Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
κοψιμο στο τουρμπισμα+σπασιμο ακιδασ
  #1  
Παλιά 03-03-15, 22:55
Το avatar του χρήστη nikos gtcc
nikos gtcc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2015
Μηνύματα: 115
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 140
nikos gtcc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
κοψιμο στο τουρμπισμα+σπασιμο ακιδασ

παιδια καλησπερα σασ!εχω ενα προβλημα παλι...
κατοχος corolla g6 levin black top
. το προβλημα ειναι το εξης...τοποθετωντασ κενουργιο αγραφο εγκεφαλο εχοντας εναν παραλληλο greddy.. ειπα λοιπον να τον αλλαξω για να ειμαι πιο ασφαλες σε ολα.το προβλημα μου ειναι οτι οταν παει να τουρμπησει εκει καπου στο ο.7 κ καμια φορα κ στο 0.5 bar μου κανει ενα κοψιμο σαν να εχει κοφτη πιεσης..το οποιο το εχει δει ο προγραμματιστης (geartech) κ μ λεει δεν ειναι απο εκει αλλα οτι χανει το σημα ο εγκεφαλος με τον μεταβλητο χρονισμο..(αυτο το βρηκαμε στο τελος) κ πρωτου καν ξεκιησουμε να εξεταζουμε το θεμα κ ενω ειχαμε βγει στο δρομο με το λαπτοπ για να κανουμε δοκιμες κ οαντα με 3η μεσα ..μασ εβγαλε μια αλλη ζημια!!!εσπασε το μπουζι η ακιδα μεσα κ ολο το καπακι βαραει λες το χτυπανε με σφυρι!!!(ελπιζω να μν εχει παρει κ κορμο γτ το μοτερ τωρα τελειωσε με ολα τα σφυριλατα του)!! εσεισ τι γνωμη εχετε για το κοψιμο αλλα κ για την ακιδα ..???
ο αισθητηρασ λ εχει καταργηθει...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos gtcc : 04-03-15 στις 10:57.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-03-15, 20:27
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 217
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μπορει το κοψιμο να ειναι και απο παροχη, κοινως αντλια βενζινης. Μπορει και μπεκ; για κοφτη πιεσης δε νομιζω. Αυτα που λεει ο Ζομπολας ειναι παπαριες. Αν κατι δουλευει, δουλευει, αλλιως δεν δουλευει. Τι σημαινει χανει το σημα ο εγκεφαλος με τον μεταβλητο; Aκουγετε πολυ κουλο και προσωπικα μετα απο την οποια εμπειρια εχω αποκτησει, αυτο ακουγετε σαν δικαιολογια και κατι αλλο τρεχει. Πυρομετρο, wideband εχεις; Ο Wideband τι δειχνει στο κοψιμο; φτωχο; πλουσιο; Μπουζι αν εσπασε η ακιδα υπαρχουν 2 περιπτωσεις. Προγραμμα η αστοχια υλικου στο μπουζι. Το οτι βαραει μεσα αν εχει φυγει κανα κομματι και τα κανει ολα θρυψαλλα και πας για αλλα μετα; Μην κουνας το αμαξι και πηγενε το κατευθειαν σε μαστορα και δες αν ειναι μονο το μπουζι και τι μαλακια αλλη μπορει να εχει γινει. Τωρα μονο με αγραφο δεν εισαι; Αν εχεις e-manage πετα τον, πουλα τον, δεν κανει δουλεια, πολλοι εχουν προβληματα με τον e-manage. Αν θες εγκεφαλο να τελειωσεις μια και καλη, βαλε Link.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 04-03-15, 22:14
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τι μπουζι ειχες επανω DENSO???
Aν ναι πετα τα και βαλε NGK!!!
Στα αλλα που αναφερεις θελει ψαξιμο ,αλλα και το κοψιμο μπορει να εινα και απο μπουζι!
