H ιδέα προέκυψε λόγω του ότι αφενός ο ένας τροχός έχει ζημιά στα σημεία που πατάνε τα μπουλόνια, αφετέρου το αμάξι φέτος πρέπει να αλλάξει λάστιχα.
Σκεφτήκαμε αρχικά να βάλουμε την ρεζέρβα, και να μείνει με 14άρες μέχρι την αλλαγή των ελαστικών, αλλά ένας λαστιχάς που την είδε είπε ότι έχει χτύπημα και να την αφήσουμε στην άκρη.
Σκέφτηκα επομένως να βάλουμε τις 15άρες, αντίστοιχα με τη σωστή διάσταση που χρειάζονται αυτές για την ΑΕ101. Το αυτοκίνητο είναι 1.3.
Η διαφορά μεταξύ 175/65/14 και 195/50/15 όσον αφορά το κόστος είναι μεγάλο; Αν και έχω ενδοιασμούς για το 195, ίσως είναι η μόνη λύση. Από όσο ρώτησα μία ζάντα καινούρια 14'' προς αντικατάσταση της ελαττωματικής είναι γύρω στα 60-80 ευρώ, οπότε αυτομάτως η όποια διαφορά μεταξύ του κόστους ελαστικών αυτών των δύο διαστάσεων μειώνεται σημαντικά, και ίσως και να συμφέρει να πάω στις 15άρες με 195/50.
|