καλημερα, Κωστα εγω ειχα προβλημα χωρις πυκνωτη, εχω εναν 4καναλο και παιζω τωρα μπροστινα και sub γεφυρωμενο, τοσο στο σταρλετ που δεν ειχα οσο και τωρα στην corolla πριν βαλω υποφερα στα ηλεκτρικα, με το μπασο χωρευαν και τα φωτα και ο φωτισμος του ταμπλο!!!! που να εβλεπες ντισκοτεκ μιλαμε!!! απο τοτε που εβαλα 1F πυκνωτη βρηκα την υγεια μου! δεν κανει το παραμικρο και με τερμα εντασεις!
αλλα αυτο που αναφερω ειναι θεμα πυκνωτη και οχι σταθεροποιητη ρευματος βεβαια.
Την λυση του πυκνωτη την ειπε φιλος που δουλευει επι πολλα χρονια σε μαγαζια με ηχοσυστηματα δεν το ειχα σκεφτει μονος μου. Αλλιως ακομα θα εψαχνα τι φταιει!
αυτον εχω
http://stingerelectronics.com/produc...&CategoryID=11
δεν ειναι ολα τα σεταπ και τα αμαξια τα ιδια ειναι αναλογα τα ηλεκτρικα αλλος μπορει να εχει προβλημα αλλος οχι!
βεβαια ο πυκνωτης παιζει τον ρολο σταθεροποιητη λογικα αν το σκεφτεις, γιατι φορτιζει με ρευμα και το δινει οταν χρειαζεται, αυτο κανουν οι πυκνωτες ολοι σε ολα τα ηλεκτρονικα κυκλωματα.
Περιττο να πω τι διαφορα ειδα στον ηχο και ειδικα στο μπασο! παει τερμα χωρις παραμορφωσεις (με ρυθμισεις bass (0)-treble (0)-equal-loudness off) μετα απο την τοποθετηση του πυκνωτη!
Παντως εχουν καλες τιμες ειναι καλο να εχουμε πυκνωτη αν εχουμε κουτα και ενισχυτη, κακο δεν κανει μονο καλο! δεν ξελιγωνεις την μπαταρια σου απο τα μπασα.
Ξεχασα να πω πως το βολτομετρο απο τα 14 κατεβαινε κατω απο τα 12 με πολυ μπασο! βαραγε η κουτα χορευε το βολτομετρο μαζι με ολα τα φωτα! τωρα το βολτομετρο ειναι σταθεροτατο! (εχω ψηφιακο πλεον).