενα δοντακι και βγαζεις το καπακι απο το πλαι του σασμαν και ειναι εκει τα γραναζια της 5ης. Οσοι εχουν και 6η ταχυτητα εκει ειναι και της 6ης οποτε ΔΕΝ κατεβαζουμε σασμαν! δεν υπαρχει λογος, εκτος αν εχει και αλλα προβληματα!!!
παραθετω και φωτο απο το δικο μου απο το πλαι που φαινονται τα γραναζια της 5ης, αν εχει καποιο σασμαν και 6η ειναι διπλα απο της 5ης, εννοειτε οτι εχουν μεγαλυτερο μηκος οι 2 αξονες! στο 5ταχυτο ειναι ποιο κοντοι.
Και μετα το συχρονιζε της 5ης με τα αλλα μερη του.
Δεν ξερω γιατι η φωτο απο το Toyodyi εγινε σαν ψειρα....σορρυ!
Να πω πως εχει κατι ρουλεμαν εκει που αν θελουν αλλαγη ειναι δυσκολο, αν και γινεται με εξολκεις που δεν εχουν ολοι, αμα θελουν αλλαγη τα ρουλεμαν ολοι προτιμανε να κατεβασουν σασμαν, εκτος τα ρουλεμαν στο πλαι υπαρχουν αλλα 4 ακομα μεσα για τους αξονες, πρωτευον και δευτερευον, δεν μιλαω για το διαφορικο.
Στην τελευταια φωτο ειναι τα ρουλεμαν τα απεξω απεξω που κρατανε τους 2 αξονες, ετσι ειναι και στα αλλα σασμαν.
Δες και τα 2 θεματακια που θα σε βοηθησουν εδω http://www.imoc.co.uk/forums/kb.php?mode=article&k=100 και εδω http://www.corollaae92gts.nl/c52_revisie_EN.htm
στο ενα λεει πως αλλαζουμε συχρονιζε 5ης, ακριβως το ιδιο ειναι και για την 6η ΧΩΡΙΣ να θελει κατεβασμα σασμαν.
Και στο αλλο ειναι πληρη ανακατασκευη.
Αμα επιχειρησεις κατι, προσοχη οταν βγαζεις κατι να το αφηνεις καπου οπως το εβγαλες μην τα γυριζεις αναποδα οπως επαθα εγω στης 5ης γιατι μετα απλα δεν κουμπωνε.....
ευτυχως δεν το ειχαμε κλεισει εντελως το σασμαν εννοω το καπακι στο πλαι, εκανα δοκιμη με ανοιχτο καπακι και λιγες βαλβολινες μεσα, αλλιως θα χυνονταν κατω εφοσον ελειπε το πλαινο καπακι.
Επισης να πω πως αμα λειπουν εντελως τα γραναζια στο πλαι δουλευει το σασμαν, απλα δεν θα εχεις εκεινες τις ταχυτητες που ειναι εκει. Το δοκιμασα!





Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  Screenshot_2015-12-23_23-24-57.jpg
Εμφανίσεις:  30
Μέγεθος:  9,5 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-12-15 στις 00:40.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 24-12-15, 00:38
Το avatar του χρήστη tom ks
tom ks Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: corolla G6 vvt-i
Περιοχή: Ιωαννινα
Ηλικία: 32
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
tom ks είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να βγαίνει το σασμαν από το πλάι από την μεριά του τροχού; Το συχρονιζε είναι της τρίτης που γρατσουναει! Από δεύτερα σε τρίτη την παίρνει μια χαρά! Από τέταρτη σε τρίτη δν την παίρνει! 1 κ 2 από πενταρι σαζμαν να κουμπωνουν σε εξαρι;
__________________
1ZZ GUTS INSIDE...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 24-12-15, 00:45
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tom ks Εμφάνιση μηνυμάτων
Να βγαίνει το σασμαν από το πλάι από την μεριά του τροχού; Το συχρονιζε είναι της τρίτης που γρατσουναει! Από δεύτερα σε τρίτη την παίρνει μια χαρά! Από τέταρτη σε τρίτη δν την παίρνει! 1 κ 2 από πενταρι σαζμαν να κουμπωνουν σε εξαρι;
οχι ρε συ δεν βγαινει το σασμαν απο το πλαι! αφου σου εβαλα και φωτος! το καπακι το πλαινο βγαζεις οταν εχεις προβλημα με 5η ή 6η επειδη αυτες οι 2 ειναι απεξω απο το σασμαν!!! εγω ειχα προβλημα με την 5η μου, εφυγε μια ασφαλεια η μιση απεξω απο το γραναζι της 5ης και ενα δοντακι πεταχτηκε απεξω και εγδερνε το καπακι!!! μου εβγαλαν κουστουμι η Toyota 700 ευρω λεγοντας οτι εχει σπασει διαφορικο!!!!! τελικα ηταν πανευκολο το φτιαξιμο και δεν ηθελε ανταλλακτικα!
