Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-01-13, 10:08
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Skipi Εμφάνιση μηνυμάτων
Διαβαζω και μου ανεβαίνει το αιμα στο κεφαλι. Το σασμαν απο TS αν μπει σε υπερκυβισμένο μοτέρ, 1ΖΖ δηλαδη, ειναι το πιο κοντό 6αρι γι αυτο το μοτερ. Αν δεν εχετε δοκιμάσει μην επιμένετε. Ο λόγος ειναι προφανής. Τελος πάντων τα ερωτηματα του αρχικού post ειναι εν μέρη αναπάντητα..
φιλε μου , οπως ειδες ,το σαζμαν του g6 και το σαζμαν του ΤS , εχουν ακριβως τους ιδιους λογους σχεσεων ,εκτος απο την 6η ταχυτητα που ειναι πιο κοντη...αυτο ειναι σαν τα μαθηματικα ...1+1=2 , Δεν αμφισβητειται .Απο κει και περα σαν αισθηση,οταν εχεις δουλεψει το 6αρι της ΤS στον 2ZZGE που στροφαρει μεχρι 8500 και μετα πας και το βαλεις σε 1ΖΖ που στροφαρει 6500-7000 το πολυ ,ειναι λογικο να σου φενεται θεοκοντο ,μιας και που πραγματι κονταινει γιατι σε σχεση με το 2ZZGE μοτερ ,πλεον σε καθε ταχυτητα βγαζει λιγοτερα χλμ στον κοφτη λογω μειωμενου στροφαρισματος
Στην αισθηση λοιπον συμφωνω μαζι σου...αλλα κανεις λαθος συγκριση

πρακτικα ομως και το g6 σαζμαν να βαλεις(ειτε σε 2zzge ειτε σε 1zz ) ,μεχρι 5η θα εχεις ιδιες επιταχυνσεις ιδια χλμ ανα σχεση στον κοφτη και παει λεγοντας ,εκτος απο την 6η που ειναι μακρυτερη οπως ειπαμε
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-01-13, 11:01
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 401
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο ισως εξηγειται απο το γεγονος οτι εσυ εχεις και 2000 στροφες παραπανω.
Ρε μιχαλη ειναι λογικο εγω με τον 2zz να εχω πιο πολλα χιλιομετρα απο οτι ενα 1ζζ αλλα αφου τα σασμαν ειναι ιδια δεν γινεται λοιπον εγω με το σασμαν του 1zz να εχω πιο πολλα χιλιομετρα απ οτι ενα κανονικο 2zz.Καταλαβες ετσι?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
πρακτικα ομως και το g6 σαζμαν να βαλεις(ειτε σε 2zzge ειτε σε 1zz ) ,μεχρι 5η θα εχεις ιδιες επιταχυνσεις ιδια χλμ ανα σχεση στον κοφτη και παει λεγοντας ,εκτος απο την 6η που ειναι μακρυτερη οπως ειπαμε
Αυτα που εχω γραψει πιο πριν τα διαβασες η μπα?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-01-13, 12:10
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε μιχαλη ειναι λογικο εγω με τον 2zz να εχω πιο πολλα χιλιομετρα απο οτι ενα 1ζζ αλλα αφου τα σασμαν ειναι ιδια δεν γινεται λοιπον εγω με το σασμαν του 1zz να εχω πιο πολλα χιλιομετρα απ οτι ενα κανονικο 2zz.Καταλαβες ετσι?

Αυτα που εχω γραψει πιο πριν τα διαβασες η μπα?
φιλε μου το σαζμαν δεν μακραινει μονο οταν αλλαζεις τελικη σχεση μεταδοσης...το σαζμαν "τυπικα μακραινει" (τεχνικα οχι )κι οταν αυξανεις τον κοφτη γιατι καθε σχεση στον κοφτη βγαζει πιο πολλα χλμ ....αν ομως αλλαξεις ταχυτητα στις 6500 κι οχι στις 8500 ,στις 6500 (εκει που θα ηταν ο κοφτης στα 1ΖΖ 3ΖΖ 4ΖΖ)θα εχεις τα ιδια χλμ που ειχες με αυτο το σαζμαν, ειτε σε μοτερ 4ΖΖ ειτε 3ΖΖ ειτε 1ΖΖ ειτε 2ΖΖ-GE εκτος κι αν εχεις παντρεψει καποιο αλλο διαφορικο μακρυτερο οποτε σε ολες τις στροφες θα βλεπεις διαφορετικα χλμ

