Εγώ πάντως φίλε θα σε συμβούλευα αν πρόκειται για καινούργιο επαγγελματικό είναι προτιμότερο να πάρεις diesel παρά να πάρεις βενζίνη και να το κάνεις υγραέριο.
Θα έχεις πολύ μεγαλύτερα αποθέματα ροπής ειδικά αν κουβαλάς και φορτία και πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
Δηστυχώς η toyota δεν βγάζει μικρά επαγγελματικά τύπου doblo-kangoo-berlingo οπότε τα ευρωπαικά είναι μονόδρομος.........τουλάχιστον οι diesel της fiat έχουν αποκτήσει πλέον αξιοπιστία.
Το φορτηγάκι σου έχει κάποιο πρόβλημα, δε σε βολέυει ή απλά το βαρέθηκες ??
Γιατί να δώσεις γιαπωνέζο εργάτη και να πάρεις ιταλό......