Τι διακενα εχετε στα μπουζι?Κλειστε τα στο 0.5-0.6 το πολυ!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 04-03-15, 23:03
Το avatar του χρήστη nikos gtcc
nikos gtcc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2015
Μηνύματα: 115
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 140
nikos gtcc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπορει το κοψιμο να ειναι και απο παροχη, κοινως αντλια βενζινης. Μπορει και μπεκ; για κοφτη πιεσης δε νομιζω. Αυτα που λεει ο Ζομπολας ειναι παπαριες. Αν κατι δουλευει, δουλευει, αλλιως δεν δουλευει. Τι σημαινει χανει το σημα ο εγκεφαλος με τον μεταβλητο; Aκουγετε πολυ κουλο και προσωπικα μετα απο την οποια εμπειρια εχω αποκτησει, αυτο ακουγετε σαν δικαιολογια και κατι αλλο τρεχει. Πυρομετρο, wideband εχεις; Ο Wideband τι δειχνει στο κοψιμο; φτωχο; πλουσιο; Μπουζι αν εσπασε η ακιδα υπαρχουν 2 περιπτωσεις. Προγραμμα η αστοχια υλικου στο μπουζι. Το οτι βαραει μεσα αν εχει φυγει κανα κομματι και τα κανει ολα θρυψαλλα και πας για αλλα μετα; Μην κουνας το αμαξι και πηγενε το κατευθειαν σε μαστορα και δες αν ειναι μονο το μπουζι και τι μαλακια αλλη μπορει να εχει γινει. Τωρα μονο με αγραφο δεν εισαι; Αν εχεις e-manage πετα τον, πουλα τον, δεν κανει δουλεια, πολλοι εχουν προβληματα με τον e-manage. Αν θες εγκεφαλο να τελειωσεις μια και καλη, βαλε Link.
τα μπουζι ναι ηταν denso k τα αλλαξαμε κ βαλαμε ngk αλλα το κιψιμο παραμενει το ιδιο!! συγνωμη για τον μεταβλητο..ηθελα να πω το ματι του στροφαλου κ οχι ο μεταβλητος! μονο πυρομετρο εχω αλλα κ στο λαπτοπ που το βαλαμε κ καναμε δοκιμες δν εδειχνε κατι σε φτωχο!αλλα κ λαμδα δεν εχει το αμαξι! κ μετα απο τισ δοκιμες αυτεσ μου εσπασε η ακιδα! στο κοψιμο μηπως μπερδευει τπτ με το launch? γτ κοβει οπψς κανει αυτο!αλλα ειναι κλειστο εννοιτε...( εχω μονο τον αγραφο ναι) ultratech
επισης το κοψιμο δν μου το εκανε με τον e-manage!!!μολις εβαλα αγραφο μου το εκανε!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 05-03-15, 19:56
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 217
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θυμαμαι ενας φιλος ειχε παρομοιο προβλημα σε mr2 νιτρατο και δεν διαβαζε κατι σωστα ο εγκεφαλος, οχι οτι εχανε την επαφη ομως η το σημα.. και ειχε φαει μπροστα τον εκκεντροφορο που εχει 3 σημεια, δε θυμαμαι πως λεγονται, φαινετε εδω:
http://s31.carcdn.gr/4354/4354641_0_b.jpg
Οπως ακριβως φαινετε στην φωτο ο εκκεντροφορος (ο κατω) ειχε φαει το αριστερο και το μεσαιο "ποδαρακι", τα ειχε κανει λεια ομως, εφαγε και την βαση τους και αφησε μονο το δεξια. Ρωτα τον ζομπολα περι αυτου και γιατι το κανανε αν το βασιζει καπου. Δεν ξερω πως ειναι ο δικος σου εκκεντροφορος, αλλα καλυτερα να εχεις και εναν spare για δοκιμη. O Ultratech ειναι του Ζομπολα εισαγωγη αν δεν κανω λαθος; Και αν οντως δε στο εκανε με τον emanage, και στο εκανε με το που αλλαξες τον εγκεφαλο και ΜΟΝΟ, δηλαδη να μην πειραξες μοτερικα κατι μετα τον emanage, τοτε φταιει ο εγκεφαλος. Το ιδιο και με τον Emerald που ειχα, ο οποιος ειναι μουφαρα του κερατα για τα vvti μοτερ γιατι δεν τα υποστηριζει σωστα, γιατι ναι μεν λεει οτι υποστηριζει vvt αλλα στην πραξη οχι. Στα honda, rover με vtec, vvc ειναι μια χαρα. Μεχρι που εβαλα Link και ηρεμησα. Ο,τι πληρωνεις παιρνεις και στο θεμα του εγκεφαλου δεν ειναι να τσιγκουνευτεις.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 06-03-15, 12:27
