Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
|
|
Χειρόφρενο... |
|
04-12-14, 15:07
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-09-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 37
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Χειρόφρενο...
Παιδιά είναι εύκολο να ρυθμίσω το χειρόφρενο να κατέβει λίγο γιατί μου πιάνει πολύ ψηλά... Νομίζω το ιδανικό είναι να πιάνει σε 4 έως 7 <κλικ>...
Αν ξέρει κάποιος ή αν έχει καμιά φωτογραφία θα βοηθούσε...
|
04-12-14, 15:43
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 21-10-2003
Περιοχή:
Nikaia
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 4.505
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
αν μπορεις να βγαλεις την κονσολα του χειροφρενου ειναι πολυ απλο με ενα 10αρακι το ρυθμιζεις..
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|
04-12-14, 15:54
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2011
Περιοχή:
Ηλιούπολη
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φάνη ρυθμίζεται και από την κονσόλα; Γιατί είχα δει ότι βγάζεις τροχούς και πάνω στο ταμπούρο βάζεις ενα κατσαβίδι και σφίγγεις από εκεί.
Κι εγώ το ίδιο θέμα έχω γιατί άλλαξα σιαγόνες και μέχρι να πατήσουν ο μηχανικός το ρύθμισε ψηλά το χειρόφρενο. Αν γίνεται και έτσι το προτιμώ, απο το να σηκώνω πάλι το αυτοκίνητο, κατεβασμα τροχών, μόνο για το χειροφρενο
__________________
|
|
Τελική ρύθμιση ΟΚ... |
|
20-01-15, 20:23
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-09-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 37
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τελική ρύθμιση ΟΚ...
Τελικά βρήκα χρόνο και έκανα την απόπειρα και νομίζω ότι πέτυχε...
Είναι εύκολη, οπότε αν κάποιος έχει πρόβλημα να το τολμήσει...
Διαδικασία αφαίρεσης πλαστικού καλύμματος:
Αφαιρούμε το τασάκι και ξεβιδώνουμε τιον λεβιέ ταχυτήτων. Τραβόντας το πλαστικό του λεβιέ προς τα πάνω από την μεριά που είναι το τασάκι, το ξεκουμπώνουμε και αυτό.
Πίσω από το τασάκι βλέπουμε 2 βίδες, τις ξεβιδώνουμε, μέσα στον τεμπέλη στον πάτο του υπάρχουν άλλες 2 βίδες, τις ξεβιδώνουμε και αυτές. Σηκώνοντας λίγο το πίσω μέρος του πλαστικού σώματος και τραβόντας το προς τα πίσω, ξεκουμπώνει από μπροστά και αφαιρείται εύκολα ολόκληρο το ενδιάμεσο με τις ποτηροθήκες και τον τεμπέλη... Τώρα βλέπουμε το χειρόφρενο γυμνό.
Ρύθμιση ύψους χειρόφρενου:
Κοιτόντας το χειρόφρενο από την πλευρά του συνοδηγού βλέπουμε ένα παξιμάδι πάνω σε μια κάθετη ντίζα. Βιδόνοντας το παξιμάδι (δηλαδή κατεβάζοντας το προς τα κάτω) χαμηλώνουμε την διαδρομή του χειρόφρενου... Με δοκιμές, κατέληξα να μου δένει στα 5-7 γρανάζια(κλικ), ενώ το φωτάκι στο ταμπλό ανάβει μόλις ακούσω το πρώτο κλικ ανεβάζοντας το χειρόφρενο...
|
21-01-15, 22:56
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-03-2006
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 107
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ετσι μαζεύεις τα μπόσικα της ντίζας. απο τους τροχούς ρυθμίζεις τη διαδρομή των σιαγόνων χειρόφρενου. κάλου κακού όσοι ρυθμίζετε απο την καστάνια(πανω) ανυψώστε τους πίσω τροχούς να βεβαιωθείτε οτι γυρίζουν ελεύθερα γιατί υπάρχει κίνδυνος να κολλήσει τροχός αν πηγαίνει φρεναριστό ταμαξι.
__________________
Βασίλης ΕΕ101
|
22-01-15, 16:06
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-09-2007
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 37
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ναι, αν παραβιδωθεί το παξιμάδι μπορεί να συμβεί αυτό που λέει ο φίλος, οι πίσω τροχοί να μην γυρίζουν ελεύθερα...
Αυτό γίνεται αν σηκώσουμε τον πίσω τροχό, αλλά ακόμα πιο εύκολα αν παρατηρήσουμε το τσούλημα του αυτοκινήτου σε χαμηλή ταχύτητα... Αν δεν κόβει, είναι ΟΚ, αν οδηγάει κάποιος καιρό το αμάξι το καταλαβαίνει...
Επίσης, έκανα και το άλλο: με πολύ χαμηλή ταχύτητα άρχισα να σηκώνω το χειρόφρενο για να δω που θα κόψει... Δεν μου έκοψε από την αρχή αλλά από το τέταρτο κλικ και μετά, που σημαίνει ότι υπάρχει το απαραίτητο κενό...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,13843393 seconds (78,88% PHP - 21,12% MySQL) with 35 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:34. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|