Ρε συ Keichi μην αρπάζεσαι. Δεν ειμαστε dealers της KN. Δεν προσπαθουμε να σε πείσουμε να βάλεις φιλτροχωάνη. Αν ετσι πιστευεις μην βαλεις. Αλλοι πιστευουν άλλα.
Επειδη τα κορολα (και άλλα αμαξια δλδ) εχουν τον AFM μπορουν να μετρανε καποια δεδομενα οπως ποσοτητα (ογκο αέρα), θερμοκρασία αέρα κτλπ. Επίσης υπαρχει και αισθητηρας στην πεταλούδα.
Αναλογα με αυτα τα δεδομένα, ρυθμιζει και ο εγκέφαλος τι καυσιμο θα ριξει. Άρα ισως με την φιλτροχωάνη που στελνει μεγαλυτερο ογκο αέρα, με μεγαλυτερη ταχυτητα και ίσως και πιο κρύο (ειδικά αν τρέχεις ή εχεις φτιάξει και cold air intake - επισης μην ξεχνας στα δυναμόμετρα εχεις ανοιχτό καπώ και βαράει κρύος αέρας πάνω στην χωάνη), ο εγκέφαλος ρίχνει και παραπάνω καυσιμο.
Εγω προσωπικά στο δικό μου που δυναμομέτρησα πριν και μετά, έδειξε 5 άλογα πανω και σχεδον 1 κιλο ροπη πανω, με φιλτροχωάνη της ΚΝ.
Και μετα οταν την εβγαλα ξαναέδειξε -5 άλογα, οπως ηταν πριν.
Αν ειναι τυχαιο παω πασο.
Νομιζω και τα παιδιά με τα TS που βαλανε intake της ΚΝ, ολοι ειδαν καπου 5 άλογα πανω.
Τεσπα, το θεμα ειναι να δουλευει και σωστα το μοτερ σε ολο το φάσμα, κατι που νομιζω δεν το πετυχαινεις βαζοντας μονο μια φιλτροχωάνη, αλλα θελει και προγραμμα κτλπ (πόσο πια να μπορει να διορθωσει ενας εγκεφαλος απο μονος του...?).
Συζητηση κάνουμε. Κάθε άποψη δεκτή. Απλά θεωρω πως δεν θα επρεπε να εισαι τοσο απόλυτος. Αν εισαι τοσο απολυτος και μπορεις να το αποδειξεις, στείλε μηνυση στην ΚΝ που παραπλανεί τον κόσμο, να βγαλεις και λεφτά...
Καλημέρα!