Το avatar του χρήστη nikos gtcc
nikos gtcc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2015
Μηνύματα: 115
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 140
nikos gtcc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Θυμαμαι ενας φιλος ειχε παρομοιο προβλημα σε mr2 νιτρατο και δεν διαβαζε κατι σωστα ο εγκεφαλος, οχι οτι εχανε την επαφη ομως η το σημα.. και ειχε φαει μπροστα τον εκκεντροφορο που εχει 3 σημεια, δε θυμαμαι πως λεγονται, φαινετε εδω:
http://s31.carcdn.gr/4354/4354641_0_b.jpg
Οπως ακριβως φαινετε στην φωτο ο εκκεντροφορος (ο κατω) ειχε φαει το αριστερο και το μεσαιο "ποδαρακι", τα ειχε κανει λεια ομως, εφαγε και την βαση τους και αφησε μονο το δεξια. Ρωτα τον ζομπολα περι αυτου και γιατι το κανανε αν το βασιζει καπου. Δεν ξερω πως ειναι ο δικος σου εκκεντροφορος, αλλα καλυτερα να εχεις και εναν spare για δοκιμη. O Ultratech ειναι του Ζομπολα εισαγωγη αν δεν κανω λαθος; Και αν οντως δε στο εκανε με τον emanage, και στο εκανε με το που αλλαξες τον εγκεφαλο και ΜΟΝΟ, δηλαδη να μην πειραξες μοτερικα κατι μετα τον emanage, τοτε φταιει ο εγκεφαλος. Το ιδιο και με τον Emerald που ειχα, ο οποιος ειναι μουφαρα του κερατα για τα vvti μοτερ γιατι δεν τα υποστηριζει σωστα, γιατι ναι μεν λεει οτι υποστηριζει vvt αλλα στην πραξη οχι. Στα honda, rover με vtec, vvc ειναι μια χαρα. Μεχρι που εβαλα Link και ηρεμησα. Ο,τι πληρωνεις παιρνεις και στο θεμα του εγκεφαλου δεν ειναι να τσιγκουνευτεις.
Μοτερικα αλαχτηκανε ολα μα ολα ομωσ.η ληπωσ οι εκενροφοροι π ειναι απο τ ασημοκαπακο παιζει ρολο?η μηπωσ ο χχρονισμοσ φταιει?η μηπωσ η συνδεσμολογια του αγραφου?παντωσ διαφορα ειδα με τν εγκεφαλο κ το vvti π ρυθμησανε το αμαξι στα χαμηλα ειναι αλο πραγμα!!καταρχασ τουρμπηζει στισ 2500 κ οχι στισ 5 απο πριν με τν e manage
κ επισησ η αντλια μ απο παλια ειναι συνδεδεμενη με εγκεφαλακι msd για ταση ρευματοσ

Δλδ ο ultratech ειναι μουφα?εμενα μ φενεται πολυ καλοσ..βεβαια δν ειναι aem

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos gtcc : 06-03-15 στις 16:21.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 06-03-15, 21:43
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 217
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν λεω οτι ειναι μουφα ο Ultratech, δε τον ξερω σαν εγκεφαλο, δεν εχω αποψη. Αποψη για τον Emerald εχω. Τι αντλια φορας; Μετα τον emanage τα αλλαξες ολα η τα ειχες αλλαξει απο πριν, ειχες τον emanage, δουλεψε κομπλε και εβαλες μετα τον αγραφο και ξεκινησαν τα προβληματα; Προσπαθω να καταλαβω αν:
1) εβγαλες πρωτα τον emanage, αλλαξες ολο το μοτερ και εβαλες μετα τον αγραφο, αρα εκει θα θες μεγαλο ψαξιμο Η
2) ειχες πρωτα αλλαξει ολο το μοτερ ξυδια μυδια κλπ, δουλεψε μετα με emanage κομπλε, και μετα απλα αλλαξες εγκεφαλο και ξεκινησαν τα προβληματα. Κοινως εκει θα φταιει ο εγκεφαλος. Αν εχεις επισης πειραξει πλεξουδα μετα, να φτιαξεις αλλη και οχι να μπει ο εγκεφαλος πανω στη μαμισια, ισως να υπαρχει καποιο προβλημα και στην πλεξουδα.
