ε τότε, δεν σου μένει κάτι άλλο. Πήγαινε σε μια ΤΟΥΟΤΑ να στο "φισώσει" (φαντάζομαι, είσαι normal), κάντε μια βόλτα να δείτε τι θα καταγράψει η διάγνωση. Μπορεί να είναι ο "λ" που δεν διορθώνει σωστά και στέλνει λάθος σήματα στην ECU. Αν μετά τις 4000 καθαρίζει, τότε μάλλον το πρόβλημά σου είναι αυτό, γιατί ο λ βγαίνει "εκτός" στις υψηλές rpm με φορτίο. Με το A/C, φαντάζομαι 'οτι επιδεινώνεται το πρόβλημα...?
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
Καλού-κακού, δεν αλλάζεις και τα μπουζάκια (εστω με άλλα μετ/να) μήπως είναι βραχυκυκλωμένα???
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|