Καλησπέρα! εμένα μου έτυχαν 2 πράγματα στο δικό μου μοτερ τωρα που ειναι στην corolla.
1. Να χάνει η τσιμούχα στροφάλου όπως και αναφέρθηκε και επειδή έτυχε να πρέπει να αλλάξω ιμάντα χρονισμού που τον είχα κοντά 100.000χλμ επάνω είπα στον μηχανικό να μου αλλάξει και αυτό. Αυτό δακρυζε εκεί που είναι η τροχαλία η διπλή η κεντρική του στροφαλοφόρου προς τα μέσα.
2. Εκτός από το 1, αργότερα άρχισα να έχω σταγόνες κάτω, μετά από ψάξιμο αφού χώθηκα 2-3 φορές κάτω από το αμάξι είδα πως το κάτω μέρος του δυναμό καθώς και το πίσω του κομπρέσορα A/C τίγκα στα λάδια!!! νόμιζα ότι φταίει η φλατζόκολλα στο κάρτερ, και πάνω που έλεγα να το κατεβάσω να βάλω νέα, τελικά σκέφτηκα μήπως έχουν ξεβιδωθεί οι βίδες του καρτερ!!! και ΝΑΙ ολες ήταν ξεβιδωτες....μόλις τις έσφιξα τέρμα οι διαρροές και γλίτωσα πάρα πολύ κόπο.
Δείτε το γιατί έχει ΜΗΔΕΝ κόστος....από τα χτυπήματα με τους χάλια δρόμους που έχουμε ειδικά αυτοί που έχουν σκληρή ανάρτηση χαλαρώνουν!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Αν βλεπεις να πεφτουν 2-3-5 σταγονες ειλικρινα το αφηνεις οπως ειναι...Ειναι τελειως ασημαντο...Και το δικο μου σταζει απ το καθρεφτη, και του αδερφου σταζει απο τσιμουχα βολαν, και του πατερα μου σταζει απ το ντιστριμπιτερ, και του γειτονα σταζει, και ολα σταζουν απο μια σταγονα...Δεν εχεις κανενα λογο να το φτιαξεις...Εκτος αν αρχισει να κυλαει ζωντανο το λαδι χαμω και το βλεπεις...Μην ασχολησαι με σταγονιτσες...Γνωμη μου...
|
αυτό με το διανομέα το είχα πάθει στο μοτερ μου όταν ακόμα ήταν στο σταρλετ, παρακάτω παραθέτω φωτος για όσους ενδιαφερονται. Βγάζουμε τον διανομέα, σημειωνουμε πρωτα που ειναι οι βιδες του γιατι απο εκει ρυθμιζουμε το αβανς μην την παθετε σαν εμενα που το εκανα χαλια, και πρεπει να βγει το ψευδοκαπακο, επισης νεα φλατζα σε αυτο κανα 15αρι νομιζω απο Toyota εκανε, ίσως και 10 κατι ευρω, το oring λαστιχακι κανα 3-4 ευρω ειχε. Πρεπει ομως στον εκκεντροφορο που πιανει ο διανομεας να βγαλουμε το εδρανο το πανω. Επισης προσοχη στην αντεπιστροφη επανω στο ψευδοκαπακο εγω την εσπασα.... Δειτε τις φωτος παρακατω, το εκανα μονος μου και ολα καλα, χρονια τωρα.
Προσοχη οσα μοτερ εχουν διπλους πολλαπλασιαστες δεν ισχυει αυτο, μονο σε οσα εχουν διανομεα, το μοτερ 1332cc 4EFE στην ΕΕ111 δεν εχει διανομεα, εχει διπλους πολλαπλασιαστες και παιρνουν σημα με ηλεκτρικο ματι στον στροφαλοφορο.