Χρονισμο τι εκανες; αν ειχες θεμα με χρονισμο ΠΙΘΑΝΟΝ να το καταλαβαινες και στο ρελαντι, θα ψιλορεταρε η θα μπερδευε τεσπα. Εμενα ο Link για παραδειγμα συγκριτικα με τον Emerald που ηταν ολα χαλια και η πλεξουδα αστεια και λαθος οπως ειχε φτιαχτει ειχα τεραστια προβληματα και μια κακη καταληξη τελικα. Με τον Link επανεφερα την πλεξουδα στην εργοστασιακη κατασταση, κουμπωσε στη μαμα φυσα και τελος. Δεν εχω αλλα προβληματα. Παιζουν πολλα ρολο οπως και να εχει.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 06-03-15, 22:47
Το avatar του χρήστη nikos gtcc
nikos gtcc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2015
Μηνύματα: 115
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 140
nikos gtcc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν λεω οτι ειναι μουφα ο Ultratech, δε τον ξερω σαν εγκεφαλο, δεν εχω αποψη. Αποψη για τον Emerald εχω. Τι αντλια φορας; Μετα τον emanage τα αλλαξες ολα η τα ειχες αλλαξει απο πριν, ειχες τον emanage, δουλεψε κομπλε και εβαλες μετα τον αγραφο και ξεκινησαν τα προβληματα; Προσπαθω να καταλαβω αν:
1) εβγαλες πρωτα τον emanage, αλλαξες ολο το μοτερ και εβαλες μετα τον αγραφο, αρα εκει θα θες μεγαλο ψαξιμο Η
2) ειχες πρωτα αλλαξει ολο το μοτερ ξυδια μυδια κλπ, δουλεψε μετα με emanage κομπλε, και μετα απλα αλλαξες εγκεφαλο και ξεκινησαν τα προβληματα. Κοινως εκει θα φταιει ο εγκεφαλος. Αν εχεις επισης πειραξει πλεξουδα μετα, να φτιαξεις αλλη και οχι να μπει ο εγκεφαλος πανω στη μαμισια, ισως να υπαρχει καποιο προβλημα και στην πλεξουδα.
Χρονισμο τι εκανες; αν ειχες θεμα με χρονισμο ΠΙΘΑΝΟΝ να το καταλαβαινες και στο ρελαντι, θα ψιλορεταρε η θα μπερδευε τεσπα. Εμενα ο Link για παραδειγμα συγκριτικα με τον Emerald που ηταν ολα χαλια και η πλεξουδα αστεια και λαθος οπως ειχε φτιαχτει ειχα τεραστια προβληματα και μια κακη καταληξη τελικα. Με τον Link επανεφερα την πλεξουδα στην εργοστασιακη κατασταση, κουμπωσε στη μαμα φυσα και τελος. Δεν εχω αλλα προβληματα. Παιζουν πολλα ρολο οπως και να εχει.
