Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 06-03-13, 12:52
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 316
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φιλε νεοκλη να ξερεις οτι το δυναμομετρο που μετρηθηκε το αμαξι ειναι λιγο αυστηρο. εχω δυναμομετρηθει εγω παλια με αυτα που φορας ( kn και ελευθερο τελικο) και εβγαλα 182 αλογα. Για την ιστορια με τον τασο εχουμε ανοιξει πανω απο 40 φορες. Ετσι οπως ειμαστε τωρα απο δευτερες μεχρι τεταρτες παμε μαζι αλλα μετα τα160-170 αρχιζει σιγα σιγα σιγα να ανοιγει. Εγω εχω και ενα θεμα με την αεροδυναμικη γτ δεν φοραω καθολου τα πλαστικα κατο απο το μοτερ και μου λειπει και ο ενας θολος και μετα τα 160 μπροστινος προφυλακτηρας φουσκωνει παρα πολυ ( απ οτι μου λεει ο τασος που τον βλεπει απο εξω.)
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kosmas : 06-03-13 στις 15:49.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-03-13, 16:08
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 441
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
να πω και εγω πως αρκετο καιρό το ts μου λόγο τρύπας στην εξάτμιση δέν πήγαινε βήμα και είχα βγάλει και εγώ 181 άλογα με τα ζόρια
στο ίδιο dyno μετά όμως την επισκευή και την προσθήκη τις ΚΝ το αμάξι χωρίς υπερβολές
ΟΤΑΝ είναι έξω και ΟΤΑΝ το ανοίγω
υποθέτω ότι αν είχα και μονή εξάτμιση θα έγραφε 200++
ΑΛΛΆ μπρός τα κάλη .......
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 06-03-13, 16:20
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 402
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε νεοκλη να ξερεις οτι το δυναμομετρο που μετρηθηκε το αμαξι ειναι λιγο αυστηρο. εχω δυναμομετρηθει εγω παλια με αυτα που φορας ( kn και ελευθερο τελικο) και εβγαλα 182 αλογα. Για την ιστορια με τον τασο εχουμε ανοιξει πανω απο 40 φορες. Ετσι οπως ειμαστε τωρα απο δευτερες μεχρι τεταρτες παμε μαζι αλλα μετα τα160-170 αρχιζει σιγα σιγα σιγα να ανοιγει. Εγω εχω και ενα θεμα με την αεροδυναμικη γτ δεν φοραω καθολου τα πλαστικα κατο απο το μοτερ και μου λειπει και ο ενας θολος και μετα τα 160 μπροστινος προφυλακτηρας φουσκωνει παρα πολυ ( απ οτι μου λεει ο τασος που τον βλεπει απο εξω.)
Κοσμα εσυ γιατι εγινες τοσο''αργος''?Απο κομπρεσορατος σε σκυλιασμενη ατμοσφαιρα και τωρα πρωτο σταδιο?Ειπες να ηρεμησεις?
Παντως θα ηθελα να ακουσω την αποψη σου μιας και εχεις ασχοληθει σοβαρα με την βελτιωση του 2ΖΖ.Αξιζει η οχι?
Η δικη μου ειναι πως οχι,τουλαχιστον οχι σαν ατμοσφαιρα η με κομπεσορα,ισως σαν τουρμπο.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 06-03-13, 16:26
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το 2zz σαν τετραπεταλουδο θα ραβει!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 06-03-13, 16:41
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 427
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μωρε και μαμα οπως ειναι το μοτερακι ραβει...οι καροτσες του φταινε και το βαρος τους

EDIT:Mε προλαβε ο κοσμας με το post του
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 06-03-13, 20:50
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
κοσμα που χαθηκες ρε συ....
ελπιζω να σαι καλα...
ποσο διογκωνεται το εμβολο δλδ κατα τη θερμανση του?
μηπως πλεον δεν υπηρχε καν χωρος καυσεως ωστε να χωρεσει κατιτις? ειχε πλανιστει και το καπακι εκτος της λεπτοτερης φλαντζας?
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 06-03-13, 16:41
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 316
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοσμα εσυ γιατι εγινες τοσο''αργος''?Απο κομπρεσορατος σε σκυλιασμενη ατμοσφαιρα και τωρα πρωτο σταδιο?Ειπες να ηρεμησεις?
Παντως θα ηθελα να ακουσω την αποψη σου μιας και εχεις ασχοληθει σοβαρα με την βελτιωση του 2ΖΖ.Αξιζει η οχι?
Η δικη μου ειναι πως οχι,τουλαχιστον οχι σαν ατμοσφαιρα η με κομπεσορα,ισως σαν τουρμπο.

