Τα καθάρισα αλλά δεν υπήρχε και τίποτα το ιδιαίτερο, ούτε άλλαξε τίποτα με τα λαμπάκια αφού εβγαλα κι ξαναέβαλα την 15A EFI.
Έτσι όπως τον είδα, ο MAF μάλλον δεν χρειάζεται ποτέ καθάρισμα αν έχουμε φιλτροκούτι.
Έχει μετρήσεις κανείς τις αντιστάσεις που εμφανίζονται ανάμεσα στα 5 pins?
Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα γιατι πίσω υπάρχει κύκλωμα, αλλά είδα 300 MΩ, 300 ΚΩ και 2 KΩ.
============
EDIT/ΣΥΜΠΗΡΩΣΗ
Μετά από μια ημέρα έσβησαν τα λαμπάκια, κι έχουν περάσει αρκετές ημέρες.
Το αποτέλεσμα μπορεί να συσχετιστεί με το καθάρισμα του MAF, αλλά μπορεί να είναι και τυχαίο. Η μπατονέτα μάζεψε ίχνη καπνας/λαδιου από την επιφάνεια του αισθητήρα, που είναι σαν δύο αντιστάσεις στο βάθος ενός πλαστικού σωλήνα (με δύσκολη πρόσβαση). Διάβασα ότι οι αισθητηρες της DENSO είναι ένα σύρμα/αντισταση Pt με περίβλημα γυαλί. Η λειτουργία οφείλεται στη ψύξη (απαγωγή θερμότητας) που παράγεται στο σύρμα Pt από την ποσότητα αέρα που περνάει. Από τη στιγμή όμως που έχει το περιβλημα από γυαλί μου φαίνεται απίθανο να κάνει διαφορά στην απαγωγή της θερμότητας λίγo καπνόλαδο.
Κάτι άλλο. Ο αισθητήρας είναι σε ένα πλαστικό bypass που παίρνει μόνο δείγμα της ροής αέρα. Οπότε δεν βρωμίζει και πολύ
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 30-11-13 στις 16:55.
|