οχι οτν εφτιαξα το μοτερ απο την αρχη τον ειχα τον emanage απλα επειδη εστρωνα δεν σηκωνα πιεση!αντε μεχρι το 0,1! αυτο ξεκιναει κ κομπιαζει οτν βαραει 0,8 με 1 bar! k δεν το κανει παντα..δλδ αν κανω 4 ανοιγματα με 2α κ 3η ..στα 3 τηα με κοβει..!!!οσο για τον χρονισμο οχι στο ρελαντι ειναι αψογο!ουτε μπερδευει!απλα λεω μηπς εχει πηδηξει κανα 2 δοντακια κ μου τα κανει ολα αυτα..η αντλια ειναι bosch εξωτερικη κ ειναι συνδεδεμενη με το msd! επισης απο εκει που ειναι ο αγραφος κ φευγει η πλεξουδα του φευγει κατευθειαν μεσα στο μοτερ κ οχι εκει που ηταν τα καλωδια του μαμα δλδ πισω απο το κασετοφωνο!τα παει κατευθειαν μεσα στο μοτερ!κ το κομπιασμα το εκανε τωρα με την αλλαγη αυτη του αγραφου! επισης φοβαμαι μηπως τπτ μπερδευει με το launch γιατι κοβει οπως οτν το ενεργοποιεις...!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 06-03-15, 23:55
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 217
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τι παροχη εχει η bosch, τι μπεκ και τι τουρμπινα εχεις; Εχω ακουσει διαφορα για τους εγκεφαλους παντως. Ολοι εχουν πολλες επιλογες αλλα το θεμα ειναι το πως τα διαχειριζονται. Υπαρχει αλλος εγκεφαλος να κουμπωνει στην φυσα που εχεις τωρα να κανεις δοκιμες; Αν εχει τη διαθεση βεβαια ο Ζομπολας απλα για να αποκλεισει οτι ειναι θεμα εγκεφαλου. Γιατι οταν ειχα εγω τετοια προβληματα ο αλλος ζηταγε λεφτα. Αλλος δινει ομως τα λεφτα. Γιατι ειναι κριμα να εχεις η να σου "φορτωσε", σε επεισε με τα λεγομενα του, η οπως αλλιως θες πες το (δε τον κατηγορω σε κατι, προς θεου) εναν εγκεφαλο ο οποιος δε θα δουλευει σωστα. Πλεξουδα γιατι πειραξατε;
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 07-03-15, 08:03
Το avatar του χρήστη nikos gtcc
nikos gtcc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2015
Μηνύματα: 115
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 140
nikos gtcc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Χ
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
τι παροχη εχει η bosch, τι μπεκ και τι τουρμπινα εχεις; Εχω ακουσει διαφορα για τους εγκεφαλους παντως. Ολοι εχουν πολλες επιλογες αλλα το θεμα ειναι το πως τα διαχειριζονται. Υπαρχει αλλος εγκεφαλος να κουμπωνει στην φυσα που εχεις τωρα να κανεις δοκιμες; Αν εχει τη διαθεση βεβαια ο Ζομπολας απλα για να αποκλεισει οτι ειναι θεμα εγκεφαλου. Γιατι οταν ειχα εγω τετοια προβληματα ο αλλος ζηταγε λεφτα. Αλλος δινει ομως τα λεφτα. Γιατι ειναι κριμα να εχεις η να σου "φορτωσε", σε επεισε με τα λεγομενα του, η οπως αλλιως θες πες το (δε τον κατηγορω σε κατι, προς θεου) εναν εγκεφαλο ο οποιος δε θα δουλευει σωστα. Πλεξουδα γιατι πειραξατε;
δν θυμαμαι την παροχη καθολου.παντωσ η τουρμπινα ειναι 2560 κ τ μπεκ ειναι 550 απο σελικα.θ τν ρωτησω για τ ενδεχομενο αλου εγκεφαλου..μηπωσ ομωσ επειδη δν εχω λαμδα τωρα? Η πλεξουδα παει κατευθειαν απο τν αγραφο στα μοτερικα κ οχι στην μαμισια.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Τουρμπισμα σε 1ZZ-FE panagsarris PHOTOS 31 25-12-12 21:15
Τουρμπισμα 4A FE. johnjohn21 SUPPORT 16 02-06-09 17:30



Page generated in 0,25330710 seconds (83,98% PHP - 16,02% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:27.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)