Το ποσο κοντο ειναι ενα σαζμαν σε σχεση με ενα αλλο το τα συγκρινεις πανω στο ιδιο μοτερ που εχει ενα δεδομενο φασμα λειτουργιας και τιμες ροπων...Το τι θεωρειται κοντο ή μακρυ σε μεγαλο βαθμο εξαρταται απο τα χαρακτηριστικα του καθε μοτερ ....Ενα μακρυ σαζμαν σε ενα μικρο πολυστροφο μοτερ ...μπορει να ειναι θεοκοντο για τα μετρα ενος ροπατου turbo με χαμηλο κοφτη

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 19-01-13 στις 12:18.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 19-01-13, 13:50
Skipi Offline:

Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-12-2004
Περιοχή: Ημαθία
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 59
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
Skipi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε μου , οπως ειδες ,το σαζμαν του g6 και το σαζμαν του ΤS , εχουν ακριβως τους ιδιους λογους σχεσεων ,εκτος απο την 6η ταχυτητα που ειναι πιο κοντη...αυτο ειναι σαν τα μαθηματικα ...1+1=2 , Δεν αμφισβητειται .Απο κει και περα σαν αισθηση,οταν εχεις δουλεψει το 6αρι της ΤS στον 2ZZGE που στροφαρει μεχρι 8500 και μετα πας και το βαλεις σε 1ΖΖ που στροφαρει 6500-7000 το πολυ ,ειναι λογικο να σου φενεται θεοκοντο ,μιας και που πραγματι κονταινει γιατι σε σχεση με το 2ZZGE μοτερ ,πλεον σε καθε ταχυτητα βγαζει λιγοτερα χλμ στον κοφτη λογω μειωμενου στροφαρισματος
Στην αισθηση λοιπον συμφωνω μαζι σου...αλλα κανεις λαθος συγκριση

πρακτικα ομως και το g6 σαζμαν να βαλεις(ειτε σε 2zzge ειτε σε 1zz ) ,μεχρι 5η θα εχεις ιδιες επιταχυνσεις ιδια χλμ ανα σχεση στον κοφτη και παει λεγοντας ,εκτος απο την 6η που ειναι μακρυτερη οπως ειπαμε
Δεν διαφωνω σε τιποτα απ οσα λες και το αρχικο μου post δεν αναφεροταν σε σενα. Ισα ισα εδωσες τις πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες κατα την γνωμη μου και σε ευχαριστώ. Εγω διαβασα τα λογια του pilotos που λεει οτι αν βαλεις το σασμαν του 2zz σε 4zz θα πρεπει να πας με πρωτη γιατι το σασμαν θα ειναι μακρυ. Στην πραξη συμβαινει το αντιθετο, λογω του μειωμενου στροφαρισματος των 4zz 3zz 1zz το σασμαν βγαζει λιγοτερα χιλιομετρα ανα σχεση. Επίσης λιγη ευγένεια δεν βλάπτει. Δεν αναφερόμαστε σε χαζούς αλλα σε μελη του corollaclub. Παραλληλα εχω υπερκυβισμένο με 6αρι και τριχες κατσαρες. Το μονο που καταφερα να κάνω ειναι να παω πιο ξεκουραστα με μεγαλες ταχυτητες στα ταξιδια και να χασω 10 χιλ τελικής γιατί η πεμπτη ειναι κοντη και στις 6500 περιπου εχω 205 βαζω εκτη και κρεμάει. Με το 5αρι του 4zz τα 215 τα ειχα για πλακα. Αυτά!
__________________
Romis
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 19-01-13, 15:44
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Skipi Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν διαφωνω σε τιποτα απ οσα λες και το αρχικο μου post δεν αναφεροταν σε σενα. Ισα ισα εδωσες τις πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες κατα την γνωμη μου και σε ευχαριστώ. Εγω διαβασα τα λογια του pilotos που λεει οτι αν βαλεις το σασμαν του 2zz σε 4zz θα πρεπει να πας με πρωτη γιατι το σασμαν θα ειναι μακρυ. Στην πραξη συμβαινει το αντιθετο, λογω του μειωμενου στροφαρισματος των 4zz 3zz 1zz το σασμαν βγαζει λιγοτερα χιλιομετρα ανα σχεση. Επίσης λιγη ευγένεια δεν βλάπτει. Δεν αναφερόμαστε σε χαζούς αλλα σε μελη του corollaclub. Παραλληλα εχω υπερκυβισμένο με 6αρι και τριχες κατσαρες. Το μονο που καταφερα να κάνω ειναι να παω πιο ξεκουραστα με μεγαλες ταχυτητες στα ταξιδια και να χασω 10 χιλ τελικής γιατί η πεμπτη ειναι κοντη και στις 6500 περιπου εχω 205 βαζω εκτη και κρεμάει. Με το 5αρι του 4zz τα 215 τα ειχα για πλακα. Αυτά!
ok χαιρομαι που καταλαβαινομαστε , κι ελπιζω αυτο περι ευγενιας επισης να μην πηγαινε σε εμενα γιατι ακομη και σε καποια εριστικα σχολια , δεν απαντησα αντιστοιχα , απλα προσπαθησα να γινω πιο παραστατικος και κατανοητος για να βγει μια ακρη...