αμα ειναι 3ης επειδη ειναι μεσα πρεπει να το κατεβασεις δυστυχως.....
και εμενα κανει ενα γδουππππ για να μπει η 3η, μπορει να ειναι και επιλογεας δεν το εχω ψαξει πολυ γιατι αμα την προσεχω δεν το κανει. Σε αποτομες αλλαγες μονο το κανει.
Θες συχρονιζε 3ης τοτε. Αμα το ανοιξεις ομως πρεπει να το δει καποιος να ξερει κανονικα μηπως θελει ρουλεμαν ή και αλλα συχρονιζε γιατι αμα χαλασουν μετα μην ξανακατεβαζεις. Και εννοειτε δισκο-πλατο-ρουλεμαν μιας και κατεβαινει το σασμαν.
Φαντασου στα αμαξια μας και η κρεμαριερα να θες να βγει πρεπει να λυθει η γεφυρα ολη απο κατω, εχω ρωτησει 3 μηχανικους γιαυτο γιατι ηθελα να το κανω μονος μου και το εχω αφησει που ειναι χρεπι και χανει λαδια.
Δυστυχως αμα δεν λυσεις γεφυρα απο κατω δουλεια δεν κανεις.
Για πες τι χρονολογιας ειναι το αμαξι σου και με τι μοτερ να δουμε μπας και βρουμε και βιντεο αντικαταστασης σασμαν.
Αυτο με την 1η και 2η απο 5αρι σε 6αρι εννοεις τα γραναζια? λογικα γινεται. Εμενα ο μηχανικος μου που φτιαχνει και παντρευει σασμαν οπως θες μου ειπε οτι τα κανει αυτα, μαλιστα μου προτεινε να βαλω απο του σταρλετ ep82 το σασμαν που εχω τις μικρες για καλυτερη επιταχυνση. Αργα ή γρηγορα θα πρεπει να βαλουμε το διαφορικο του γιατι το δικο μου εχει τζογο, προς το παρον ειναι οκ. Αλλα δεν ξερω μεχρι ποτε.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-12-15 στις 00:57.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 24-12-15, 01:02
Το avatar του χρήστη tom ks
tom ks Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: corolla G6 vvt-i
Περιοχή: Ιωαννινα
Ηλικία: 32
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
tom ks είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το corolla g6 με zz κινητήρα είναι! Γενικά ξέρω πως βγαίνει το σαζμαν από κάτω! Αλλά τώρα δν έχω γρυλο για να σηκωσω το αυτοκίνητο οπότε σκεφτόμουν μήπως μπορέσω να το βγάλω από το πλάι! Σίγουρα θα αλλάξω συχρονιζε κ δευτέρας! Όσο για τα ρουλεμάν θα τα βγάλω για να δω αν έχουν τζόγο κ Ίαν χρειαστεί θα τα αλλάξω κ αυτά! Κ σκεφτόμουν μην βάλω κ γρανάζι πρώτης κ δευτέρας από το πενταρι σαζμαν για να μακρύνει λίγο αλλά δν ξέρω αν ταιριάζουν! Για να το πάω συνεργείο δν παίζει γτ θέλουν πολλά λεφτά ανεβα κατεβαίνει κ άνοιξε κλείσε. Οπότε σκέφτηκα να το λύσω μόνος μου αφού έχω δει πολλά βίντεο για το πως τα λύνουν κ δένουν μέσα.
__________________
1ZZ GUTS INSIDE...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 24-12-15, 01:22
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ειναι πολυ δυσκολο το σασμαν, και εγω δεν εχω κανει ποτε εντελως μονος μου κατι σε αυτο αν και γενικα τα περισσοτερα τα κανω μονος μου στο αμαξι.