Το σφυριλατο το μοτερ το εχω και θα το τουρμπισω μιας και ειναι το μονο που δεν εκανα. το καλυτερο κατα την αποψη μου ειναι ο κομπρεσσορας. απιστευτη δυναμη (μεχρι και πανω απο 450 αλογα) και χωρις ξεσπασματα με μεγαλη ροπη σε ολο το φασμα των στροφων. η ατμοσφαιρα παλι ειναι ιδανικη για αγωνιστικη οδηγηση αλλα οχι πανω σε corolla. Το μοτερ ειναι διαμαντι, πολυ δυνατο και πολυ καλυτερο απο τα vtec. θα ηταν ιδανικο ατμοσφαιρα με 2ο σταδιο εκκεντρα και ολα τα παρεμφερη για να φτασεις 240 αλογα και να το βαλεις πανω σε ενα mr2. πραγμα που ειναι στα πλανα μου. βεβαια ο ηχος της ατμοσφαιρας δεν συγκρινεται με τπτ. Τωρα τελευταια ετυχε με τον kourou να συντησουμε πολλα 1.8 integra φουλ πρωτο σταδιο και πανω σε ελαφριες καροτσες οπως το hatc civic του 95 και ηταν πισω. Δεν το πιστευανε. το κακο ονομα που εκανε αυτο το μοτερ ειναι οτι μπηκε σε λαθοε αμαξια. Στο corolla που ειναι προς οικογενειακο και στο celica που το 99,73% το πηρε για λεζαντα και ουτε καν περναει τις 6000 στροφες. Ασε που ειναι πολυ που ανοιγουν με celica 1ZZ και νομιζουν οτι ειναι αυτο με τα 192 αλογα. Αλλα πιστευω τουλαχιστων στην θεσσαλονικη κρατησαμε ψηλα τη σημαια. Α! και ο Dr. Saimon κατω αλλα δυστυχως δεν συνεχισε με τη βελτιωση του. ειχε πολλα ακομη να δωσει. Επισης οσα ακουγονται για σπασμενα μοτερ ειναι ολα μα ολα απο χαμενη ταχυτητα (για μαμα μιλαμε), ακομα κι αν δεν εμφανισει τπτ στην αρχη μπορει να το βγαλει μετα. Το μοτερ αυτο το εχω λατρεψει και εχω 3 απο αυτα. απλα αν πας σε κομπρεσσορα πες μου για να σου πω 2-3 πραγματα (ακομα και ποιον κομπρεσσορα να βαλεις). Τωρα πλεον εχει πολλες δοκιμασμενες λυσεις που παιρνεις πολυ ευκολα αλογα, οπως το χταποδι της PPE που το εχουμε κανει εδω κοπιες σε πολυ χαμηλη τιμη.

Y.Γ. Η σκυλιασμενη ατμοσφαιρα ηταν καλο κονσεπτ αλλα δεν μου καθησε γτ 3 φορες επεσα σε αχριστους ρεκτιφιετζηδες. Το αμαξι ηταν με 14.5 συμπιεση και 3ο σταδιο εκκεντροφορους και 9500 στροφαρισμα!!!!. Κολαση και απο αλογα και απο ηχο αλλα εσπασε 3 φορεςμε τον ιδιο τροπο. χτυπησαν οι βαλβιδες στα πιστονια...ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!! Ηταν απλο θεμα μετρησης πριν και μετα τη βυθιση και να υπολογισουν ποσο διογκωνεται το πιστονι οταν ζεσταθει. εφυγαν πολλα λεφτα για το τπτ (13000 ευρω).
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kosmas : 06-03-13 στις 16:50.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Χρονια πολλα!!!!! Νο 3,01 Beta endurasKE-30 OFF TOPIC 382 26-12-15 10:52
Videakia No 4,01 beta endurasKE-30 OFF TOPIC 150 06-11-15 21:17
Φιλικα Μαχαιρωματα Nikos ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ 181 05-08-13 22:57
Φιλικα ανοιγματα και κοντρουλες Corollakiδων Νο 6.02 Beta Version endurasKE-30 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1012 23-03-12 12:17
Ζητειται 90-αρα Για Κοντρουλα (φιλικα Πραγματα) ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ TOYOTA COROLLA E*90 0 09-05-06 19:06



Page generated in 0,92608404 seconds (87,58% PHP - 12,42% MySQL) with 38 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:10.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)