Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από neoklis
|
τρομερο λαδακι ,το μοτερ δουλευει πιο ησυχα ,στροφαρει πιο γρηγορα.Το μόνο κάκο ειναι οτι μετα τα 5000-6000χλμ αρχίζει να χάνει την απόδοση του (Το μοτερ γινεται πιο θορυβωδες πάλι) Για αλλαγες στα 7000χλμ ειναι καλο...αν δεν σε πειραζει να κανεις αλλαγες λαδιων στα 5000χλμ ειναι τέλειο..Φοβερα λαδακια για τον 2zzge ειναι και τα ENEOS, οι hondαιοι που εχουν παρόμοιας φιλοσοφίας μοτερ πίνουν νερο στο ονομά τους.Αλλα αν δεν κανω λάθος ειναι ψιλοακριβά .Δυστυχώς δεν τα έχω αγοράσει-δοκιμασει απλά σου λέω τι εχω διαβάσει/ακουσει.Το motul 300v 10w40 ομως το ξέρω καλά Το χρησιμοποιουσα απο το 2009 μεχρι το 2013 (περιπου 65000-70000χλμ),δεν μου καψε καθολου λαδι και το μοτερ πετουσε...απλα μετα τα 6000χλμ καταλαβαινα οτι πρεπει να τα αλλαξω γιατι αλλαζε η χροια του μοτερ σταδιακα.Σταματησα να τα χρησιμοποιω γιατι μεσω γνωστου περνω λαδακι 5w 40 toyota πολυ φθηνα και το μοτερ μου δεν ειναι και τόσο πολυστροφο-απαιτητικο...μπορει να ζησει και χωρις πρεμιουμ λαδακι...αλλα για το ts δεν χωραει συζητηση...ειδικα αν το κυνηγας και το γκαζωνεις να του βαλεις καλα λαδακια....τα motul 300v περιλαμβανονται στα καλα λαδια
Y.Γ Τα λάδια αυτα μου τα ειχε προτεινει (motul 300v) ο μηχανικος της Toyota oταν μου εκανε αλλαγη μπλοκ για να φτιαξουμε το θεμα με τα πιστονια και την καταναλωση λαδιου .Tα χρησιμοποιουσε κι αυτος στο γκαζιαρικο υπερκυβισμένο Ε11 του εποχες προ 2010 που ακομα τα υπερκυβισμενα δεν ηταν διαδεδομενη πατεντα στα corollaκια .Σε οτι μου είχε πει για προστασια του μοτερ και μηδενικη καταναλωση λαδιου κτλ είχε δικιο...και εγω θα ξαναχρησιμοποιoυσα motul 300v με κλειστα ματια .