Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4

CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 Ενα δωρακι για τους φιλους που ειναι κατοχοι και αυτοι μιας TOYOTA

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 09-02-13, 15:12
Το avatar του χρήστη ltsantar
ltsantar Offline:
 
Εγγραφή: 31-01-2008
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 136
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 226
ltsantar είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ για τις ευχές.
Θα σας αναλύσω πως δουλεύει ο compressor για να καταλάβετε γιατί δεν καταναλώνει πολύ καύσιμο,όταν δεν πιέζεται.
Ανάμεσα στους ρότορες που συμπιέζουν τον αέρα και την πολλαπλή εισαγωγής υπάρχει μια μικρή πεταλούδα η οποία συνδέεται με τη βαλβίδα ανακούφισης [wastegate] με μια σιδερένια βέργα.Με σταθερές στροφές ή όχι απότομα πατήματα του γκαζιού η πεταλούδα παραμένει ανοιχτή,δε δημιουργείται πίεση στο κιτ καθώς ένα μέρος του αέρα περνάει από την πεταλούδα και μέσω της wastegate ελευθερώνεται και γι αυτό το barometro δείχνει από -0.8 ως -0,2 bar έχοντας κατανάλωση σχεδόν ατμοσφαιρικού.Λέω σχεδόν γιατί αφού ο compressor παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα από τον στρόφαλο κάποια ελάχιστα περισσότερη κατανάλωση θα την έχει.Αν όμως πατήσεις βαθιά ή απότομα το γκάζι τότε κλείνει η πεταλούδα,δημιουργείται πίεση στο κιτ γιατί ο αέρας δεν έχει δίοδο να εκτονωθεί και όλος ο συμπιεσμένος αέρας περνάει στην εισαγωγή και στον κινητήρα κάνοντας το barometro να σκαρφαλώσει στο 0,4 και αν επιμείνεις στο 0,5 bar,με αντίστοιχα μεγαλύτερη κατανάλωση.
Πήγα και ήρθα Αθήνα με 110-130χμ.ταχύτητα,έκανα σύνολο 780χμ.[ μέσα κι αυτά τα 40 ως 50 για να γίνει το πρόγραμμα με φουλ γκάζι ως τον κόφτη ] και δεν άναψε το λαμπάκι της ρεζέρβας.60 λίτρα ρεζερβουάρ έχει το AVENSIS.Θεωρητικά θα έφτανα τα 850χμ. περίπου.Με το λαμπάκι αναμμένο κάνω από 60-80χμ.Αυτό βέβαια οφείλεται και στην 6η σχέση του σαζμάν που στα 120χμ.έχει 3.000στρ.
Αν τώρα οι διαθέσεις γίνουν άγριες η κατανάλωση σίγουρα θα πάρει την ανηφόρα.Μέχρι τώρα δεν το έχω οδηγήσει έτσι.
Το μοναδικό άσχημο στην όλη μετατροπή είναι ότι το computer για την στιγμιαία και μέση κατανάλωση δείχνει πολύ λιγότερο και αυτό γιατί τα μεγαλύτερα μπεκ στις 2.500-4.000στρ.που δούλεψε ως τώρα το αυτοκίνητο δουλεύουν σε μικρότερο ποσοστό από τα μαμά.Έτσι οι παλμικές κινήσεις που κάνουν είναι πιο λίγες και ο εγκέφαλος παραπλανάται και δείχνει μικρότερη κατανάλωση αποτέλεσμα όχι σωστό.Δεν πειράζει όμως θα το συνηθίσω.
Και για να απαντήσω στον καλό μου φίλο Μήτσο,το AVENSIS φοράει ανάρτηση της D2 πλήρως ρυθμιζόμενη.Ας είναι καλά ο καλός φίλος Βασίλης [wastegate] στα Ιωάννινα που μου την έφερε με πολύ χαμηλό κόστος.
Θα σας γράψω και για το κόστος όλης της μετατροπής.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 09-02-13, 16:36
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ένα μπράβο και από εμένα φιλέ λεο για την άψογη δουλειά που έκανες και με πολύ μεράκι κόπο και ψάξιμο σχεδόν 1+ χρόνου για να κατασταλάξεις στο project tou compressor kit,και επιπλέον και με ανάρτηση πλήρως ρυθμιζόμενη έτοιμος για Σέρρες να κατεβάσεις και άλλο τους χρόνους.
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
HKS POWER COMPRESSOR giannisaug UPDATES 22 26-03-11 14:30
Μηχανη compressor jethro tull TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 22-08-07 14:53
1.6 compressor Hlektrologos SUPPORT 18 29-11-06 19:22
Toyota TS Compressor Στυλιανός Σιαμαντουρας TOYOTA COROLLA T-SPORT 39 15-05-05 22:34
TRD Compressor σε Corolla G6R Mindstorm TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 26-03-05 10:05



Page generated in 0,16084695 seconds (75,55% PHP - 24,45% MySQL) with 27 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:41.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)