Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
 |
|
 |

19-01-13, 10:08
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Skipi
Διαβαζω και μου ανεβαίνει το αιμα στο κεφαλι. Το σασμαν απο TS αν μπει σε υπερκυβισμένο μοτέρ, 1ΖΖ δηλαδη, ειναι το πιο κοντό 6αρι γι αυτο το μοτερ. Αν δεν εχετε δοκιμάσει μην επιμένετε. Ο λόγος ειναι προφανής. Τελος πάντων τα ερωτηματα του αρχικού post ειναι εν μέρη αναπάντητα..
|
φιλε μου , οπως ειδες ,το σαζμαν του g6 και το σαζμαν του ΤS , εχουν ακριβως τους ιδιους λογους σχεσεων ,εκτος απο την 6η ταχυτητα που ειναι πιο κοντη...αυτο ειναι σαν τα μαθηματικα ...1+1=2 , Δεν αμφισβητειται .Απο κει και περα σαν αισθηση,οταν εχεις δουλεψει το 6αρι της ΤS στον 2ZZGE που στροφαρει μεχρι 8500 και μετα πας και το βαλεις σε 1ΖΖ που στροφαρει 6500-7000 το πολυ ,ειναι λογικο να σου φενεται θεοκοντο ,μιας και που πραγματι κονταινει γιατι σε σχεση με το 2ZZGE μοτερ ,πλεον σε καθε ταχυτητα βγαζει λιγοτερα χλμ στον κοφτη λογω μειωμενου στροφαρισματος
Στην αισθηση λοιπον συμφωνω μαζι σου...αλλα κανεις λαθος συγκριση
πρακτικα ομως και το g6 σαζμαν να βαλεις(ειτε σε 2zzge ειτε σε 1zz ) ,μεχρι 5η θα εχεις ιδιες επιταχυνσεις ιδια χλμ ανα σχεση στον κοφτη και παει λεγοντας ,εκτος απο την 6η που ειναι μακρυτερη οπως ειπαμε
|

19-01-13, 11:01
|
|
|
Εγγραφή: 20-03-2008
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Αυτο ισως εξηγειται απο το γεγονος οτι εσυ εχεις και 2000 στροφες παραπανω.
|
Ρε μιχαλη ειναι λογικο εγω με τον 2zz να εχω πιο πολλα χιλιομετρα απο οτι ενα 1ζζ αλλα αφου τα σασμαν ειναι ιδια δεν γινεται λοιπον εγω με το σασμαν του 1zz να εχω πιο πολλα χιλιομετρα απ οτι ενα κανονικο 2zz.Καταλαβες ετσι?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
πρακτικα ομως και το g6 σαζμαν να βαλεις(ειτε σε 2zzge ειτε σε 1zz ) ,μεχρι 5η θα εχεις ιδιες επιταχυνσεις ιδια χλμ ανα σχεση στον κοφτη και παει λεγοντας ,εκτος απο την 6η που ειναι μακρυτερη οπως ειπαμε
|
Αυτα που εχω γραψει πιο πριν τα διαβασες η μπα? 
|
 |
|
 |

