γιαυτο η μαμα λεγεται μαμα!!!
τελικα πηγα σε αντιπροσωπεια στον ΣΤΕΡΓΙΟΥ στο ιλιον και μεσα σε 10 λεπτα λυθηκε το προβλημα! τελικώς δεν ήταν του οδηγού ο πλευρικός αερόσακος οπως είχε διαπιστωθεί απο το διαγνωστικό του συνεργειου της γειτονιάς, αλλα του συνοδηγού! πηγα στην τουοτα , μπηκε διαγνωστικο, βγηκε η φύσα κατω απο το καθισμα του συνοδηγου, καθαριστηκε, και μπηκε ξανα λυνοντας το πρόβλημα! ταυτόχρονα με αυτο μπηκε ο μαστορας εκει στις ανακλησεις της τουοτα και βρήκε οτι υπήρχε καμπανια για το κουμπί του παραθυρου στο αυτοκινητο μου, οπου και αντικατεστησε δωρεαν! η όλη διαδικασία δεν κόστισε τιποτα, και για να μην ειμαι και αχάριστος που δεν μου πήραν λεφτά, ψώνισα και υαλοκαθαριστήρες μιας και χρειαζόμουν, τους γνήσιους της τουοτα στην τιμή των 21,70 €.
πήρα και προσφορουλα για μεγάλο σέρβις τωρα που θα φτασω τα 90000 χλμ, και περιλαμβάνει:
λαδια
φιλτρα
βαλβολινες
μπουζι
υγρα φρενων
εξωτ.ιμαντας δυναμό
και εργατικά στην τιμή των 282 €
πιστεύω οτι δεν ειναι και αστρονομικό για μεγάλο σερβις! αντε να μου κοστισει 250 € στο εξωτερικό συνεργειο! αλλα σαν την μαμα κανεις!
__________________
1ο μου αμαξι: STARLET 1300 EP82. εχει 680.000 χλμ. και κινειται απροβληματιστα χωρις να καιει σταγονα λαδι....δεν εχει ακουμπησει ακομη χερι την μηχανη του!!!
2ο μου αμαξι: IMPREZA WRX μοντ 2002. στα 6 χρονια που το ειχα, εκανε 97.000 χλμ καιγοντας βενζινη που αντιστοιχει στην αγορα 6 corolla(1600).
3ο μου αμαξι: COROLLA LUNA 1.6 μοντ 2007. αγοραστηκε με 60.000 χλμ τώρα εχει 120.000 χλμ και λειτουργει οικονομικα και απροβληματιστα
corolla
|