Απο το πλαι δεν βγαινει δεν χωραει ειναι ο θολος το αμορτισερ κτλ. Στα εδειξα σε περιπτωση που ήθελες μονο 5η και 6η που ειναι στο πλαι, ολες οι αλλες οπως και η οπισθεν ειναι μεσα στο σασμαν.
Εγω το αμαξι το σηκωνω ολο στον αερα εχω 4 τριποδακια και εναν υδραυλικο γρυλο 2 τονων και πολλους απλους γρυλους (μαμισιους) και παλι ομως ειναι δυσκολο απο κατω να δουλευεις πιανεσαι ασχημα! οταν δεν ειναι σηκωμενο ψηλα δλδ, που να λυσεις γεφυρα! ειδικα αμα δεν εχεις και αεροκλειδο! εστω ενα ηλεκτρικο αν οχι με αερα.
Εργαλεια εχεις για το σασμαν? θες εξολκεις διαφορους.
Για να βγει απο πανω πρεπει να λυσεις τα παντα που ειναι στο δεξι μερος του μοτερ, ισως να βγαινει. Προτεινω να μετρησεις διαστασεις σασμαν και κενων απο πανω να δεις αμα το παιρνει.
Ειναι ομως και η βαση της μπαταριας εκει που παταει δλδ αυτη, αμφιβαλλω πολυ αν θα το παρει να βγει.
Δεν ειναι για το δικο μας αμαξι αλλα δες https://www.youtube.com/watch?v=IhPhfnqXhjM
οπως το βλεπω εγω και εδω δεν το παιρνει να βγει απο πανω και επειδη θελει να κανει δουλεια με τον συμπλεκτη το αφησε στο πλαι σφηνωμενο!
να το εχουμε υποψη αμα θελουμε να αλλαξουμε δισκο-πλατο-ρουλεμαν μονο!
ψαχνω τα βιντεος στο youtube αλλα δυστυχως δεν βρισκω κανεναν να το βγαζει απο πανω! ολοι μονο απο κατω!
δες και αυτο https://www.youtube.com/watch?v=XszIPWWqYb8 δεν χωραει και εδω να βγει. Το εβαλε απο κατω και το κρεμασε!
επειδη πρεπει να την κανω τα λεμε αυριο παλι, καληνυχτα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-12-15 στις 01:39.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 24-12-15, 02:13
Το avatar του χρήστη tom ks
tom ks Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2010
Μοντέλο: corolla G6 vvt-i
Περιοχή: Ιωαννινα
Ηλικία: 32
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 206
tom ks είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Από εργαλεία έχω τα πάντα εκτός από δυναμοκλειδο που αν χρειαστεί θα δανειστω από έναν γνωστό μου! Σκέφτομαι να το σηκωσω με δύο Κλαρκ που έχω αλλά φοβάμαι μην μου γλίστρησε κ πέσει! Κάτι θα σκεφτώ για να το σηκωσω! Το θέμα είναι το μέσα αλλά πιστεύω να τα καταφέρω αλλιώς τα 500 ευρώ τουλάχιστον δν τα γλυτωνω κ οι καιροί είναι δύσκολοι!
__________________
1ZZ GUTS INSIDE...
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 24-12-15, 07:35
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα, εγω δεν εχω παρει ακομα ουτε δυναμοκλειδο, ουτε εξολκεις, μονο για το φιλτρο λαδιου εχω και για ημιμπαρα κρεμαριερας που πιανουν σε καστανια.
Τι να πω καλη επιτυχια! προσεχε μονο να το δεσεις με σχοινια μην πεσει. Ειδες στα videos. To βγαλε-βαλε ειναι η ιστορια μετα δεν ειναι τοσο δυσκολο.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Διαφορες G6 1.3-G6 1.6 σαζμαν tsaftsouf20V SUPPORT 4 27-03-15 16:52
σαζμαν τελος..help Θωμας.Κ SUPPORT 1 23-07-14 19:29
Σαζμαν απο G6 σε E12 lefteris777 TOYOTA COROLLA E 12 38 24-08-10 10:16
ΣΑΖΜΑΝ 6ΤΑΧΥΤΟ KostasCBR TOYOTA COROLLA E*90 1 04-04-07 20:43
Σαζμαν 101-111 tsaftsouf20V 4AGE 20v Levin 31 23-10-06 20:28



Page generated in 0,18146300 seconds (83,99% PHP - 16,01% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:18.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)