19-01-13, 12:10
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos
Ρε μιχαλη ειναι λογικο εγω με τον 2zz να εχω πιο πολλα χιλιομετρα απο οτι ενα 1ζζ αλλα αφου τα σασμαν ειναι ιδια δεν γινεται λοιπον εγω με το σασμαν του 1zz να εχω πιο πολλα χιλιομετρα απ οτι ενα κανονικο 2zz.Καταλαβες ετσι?
Αυτα που εχω γραψει πιο πριν τα διαβασες η μπα? 
|
φιλε μου το σαζμαν δεν μακραινει μονο οταν αλλαζεις τελικη σχεση μεταδοσης...το σαζμαν "τυπικα μακραινει" (τεχνικα οχι )κι οταν αυξανεις τον κοφτη γιατι καθε σχεση στον κοφτη βγαζει πιο πολλα χλμ ....αν ομως αλλαξεις ταχυτητα στις 6500 κι οχι στις 8500 ,στις 6500 (εκει που θα ηταν ο κοφτης στα 1ΖΖ 3ΖΖ 4ΖΖ)θα εχεις τα ιδια χλμ που ειχες με αυτο το σαζμαν, ειτε σε μοτερ 4ΖΖ ειτε 3ΖΖ ειτε 1ΖΖ ειτε 2ΖΖ-GE εκτος κι αν εχεις παντρεψει καποιο αλλο διαφορικο μακρυτερο οποτε σε ολες τις στροφες θα βλεπεις διαφορετικα χλμ
Το ποσο κοντο ειναι ενα σαζμαν σε σχεση με ενα αλλο το τα συγκρινεις πανω στο ιδιο μοτερ που εχει ενα δεδομενο φασμα λειτουργιας και τιμες ροπων...Το τι θεωρειται κοντο ή μακρυ σε μεγαλο βαθμο εξαρταται απο τα χαρακτηριστικα του καθε μοτερ ....Ενα μακρυ σαζμαν σε ενα μικρο πολυστροφο μοτερ ...μπορει να ειναι θεοκοντο για τα μετρα ενος ροπατου turbo με χαμηλο κοφτη 
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 19-01-13 στις 12:18.
|
 |
|
 |

19-01-13, 13:50
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-12-2004
Περιοχή:
Ημαθία
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 59
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
φιλε μου , οπως ειδες ,το σαζμαν του g6 και το σαζμαν του ΤS , εχουν ακριβως τους ιδιους λογους σχεσεων ,εκτος απο την 6η ταχυτητα που ειναι πιο κοντη...αυτο ειναι σαν τα μαθηματικα ...1+1=2 , Δεν αμφισβητειται .Απο κει και περα σαν αισθηση,οταν εχεις δουλεψει το 6αρι της ΤS στον 2ZZGE που στροφαρει μεχρι 8500 και μετα πας και το βαλεις σε 1ΖΖ που στροφαρει 6500-7000 το πολυ ,ειναι λογικο να σου φενεται θεοκοντο ,μιας και που πραγματι κονταινει γιατι σε σχεση με το 2ZZGE μοτερ ,πλεον σε καθε ταχυτητα βγαζει λιγοτερα χλμ στον κοφτη λογω μειωμενου στροφαρισματος
Στην αισθηση λοιπον συμφωνω μαζι σου...αλλα κανεις λαθος συγκριση
πρακτικα ομως και το g6 σαζμαν να βαλεις(ειτε σε 2zzge ειτε σε 1zz ) ,μεχρι 5η θα εχεις ιδιες επιταχυνσεις ιδια χλμ ανα σχεση στον κοφτη και παει λεγοντας ,εκτος απο την 6η που ειναι μακρυτερη οπως ειπαμε
|
Δεν διαφωνω σε τιποτα απ οσα λες και το αρχικο μου post δεν αναφεροταν σε σενα. Ισα ισα εδωσες τις πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες κατα την γνωμη μου και σε ευχαριστώ. Εγω διαβασα τα λογια του pilotos που λεει οτι αν βαλεις το σασμαν του 2zz σε 4zz θα πρεπει να πας με πρωτη γιατι το σασμαν θα ειναι μακρυ. Στην πραξη συμβαινει το αντιθετο, λογω του μειωμενου στροφαρισματος των 4zz 3zz 1zz το σασμαν βγαζει λιγοτερα χιλιομετρα ανα σχεση. Επίσης λιγη ευγένεια δεν βλάπτει. Δεν αναφερόμαστε σε χαζούς αλλα σε μελη του corollaclub. Παραλληλα εχω υπερκυβισμένο με 6αρι και τριχες κατσαρες. Το μονο που καταφερα να κάνω ειναι να παω πιο ξεκουραστα με μεγαλες ταχυτητες στα ταξιδια και να χασω 10 χιλ τελικής γιατί η πεμπτη ειναι κοντη και στις 6500 περιπου εχω 205 βαζω εκτη και κρεμάει. Με το 5αρι του 4zz τα 215 τα ειχα για πλακα. Αυτά!
__________________
Romis
|
 |
|
 |

