Ενα update μιας κ επιτελους καταφερα να αλλαξω δισκοπλατο στο αμαξι. Το εκανα την περασμενη κυριακη στο σπιτι ενος ξαδερφου μου με τον ιδιο να εκτελει χρεη μηχανικου. Σηκωθηκε το αμαξι ολο σε τριποδα κ κατεβηκε σαζμαν-κεντρικος-γκρουπακι για καθαρισμο κ ελεγχο. Ο παλιος δισκος ηταν τελοιωμενος κ το πλατο αναμενο. Πεταχτηκαν κ μπηκαν τα νεα. Εν συνεχεια καθαρηστικε το σαζμαν με πετρελαιο να φυγουν απο μεσα οτι καταλοιπα ειχε απο την 30ετη ζωη του. μπηκαν φρεσκιες βαλβολινες 80-90 valvoline κ κουμπωσε με κοπο στην θεση του. Καθαρηστικε επιμελος κ η βαση (ball joint) του λεβιε ταχυτητων αφου μονο εγω ελειπα απο κει μεσα. K για το τελος ελεγχος στο γκρουπακι του μπλοκε για τυχον μεγαλη ανοχη μεταξυ κωρονας πηνιου. Ευτηχως δεν ειχαμε κ δεν χρειαστηκε περεταιρω εργασια. Καλο καθαρισμα το καβουκι του διαφορικου κ κλεισιμο με το γκρουπακι. Βαλβολινη castrol lsd για σωστη δουλεια κ φινιτο. Αυτα μεχρι στιγμης. Κατεθεσα κ τα χαρτια για ιστορικες πινακιδες οποτε ειμαστε εν αναμονη.
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
|