Τωρα οσον αφορα την εμπειρια σου ....ειναι λογικο με το 6αρι να υστερεις σε τελικες μιας και η 6η ειναι overdrive και μπορεις να σηκωσεις στροφες περιπου μεχρι τις 5500 που βγαινει η μεγιστη ιπποδυναμη σε αυτα τα μοτερ , ειτε 1400 ειτε 1800... απλα τα τα πιανεις πολυ πιο γρηγορα σε σχεση με το 1400αρι ..παιζει ρολο και τι ζαντολαστιχα φορας ....σιγουρα το μακρυ σαζμαν παντως ευνοει τελικες
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 20-01-13, 05:33
Skipi Offline:

Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-12-2004
Περιοχή: Ημαθία
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 59
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
Skipi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
ok χαιρομαι που καταλαβαινομαστε , κι ελπιζω αυτο περι ευγενιας επισης να μην πηγαινε σε εμενα γιατι ακομη και σε καποια εριστικα σχολια , δεν απαντησα αντιστοιχα , απλα προσπαθησα να γινω πιο παραστατικος και κατανοητος για να βγει μια ακρη...

Τωρα οσον αφορα την εμπειρια σου ....ειναι λογικο με το 6αρι να υστερεις σε τελικες μιας και η 6η ειναι overdrive και μπορεις να σηκωσεις στροφες περιπου μεχρι τις 5500 που βγαινει η μεγιστη ιπποδυναμη σε αυτα τα μοτερ , ειτε 1400 ειτε 1800... απλα τα τα πιανεις πολυ πιο γρηγορα σε σχεση με το 1400αρι ..παιζει ρολο και τι ζαντολαστιχα φορας ....σιγουρα το μακρυ σαζμαν παντως ευνοει τελικες
Οχι δεν πηγαιναν σε σενα τα σχολια. Να σε ρωτησω αν ξερεις φοραω 6αρι απο Ε11 σε Ε12 υπερκυβισμένο. Τι μπορω να κάνω για να μακρυνω λιγο την πεμπτη. Ταριαζει καποιο γραναζι απο το πενταρι της Ε12 η πρεπει να φτιαξω ενα καινουργιο? Εχεις ιδεα απο τετοια σκαλίσματα? Ευχαριστω
__________________
Romis
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Aυτόματο σασμάν ktmakis TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 26-04-16 23:00
Βοήθεια για σασμάν G6 Odysseas69 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 20 14-02-14 22:44
Ντίζες σασμάν pavlosTS TOYOTA COROLLA T-SPORT 10 20-09-09 14:52
Σασμάν σε Avensis ltsantar CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 19 02-12-08 14:17
Πρόβλημα Στο Σασμόν spirosvvti TOYOTA COROLLA 111(G6) 0 27-06-05 02:35



Page generated in 0,17303801 seconds (80,50% PHP - 19,50% MySQL) with 35 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:08.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)