19-01-13, 15:44
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Skipi
Δεν διαφωνω σε τιποτα απ οσα λες και το αρχικο μου post δεν αναφεροταν σε σενα. Ισα ισα εδωσες τις πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες κατα την γνωμη μου και σε ευχαριστώ. Εγω διαβασα τα λογια του pilotos που λεει οτι αν βαλεις το σασμαν του 2zz σε 4zz θα πρεπει να πας με πρωτη γιατι το σασμαν θα ειναι μακρυ. Στην πραξη συμβαινει το αντιθετο, λογω του μειωμενου στροφαρισματος των 4zz 3zz 1zz το σασμαν βγαζει λιγοτερα χιλιομετρα ανα σχεση. Επίσης λιγη ευγένεια δεν βλάπτει. Δεν αναφερόμαστε σε χαζούς αλλα σε μελη του corollaclub. Παραλληλα εχω υπερκυβισμένο με 6αρι και τριχες κατσαρες. Το μονο που καταφερα να κάνω ειναι να παω πιο ξεκουραστα με μεγαλες ταχυτητες στα ταξιδια και να χασω 10 χιλ τελικής γιατί η πεμπτη ειναι κοντη και στις 6500 περιπου εχω 205 βαζω εκτη και κρεμάει. Με το 5αρι του 4zz τα 215 τα ειχα για πλακα. Αυτά!
|
ok χαιρομαι που καταλαβαινομαστε , κι ελπιζω αυτο περι ευγενιας επισης να μην πηγαινε σε εμενα γιατι ακομη και σε καποια εριστικα σχολια , δεν απαντησα αντιστοιχα , απλα προσπαθησα να γινω πιο παραστατικος και κατανοητος για να βγει μια ακρη...
Τωρα οσον αφορα την εμπειρια σου ....ειναι λογικο με το 6αρι να υστερεις σε τελικες μιας και η 6η ειναι overdrive και μπορεις να σηκωσεις στροφες περιπου μεχρι τις 5500 που βγαινει η μεγιστη ιπποδυναμη σε αυτα τα μοτερ , ειτε 1400 ειτε 1800... απλα τα τα πιανεις πολυ πιο γρηγορα σε σχεση με το 1400αρι ..παιζει ρολο και τι ζαντολαστιχα φορας ....σιγουρα το μακρυ σαζμαν παντως ευνοει τελικες
|
 |
|
 |

20-01-13, 05:33
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-12-2004
Περιοχή:
Ημαθία
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 59
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
ok χαιρομαι που καταλαβαινομαστε , κι ελπιζω αυτο περι ευγενιας επισης να μην πηγαινε σε εμενα γιατι ακομη και σε καποια εριστικα σχολια , δεν απαντησα αντιστοιχα , απλα προσπαθησα να γινω πιο παραστατικος και κατανοητος για να βγει μια ακρη...
Τωρα οσον αφορα την εμπειρια σου ....ειναι λογικο με το 6αρι να υστερεις σε τελικες μιας και η 6η ειναι overdrive και μπορεις να σηκωσεις στροφες περιπου μεχρι τις 5500 που βγαινει η μεγιστη ιπποδυναμη σε αυτα τα μοτερ , ειτε 1400 ειτε 1800... απλα τα τα πιανεις πολυ πιο γρηγορα σε σχεση με το 1400αρι ..παιζει ρολο και τι ζαντολαστιχα φορας ....σιγουρα το μακρυ σαζμαν παντως ευνοει τελικες
|
Οχι δεν πηγαιναν σε σενα τα σχολια. Να σε ρωτησω αν ξερεις φοραω 6αρι απο Ε11 σε Ε12 υπερκυβισμένο. Τι μπορω να κάνω για να μακρυνω λιγο την πεμπτη. Ταριαζει καποιο γραναζι απο το πενταρι της Ε12 η πρεπει να φτιαξω ενα καινουργιο? Εχεις ιδεα απο τετοια σκαλίσματα? Ευχαριστω
__________________
Romis
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17303801 seconds (80,50% PHP - 19,50% MySQL) with 35 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:08. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|