Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΜΑΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 10-01-14, 22:20
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 515
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Όπως προανεφερα και σε άλλο topic ,σημερα είχαμε παλι δυναμομετρησεις με επισης ευχαριστα αποτελέσματα ,αυτή την φορα στο <οικογενειακο>αμαξι ,δηλαδή στο megane!!!

Λοιπον εδώ και αρκετο καιρο ηρθε στα χερια μου ένα χταποδι ,αντιγραφη Supersprint, με κοστος 120 ευρω μεταχειρα σε καλη κατασταση από την Δραμα!!!
Η αποψη μου για τα χταπόδια γενικα είναι κακη......
Οσοι με ξερουν και εχουμε μιλησει τους εχω εξηγησει ότι ποτε δεν εχω δει θετικα νουμερα σε χταπόδια και μαλιστα σε αμαξι με πολλες ,μα ΠΑΡΑ πολλες βελτιωσεις!!!Από Type R με HONDATA μεχρι Saxo 4πεταλουδα και Golf 2 2λιτρα και 4πεταλουδα με αγραφους αμφοτερα και μαλιστα με <πληρωμένα>χταπόδια των 600 ακομα και 1000 ευρω!!!

Για να μην μακρυγορω περναω στην ουσια και λεω ότι το ευχαριστο της υπόθεσης είναι ότι το megane ,αν και με λιγες βελτιωσεις ,τελικα ΔΕΝ εχασε ουτε αλογα αλλα ουτε και ροπη!!!

Βεβαια δεν μπορω να πω ότι πηρε κιολας ,αλλα ψηλα δειχνει σαφως πιο προθυμο και αυτό ψιλοαποτυπωθηκε σημερα και στο dyno!!!
Τα αλογα παρεμειναν στα 121 και η ροπη στα 15.8 κιλα!!!Μετατοπιστηκε λιγο η δυναμη ψηλα αλλα την κρατα και λιιιιιιγο καλυτερα!!!
Για μενα αυτό είναι επιτυχια γιατι υπαρχει και συνεχεια.......

Όπως εχω πει εδώ και καιρο ,μετα ειδικα από τα σφυρηλατα και από την αυξηση της συμπιεσης από το 10:0 μαμα τωρα εχουμε 11:1!!!
Aυτο ειχε ως αποτέλεσμα το πρόγραμμα πλεον να κρινεται ανεπαρκή σε καυσιμο και ειδικα σε χαμηλομεσαιες στροφες ,γιατι ψηλα ηταν λιγο παραπανω πλουσιο από ότι επρεπε ,οποτε και βλεπω μειγματα της ταξεως του 16 ,ΝΑΙ ΝΑΙ του 16 από τις 2000 στροφες μεχρι τις 5000 με FULL ανοικτο γκαζι ,κατι που οσοι ήσασταν φετος στο dynoday κατω το ειδατε και με τα χαμηλα νουμερα που ειδα!!!
Μετα τις 5000 γινεται 15 και μετα τις 5300 κατεβαζει 14 για να φτασει στις 6000 κοντα στο 13 και λιγο πριν τον κοφτη των 7000 να παει στο 12.5 που είναι οκ!!!

Τι καναμε λοιπον εμεις μετα από ΔΙΚΗ μου σκεψη.....

Λεω στον μαστορα:Εχω εγκεφαλο για τα ΝΙΤΡΑ ,την μπουκαλα την εχω κλειστη τωρα ,οποτε ανοιγοντας τον εγκεφαλο να ριξει ΝΙΤΡΑ και βενζινη με κλειστη μπουκαλα ριχνει μονο βενζινη!
Αρα από 2000 στροφες ρυθμίζουμε τον εγκεφαλο να ανοιγει και να κλεινει στις 5200 που το μειγμα γινεται οκ!!!Αλλαζουμε και ένα μικροτερο μπεκ βενζίνης και voila φτιαξαμε το κλασικο 5ο μπεκ της δεκαετιας του 90' όταν καναμε ένα αμαξι Turbo!!!
Αν και το καυσιμο τωρα εγινε υπερ του δεοντος ΠΛΟΥΣΙΟ εφτασε μεχρι και 10 το πειραμα ΠΕΤΥΧΕ και ο ασθενης εφτασε τα:


125 αλογα και 16.9 κιλα ροπης !!!Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Ο 1 κιλο πανω σε ροπη με καυσιμο ότι να ναι!!!!Από 102 ΤΡΟΧΟ πηγε στα 107 ΤΡΟΧΟ και το πειραμα στεφθηκε από 100% επιτυχια!!!

ΑΡΑ τι κανουμε ,αγοραζω ένα πιο μικρο ζιγκλερ ,το ριχνουμε πανω και επιζητούμε το ιδανικο καυσιμο που το θελω από 14 εως 13.5 σε αυτές τις χαμηλομεσαιες!!!
Το αμαξι λοιπον εχει προοπτικες να σηκωσει αρκετα αλογα δεδομενης της ατμοσφαιρικης φυσεως του ,φανταστείτε να εμπαινε και εγκέφαλος να ρυθμίζαμε ιδανικα και το advance τι θα γινοταν!!!

Η ιστορια από όλα αυτά που εγραψα οσο πιο αναλυτικα αλλα και συντομα μπορουσα είναι να καταλάβουμε ολοι ποσο σημαντικο είναι το σωστο μειγμα σε ΟΛΕΣ τις στροφες και ΚΥΡΙΩΣ ποσο σημαντικος μπορει να είναι ενας εγκέφαλος!!!

Καποια στιγμη όταν μπορεσω θα ανεβασω και τις καμπύλες και αν αλλαξω και το ζιγκλερ με ένα πιο ιδανικο, θα δουμε παλι!!!
Βαζω και ΦΩΤΟ του χταποδιού και επεται συνεχεια.........
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis gt : 10-01-14 στις 22:53.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
3S PROJECT giannis gt OFF TOPIC 9 08-04-12 13:01
νεο project NIKOSX TOYOTA COROLLA 111(G6) 26 08-11-09 17:20
E12 The 3S-GTE Project ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 42 03-05-09 18:41
Νεο Project GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 209 13-06-07 00:55



Page generated in 0,25559497 seconds (81,37% PHP - 18,63% MySQL) with 25 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:40.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)